Over restaurant Koffie Society

Ontbijten als een keizer en lunchen als een koning

Je raadt het al: hier drink je fantastische koffie! Maar daar laten ze het bij de Koffie Society niet bij. Je kunt hier namelijk ook voortreffelijk lunchen en voor de zoetekauw is dit een echt walhalla. Droom weg bij de New York cheesecake, de brownie of de muffin en geniet van de lekkerste broodjes die kakelvers worden bereid!

Meer informatie over restaurant Koffie Society

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 08:00 - 16:00
Zondag Gesloten

Kellietje .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Wat een leuke koffietent! Samen met mijn moeder en zus een high tea gehad. We werden met humor ontvangen door (denk ik) de eigenaar. De hapjes waren lekker en de thee was goed. We hebben genoten.
G.zikking .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Persoonlijke aandacht. Alles is home made wat je zeker proeft. Het 1 is nog lekkerder dan het anderDe scones niet gemist het is tenslotte GEEN Engelse High tea. Kan voor een prikkie in de buurt parkeren.
Germiel .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Superlekkere en mooi gemaakte soja-cappuccino gedronken bij de zeer sympathieke eigenaar!!!
Ook koffie-to-go!
En heerlijke zelfgemaakte apfelstrudel!!
Marina1969 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijke koffie!!! En gebak zelf gemaakt! Fantastisch een aanrader. Marco is een goede gastheer. Het is altijd gezellig.
Liannekwant .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
De Koffie Society is een klein maar gezellig cafe. Je wordt met veel aandacht bediend en ze serveren een heerlijke high tea!
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Wat een leuke tent, we rijden er vaak voorbij. Maar toen we binnen waren was het net of er een warme deken over ons heen viel en alles en dan ook alles maken ze daar zelf. geweldig dat dat in Bussum is.
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Wij hebben daar een high tea gehad en dat was zeer smakelijk.
De hapjes waren allemaal zelf gemaakt door de vrouw deze huizes!
Verrassend.
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Met regelmaat drink ik hier een koffie verkeerd. Altijd perfect! De lekkerste in 't Gooi wat mij betreft.
Ook altijd gezellig hier bij Marco.
De patisserie is overigens ook een aanrader om af en toe eens van te genieten.