Koffie en Eethuis De Gelderse Poort

Rijndijk 6 6566 CG Millingen aan de Rijn Nederland Kaart

Over restaurant Koffie en Eethuis De Gelderse Poort

Genieten aan de Rijn

Gelegen op een unieke locatie pal aan de rivier! Met een geweldig uitzicht op de bedrijvige scheepvaart op de Rijn is het hier zeer goed toeven. Het personeel werkt hier zichtbaar met groot plezier en zorgt de hele avond dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Koffie en Eethuis De Gelderse Poort

• : Parkeerplaats

KarinBoekman .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
We zagen het bord, dat de parkeerplaats aangaf over het hoofd en waren dus eerst naar boven gereden tot we niet verder konden en moesten keren. Locatie erg leuk met zicht op de Rijn. Er was een tafeltje aan het raam gereserveerd voor ons, heel geschikt. Er werd uitgelegd hoe de AH-Actie werkte. We hadden keus uit heel de kaart en het goedkoopste gerecht, per gang, zou van de prijs afgehaald worden. De heer, die ons bediende was erg voorkomend en prettig in de omgang. We kregen wat broodjes en knabbels in een leuk houten bakje terwijl wij wachten op de eerste gang. We hadden de seizoen's erwtensoep besteld en kregen dit in klein pannetje op een bord met roggebrood, dik belegd met katenspek ernaast, geserveerd. Schattig en ook nog eens erg lekker. Helaas was de spies als hoofdgerecht niet mogelijk, dus koos ik voor de varkenshaas. Mijn man koos de kogelbiefstuk. Beiden waren heerlijk en de varkenshaas was zo groot, dat ik zelfs nog een stuk aan mijn man heb gegeven. Toetje ging er niet in, dus hebben we beiden een cappuccino als nagerecht genomen. Al met al een hele leuke en lekkere ervaring bij De Gelderse Poort, we komen zeker voor een tweede keer terug.
Hoesjes .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
het was super lekker,gezellig en zeker voor herhaling vatbaar
zeer vriendelijke en perfecte bediening.
het was in 1 woord super geweldig
Daantje34 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Ontzettend lekker gegeten in een gezellige ontspannen sfeer.
Bediening was heel goed/netjes/correct.
Minpuntje is dat er geen parkeer gelegenheid in nabijheid is.
In oktober is het snel donker en wij moesten in donker dijk af naar auto toe.
Janwildeman .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Eten was voortreffelijk. Biefstuk en diverse soorten vlees waren uitstekend bereid. Personeel was ook heel ardig en we kregen geen opdringerig gevoel ondanks dat we de laatste gasten waren. Buiten nog een praatje met de kokkin gemaakt.
Al met al een hele geslaagde avond en voor herhaling vatbaar!
Talysha V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Aller eerst wat een leuke actie en wat leuk dat de gelderse poort mee doet.
Ik zelf kom uit nijmegen maar kom in de zomer graag een stukje fietsen. Graag neem ik dan bij de gelderse poort een pitstopje, dus ik was al wel bekend met het restaurant. Toen ik bij het restaurant kwam hadden ze een leuk tafeltje binnen ingedekt, maar met het goede weer hebben we toch op het terras gezeten. De serveerster heeft met uitgelegd wat de bedoeling was van deze actie en ik mocht hier zelf mijn gerechten samenstellen! Heb vooraf heerlijke brood met alioli gegeten. Als hoofdgerecht hadden mijn vriendin en ik beide een kogelbiefstuk besteld en zelfs extra wensen waren geen enkel probleem! Biefstuk was ontzettend lekker! Leuk praatje gemaakt met de cheffin (eigenaresse) gemaakt. Ook kun je hier grote partijen houden met allerlei hapjes drankjes en andere wensen wat ik eerst nog niet wist, je ziet echt dat de eigenaren Willy en Erika hun hart en ziel erin hebben gestoken en ze echt hier na toe hebben gewerkt. Ken het restaurant namelijk al jaren en je ziet het steeds meer groeien en dat mag zeker gezegd worden hoe goed ze dit toch hebben gedaan! De bediening ook hartstikke vriendelijk, kinderen zijn ten alle tijden welkom, honden worden verwelkomt met een heerlijk hondenkoekje. Ze denken hier echt aan de gasten en geven ook erg gul in hun porties. De prijs is hier namelijk wel gemiddeld, misschien voor sommige soms wat hoog. Maar je krijgt zeker waar voor je geld. Ik mocht bij mijn kogelbiefstuk ook gebruiken van het saladebar buffetje en we kregen er heerlijke frietjes bij die we ook nog bij konden vragen, een hoop eten dus! Na het heerlijke eten wilde we toch nog graag een dessert ook al zaten we echt vol, een heerlijk toetje mocht niet ontbreken! Het personeel weet hier precies in te spelen op de wensen van de gast, je merkt ook de samenhorigheid tussen het personeel en dat stralen ze ook uit. Ik kom hier zeker vaker dineren.

Hartstikke leuke avond gehad zo! Petje af voor het gelderse poort team. Vond dit wel even het zeggen waard. Tot snel, groetjes vanuit Nijmegen.
Folgering .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Prachtige locatie. Mega-vriendelijke eigenaresse. Overig personeel : zo-zo. Toen we 45 min na het opgeven van de bestelling eens gingen vragen waar ons eten bleef, bleek de bestelling nog niet aan de keuken te zijn doorgeven. Een lauw en weinig overtuigend excuus van de ongeïnteresseerde serveerster, was de enige reactie. Toen het eten er na een uur wachten eindelijk op tafel stond, was dat overigens niet slecht.
Lazarata .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Heerlijk gegeten! Alle drie de gangen waren erg smaakvol. De tomatensoep en uiensoep waren goed van smaak. De biefstuk was een goed stuk vlees, een ruime portie. Op een gezellig opgemaakt bord. De spareribs zijn ook goed van smaak. Met gebruik van de saladebar. Zeker een aanrader. Uitzicht op de Rijn, inrichting van het restaurant is erg gezellig. Zeker de moeite waard om eens te gaan eten. Bij mooi weer, kun je op het gezellige terras zitten, waar honden ook welkom zijn. De gastheer en gastvrouw geven je een gevoel van welkom zijn.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Een snelle dagschotel na bv. een fietstocht over de dijk kun je hier prima krijgen. Voor een sfeervol diner kun je beter een andere gelegenheid opzoeken. Service en vriendelijkheid is uitstekend !
LucienIens .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Locatie is heel mooi, zeker als je een plekje buiten of voor het raam weet te bemachtigen. Onduidelijk is bij aankomst waar je moet/mag parkeren.
Bediening is van binnenkomst tot vertrek vriendelijk, behulpzaam en gezellig.
De kaart biedt genoeg keus voor alle smaken.
De inrichting is niet heel erg sfeervol, met uitzondering van de enorme muurschildering. Dat is echt een aandachttrekker.
Het eten is ok. De weeksoep was een crème-champignonsoep. Heel blij met de ruime champignons, maar de crème was niet echt crèmig ... Bij de hoofdgerechten kan je zelf je salade samenstellen bij de ''saladebar'' waar ook de keus ruim was. De patat was minder (leek alsof vet niet heet genoeg was geweest waardoor knapperig buitenkant, maar holle binnenkant), het wildstoofschoteltje was lekker maar bevatte harde uitgedroogde stukjes (leek als of het te lang klaar stond zonder geheel onder het vocht te liggen). Omdat de desserts enkel bestaan uit varianten van verschillende bolletjes ijs (opgeleukt met saus of schaafsel etc) kozen we voor koffie/thee. Leuke verrassing was het doosje met bonbons en andere chocolaatjes hierbij. De cappuccino was helaas uit een automaat die nog even op de schuimkraag moet worden nagekeken.
Al met al, een leuke gelegenheid door de locatie en goed voor een snelle hap (a la eetcafé), maar naar mijn mening niet voor een avondje uit.
Heidy-cees .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Om onze trouwdag te vieren kozen we voor een etentje bij Eethuis De Gelderse Poort, een sfeervolle locatie aan de Rijndijk met een prachtig uitzicht op die rivier! We komen hier vaker en het is elke keer weer een feestje: goed en lekker eten, op een creatieve en originele manier geserveerd, door een attente en leuke bediening. We zaten dit keer heerlijk genietend buiten op het terras. Weer een avondje om als mooie herinnering te bewaren!
Augele .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Als je binnen komt voel je je gelijk thuis! Het is een prachtige locatie met uitzicht op de Rijn. Het personeel is zeer gastvrij en alles is mogelijk. Mooi bijkomend voordeel is dat honden als lid van het gezin gezien worden en dus ook binnen welkom zijn. Tot slot is het eten ook nog eens super lekker! Je kunt er ook wild uit de achtertuin krijgen, of een kilo meenemen naar huis. Echt een aanrader ;)