Koffie & Zo

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Koffie & Zo

Irma S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
In tegenstelling tot de vorige bezoekers zijn wij niet erg enthousiast over Koffie & Zo. Het bruin brood van onze sandwiches (tonijn en en gegrilde kip) smaakte als/ was gewoon supermarktbrood maar dan in dikke plakken gesneden. In ieder geval geen ambachtelijk brood want dat proef je er direct aan af. De presentatie was ook niet aantrekkelijk, alles simpelweg tussen de sneden brood gestopt; meer voor de broodtrommel. De smaak was voldoende (kip) tot ruim voldoende (tonijn) maar niet bijzonder. De wachttijd was kort, maar dat verklaart wellicht de kwaliteit.
De mensen in de bediening waren vriendelijk.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Geweldig lekkere koffie en gebak, prima bediening oprecht vriendelijk en geïnteresseerd in een geweldige nostalgische omgeving.
Hettysp .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Midden in het centrum op een hoek bij de rondvaartboot. Lekkere koffie aardige uitbaters. En je kunt er gelijk van alles kopen en naar de voorbijlopende mensen kijken vanachter de grote ramen. Leuk adres om even langs te gaan.
Qivlin .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Ik kom hier zeer regelmatig voor een koffie en wat er bij en ben zeer tevreden over de kwaliteit van de koffie en de taart of de tosti. Uitstekende service met heel veel aandacht voor de klant en de kwaliteit van de producten. De aankleding is super met de nadruk op retro. In de zomer is het prettig wakker worden buiten met uitzicht op de rondvaartboten.
ipa .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Hele mooie plek, hartje centrum. Op de hoek met grote ramen om heerlijk naar buiten te kijken. Gratis wifi. Zeer vriendelijke mensen met liefde voor hun vak. Ook kan je allerlei spulletjes kopen. Goede koffie met kunde en passie klaargemaakt. Heerlijke lekkernijen voor bij de koffie.
LizDam35 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Lekker voor een goede bak koffie met een lekker stuk appeltaart. Zeer vriendelijke en persoonlijke aandacht door de bediening, doen uiterst hun best, mag gezegd worden. Lekker plekje voor de mensen met zoete trek en trek in goede koffie
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
De bediening is super persoonlijk aandacht voor iedereen. De carrotcake is overheerlijk en echt een aanrader. Je moet er echt een keer geweest zijn.