Koetshuis Rhederoord

Parkweg 27 6994 CM De Steeg Nederland Kaart

Over het restaurant Koetshuis Rhederoord

Genieten bij Rhederoord

Landgoed Rhederoord ligt in het dorpje De Steeg, vlakbij Arnhem. Deze culinaire plek heeft een hoop te bieden! Geniet van de beste verse streekproducten. Puur en eerlijk, dat proef je! De unieke sfeer van dit enorme landgoed geeft een bijzonder gevoel. Een prachtige setting om te genieten van een heerlijk etentje!

Meer informatie over restaurant Koetshuis Rhederoord

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag 17:00 - 21:00
Zaterdag
Zondag

Ria V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Zeer vriendelijk personeel,betrokken,goed verzorgd,en leuk om te zien dat er zoveel jonge mensen kwaliteit leveren, onze complimenten daarvoor!!!
We komen zeker terug!!!
Hendrika B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij hebben een geweldige avond gehad. Erg vriendelijk personeel (ook al hadden we een kortingkaart), lekker eten en gezellige sfeer. Wij gaan zeker nog eens terug.
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten in een mooie omgeving! De bediening was vriendelijk. Het is wel wat aan de prijs, maar daar krijg je dan ook een geweldige avond voor terug!
roosrikumahu .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten op het keuzemenu. De bediening was heel erg vriendelijk. Dacht mee over de wijn keuze en uiteindelijk kwam de ober met een wijn die niet op de kaart stond en precies paste bij wat ik lekker vond. Er werd door de keuken heel goed rekening gehouden met mijn gluten intolerantie. Echt een aanrader!
José D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten en een mooie omgeving. Opnieuw geboekt voor over 14 dagen met 4 personen.
Wilfred F.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Was heerlijk. Smaak festijn.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We hadden een 7gangen verrassingsei gekozen met daarbij een passend wijnarrangement. Het waren inderdaad 7 kleine verrassende smaakexplosies op culinair hoog niveau. Ook de service en persoonlijke aandacht van de bediening was voortreffelijk!
René T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Samen met vrouwlief genoten van een 5 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Wij zijn als liefhebbers best wel kritisch, maar alles was dik in orde. Smaak, wijnkeuze, presentatie, bediening, het klopte gewoon. Ik heb ook nog even met de zeer bevlogen en toegankelijke kok (Jeroen) staat praten. Het restaurant is 2 jaar bezig, we zijn er tot nu toe drie keer geweest en het is echt leuk om te zien dat ze met elkaar aan het groeien zijn. Dit heeft Michelin overigens ook gezien, want ze hebben onlangs een vermelding in de gids gekregen. Wij hebben erg genoten en hopen dat het niveau blijft stijgen. Daarbij mag de keuken wat ons betreft lef en creativiteit (blijven) tonen: echt onderscheidend zijn t.o.v. restaurant in de directe omgeving.
nico S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Bediening was wisselend. Eén dame kon echt geen aansluiting vinden. Vreemd. Alsof het om haar ging in plaats van ons een leuke avond te bezorgen.
mgdraaijer .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Subliem gegeten. Alle gerechten waren origineel en goed op smaak. Passende wijnen en uitstekende service; het personeel had oog voor lege borden/glazen en waren zeer attent. Echt niks op aan te merken, het was een waar feest om hier te zijn!
Judith F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een prachtige plek met heerlijk eten! Alles klopt. Zeker een aanrader!
hannah.sarah.13 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Inrichting en sfeer, eten en service : alles was van zeer goede kwaliteit. Er werd direct rekening gehouden met persoonlijke wensen qua zitplaats in het restaurant (ivm gehoorprobleem). Gangen volgden in een prima tempo op elkaar. Enige minpuntje was tocht, die wij duidelijk voelden, mogelijk door grote tussendeuren, die niet goed sloten.
JanenAda .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prettige bediening, vriendelijke mensen en heldere uitleg. Het eten was heel lekker en ook voldoende. Het eten werd mooi en verzorgd opgediend en ook de aankleding van het restaurant was gezellig en prettig.
Misschien stonden de tafeltjes iets te dicht op elkaar waardoor je gesprekken van andere gasten niet kon negeren.
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Ik was hier met mijn vriend, die niet vaak aparte gerechten eet. Verrassend en heerlijk gegeten, weer eens wat anders, goede bediening, goede kwaliteit van het eten en zeker de moeite om weer terug te komen.
Marjon W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We waagden ons met onze zoon van vijftien aan een driegangenmenu zonder friet. De radijsjes en de boontjes gingen naar mij, maar hij proefde ook van mijn parelhoen. Zelf naam hij de gebakken kaas. Beiden een succes. Wij vonden het ook lekker, vooral die beetgare groenten. Van een eerder bezoek (geen AHactie) herinner ik me dat de combinaties van groentes afgestemder waren.
willium .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Exact een jaar geleden hier voor het eerst gegeten, ook met kerst. Reden genoeg om dit jaar weer met hetzelfde gezelschap hier naar toe te gaan. We zijn niet teleurgesteld. Mooie gerechten, goede bediening en een zeer toegankelijke chef die graag zijn keukengeheimen deelt. Volgend jaar weer, tijdig reserveren
Frouke D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Het was echt een avondje uit. We zijn hier al eens eerder wezen eten en de bediening is elke keer weer top! Genoten!
rust171 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Uoitstekende maaltijd met AH concept. Goed uitgebalanceerd. De gesmolten kaas al hoofdgrecht erg goed en fraai dessert. Aardige wijn als begeleiding (Cote du Rh.)
mr.e.reinders .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Toplocatie! Heel vriendelijk personeel. Uitstekende kwaliteit van de gerechten. Prima ambiance.
We komen er niet voor het eerst en niet voor het laatst. Houden zo !!
AlBr .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk 3 gangen menu gegeten. De gerechten waren zeer smakelijk en verfijnd bereid. Bediening was correct en vriendelijk. We willen zeker nog een keer hier dineren.