Over het restaurant Koetshuis Rhederoord

Genieten bij Rhederoord

Landgoed Rhederoord ligt in het dorpje De Steeg, vlakbij Arnhem. Deze culinaire plek heeft een hoop te bieden! Geniet van de beste verse streekproducten. Puur en eerlijk, dat proef je! De unieke sfeer van dit enorme landgoed geeft een bijzonder gevoel. Een prachtige setting om te genieten van een heerlijk etentje!

Meer informatie over restaurant Koetshuis Rhederoord

9,1

Jouw recensie over het restaurant Koetshuis Rhederoord

karinengast .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
We hadden niet gereserveerd en waren blij met een plek op het terras. We werden hartelijk welkom geheten. Ze boden een plek aan binnen ivm de kou buiten. Zeer gastvrij en vriendelijk, ook voor de kinderen. We hebben heerlijk gedineerd en komen graag nog een keer terug. Onverwacht fijne avond!
Petrus R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ons 2 e bezoek.
Service uitmuntend! Buiten beginnen met een cava en een amuse op het terras.
Kristel of Kirsten maakte het voor ons een feestje door de manier waarop ze ons bediende.
Dat de hond ook meemocht naar binnen, ondanks bezwaren, was ook heel fijn.
De lamsrack was uitstekend. De chocolademousse evenzo.
De rib eye en de maiskwartel vielen tegen. Mager, vlak, weinig aan, zeiden mijn tafelgenoten. Jammer.
Geen reden om dit duurzame bewuste restaurant niet aan te bevelen. Ik kom graag weer hier eten!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker gegeten, prima portie
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
De ontvangst, de service, de inrichting en de sfeer waren goed tot zeer goed.
De kwaliteit van het eten was goed m.u.v. de kwaliteit van het vlees.
Het vlees was taai, zenig en voor ons alle 6 moeilijk te eten.
Dit laatste vond ik een domper op ons etentje en zou bepalend kunnen zijn voor een volgend bezoek.
Johannes L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Dit restaurant is alles waar ik op zoek naar ben. Een mooie locatie, goede faciliteiten, vriendelijke ontvangst, net maar sfeervol interieur, genoeg privacy aan tafel, goede bediening en tot slot zeer goed bereid eten + drinken!
Keep up the good work!
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Vijf-gangen verrassingsdiner (voor de prijs van vier). Afwisselend. Mooie smaken. Vlot geserveerd. Fraaie entourage. Kom zeker terug.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Een persoonlijke en prettige service! Eten was heerlijk en mooi opgemaakt. Komen zeker nog eens terug
Mey186 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Eten was goed maar saai, 2 gerechten te zout, voor kraanwater moet betaald worden ( 1 euro) maar toch , niet van deze tijd. Bij gratis aperitief ( 6 gangen winnaars menu) werden olijfjes, stukjes parmezaan met truffelolie, plakje rauwe ham aangeboden maar er werd niet bijgezegd, dat dit 3,50 kostte,,voelt niet goed, daar bij grand dessert en kaas wel verteld wordt van supplement. Vind het niet getuigen van goed gastheerschap. Personeel was zeer vriendelijk en daaruit voortvloeiende bediening was ook niets op aan te merken.
reanzuid .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Fijne avond gehad. Lekker gegeten, ambiance was prettig.
Jammer dat personeel tijdens ons vertrek zich wegdraaide en pas tot ziens zei, toen wij dat zeiden.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten is fantastisch, ze serveren ook lekkere wijnen bij de gerechten. De sfeer is zeer prettig, mooi pand en de bediening vriendelijk en deskundig. Wij komen zeker weer een keer terug.
Myrte V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een avond heerlijk in de watten gelegd met een fantastisch grand dessert als afsluiter. Een aanrader!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ah menu met meerprijs
Wendelien W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Na een aantal heel goede ervaringen nu helaas wat teleurgesteld. We maakten gebruik van de AH actie. Op papier mooi menu echter had de pomodori bouillon weinig smaak en was het vlees hoofdgerecht vet en vol peesjes. Risotto en desserts prima. Wachttijd vrij lang en het brood werd vergeten (de ober zag bij serveren hoofdgerecht de boter en olie nog staan en zei "o, dat neem ik maar mee". Er stond een fles wijn op de rekening die we niet besteld hadden. Al met al een gewoon een slechte avond denk ik want we zijn veel kwaliteit en goede service gewend hier.
Eendenjager .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
AH aktie 2 voor de prijs van 1 bleek niet te kloppen: de hoeveelheden waren net als het menu aangepast. Zelfs voor het broodje bij de salade werd een surplus gevraagd. Ook de koffie werd zonder bonbon of koekje voor p.p.€3,50 geserveerd. Het eten was prima ,maar minimaal qua hoeveelheid. Er werd ook niet gevraagd of het genoeg was. We hebben dus de indruk dat we betaald hebben voor wat het menu kostte. De aktie gaf dus niet wat wij verwachtten: 2 voor de prijs van 1.
haeewe .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Geweldige ambiance, een feest om hier te "Limineren" brabants voor gezellig, sfeervol en vooral lekker eten wat met enorm veel passie en zorg wordt bereid en geserveerd. Kortom heeeerlijk.
Marleen en Ton
trijbitsa .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst, aardige service, rustige prettige ambiance.
Gerechten uitstekend. Verzoek ossenhaas niet rood maar medium kwam niet goed door.
Wachttijd dessert lang.
Al met al komen we hier graag nog eens terug.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We zijn goed ontvangen en hebben heerlijk gegeten. De service en aandacht waren prima. Dit doen we in de toekomst graag nog een keer!
Des I.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gisteravond hebben we met z'n tweeën genoten van een heerlijk driegangendiner en verrassende amuses. Een gezellige, knusse sfeer, uitstekende gangen, prettig personeel, goede wijnen. Kortom: zeer goed en de moeite waard om vaker te bezoeken.
A.H. R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hebben in Rhederoord gegeten op basis van de Albert Heijn Restaurantactie en hadden daarom een speciale kaart. Het eten was goed: smakelijk en met zorg op het bord geschikt. In het restaurant hing een prettige sfeer.
bertwhien .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben goed gegeten, aardige/vriendelijke bediening. Maar € 4,85 voor een klein karafje kraanwater vonden we wel erg aan de prijs. Het was beslist niet onze enige consumptie.