Over het restaurant Koetshuis Rhederoord

Genieten bij Rhederoord

Landgoed Rhederoord ligt in het dorpje De Steeg, vlakbij Arnhem. Deze culinaire plek heeft een hoop te bieden! Geniet van de beste verse streekproducten. Puur en eerlijk, dat proef je! De unieke sfeer van dit enorme landgoed geeft een bijzonder gevoel. Een prachtige setting om te genieten van een heerlijk etentje!

Meer informatie over restaurant Koetshuis Rhederoord

9,1

Jouw recensie over het restaurant Koetshuis Rhederoord

rust171 S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Een uitstekend gebalanceerd AH menu met een heel lekker dessert. Goede bijpassende wijnkeus en een heerlijke cremant vooraf
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Gisteren konden we op korte termijn terecht met onze AH-bonnen. Voor ons was deze locatie een verrassing. We hebben er heerlijk ontspannen gezeten en erg lekker gegeten! De ontvangst was hartelijk, enthousiast en de bediening vakkundig. Dit alles in een sfeervolle ambiance.
H-Slot .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wij hebben weer lekker gegeten! Het blijft een aanrader. De gerechten zien er stuk voor stuk prachtig uit en smaken vervolgens ook nog eens lekker. volop genieten dus.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk genoten van het speciaal samengestelde AH-3 gangen menu. Buiten op het terras met terrasverwarmers geborreld en gegeten. Sfeervol tijdens een van de laatste mooie zomeravonden.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk op het terras gegeten in een gemoedelijke en chice sfeer. De bediening was vriendelijk en gastvrij en het eten was heerlijk en voor een schappelijke prijs. Kortom: een aanrader
Cecile55 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Het Koetshuis Rhederoord is een geweldig restaurant!
Qua locatie , de ontvangst, de service, de gastvriendelijkheid en de kwaliteit van het eten een topper!
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het eten was heel erg lekker. We werden gastvrij ontvangen en begeleid naar ons tafeltje. De bediening was professioneel, vriendelijk en persoonlijk. Kortom: warm aanbevolen!
noortje B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Afgelopen zaterdag gegeten bij Koetshuis Rhederoord. De Parmezaanse kaas met honing en truffel was een geweldige hapje in combinatie met de olijven en parmaham. We hadden een 5 gangen verrassingsmenu, dat zeer gevarieerd was en waarin zeer goed rekening gehouden kon worden met intolerantie. Onze favorieten waren de Rouleau van zeeduivel en de gerookte eend. Enige wat wij jammer vonden, was dat er bij 3 van de 5 gangen een puree geserveerd werd, lekker maar een beetje variatie had gemogen. Ook vonden we het jammer dat vragen naar de wijnkaarten en een nieuwe fles water aan het bediend en afruimend personeel, we het nogmaals moesten vragen aan de gastheren, waardoor we af en toe in onze ogen wat lang met lege glazen zaten. Maar verder is het zeker een aanrader!
Ineke F.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gisteren avond zijn wij bij het Koetshuis in de Steeg wezen eten met de AH restaurant actie zegels.
Het menu een "3 gangen keuze menu" was uitstekend. Er zat soms wel veel ruimte tussen de gerechten,maar de ambiance was goed dus dat hinderde niet. Een beetje jammer vond ik dat de Rib-eye erg plat was, maar wel lekker.

Aanrader dus voor de AH restaurant actie spaarders.
Monica C.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Top restaurant in prachtige omgeving. Eten is van hoog niveau. Wij kozen voor een viergangen menu van de chef, hoeveelheden prima, mooie bordjes en lekkere wijn. Wij gaan hier zeker terug komen.
Mathilde2 D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Het eten , hoewel erg weinig keus voor het AH-menu, was erg goed. Erg lekker Bulgur voorgerecht ( koude slade met paddestoelen, slablaadjes en parmezaanse kaas), een bijzonder goed hoofdgerecht: een mooie dunne rib-eye met heerlijke, verfijnde gegrilde groenten, en het nagerecht was ook subliem: een bolletje abrikozen sorbetijs met framboosjes, bosbessen en stukjes aardbei en druppels hangop en schuim. Ons tafeltje en de stoeltjes met leuningen waren comfortabel. Ook de espresso-koffie was lekker. Het glas witte wijn was erg duur (€6,50) en we kregen ongevraagd een hele fles water in plaats van een klein flesje. Toen we bezwaar maakten, bleek het restaurant geen kleine flesjes Spa-water op de kaart te hebben: alleen hun eigen bronwater van het landgoed in een literfles. We konden uiteindelijk het water per glas bestellen.( wel lekker!) Bij onze aankomst maakte het personeel geen actieve indruk. Dat maakten ze snel goed door daarna professioneel aan het werk te gaan. Verder vonden wij het vervelend dat ons extra dingen werden gesuggereerd zonder dat wij daar de prijs van kenden. Glas bubbels/ gemarineerde olijven / brood ( dus drie keer). Conclusie : heerlijk eten, mooie ruimte, mooie ligging, maar de rekening kan gemakkelijk hoger worden dan het plan was.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Er was een leuk 3-gangenmenu samengesteld voor deze actie. Alleen de soep viel iets tegen. Ook werden er nog andere gerechten en een wijnarrangement aangeboden. Heel leuk en inventief.
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Honger.
Het eten smaakte heerlijk en was prachtig gedecoreerd, hoewel ik de bouillon niet bepaald warm genoeg vond. Keurige medewerkers maar te commercieel/opdringerig voor het "verkopen" van extra drank en gerechten. Bijvoorbeeld de vraag "zal ik de fles water (die standaard op tafel staat) voor u openen?", zonder dat je de prijs van die fles water weet. En zo volgden nog meerdere van dit soort, iets te opdringerige (suggestieve) vragen. Prijs/kwaliteit van de twee bruine bolletjes en koffie vind ik slecht. Prijs is veel te hoog terwijl brood en koffie overal hetzelfde smaakt. Andere consumptieprijzen zijn niet abnormaal. Zorg dat je genoeg aan elkaar te vertellen hebt om de wachttijden te vullen. Omgeving is prachtig, muziek stond (gelukkig) niet hard maar wel hard genoeg om stille momenten te vullen. De hoeveelheid van het eten vond ik tegenvallen. We gingen naar huis met nog "teveel lege plekjes in de maag".
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Eten was prima.
Jammer dat de prijsniveau niet juist is €€ dit moet €€€€ zijn.
Bediening is erg opdringerig met extra drankjes en gerechten
waardoor je evt. duurder uit komt €€€€/€€.
Dit alles gaf en ongemakkelijk gevoel .
erenoglu .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het koetshuis is een restaurant op een landgoed. Het is mooi gelegen in het groen. Het eten is goed en de bediening is vriendelijk. De inrichting is mooi.
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Creatieve keuken. Bijzondere combinaties. Gestoei met ongewone ingrediënten. Voorafjes en bescheiden bemeten aperitief- en dessertdrank drijven de totaalprijs onnodig op.
Wil(helmina) G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Eten bij Koetshuis Rhederoord is een relaxte top expierence! Zeker herhalen. Sfeervol en bijzonder en heerlijke kunststukjes op het bord, begeleid door mooie wijn.
ronald V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het voorgerecht was heerlijk. Het hoofdgerecht had kennelijk te lang in een oven gestaan. De groente was op punten zwart geblakerd en de vis was te droog. Een 3 gangen menu nam ruim 2 uur in beslag , door het langzame serveren.
PietvanT .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
we hebben het AH-menu gekozen, een 3- gangendiner voor 18,50 pp. Aangevuld met lekkere voorafjes hebben we heerlijk en gezellig gegeten. Erg vriendelijke bediening. Uitstekend adres.
P.H. K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het eten was prima.De bubbels hadden geen bubbels meer. Het dessert van AH was aardbeien os kaas. Ik had kaas, maar die is apart in rekening gebracht.(slordig) Verder was het de moeite waard.