Koh-I-Noor

Meer informatie over restaurant Koh-I-Noor

• : Parkeerplaats & Valet parking

Dhrhgd .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zowel het eten alsook de service waren uitstekend. Ik vond de tafels wel erg dicht op elkaar staan. Maar de bediening was er altijd snel bij als men een wens had en het eten was werkelijk vers en verrukkelijk.
John M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een altijd drukke zaak dus reserveren is nodig. We hebben hier lekker gegeten. Chicken madras zeer pittig maar dat was ook de bedoeling. Chicken Kurma erg mild maar licht en fris,
Lekker naan brood erbij, dus wie doet je wat.
Vriendelijk eigenaar, rustige bediening.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Hier gegeten voor het eerst met mijn vrienden. Eten was niet zo speciaal. Heb wel eerder indiaas gegeten, maar het was een beetje flauw. Niet goed gekruid. De garnalen waren te lang gekookt. Beetje taai. ook de lamsvlees te lang gekookt. Niet zo speciaal dus.
YDoorn .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Je waant je in India bij Koh-I-Noor. Bij binnenkomst loop je de kruiden tegemoet. De buttery chicken en de kip met amandelen en ananas saus zijn een echte aanrader. Volgens mij staat de eigenaar in de zaak, die helpt je ook zo goed als hij kan. Decor is erg mooi en indiaas te noemen.
Daan K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Een restaurant wat voornamelijk ingericht is op toeristen maar ook leuk is om af en toe als Amsterdammer heen te gaan omdat het toch wel een van de betere plekken is om Indiaas eten te krijgen. De bediening is niet van niveau (weten niets over de Indiase biertjes die ze serveren) maar maken het deels goed met vriendelijkheid. Het eten is goed, niet geweldig, maar gewoon goed. Je zal in ieder geval niet met een honger gevoel de zaak weer verlaten. Qua inrichting hebben ze geprobeerd een Indiase sfeer te creëeren door een paar standaard posters aan de muur te hangen, niet veel bijzonders dus. Ik denk dat je hier vooral moet gaan eten met een klein groepje, lekker verschillende gerechtjes delen.
Daphne_Gabrielle .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
We komen al dik 20 jaar bij de Koh i Noor. Zeer vertrouwd eetadres met heerlijke Indiase gerechten. In typisch Indiase entourage. Echt passend bij de zaak. Ook afhalen is prima mogelijk hoewel ik de aardige bediening en indiase muziek dan wel beetje mis ;-)) Nog op vele jaren Supergoed Indiaas eten!
D V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Aan de hand van een tip zijn we hier gaan eten. Hoewel de locatie een toeristische fuik doet vermoeden, lijken de meeste gasten toch voor het restaurant te zijn gekomen. Het eten is lekker, gevarieerd en zalig kruidig bereid. Het lamsvlees was mals en de warme naanbrood maakte het af. Het interieur is een beetje cheesy, maar dat mag de pret niet drukken. Zeker een aanrader.
ProeverHH .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Heerlijk indiaas! Probeer de buttery chicken, die is voortreffelijk! Super service gehad van de eigenaar en een typisch indiase inrichting. Ik kom hier graag terug.
ClairCulinair .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Al jaren is deze indier een favoriet. Lekkere traditionele indiase gerechten worden hier geserveerd. De lamsvlees (Lamb rogan Josh) is echt een aanrader. Als het je bevalt kun je er ook voor kiezen om dit te laten bezorgen. Het voelt en ruikt echt indiaas in de zaak.
Sheela .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Tijdens werk hier gegeten met collega's.

We hadden de Daal makni, chicken tandoori en lam.
Was lekker maar kon iets pittiger.

Mangolassi was lekker.
De bediening was goed.
AAn te raden.

Tom K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
We dachten dat het een standaard tourist-trap zou zijn, maar door de goede score op IENS toch maar gaan eten. De bediening is super, heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten perfect met de beste Vindaloo die ik ooit op heb. Butter Chicken heb ik wel lekkerder op, maar was nog steeds erg goed! De prijs is normaal, niet te duur maar ook niet goedkoop. Was wel jammer dat we om 21.30 gereserveerd hadden maar pas om 21.50 een tafeltje kregen. Verder niets aan te merken!
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Mooie locatie nabij de Westerkerk. Binnen word je echter aan zeer krappe tafeltjes geplaatst. Bovenop een ander tafeltje zitten ben ik wel gewend in Amsterdam, maar je armen niet kwijt kunnen is vervelend. Omdat we wat vroeger waren dan afgesproken, konden we beneden nog even wachten en alvast bestellen - prima geregeld.

Verschillende gerechten besteld en met elkaar gedeeld. De butter chicken was wat vlakjes van smaak - nog steeds prima maar ik heb hem beter op. Overige gerechten waren top en de rijst / garnering maakten het af. Het voorafje was leuk en de vriendelijke bediening maakte het af. Klein minpuntje voor het niet Nederlands spreken van verschillende personeelsleden.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
op een woensdag avond een vol huis we konden er nog net bij wel bijna allemaal toeristen we hielden ons hart vast maar de bediening is vriendelijk alert en uiterst bekwaam en snel
het eten vooraf een dal soep hieraan kan je volgens mij onmiddellijk proeven of dit een India met liefde is en ja deze soep was uitstekend vol en smaakvol\daarna 2 soorten lam ( Rogan josh en saag) beiden subtiel en heel zacht vlees daarbij een mooie salade en prima rijst
na huisgemaakte kulfi verrukkelijk allen de koffie na was slootwater zond
we hadden een prima cabernet sauvignon uit chili erbij en gratis kraanwater
het interieur is een beetje kitsch maar er is genoeg ruimte om een goed gesprek te hebben
we komen hier zeker nog een keer terug
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Heerlijk indiaas gegeten. alles is Indiaas, personeel, eten, de geur die er hangt het decor. Heerlijk eten en je waant je even in India. De buttery chicken is onze favoriet. We vinden deze zaak zo lekker en soms bestellen we zelfs eten voor bezorging. Zo haal je het restaurant in huis.
Shazada .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Eten is echt traditioneel en lekker.
De gerechten zijn zoals het hoort goed pittig en veel masala.
Ben zelf Pakistaans en eet er vaak.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Gezellig druk Indiaas restaurant. Je proeft er de Indiase sfeer. De tram stopt voor de deur. De Paperdam en knoflooknan zijn prima, evenals de munt- en tamarindedip. Dipsausje op: je krijgt direct aangevuld. De Birriani rijst was heerlijk, maar de volgende keer neem ik hem vindaloo.
Verder wordt er prima wijn geschonken. Je begrijpt waarom het hier vaak druk is!
Sohail .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Lekker Indiaas Chicken Tandoori afgehaald , verder Chicken Birjani.Goed indiaas gekruid

Snelle en vriendelijke service.

Goed ingericht

Sebastian D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Heerlijk indiaas eten! Afhalen of eten in het restaurant. Ik ben vooral fan van de tika massala en tika tandoori. Eten is ook goed geprijst.
Andressegovia88 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Leuk restaurantje net buiten de Jordaan tegen over de Westertoren met lekker eten, vriendelijk personeel, hier ga ik zeker nog eens andere gerechten proberen. De Vindaloo mag iets heter, dat w
Koen T.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Heerlijk Indiase klassieke gerechten. Ouderwets klassieke bediening. Je kunt er prima vroeg in de avond terecht, ook handig als je logistiek aangewezen bent op een snelle verbinding met het CS, meerdere tramlijnen voor de deur.