Koffiebar de Dames

Dinsdag t/m Zondag 09:00 - 17:30
- Ontbijt 09:00 - 12:00

Lang01 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Een heerlijke tomaten/paprika soep op, en een heerlijk broodje brie.
Het smaakte allemaal erg lekker en de bediening was erg vriendelijk.
De koffie was ook van goede smaak en een grote kop thee.
Voor herhaling vatbaar!!!!
Sw1313 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Een frisse, sfeervolle koffiebar waar je heerlijk kan lunchen of gezellig wat kunt gaan drinken.
De broodjes kun je zelf samenstellen, een pluspunt voor iemand die niet alles lust, en worden vers klaargemaakt gemaakt. Mijn favoriet: Gerookte kip-hummus-advocado.
Ik kom nu ongeveer een jaar bij Koffiebar de Dames omdat zij veruit de lekkerste koffie serveren, mijn favoriet d Llatte macchiato zonder cafeïne met daarbij een stuk worteltaart . Heerlijk!
Maar de smoothies zijn ook zeker een aanrader. Mijn favoriet "Vitamine booster" met bio acerola-mango-appel.
Kort samengevat vind je bij Koffiebar De dames, twee zeer vriendelijke dames die je meteen een gastvrij gevoel geven. Zelfs voor de hond staat een bakje water klaar. De broodjes, smoothies en koffie worden ter plekken vers klaargemaakt en door de gunstige ligging, aan het begin van de hoofdstraat vanaf het strand gezien, kun je je na een lange strandwandeling meteen opwarmen of afkoelen bij de koffiebar met haar uniek concept.
Paj .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Koffie en een broodje besteld. Totaal 4 gasten. Toch duurde de koffie 10 minuten. Het broodje duurde 25 minuten. Uiteindelijk weggegaan toen er een behoorlijk grote hond de keuken (waar de broodjes gemaakt werden) uitkwam. Toen ik de bediening erop aansprak, zeiden ze dat het toch geen probleem was. Ik denk dat de NVWA daar anders over denkt. Ik ga daar uit hygiene oogpunt niet meer heen.
Beste mevrouw of meneer, wat jammer dat we onmogelijk nog in contact met u kunnen komen. Dan hadden we graag het een en ander uitgelegd. Bedankt overigens dat u anoniem melding heeft gemaakt bij de NVWA ( wij namen aan dat u dat heeft gedaan). Alles was volgens de inspectie in orde en vond dat wij een zeer schone keuken hebben! Fijne dag nog!
Mieke999 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Al ruim een jaar komen we met veel plezier bij Koffiebar de Dames. Heerlijke biologische broodjes en sappen. ( favoriet is speltbroodje met gerookte kip, hummus en avocado). De koffie smaakt daar het allerbeste! De dames zijn vrolijk, enthousiast en de inrichting is gezellig! Kortom een leuke koffiebar met eerlijke , duurzame producten!
William B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Zeer gastvrije Dames! Kwalitatief goed eten met veel biologische ingrediënten. Originele aanpak en daardoor uniek in Noordwijk: one of a kind!
Smeetje .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Tweemaal hier geluncht; het speltbroodje met gerookte kip-hummus-avocado was zo lekker dat we de volgende dag weer terug zijn gegaan. Mijn tafelgenoten waren ook erg tevreden over hun broodjes (parma-ham en geitenkaas). De latte-macchiato is een aanrader. De Dames zijn erg vriendelijk, ook tegen de honden. Inrichting is praktisch en gezellig.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Hoi dames!,

Jullie hebben een super ingerichte koffie bar! Je voelt je gauw thuis! Goede service en vriendenlijke dames!
Nogmaals knap dat jullie in deze crisis jullie hoofd boven water kunnen houden! Proficiat!

groeten Bart Wijnands