Over het restaurant Koetshuis Rhederoord

Genieten bij Rhederoord

Landgoed Rhederoord ligt in het dorpje De Steeg, vlakbij Arnhem. Deze culinaire plek heeft een hoop te bieden! Geniet van de beste verse streekproducten. Puur en eerlijk, dat proef je! De unieke sfeer van dit enorme landgoed geeft een bijzonder gevoel. Een prachtige setting om te genieten van een heerlijk etentje!

Meer informatie over restaurant Koetshuis Rhederoord

Maandag t/m Zondag: 16.00 tot 21.00 uur
Lunch kan op reservering vanaf 8 personen

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Koetshuis Rhederoord

Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Super locatie, heerlijk eten, en wat een service!! Hele leuke ervaring, tot snel.
Carolina H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Voor herhaling vatbaar.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Gewoon ongewoon goed! Op het terras in het bos genoten van een prachtig perfect bleu gebakken tournedos met precies goed gekookte kleurig groente-pallet.
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Super mooie locatie midden in de bossen op de veluwe. Het landgoed ernaast kan je ook trouwen.
Eten, service en wijn waren perfect!
We hadden nog een foutje in ons voordeel en kregen daardoor naast ons 3-gangen menu en amuses ook nog hammetjes en kaasjes.
Heerlijk buiten op het terras gezeten met één van de laatste mooie zomerse dagen van het jaar.
P K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Omdat partner bovenmodaal goed kookt, gaan we alleen nog ´uit eten´ als we denken dat het bijzonder is.
De Rhederhof blijkt zo´n bijzonder restaurant te zijn. We hadden het vijfgangenmenu. We twijfelden over het wijnarrangement. Vijf glazen is best veel. Geen punt, het ´bobarrangement´ voorziet in vijf halve glazen. Geweldig, toch een leuke proeverij en niet teveel drank. Nog zoiets aardigs. Fles water uit eigen bron op tafel maar een karaf kraanwater is ook prima. De ambiance, de muziek, de bediening, allemaal perfect, professioneel maar ook nog, tja, laat ik het maar gewoon gezellig noemen. En dan last but not least, dat wat er op het bord komt. Sterwaardig, heerlijke plaatjes. Elke vraag over een gerecht wordt door de kok aan tafel beantwoord. We hebben genoten en komen zeker terug. Tip, op landgoed Rhederhof kun je ook overnachten. Onze kamer was boven het restaurant. Bij ´prijs-kwaliteitsverhouding heb ik ´gunstig´ aangestreept omdat het dat ook is, zowel de maaltijd als de overnachting.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Prettige bediening, goede gerechten.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Geweldige avond, heerlijke beleving, zeer attent personeel. Top!
Bertil D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Uitstekende kwaliteit met verantwoord voedsel

Mo
Pim W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Het was een beleving van ontvangst tot vertrek. Geweldige smaken gecombineerd met prachtige wijnen, die naadloos aansloten bij de smaken van het gerecht.
De uitstekende service bracht het totaalplaatje naar een michelinwaardig diner, dat zeker onze aanbeveling verdient.

Kortom een plek om zeker eens terug te komen. Wij deden dit al eens eerder en werden wederom ook bij dit bezoek positief culinair verrast.
Fien V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Heerlijk gegeten (Proeverij-menu) met goede wijnen in de sfeer- en stijlvolle volle buitentuin. Echt een aanrader.
Danny T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Locatie is mooi.
Bediening doet haar best maar is erg chaotisch en vergeetachtig.
Rumoerig restaurant. Tafels dicht op elkaar.
3 gangen menu voor 37 Euro. Het eten is erg weinig. Je gaat met honger naar huis. Bij hoofdgerecht een klein toefje aardappelpuree. Had graag een schaal met aardappelkroketjes gezien ofzo.
Wijnen zijn veel te duur.
Gert-Jan W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Gisteren in de tuin het 4 gangen verrassingsmenu gegeten, helemaal geweldig. De bediening is vlot en vriendelijk met klasse. De kok is een creatief genie. Het menu paste helemaal bij het seizoen. Wij komen zeker weer terug!
karinengast .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
We hadden niet gereserveerd en waren blij met een plek op het terras. We werden hartelijk welkom geheten. Ze boden een plek aan binnen ivm de kou buiten. Zeer gastvrij en vriendelijk, ook voor de kinderen. We hebben heerlijk gedineerd en komen graag nog een keer terug. Onverwacht fijne avond!
Petrus R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ons 2 e bezoek.
Service uitmuntend! Buiten beginnen met een cava en een amuse op het terras.
Kristel of Kirsten maakte het voor ons een feestje door de manier waarop ze ons bediende.
Dat de hond ook meemocht naar binnen, ondanks bezwaren, was ook heel fijn.
De lamsrack was uitstekend. De chocolademousse evenzo.
De rib eye en de maiskwartel vielen tegen. Mager, vlak, weinig aan, zeiden mijn tafelgenoten. Jammer.
Geen reden om dit duurzame bewuste restaurant niet aan te bevelen. Ik kom graag weer hier eten!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker gegeten, prima portie
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
De ontvangst, de service, de inrichting en de sfeer waren goed tot zeer goed.
De kwaliteit van het eten was goed m.u.v. de kwaliteit van het vlees.
Het vlees was taai, zenig en voor ons alle 6 moeilijk te eten.
Dit laatste vond ik een domper op ons etentje en zou bepalend kunnen zijn voor een volgend bezoek.
Johannes L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Dit restaurant is alles waar ik op zoek naar ben. Een mooie locatie, goede faciliteiten, vriendelijke ontvangst, net maar sfeervol interieur, genoeg privacy aan tafel, goede bediening en tot slot zeer goed bereid eten + drinken!
Keep up the good work!
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Vijf-gangen verrassingsdiner (voor de prijs van vier). Afwisselend. Mooie smaken. Vlot geserveerd. Fraaie entourage. Kom zeker terug.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Een persoonlijke en prettige service! Eten was heerlijk en mooi opgemaakt. Komen zeker nog eens terug
Mey186 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Eten was goed maar saai, 2 gerechten te zout, voor kraanwater moet betaald worden ( 1 euro) maar toch , niet van deze tijd. Bij gratis aperitief ( 6 gangen winnaars menu) werden olijfjes, stukjes parmezaan met truffelolie, plakje rauwe ham aangeboden maar er werd niet bijgezegd, dat dit 3,50 kostte,,voelt niet goed, daar bij grand dessert en kaas wel verteld wordt van supplement. Vind het niet getuigen van goed gastheerschap. Personeel was zeer vriendelijk en daaruit voortvloeiende bediening was ook niets op aan te merken.