Koffie en Zo

Dinsdag t/m Zaterdag 09:30 - 17:30
- Ontbijt 09:30 - 12:00

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Mooie zonnige warme dag....dus maar weer eens naar mijn oude stadje Breda.
We hadden een luxe lunch-bon kado gekregen pas dus ideaal om deze te gebruiken in combi met ons bezoekje aan het Brabantse land.
In het begin ging het even mis maar op het terras kwam iemand van Koffie en zo naar ons toe om het op te lossen.
Op internet stond wat we officieel zouden krijgen maar ze vertelde ons dat we gewoon voor 35 euro mochten bestellen van de kaart. Handig want we hadden ook onze jongste dochter meegenomen. panini ham-kaas, clubsandwich chef en een Italiaanse uitsmijter, paar drankjes, cappuccino...allemaal lekker. Het was druk heel soms duurde het even, maar weet je we zaten lekker buiten...en soms moet je gewoon niet zo gehaast zijn... Erg vriendelijk geholpen en dingen opgelost...meer dan tevreden...We herkennen ons dan totaal niet in de door bij sommige lage cijfers gegeven voor de service etc.
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Met z'n drieën geluncht en heerlijk gegeten, ik had zelf de Club Sas Sandwich en dat was een behoorlijk ambitieuze portie voor de lunch. Helaas weet ik niet meer precies wat mijn tafelgenoten besteld hadden maar die vonden het ook heerlijk. Naast ons werd High Tea uitgeserveerd en ik weet dat ik daarvoor nog een keer terug wil. Zag er goed uit. Lieve, voorkomende, bediening. We waren wat later dan onze oorspronkelijke reservering, maar dat was geen probleem en we mochten zelfs kiezen uit een aantal gereserveerde tafeltjes.
SammieP .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Vandaag hier geluncht en in tegenstelling tot enkele andere berichten hebben wij juist een positieve ervaring. De bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Ik wilde wat aanpassingen in een salade en dit was geen enkel probleem; er werd zelfs meegedacht.
Ook de kwaliteit van het eten was goed evenals de manier van opdienen.
VanVugtJ .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Samen met mijn man en dochter heb ik hier al regelmatig ontbeten. Wij vinden Koffie en Zo een heel gezellig tentje en komen hier graag. De uitgebreide ontbijtjes met pannenkoekjes en croissantjes etc. blijft onze favoriet, hier komen wij dan ook regelmatig voor terug. De bediening is vriendelijk en oprecht. Tot de volgende keer!
Helene K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Vandaag een high-tea gehad met 4 personen. Vooraf even gereserveerd en bij aankomst zeer gastvriendelijk ontvangen door een zeer vriendelijke meneer. Een gezellige tafel stond al voor ons klaar. We hebben heerlijk genoten van al het lekkers, het was ook zoveel dat we het gewoon niet op kregen. Heerlijke hartige en zoete hapjes, gewoonweg heerlijk allemaal. Echt genoten met z'n viertjes en we doen het snel weer! Bedankt koffie&zo!
Astrid979 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Iedere keer als we naar Breda gaan, gaan we lunchen bij koffie enzo.
het eten is goed maar wel prijzig .
Helaas word het steeds minder.
Je ziet iedere keer andere gezichten..
er is geen uitstraling en ze lijken er geen zin in te hebben, lopen dromerig rond.

Erg jammer we kwamen hier graag.
Wij herkennen ons in het geheel niet in bovenstaande. Als één van de weinige horecabedrijven investeren wij veel in goed personeel en werken de meeste medewerkers al jaren bij ons. Veel van onze (vaste)gasten komen juist terug voor de goede service en prijskwaliteitverhouding.
Natasjavc .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Ik ben er in totaal ongeveer 10 keer geweest, maar vandaag was het de laatste keer dat ik hier ooit weer kom. Hoewel de locatie perfect is, zowel buiten als binnen, was het eten 'vroeger' beter en uitgebreider. Nu had ik scones besteld die erg hard en simpel waren. Keuken zag er rommelig uit en de service was verschrikkelijk. Het meisje deed zo erg uit de hoogte dat ik al wilde weggaan voor ik had besteld. Dit werd ook bevestigd door de buurvrouw naast ons. Koffie viel ook erg tegen, terwijl dit niet zou mogen met zo'n naam...
Geachte gast, uiteraard betreuren wij dat u dit zo heeft beleefd. Iedere dag doen wij onze uiterste best om onze gasten het zo goed mogelijk naar de zin te maken. Als het om vaste gasten gaat vinden we dat nog spijtiger. Wat jammer toch dat gasten wel de moeite nemen om een verhaal op Iens te plaatsen maar niet de moeite willen nemen om een email te sturen naar het restaurant zelf. Op die manier kunnen gast en restaurateur eerst direct met elkaar communiceren en daar vervolgens lessen uit trekken. Graag nog even een reactie op de inhoud. Vanaf april dit jaar voeren wij inderdaad een andere menukaart dan de afgelopen tijd het geval was. In het verleden was een veel gehoorde opmerking dat de kaart te uitgebreid was en daardoor het kiezen erg moeilijk. We hebben daarom naar ons idee een kaart gemaakt die overzichtelijker is maar toch nog voldoende keuze laat voor de meeste gasten. De scones die we serveren zijn al 10 jaar van dezelfde kwaliteit van de zelfde bakker en ook onze koffie is al 10 jaar van de zelfde leverancier. Veel van onze gasten komen juist terug voor de heerlijke koffie en de uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Onze keuken is klein maar krijgt telkens bij elke controle van de VWA de hoogste waardering (groen). Uiteraard zullen we de betreffende medewerksters aanspreken op hun benadering jegens onze gasten. Natuurlijk kan er in een incidenteel geval met de bereiding iets mis zijn gegaan maar wij herkennen ons zeker niet in het beeld dat u schets. Wij nodigen u nogmaals uit om bij ons te gast te zijn voor een heerlijke kop koffie met gebak op onze kosten. Graag horen we dan of alles wel naar wens is geweest. Gaat u de uitdaging aan?
Bert I.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Gezellig hier afgesproken met mijn vriendinnen,lunchroom ligt in t Sas op een leuk verscholen klein pleintje.Wel hadden we van te voren gereserveerd want we waren hier al eerder geweest , en moesten toen echt even wachten op een plaatsje.
Met mooi weer kan je hier ook buiten lunchen, er is een leuk verwarmd terras.
Ik nam de club van de chef en mijn vriendinnen broodje carpaccio.
Het heeft ons heerlijk gesmaakt en de bediening was ook naar wens.
Volgende keer gaan we hier weer gezellig lunchen op onze vriendinnen dag....
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Zaterdagmiddag via een Giftfor2 card bij Koffie en Zo neergestreken. We kenden de zaak al een tijdje maar bezoeken deden we het niet vaak. Locatie is voor wie Breda kent fantastisch, 't Sas is echt een vakantiepleintje in de drukke binnenstad. Het interieur van Koffie en Zo oogt rustgevend, wel horen wij vaak dat je dicht op elkaar zit (en dat is ook zo), soms heb je het gevoel bij andere mensen aan tafel te zitten. Van de uitgebreide kaart hadden hadden de forel met courgette (10/10) en de vegetarische kroketten (7/10) van van Dobben. Personeel was keurig in bedrijfskleding en had alles op orde en wij zijn goed geholpen. Leuk adres.
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Hier onlangs de High Tea genuttigd. Reservering was goed doorgekomen, prima tafel voor ons tweeën. Vriendelijke dame in de bediening die ons desgevraagd van extra theewater voorzag. Dan de hapjes: mwah. Saaie sandwiches met gerookte zalm en eiersalade. Scones kon je elkaar de hersens mee inslaan zo hard. Zoete hapjes echt heel matig, smaakten niet vers, er waren zelfs plakjes hotelcake bij... We hebben de helft laten liggen want het was de zonde niet waard. Jammer!
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Hier met 3 personen een high tea gedaan. De hapjes zijn prima qua smaak, maar mogen wat mij betreft wel iets verrassender, het beperkt zich een beetje tot de standaard sandwich en scone. Daarnaast zit bij de scone slagroom en jam, waar het toch echt wel een stuk lekkerder is met echte clotted cream. Van een deel van de hapjes kreeg ik niet de indruk dat deze vers gemaakt waren, smaakten een beetje opgewarmd. De hoeveelheid is zeker wel ruim voldoende en er zijn veel verschillende dingen.

We moesten af en toe actief contact zoeken met de bediening om het theewater aan te vullen. Dat vind ik altijd wel jammer met een high tea; zeker wanneer alle hapjes al vanaf het begin af aan op tafel komen mag je best af en toe wat gevraagd worden door de bediening. Wel een uitleg over alle hapjes, dat is altijd wel prettig.

Het decor is best gezellig, met prettig licht en grote ramen. Ook leuk dat er een grote, wat meer gemeenschappelijke tafel is. Wel zit er bij een groot deel van de tafels aan de buitenkant van het pand een verhoging, waar meerdere mensen zich door lieten verrassen. Pas hier dus voor op wanneer je daar gaat zitten.
Debby K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Lekker geluncht met een vriendin, tijdens een dagje shoppen. Zij had de salade zalm, ik had de salade geitenkaas. Mooie salades, goede smaak combinaties, en zeker genoeg! Lekker wijntje erbij gedaan en na afloop een thee.

Locatie is leuk (soort binnentuintje met terras), en ook binnen doet het gezellig aan. Personeel is vriendelijk.

Enige nadeel waren de wachtrijen bij het toilet; 1 toilet voor de heren, en 1 toilet voor de dames.

Leuk restaurant, aanrader als je lekker aan het shoppen bent in Breda!
Judithherrijgers .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Super Gezellig terras. Binnen iets minder sfeervol. De club sandwich is echt een topper! De hightea is erg divers. Bediening mag iets vriendelijker.
Anne-Gre E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Leuke brasserie in een prachtig hofje ('t Sas) met mooie winkeltjes rondom. Sfeervol terras en ook binnen stijlvol ingericht. Wij hebben hier meerdere keren gezellig en lekker geluncht. Kritiekpuntjes: de clubsndwiches zijn veel te dun belegd voor zulke dikke boterhammen (de rosbief proefden wij helemaal niet). Er zijn weinig toiletten, waardoor he regelmatig in de rij moet staan. Bediening vonden wij vriendelijk, maar onze bestelling liet wel erg lang op zich wachten. We zagen overigens meerdere tafeltjes met heerlijk uitziende high tea etagères.
Imeldaaah .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2012
Gekozen voor een high tea. Het zag er zeer feestelijk uit op een mooie etagere. Het smaakte allemaal prima. We hadden gekozen voor de luxe variant en dit was lekker uitgebreid. Bediening viel wat tegen, ze lijken er niet veel plezier in te hebben wat erg jammer is voor deze zaak. Koffie en Zo ziet er smaakvol en gezellig uit. Het ligt op een prachtig hofje met wat sjiekere winkels, verstopt in hartje Breda. Als het personeel nou iets sprankeler zou zijn dan was het helemaal goed!