Koh-I-Noor

6,1
Lang
GMeijer-Barendrecht .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Moet voor de zaak met Indiase mensen uit eten.
Collega raadde Koh-I-Noor aan de Westermarkt aan.
Helaas was die vol en zijn we naar de zaak op Rokin gegaan.
Deze zat ook erg vol en tafels erg dicht op elkaar.
Eten was middelmatig en niet echt origineel.
Wellicht omdat Rokin dichtbij toeristengebied (Dam / Wallen) zit, dat menu ook meer op de gemiddelde toerist is afgestemd.
Het was een domper.
Heel klein tafeltje voor 5 personen. Eten gemiddeld. Rumoerig. Service langzaam.
Wij zullen dit restaurant niet aanraden. Helaas.
Volgende keer maar eindje rijden voor beter restaurant.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Voor het eerst bij dit Indiaas restaurant in Amsterdam gegeten en wat mij betreft meteen voor het laatst. We kregen een tafeltje in de hoek met uitzicht op de muur(restaurant is vrij klein) Dus geen sfeer. Service was te vlot. Alles werd met een noodgang geserveerd en men kwam te vaak langs om te controleren of je al klaar was met eten oid. Kan wezen dat dit vaker in het weekend het geval is...,
Lassi was lekker maar met veel ijsblokjes erin. Papadums waren goed, sausjes erg dun. Hoofdgerecht erg duur. Goedkoopste zo'n 16,50 Euro. Ik had een kipgerecht. Kip duidelijk niet vers, erg taai. Saus erg dun. Meestaal staan Indiërs bekend om de lekkere "dikke" sausen die ze maken. Salade was dramatisch. Alsof het zo de hele dag al klaarstond. Deze hebben we ook laten staan. De rijst was snel op en toen werd ons bijvulling aangeboden. Ik vroeg specifiek is dit service of moeten we bijbetalen. Dit zou service zijn werd ons verteld.
Bij het afrekenen mochten we gewoon extra betalen voor de lauwe rijst.
Wij komen al tientallen jaren in Amsterdam en eten dan meestal Indiaas. Dit was verruit de slechtste ervaring voor ons. Verderop heb je bijvoorbeeld een Indiër die een 3 gangenmenu aanbiedt voor 16Euro. En altijd goed!!
Tobey .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Niet vreemd natuurlijk dat deze Indiër veel toeristen trekt vanwege de locatie en hier dan ook een beetje op ingesteld is. Je hoeft niet lang op je eten te wachten. Het eten is zeker niet slecht. De papadum is hier lekkerder dan elders. Kip tikka masala genomen en de tandoori tikka. Precies afgemeten porties. De kip is niet vers, dat proef ik door de smakelijke saus heen, maar kan net. Daarom maar een zeven voor het eten. De rijst en salade zijn goed.
De bediening is vlot en gemanierd. De inrichting kan wel een make over gebruiken en laat aan hygiëne wat te wensen over.
Remco747 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Fantastische service, fantastisch eten. Ben bij een hoop Indiase restaurants geweest, maar dit is echt één van de betere. Voor de locatie (Dam) prima betaalbaar. €17 voor een gerecht, inclusief popadoms en rijst. Wij hebben met z'n 2-en voor €50 euro gegeten.
Aankleding van het restaurant is wat oudbollig en ook de hygiene op de toiletten kan beter.
Wij komen zeker terug.
Svg66svg .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Wij komen al jaren in dit restaurant voor het voortreffelijke eten en de allervriendelijkste bediening. Het decor krijgt echter slechts een zesje, omdat wij de eerste keer dat wij het restaurant wilden bezoeken, naar binnen keken en verder zijn gelopen omdat het interieur en de gehele entourage ons niet aansprak. Maar dat was helemaal het geval van het Chinese restaurant dat een paar deuren verder zat, dus zijn we weer teruggegaan. En daar hebben we tot op heden nooit spijt van gehad. Wij gebruiken hier de laatste jaren ons kerstdiner, al dan niet in gezelschap van familie, maar in elk geval met ons gezin, naast mij bestaande uit mijn man en dochter van nu 13 jaar.
Wij hebben al veel Indiase restaurants bezocht en behalve een gelijknamig restaurant in Arnhem (maar wat dan weer meer op de Nederlandse consument is gericht qua inrichting), kan er geen restaurant aan deze tippen qua voedsel.
Ik heb al zo'n beetje alles van de kaart gegeten en eigenlijk heb ik nooit ergens een slechte nasmaak van gekregen. En als toetje maak je mij extra blij met de kulfi. Heerlijk gewoon.
En zelfs onze dochter, nogal een 'fijnproever' (lees: zeikerd) en geen grote eter, eet haar bord altijd leeg. Leuk voor haar is dat sinds we er komen, ze bij binnenkomst altijd een ice tea aangeboden krijgt, omdat ze dit er al sinds jaar en dag drinkt.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Mijn vriendin en ik reizen soms speciaal naar Amsterdam om hier lekker te gaan eten. Ik bestel altijd de butterchicken deze is lekker mals en de saus is heerlijk. Mijn vriendin is vegetarisch en heeft veel keuze aan verschillende soorten vegetarische gerechten (zonder vis). Ook het naan brood is simpelweg beter dan andere Indische restaurants waar wij gegeten hebben. Je bent voor 2 personen met voor en hoofdgerecht en wat drinken ongeveer 50 euro kwijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij raden Koh-I-Noor dan ook absoluut aan!
Zdg .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Heerlijk eten, zoals altijd. Ik heb hier gisteren gegeten, we hadden de butter chicken, chicken bhuma, chicken tikka massala en allerdrie waren heerlijk. De kipfilet die zij gebruiken is vlekkeloos wit en heerlijk mals. Goede bediening, lekker warm binnen, gezellig sfeer en zeker èèn van mn lievelings restaurants.
Aarty .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2013
Wij hebben hier erg lekker gegeten. Vooral de butterchicken is een aanrader. Voorgerecht seekh kebab vond ik heerlijk en te weinig want als je iets lekker vind dan smaakt het naar meer! Voor een Indiase restaurant is de bediening hier beter dan andere Indiase restaurants.
Rekha1973 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2012
Het eten en de bediening krijgen van mij een tien met een griffel! Ik eet al jaren regelmatig met mijn man en/of vrienden en het is altijd weer een feestje. Heerlijk eten, hartelijke en attente bediening en de prijs-kwaliteitverhouding klopt helemaal. Een aanrader!