Koffiehuis Restaurant Het Stadhuis

Zuidzandsestraat 4501 Oostburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Koffiehuis Restaurant Het Stadhuis

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Arthurkout .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Leuk restaurant is centrum van Oostburg
Bij mooi weer kan je buiten in de tuin zitten. Het was vrij druk en bediening kon maar net volgen. De kaart beviel ons uitstekend en in onze groep had iedereen iets van zijn gading .
Eten was goed, heerlijk vlees.

Hier komen wij zeker og eens terug
Jkl .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Prima gegeten. Voorgerechten garnalencocktail en trio van garnalen. Allebei uitstekend. Hoofdgerecht Pietermanfilet en kalfsoester met pernodsaus. Ook uitstekend, prima garnituur en friet, alhoewel het niets af zou doen aan de gerechten om het net iets minder te doen. En bij het serveren van een gamba die nog gepeld moet worden, even een vochtig doekje erbij. De nagerechten zien er goed uit op de kaart, maar zijn in de praktijk niet van het niveau van de overige gangen. De dame blanche heeft warme chocolade saus, maar deze is niet heel puur van smaak en structuur. De dessert variatie is mooi, maar bv. De crème brulee is goed, maar niet bijzonder van smaak. Het zijn kritisch noten in de marge, maar het niveau van het voor- en hoofdgerecht nodigt uit kritisch te zijn.

Nog een plus: de wijnen zijn per glas verkrijgbaar. Ik kreeg het eerlijke advies om het bij de huiswijn te houden, deze was ook uitstekend en ging inderdaad prima samen met het hoofdgerecht. Het meisje in de bediening was buitengewoon vriendelijk, maar onnodig onzeker. Drie gangen voor 2 personen, flinke porties, paar wijntjes voor iets meer dan €100

Kortom, prima gegeten, goed geprijsd. Kom hier zeker nog eens terug.
Carolus .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
De vlaamzeeuwse visschotel is rijk gevuld en uitstekend bereid. De zwezerik aan de andere kant van de tafel was ook ruim van portie en prima klaar gemaakt. Toetjes ook geweldig. De chef weet van wanten. De bediening is adekwaat en zeer vriendelijk. Prijs ok. Wat wil een mens nog meer?
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2012
Verscheidene gerechten hier gegeten met verschillende mensen.
iedereen was het er unaniem over eens; Top! Ook voor de niet visliefhebber of vegetariër was het genieten. De parelhoenfilet was erg lekker, evenals de biefstuk en vis. De opmaak is echt apart, porties voldoende.
Misschien een klein puntje ter verbetering; Nieuwe gerechten toevoegen, zodat we blijven genieten van deze kookkunst!