Koffie Academie

Lang

Jouw recensie over het restaurant Koffie Academie

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Een allerbelabberdste ervaring bij Koffie Academie gehad. Zeer slechte en trage service, een slappe bak koffie, een oudbakken croissantje en een vies en plakkerig tafeltje. Ik kan absoluut niets positiefs verzinnen.
Lene K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk en verrassend ontbijtje met een van de lekkerste cappuccino's van de stad. Wij hadden de gepocheerde eieren met spinazie en zelf gebakken focacia. Heerlijk!!! Ook de goed bezette bediening was erg aardig en attent. Super tentje.
shirley C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Dit is een superleuke koffiebar op de Overtoom! In de buurt zijn het er veel, maar deze springt er echt uit. Leuk interieur! De bonen branden ze zelf, lekkere koffie! De homemade worteltaart is heerlijk! Dit wordt zeker mijn vaste plek om koffie te halen!