Over het restaurant Koetshuis Rhederoord

Genieten bij Rhederoord

Landgoed Rhederoord ligt in het dorpje De Steeg, vlakbij Arnhem. Deze culinaire plek heeft een hoop te bieden! Geniet van de beste verse streekproducten. Puur en eerlijk, dat proef je! De unieke sfeer van dit enorme landgoed geeft een bijzonder gevoel. Een prachtige setting om te genieten van een heerlijk etentje!

Meer informatie over restaurant Koetshuis Rhederoord

9,2

Jouw recensie over het restaurant Koetshuis Rhederoord

Mey186 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Eten was goed maar saai, 2 gerechten te zout, voor kraanwater moet betaald worden ( 1 euro) maar toch , niet van deze tijd. Bij gratis aperitief ( 6 gangen winnaars menu) werden olijfjes, stukjes parmezaan met truffelolie, plakje rauwe ham aangeboden maar er werd niet bijgezegd, dat dit 3,50 kostte,,voelt niet goed, daar bij grand dessert en kaas wel verteld wordt van supplement. Vind het niet getuigen van goed gastheerschap. Personeel was zeer vriendelijk en daaruit voortvloeiende bediening was ook niets op aan te merken.
reanzuid .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Fijne avond gehad. Lekker gegeten, ambiance was prettig.
Jammer dat personeel tijdens ons vertrek zich wegdraaide en pas tot ziens zei, toen wij dat zeiden.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten is fantastisch, ze serveren ook lekkere wijnen bij de gerechten. De sfeer is zeer prettig, mooi pand en de bediening vriendelijk en deskundig. Wij komen zeker weer een keer terug.
Myrte V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een avond heerlijk in de watten gelegd met een fantastisch grand dessert als afsluiter. Een aanrader!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ah menu met meerprijs
Wendelien W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Na een aantal heel goede ervaringen nu helaas wat teleurgesteld. We maakten gebruik van de AH actie. Op papier mooi menu echter had de pomodori bouillon weinig smaak en was het vlees hoofdgerecht vet en vol peesjes. Risotto en desserts prima. Wachttijd vrij lang en het brood werd vergeten (de ober zag bij serveren hoofdgerecht de boter en olie nog staan en zei "o, dat neem ik maar mee". Er stond een fles wijn op de rekening die we niet besteld hadden. Al met al een gewoon een slechte avond denk ik want we zijn veel kwaliteit en goede service gewend hier.
Eendenjager .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
AH aktie 2 voor de prijs van 1 bleek niet te kloppen: de hoeveelheden waren net als het menu aangepast. Zelfs voor het broodje bij de salade werd een surplus gevraagd. Ook de koffie werd zonder bonbon of koekje voor p.p.€3,50 geserveerd. Het eten was prima ,maar minimaal qua hoeveelheid. Er werd ook niet gevraagd of het genoeg was. We hebben dus de indruk dat we betaald hebben voor wat het menu kostte. De aktie gaf dus niet wat wij verwachtten: 2 voor de prijs van 1.
trijbitsa .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst, aardige service, rustige prettige ambiance.
Gerechten uitstekend. Verzoek ossenhaas niet rood maar medium kwam niet goed door.
Wachttijd dessert lang.
Al met al komen we hier graag nog eens terug.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We zijn goed ontvangen en hebben heerlijk gegeten. De service en aandacht waren prima. Dit doen we in de toekomst graag nog een keer!
Des I.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gisteravond hebben we met z'n tweeën genoten van een heerlijk driegangendiner en verrassende amuses. Een gezellige, knusse sfeer, uitstekende gangen, prettig personeel, goede wijnen. Kortom: zeer goed en de moeite waard om vaker te bezoeken.
A.H. R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hebben in Rhederoord gegeten op basis van de Albert Heijn Restaurantactie en hadden daarom een speciale kaart. Het eten was goed: smakelijk en met zorg op het bord geschikt. In het restaurant hing een prettige sfeer.
bertwhien .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben goed gegeten, aardige/vriendelijke bediening. Maar € 4,85 voor een klein karafje kraanwater vonden we wel erg aan de prijs. Het was beslist niet onze enige consumptie.
mpc.westervoort .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het eten was erg lekker. De bediening was erg vriendelijk. Leuke en gezellige inrichting. Lekkere muziek aan. Bosrijke locatie. Helemaal top.
Pieter Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Een uitstekend gebalanceerd AH menu met een heel lekker dessert. Goede bijpassende wijnkeus en een heerlijke cremant vooraf
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Gisteren konden we op korte termijn terecht met onze AH-bonnen. Voor ons was deze locatie een verrassing. We hebben er heerlijk ontspannen gezeten en erg lekker gegeten! De ontvangst was hartelijk, enthousiast en de bediening vakkundig. Dit alles in een sfeervolle ambiance.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk genoten van het speciaal samengestelde AH-3 gangen menu. Buiten op het terras met terrasverwarmers geborreld en gegeten. Sfeervol tijdens een van de laatste mooie zomeravonden.
H-Slot .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wij hebben weer lekker gegeten! Het blijft een aanrader. De gerechten zien er stuk voor stuk prachtig uit en smaken vervolgens ook nog eens lekker. volop genieten dus.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk op het terras gegeten in een gemoedelijke en chice sfeer. De bediening was vriendelijk en gastvrij en het eten was heerlijk en voor een schappelijke prijs. Kortom: een aanrader
Cecile55 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Het Koetshuis Rhederoord is een geweldig restaurant!
Qua locatie , de ontvangst, de service, de gastvriendelijkheid en de kwaliteit van het eten een topper!
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het eten was heel erg lekker. We werden gastvrij ontvangen en begeleid naar ons tafeltje. De bediening was professioneel, vriendelijk en persoonlijk. Kortom: warm aanbevolen!