Koffie & Ik

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 17:00
Zaterdag 09:00 - 17:00
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Lekkere broodjes en gezonde dingen. De lunchroom is duidelijk bedoeld voor mensen die daar hun werk via laptop etc verder afmaken. Zeer vriendelijk personeel, het duurde wel even voordat we onze bestellingen kregen.
Britt E.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Lief klein leuk zaakje. We werden snel geholpen. Keuzes uit verschillende formaten koffie en dat kon ook bij verse sinaasappelsap. Vriendelijk personeel, fijne sfeer, lekkere taarten! We komen zeker snel terug!
Suzanne T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Koffie en ik heet het tentje, maar vaak is het 'laptop en ik'
Wilde pas lunchen maar alle tafels waren bezet door werkenden. We moesten lang wachten op een plekje en echt rustig praten voelde wat open doordat er een bibliotheek achtige stilte heerste. Jammer
FrederikVis .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Koffie en ik is een supermooi tentje in Nieuw Engeland, ik kom hier graag. Heerlijke koffie in een superlichte zaak, prachtig ingericht met oud schoolmeubulair. Soort mix van industrieel met pasteltinten. Het terras is ook heerlijk om te zitten als de zon schijnt (volop in de zon). Naast koffie hebben ze appeltaart en carrotcake die allebei erg lekker zijn. Thee krijg je in een potje met losse thee naar keuze. Af en toe zit het helemaal vol met jonge hipsters die naar hun Macbook staren, daar moet je tegen kunnen.
E. D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Onlangs hier een cappuccino gedronken, en geluncht. Jammer dat de bediening niet erg oplettend was: men was mijn bestelling vergeten, dus het duurde al met al erg lang voordat ik deze uiteindelijk had.
Verder een tosti kaas gegeten met chutney: heerlijk brood, en prima gegeten. Een gemis dat ze geen soep of andere warme dingen hebben.
Gezien hoeveelheid en de prijs die je krijgt, is de prijs/kwaliteitverhouding hier m.i. wel uit balans.
Het decor van Koffie&Ik is modern, licht, en strak: wit, en met veel lichtval. Dat maakt het een superfijne locatie om lekker te werken of even met een kop koffie de krant te lezen.