Koffie en Thee Nika

Benthuizerstraat 94A 3035 CR Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Koffie en Thee Nika

Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Wij gingen hier naar binnen voor de lunch en aten een Turkse erwtensoep en een salade. Puur en eenvoudig maar heerlijk! Vriendelijke bediening.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Gezellige koffie zaak midden in het oude Noorden. De koffie is voortreffelijk en mooi geserveerd. Ook de smoothies waren lekker. Tosti van turks brood was ook goed. De zaak ziet er gezellig uit, bij mooi weer kan je lekker buiten zitten. Binnen is het gezellig ingericht. Je kan er ook koffie en thee kopen voor thuis. Kortom een leuke en gezellige zaak waar we zeker met regelmaat terug zullen komen!
Jeroen2900 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2013
Supervriendelijke bediening en heerlijke koffie. leuk publiek, een echt koffiehuis gevoel. Regelmatig schuif ik hier aan met de laptop om even te werken.
Leendert .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Altijd word je hier even vriendelijk ontvangen. Knusse inrichting, koffie met een glaasje water en een heerlijke tosti Nika. Een aanrader!