Over het restaurant Koetshuis Rhederoord

Genieten bij Rhederoord

Landgoed Rhederoord ligt in het dorpje De Steeg, vlakbij Arnhem. Deze culinaire plek heeft een hoop te bieden! Geniet van de beste verse streekproducten. Puur en eerlijk, dat proef je! De unieke sfeer van dit enorme landgoed geeft een bijzonder gevoel. Een prachtige setting om te genieten van een heerlijk etentje!

Halve fles mineraalwater

hannah.sarah.13 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
JanenAda .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prettige bediening, vriendelijke mensen en heldere uitleg. Het eten was heel lekker en ook voldoende. Het eten werd mooi en verzorgd opgediend en ook de aankleding van het restaurant was gezellig en prettig.
Misschien stonden de tafeltjes iets te dicht op elkaar waardoor je gesprekken van andere gasten niet kon negeren.
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Ik was hier met mijn vriend, die niet vaak aparte gerechten eet. Verrassend en heerlijk gegeten, weer eens wat anders, goede bediening, goede kwaliteit van het eten en zeker de moeite om weer terug te komen.
Marjon W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We waagden ons met onze zoon van vijftien aan een driegangenmenu zonder friet. De radijsjes en de boontjes gingen naar mij, maar hij proefde ook van mijn parelhoen. Zelf naam hij de gebakken kaas. Beiden een succes. Wij vonden het ook lekker, vooral die beetgare groenten. Van een eerder bezoek (geen AHactie) herinner ik me dat de combinaties van groentes afgestemder waren.
willium .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Exact een jaar geleden hier voor het eerst gegeten, ook met kerst. Reden genoeg om dit jaar weer met hetzelfde gezelschap hier naar toe te gaan. We zijn niet teleurgesteld. Mooie gerechten, goede bediening en een zeer toegankelijke chef die graag zijn keukengeheimen deelt. Volgend jaar weer, tijdig reserveren
Frouke D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Het was echt een avondje uit. We zijn hier al eens eerder wezen eten en de bediening is elke keer weer top! Genoten!
rust171 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Uoitstekende maaltijd met AH concept. Goed uitgebalanceerd. De gesmolten kaas al hoofdgrecht erg goed en fraai dessert. Aardige wijn als begeleiding (Cote du Rh.)
mr.e.reinders .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Toplocatie! Heel vriendelijk personeel. Uitstekende kwaliteit van de gerechten. Prima ambiance.
We komen er niet voor het eerst en niet voor het laatst. Houden zo !!
AlBr .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk 3 gangen menu gegeten. De gerechten waren zeer smakelijk en verfijnd bereid. Bediening was correct en vriendelijk. We willen zeker nog een keer hier dineren.
mocis .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Prima eten, mooi opgemaakt en goed op elkaar afgestemde smaken en verse produkten
Enige minpuntje was het lawaai aan de tafel naast ons
Ireen Brederode I.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
We hebben heerlijk en gezellig gegeten in Het koetshuis in de Steeg. Het was zelfs op maandag avond gezellig bezet en de bediening was uiterst vriendelijk en voorkomend.
bonnes .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
de ontvangst en de bediening verdient alle lof, met name ook op het moment toen een van ons een glas wijn omgooide. De uitleg over de verschillende onderdelen van de maaltijd was helder en er werd de nodige tijd voor genomen. We aren als klant echt weer koning.
PienenTimo .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prachtige locatie, goede sfeer en service. Poties wel klein, geen bijgerechten zoals groente/ salade of een aardappel/pasta rijst supplement.
QenE K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Beetje pretentieus, eten over het algemeen in orde.
Het viel ons tegen dat er een (vieze, modderige) hond toegelaten was. Na vertrek dezes werd de viezigheid niet vanzelfsprekend opgeruimd terwijl wij er wel om hadden gevraagd. Dit vonden wij een beetje vreemde hygiënecode temeer daar het personeel wel uitserveert met handschoentjes aan. De verdere avond hadden wij uitzicht op een moddervloer en een niet-gedekte tafel.
Tip: zorg dat de vloer altijd netjes is, laat geen honden toe en dek de tafels nadat gasten vertrokken zijn.

Ook de amuse viel tegen: een hartige mousse op een zoete merenge die we bij het dessert alweer tegen kwamen. En ondanks dat wij twee verschillende 4-gangenmenu's hadden besteld was de opmaak van onze vierde gang precies hetzelfde. De (biologische wijn) vonden wij wat vlak.
Tip: blijf in elk gerecht origineel.

Het overige eten was verder prima in orde. Wij aten het 4-gangen verrassingsmenu en het wildmenu. Fijn dat alles biologisch is.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het eten was verrukkelijk! Helaas was de service een stuk minder dan wat ik ervan had verwacht. Ik kreeg een beetje het gevoel dat wij toch maar van de restaurant actie waren en dus minder belangrijk waren dan hun "normale" klanten. We moesten iedere keer lang wachten en ook werd het bestelde biertje op onze tafel gekwakt waardoor het bier begon te spuiten.
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Vriendelijk persooneel een beetje ongeduldig tijdens het bestellen iets meer informatie over de gerechten en niet te snel uitleggen want het was lastig te volgen
Stem geluid iets verhogen zo dat het duidelijk verstaanbaar is
Maar wel super werk geleverd bij het uit serveren
Groetjes Joost Kostelijk hopelijk kunnen jullie deze aandachtspunten goed gebruiken ????
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Met een arrangement van Heerlijk.nl een viergangendiner met overnachting geboekt. Maar goed dat er een overnachting bij zat! Bij elke gang namelijk een bijpassende wijn erbij besteld. Heerlijke combinatie en een aanrader!

Eend als hoofdgerecht. In eerste instantie sceptisch vanwege eerdere ervaringen, echter erg lekker!

Het dessert werd omgetoverd tot een 'grande dessert' met de nodige verrassingen! Heerlijk in 1 woord.

Een aanrader om (nog eens) te proberen!
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Aangespoord door de fraaie foto’s en galmende teksten op de website besluit ik mijn 60ste verjaardag te vieren in Koetshuis Rhederoord. Dat zou pas genieten worden! “In een luxe sfeer overnachten en ’s ochtends in alle rust ontwaken waarna een regionaal ontbijt op je staat te wachten! Beleef het koetshuis Rhederoord en ervaar een onvergetelijke avond en ochtend! Aldus de ronkende website tekst.

Dat klopt. Het is een onvergetelijke verjaardag geworden! Te midden van een opbrekend bedrijfsgezelschap dat net het ontbijtbuffet volledig had geplunderd, lagen restanten stokbrood, kaas, één enkel broodje in een reusachtige mand op tafels die besmeurd en vies waren achtergelaten. In die chaos loodste een gelikte kelner ons over trappen, langs toiletten naar nog een kelderverdieping lager: waar de allerlaatste tafel voor 10 personen gedekt stond en ons het sluitstuk bood van dat ‘luxe, romantisch arrangement’. Hier in die wijnkelder ver weg van de geplunderde ontbijtruimte met fraai uitzicht op het landgoed sprak hij de woorden: ”Het is hier geweldig, mooier kan ik het niet maken!”

Daar dachten wij anders over!

Uiteraard hebben we niet op landgoed Rhederoord ontbeten en vanzelfsprekend zetten we er nooit meer een stap over de drempel. De uitbater bood aan dat hij ‘het ontbijt zou schrappen van de rekening’. Logisch want we hebben er voor geen kruimel ontbeten! We zijn zeer teleurgesteld het landgoed afgereden nadat de uitbater ons iets meer tegemoet kwam. Van het arrangement van 68,50 per persoon, hoefde ik alleen het diner te betalen: dat was prijzig: 92 euro voor twee personen!

Inderdaad een onvergetelijke verjaardagsochtend, maar ook ééns en nooit weer!
anneke77 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Afgelopen weekend waren we een weekendje in Ellecom en met onze AH restaurantactie kaart hadden we gereserveerd bij dit restaurant.
We hebben al heel wat keren met zo'n actie kaart ergens gegeten, maar dit restaurant steekt er met kop en schouders bovenuit.
Hier laten ze echt zien wat ze in huis hebben en krijg je een prachtig menu. Zeer verzorgde quinoa salade, sublieme Val dieu kaas uit de oven en een meer dan mooi dessert.
Lekkere hapjes bij het aperitief, water op tafel en bij de koffie een bonbonnetje, en daarbij een vriendelijke bediening door mensen die hun werk echt leuk vinden.
Jammer, dat we bijna 2 uur rijden bij Ellecom vandaan wonen, maar als we nog eens in de buurt zijn, gaan we hier zeker eten (ook zonder AH kaart).
cjvdvenvb .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
we hebben lekker gegeten. vborige keer was het keinbeetje tegengevallen

ik ga akko0rd met de gebruikersvoorwaarden en de privacyverklaring maar wens geen account aan te maken