Over het restaurant Koetshuis Rhederoord

Genieten bij Rhederoord

Landgoed Rhederoord ligt in het dorpje De Steeg, vlakbij Arnhem. Deze culinaire plek heeft een hoop te bieden! Geniet van de beste verse streekproducten. Puur en eerlijk, dat proef je! De unieke sfeer van dit enorme landgoed geeft een bijzonder gevoel. Een prachtige setting om te genieten van een heerlijk etentje!

Meer informatie over restaurant Koetshuis Rhederoord

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag 17:00 - 21:00
Zaterdag
Zondag

erenoglu .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het koetshuis is een restaurant op een landgoed. Het is mooi gelegen in het groen. Het eten is goed en de bediening is vriendelijk. De inrichting is mooi.
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Creatieve keuken. Bijzondere combinaties. Gestoei met ongewone ingrediënten. Voorafjes en bescheiden bemeten aperitief- en dessertdrank drijven de totaalprijs onnodig op.
Wil(helmina) G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Eten bij Koetshuis Rhederoord is een relaxte top expierence! Zeker herhalen. Sfeervol en bijzonder en heerlijke kunststukjes op het bord, begeleid door mooie wijn.
ronald V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het voorgerecht was heerlijk. Het hoofdgerecht had kennelijk te lang in een oven gestaan. De groente was op punten zwart geblakerd en de vis was te droog. Een 3 gangen menu nam ruim 2 uur in beslag , door het langzame serveren.
PietvanT .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
we hebben het AH-menu gekozen, een 3- gangendiner voor 18,50 pp. Aangevuld met lekkere voorafjes hebben we heerlijk en gezellig gegeten. Erg vriendelijke bediening. Uitstekend adres.
P.H. K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het eten was prima.De bubbels hadden geen bubbels meer. Het dessert van AH was aardbeien os kaas. Ik had kaas, maar die is apart in rekening gebracht.(slordig) Verder was het de moeite waard.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
we hebben heerlijk gegeten met de AH kaart en zijn aangenaam verrast door de omgeving en zeker ook door het restaurant.Gezellig en mooi ingericht met vriendelijke bediening en lekkere gerechten. Wij komen hier graag nog eens terug
Wessel R.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Ontvangst was goed er werd meegedacht en rekening gehouden met speciale dieet wensen.
Goed en vriendelijk personeel, het is een echte aanrader!
Wanda B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Gerechten zijn origineel, heel goed van smaak en worden mooi gepresenteerd. Bediening is vriendelijk en correct.
mr.e.reinders .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk buiten gegeten! Vriendelijke en correcte bediening.
Wachten op voorgerecht mag wat korter. Daarna prima tempo.
Vind alleen de kosten van een glas rode wijn (€ 7,50) wel wat aan de hoge kant.
Kom graag nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wij hebben er met vrienden gegeten. En het is ons erg goed bevallen.
We hadden een drie gangen menu, en alle gerechten zagen er niet alleen voortreffelijk uit maar smaakten ook zo.
Zeker een herhaling waard.
HansJennie .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wij hadden het AH-restaurantactie menu. Hierdoor zeer beperkte keuze. De rib-eye was erg dun gesneden, veel vet en veel bindweefsel. Bij klacht kregen we gelijk een ander stuk vlees dat beter was, maar niet het niveau had van een Michelin restaurant, onze kauwspieren hebben hun fitness weer gehad.....maar mag je een hoge vleeskwaliteit verwachten voor het AH-restaurantactie menu? Het dessert daarentegen was een prachtige symfonie die nog steeds in ons doorklinkt en de taaie europesche bio runderen weer snel deed vergeten. De fles water die op tafel staat, geput uit eigen bron, is niet complimentary, maar kost €4,75, wat weer een verrassing was bij de betaling.
Al met al een onvergetelijke avond. Indien de rib-eye van hoog niveau was geweest dan was de totaalscore zeker boven de 9 geweest.
hjkets .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
De jonge bediening en keuken probeert vernieuwend te zijn met kleine ingewikkelde gerechtjes, die overigens goed smaakten. Onze AH bonnenkaart leverde een 3 gangenmenu op met bijbetaling van 18,50 p.p., wat slim door de bediening werd aangevuld met een voorafje van €9,- en wijnen van €7,-, waardoor het toch nog een relatief dure avond werd. Echter onze magen werden onvoldoende gevuld.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Zeer vriendelijk personeel,betrokken,goed verzorgd,en leuk om te zien dat er zoveel jonge mensen kwaliteit leveren, onze complimenten daarvoor!!!
We komen zeker terug!!!
Hendrika B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij hebben een geweldige avond gehad. Erg vriendelijk personeel (ook al hadden we een kortingkaart), lekker eten en gezellige sfeer. Wij gaan zeker nog eens terug.
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten in een mooie omgeving! De bediening was vriendelijk. Het is wel wat aan de prijs, maar daar krijg je dan ook een geweldige avond voor terug!
roosrikumahu .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten op het keuzemenu. De bediening was heel erg vriendelijk. Dacht mee over de wijn keuze en uiteindelijk kwam de ober met een wijn die niet op de kaart stond en precies paste bij wat ik lekker vond. Er werd door de keuken heel goed rekening gehouden met mijn gluten intolerantie. Echt een aanrader!
José D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten en een mooie omgeving. Opnieuw geboekt voor over 14 dagen met 4 personen.
Wilfred F.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Was heerlijk. Smaak festijn.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We hadden een 7gangen verrassingsei gekozen met daarbij een passend wijnarrangement. Het waren inderdaad 7 kleine verrassende smaakexplosies op culinair hoog niveau. Ook de service en persoonlijke aandacht van de bediening was voortreffelijk!