Koh-I-Noor

31-206233133

Meer informatie over restaurant Koh-I-Noor

• : Parkeerplaats & Valet parking

9,3

Jouw recensie over het restaurant Koh-I-Noor

Hans S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Met onze Amerikaanse vrienden wezen eten.
Ze vonden het geweldig, het eten was uitstekend en meer dan genoeg.
Het personeel was aardig en hebben.Verstand van zaken en hebben een menu samengesteld dat voor iedereen wat wils bevatte.
We wil be back soon.
Paolo M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Al jaren een topper, iets duurder dan andere Indiase restaurants in Amsterdam, maar door de net iets hogere kwaliteit volledig gerechtvaardigd. Alles is even lekker, zeker de Kulfi. De bediening is vriendelijk en professioneel. Hoop nog lang van dit restaurant te mogen genieten!
David P.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke en attente service.
Ragna L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Aardige mensen en heerlijk eten. Wat wil je nog meer
Raoul B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Ik had al eerder bij het andere filiaal gegeten en ik was benieuwd of het hier net zo lekker was.
Misschien kwam het doordat ik al een grote lunch achter de kiezen had, maar ik vond mijn butter chicken de vorige keer toch net iets lekkerder.
Daarentegen was de service dit keer echt optimaal. (Alhoewel misschien wederom geen eerlijke vergelijking, aangezien het nu aanzienlijk rustiger was dan de vorige keer.)
Al met al ben ik toch dik tevreden en kom ik zeker weer eens terug...en dan met een legere maag :)
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten en een fijne bediening.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Het eten was heerlijk! Na de hoofdmaaltijd werd de tafel echter afgeruimd en kregen wij de rekening. We bestelden een toetje en kregen direct een aanvullende rekening. Jammer dat we met een vervelend gevoel weggingen.
Albert P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Zeer smakelijke gerechten
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten waren goed op smaak en alles heel vers. Een mooie ervaring hier na jaren geleden gegeten te hebben dat Koh-I-Noor nog steeds top is.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Met vrienden gegeten, alleen vegetarisch. Was erg lekker. We hebben genoten.
Zeker nog een keer.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heek goed hoor!
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We komen hier al meer dan twintig jaar, als we eens authentiek Indiaas willen eten. Voor mij maken ze het extra pittig. Mijn all time favorite is Sheek Kebab. En daarna een curry; King prawns. Zelfs de rijst is smullen! Vriendelijke mensen, gewoon relaxed, en Kingfisher bier. O ja, de Naan, die proef je nergens zo lekker als hier!
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Zalig eten en en super vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard.
Gertjan D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Altijd goed. Probeer de Chicken Butterchicken eens!! Via mijn vrouw leren kennen. Haar vader was er stamgast; er is een reden waarom we telkens terugkeren.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Prima gegeten kan natuurlijk niet alle gerechten beoordelen, maar wat wij besteld hadden was heerlijk. [ Onion bhajee, fish pokarra , Dilbura Birriani (Lamb meat) ,Madras Prawn Curry, King Prawn Kurma, Nan, Saag paneer ] Zeer vriendelijke bediening, Knus en gezellig.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Prima eten voor n redelijke prijs. Erg druk zelfs op maandag. Desalniettemin lekker gegeten, ook vegetarisch prima.
Guus P.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Goed eten, er was begrip voor dat we langzaam wilden bestellen omdat ik deze relatie voor het eerst had ontmoet en wij eerst kennis wilden maken
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Een uitstekende keuze. Bediening was goed en men kwam geregeld vragen of alles naar wens was en niet "to spicy". Geen lange wachttijden. Smaken een beetje aangepast aan de Nederlandse smaak.
dhrhgd .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zowel het eten alsook de service waren uitstekend. Ik vond de tafels wel erg dicht op elkaar staan. Maar de bediening was er altijd snel bij als men een wens had en het eten was werkelijk vers en verrukkelijk.
John M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een altijd drukke zaak dus reserveren is nodig. We hebben hier lekker gegeten. Chicken madras zeer pittig maar dat was ook de bedoeling. Chicken Kurma erg mild maar licht en fris,
Lekker naan brood erbij, dus wie doet je wat.
Vriendelijk eigenaar, rustige bediening.