Koetshuis de Haar

7,1
6,7
Gon V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
De ene high rea is de andere niet, maar deze was echt erg slecht. Geen enkel verfijnd hapje, lauwe thee, afval bleef lang op tafel staan, 2x moeten vragen om een nieuwe pot thee. Kortom om nooit meer terug te gaan.
Femke N.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Een plek met veel potentie, gelegen bij een prachtig kasteel. Tijdens de kerstvakantie erg druk, reserveren is aan te raden, anders sta je zo 20 minuten te wachten op een tafeltje. Bediening is niet erg attent (wachten op menukaart, wachten om te bestellen, gehaaste indruk, onderling aan het mopperen enz.), daar valt een verbeterslag te halen. De lunchkaart en het eten niet bijzonder, brood voelde en proefde niet vers en mijn kroketten waren niet heel erg warm meer. Kortom, helaas geen echt waar voor je geld.
Erna H .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Door een vriendin uitgenodigd voor een verjaardagslunch na een wandeling door de kasteeltuinen om het prachtige kasteel De Haar. Het Koetshuis is ook een mooie plek om met een groep te lunchen. Echter, ik kom hier niet meer voor een lunch. Op een dergelijke lokatie verwacht je goede kwaliteit en niet belegde broodjes die droog en hard zijn omdat ze blijkbaar al enige tijd op de étagères staan. Kaas en ham zijn ook weinig fantasievol als beleg. Het kroketje was lekker, jammer alleen dat de vegetarische dame in ons gezelschap lang moest wachten op haar vegetarische variant. Uiteindelijk kreeg ze een bordje met 8 bitterballen waar kraak nog smaak aan zat. Geen kaas of groente te bekennen in deze ballen. Waarom er zoveel extra broodjes en brood op de étagères lagen, is mij een raadsel. Nadat de kroketten op waren, was er verder niks meer om het brood mee te beleggen. De "pains au raisins" in minivariant, waren op zich lekker, maar niet bijzonder. Ik twijfel of ze ook zelfgemaakt waren. Dat ik op een plek als deze geen verse jus d'orange krijg, maar uit een pak (weliswaar met vruchtvlees), vond ik ook teleurstellend. De service was ook onder de maat; diverse keren werd de dames (meisjes) in de bediening iets gevraagd, waarop er ijverig werd geknikt, maar er verder geen actie werd ondernomen. Helaas, de verjaardagslunch werd minder feestelijk dan gedacht :(
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Leuke locatie echter de akoestiek is verschrikkelijk zeker als er veel kinderen aanwezig zijn gaat het al snel enorm galmen. Bediening is vriendelijk maar oplettendheid en service kan beter. De lunchkaart is erg beperkt en als je geen broodje wilt zijn er niet veel alternatieven. Toch is het eten prima in orde met verse ingrediënten. Leuke plek voor een lunch.
BigKahuna .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Tijdens bezoek aan het kasteel hier gelunched. Doordeweeks gedurende wintermaanden is niet zo druk en is alleen waarschijnlijk alleen het Tuynhuis geopend. Prima plek om te lunchen en/of koffie te drinken met zicht op het kasteel en tuin. Verrassend was het waldkorn broodje met perzik, appelcaramel en geroosterde pijnboompitten. Service is ok.
Margrietq .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2014
Voor het bezoek aan het kasteel eerst hier geluncht.
Goed, eerlijk eten, niets bijzonders.
Op de ruiten is op ooghoogte een brede strip geplakt en dat bemoeilijkt het genieten van het leuke uitzicht op de binnenplaats.
Bediening was vriendelijk en correct.

Richard F.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Hier geluncht vooraf aan het kasteelbezoek. We hebben een lekker broodje gegeten en de kinderen een pannenkoek. Het broodje Koetshuis de Haar is echt verrukkelijk en ook de salade met geitenkaas was erg lekker. De laatste bevatte wel veel zongedroogde tomaatjes, daar moet je van houden. Niet heel goedkoop (dat verwacht je ook niet op zo'n locatie), maar wel OK.
Enig minpuntje is dat de esprosso als eerste gemaakt werd van onze drankjes (4 in totaal) en dat het daarna nog een tijdje stond te wachten op uitserveren. Als je dan deftig wil dienen (thema), doe het dan wel goed.
Ildi N.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Bijzondere ervaring. Er lag sneeuw op de binnenplaats. Dat zag er al mooi uit samen met de gekleurde luiken/staldeuren.
Een high-tea met 10 mensen gedaan. De beste high-tea ever! Allerlei gangen, je voelde je verwend. Start met prosecco, kon ook alcolhol vrij. We konden alle gangen bijna niet op...
toch komt dat juist zo luxe over, iedere keer een lekkere nieuwe gang. Kwaliteit was werkelijk top! Leuke recept-ideeën opgedaan.
De zaal waar het plaatsvond was een hoge zaal, dus het is er niet heel knus, maar dat heeft ook wel weer wat sjieks.
De bediening was goed, persoonlijk maar ook weer niet "te"!

Hier zou ik echt naar terug gaan. Vooral met b.v. 4 personen, groepje. Voor 2 personen is het niet echt knus, romantisch. Maar wel stijlvol.
Prijs ca. 21€ p.p.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Gisteren hebben wij hier aan de High-tea gezeten, en was bijzonder succesvol te noemen. Er staan twee verschillende versies op de kaart, en wij hebben voor de uitgebreide gekozen. Er staat bij vermeld dat je daar 2 uur de tijd voor hebt. Dat vonden wij eerst wat overdreven, totdat de bediening aan slag ging en ons de ene na de andere verassing op tafel zette. Bij elke gang werd er duidelijk vermeld wat het was, en dat is wel zo leuk. De prosecco om mee te beginnen was direct al een schot in de roos. Het eerst deel is de zoete kant, en het tweede deel de hartige, waarbij de soep ons zeer in de smaak viel. Het werd uiteindelijke een zit van iets meer dan 2 en half uur, maar daar werd totaal niet moeilijk over gedaan. Ik zeg'doen'.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Met een bedrijfsuitje hebben we zowel van een lunch- als een dinerbuffet genoten. Lunch: allerlei soorten verse broodjes, soorten kaas en vleeswaren, heerlijke herfstsalade met bietjes, amandelen en gegrilde groente als asperge, courgette en paprika, en als warm gerecht roerei met spek. Diner: lekkere amuse van pompoensoep, buffet: koud: groene salade met gegrilde tonijn of vleeswaren, een pastasalade en mozzarella met tomaat, warm: pasta, zalmmoot met tapenadekorstje, rosevalaardappeltjes, groenteschotel met feta, boeuf bourguignon met pastinaak. Het smaakte prima, alleen de zalm was wat flauw van smaak. Ruime keuze voor iedereen. Bediening was goed. Locatie was sfeervol, maar het was te koud in de zaal!