Koffie- en Theeschenkerij St John

Sint Janstraat 40 4331 KD Middelburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Koffie- en Theeschenkerij St John

Dion R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Een gezellig, sfeervol, oud, bruin koffie huis. Een ruime keuze aan koffie en thee. In de zomer een leuk terras. Qua eten blijft het vooral bij een aantal simpele broodjes en/of tosti's. Een prima plek om op je gemak koffie te drinken met vrienden of met collega's. De sfeer is altijd goed.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
28 jaar geleden kwam ik al bij St John. Sinds ik niet meer in Middelburg woon, kom ik er wanneer we op familiebezoek gaan. Voornamelijk komen we voor het (voorheen ) geweldige yoghurtijs en de tosti's.
Vandaag waren we er met ons gezin. We hebben allemaal yoghurtijs besteld maar het was nogal een tegenvaller. Het ijs was minder fris en vetter dan we ons herinneren van voorheen. Het voelde 'zwaar' aan en had veel minder yoghurt smaak. We vermoeden een verandering van het recept met meer slagroom en minder yoghurt. We weten het natuurlijk niet zeker maar hopen dat het van tijdelijke aard is...anders is St John helaas enkele vaste klanten kwijt.
Thessa- .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Gezellig, knus en bruin decor. Met mooi weer zit je op een leuk pleintje. Het yoghurtijs is heerlijk. Aparte, verrassende en lekkere tosti's. En heerlijk en verfrissende homemade lemonade.
Klein puntje van kritiek. De bediening kan echt veel beter. Ze lopen heen en weer maar kijken niet naar de klanten.
Sarah B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
We hebben alleen yoghurtijs gegeten en dat was heerlijk!
De service was vriendelijk en de omgeving lekker ouderwets.
Let op! Zondag zijn zij gesloten en zaterdag maar tot 18.00 open. Dat is even wennen als je van de grote stad komt.
-T- .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Yoghurtijs is een echte aanrader!! Lekker licht en vooral niet machtig. Heerlijk met luchtige, maar toch stevige slagroom. Heb nog nooit zo'n heerlijke yoghurtijs gegeten als hier!