Koetjes en Kalfjes Amsterdam

Eric M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Ondanks bevestigde reservering bleek het restaurant gesloten te zijn hetgeen een domper was op (de planning van) onze avond. Bij aankaarten van deze gebeurtenis per email met het restaurant geen reactie ontvangen.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Leuke tent waar je goed terecht kunt met relaties voor zowel lunch als diner. Vwb de lunch zullen ze mij niet meer zien. Porties waren klein en betreurenswaardig matig voorzien van iets anders dan sla (ik had een Ceasar Salad besteld).
Vwb de bediening die liet ook wel te wensen over.
Ze gaven met het gevoel van, “we zitten niet op jullie te wachten, we zitten toch wel vol”. Jammer!
Joeri V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Het eten was lekker, goed op smaak en mooie combinaties. Er is helaas niet zoveel keus en ook vrij weinig keus in vlees gerechten.
Simon R.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Ik heb hier echt prima gegeten voor een eerlijke prijs. Als je van mooi vlees houdt dan is dit een aanrader. Ligging is niet echt in gezellige omgeving maar daar kwamen we niet voor.
Simon R.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Prima lunch gehad in gezellige sfeer. Gezellig druk maar niet overvol.
Jacqueline O.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Erg enthousiaste en betrokken serveerster die ons bediende. Dikke 10+!
Flurps .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Aardig gegeten op een maandagavond maar wat krappe porties. Bediening niet erg vriendelijk. Wel gunstige ligging op de Zuidas dichtbij station.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Prachtig restaurant en prettige en rustige sfeer. Bediening wisselend attent. Verwarring over het 3 gangen menu bij het afrekenen. Lees dit echter wel vaker op dot portal. Dit werd uiteindelijk door de manager goed opgelost.
Sandie M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
3 keer vragen voor dessert menu
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Nooit meer hier bestellen, arrogant personeel, manager denkt dat hij over geweldig is. Bahhh!!!!!!!!!!!! Kom hier echt nooit meer.
Cyrus T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zeer arrogant ontvangen door de ober die denkt in Alice in Wonderland te wandelen. Eten was voldoende maar niet overweldigend. Een tweede keer zit er voor ons niet in.
Stijn D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Onduidelijke uitleg over dagmenu waardoor je uiteindelijk afrekende tegen a la carte prijzen. Eten was ook niet heel inspirerend
Anoeschka C.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Wat een heerlijk restaurant! Fantastisch ontvangen door de eigenaar en heerlijk gegeten! Alles is top!
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We kwamen hier binnen, en ondanks dat het druk was en we niet gereserveerd hadden, kregen we toch een tafel. De tafel was mooi gedekt, het decor is überhaupt aangenaam. We begonnen met een drankje en een mandje brood, dat smaakte prima. Het personeel is vriendelijk maar niet bijzonder.

Onze hoofdgerechten waren de tonijnsteak en de entrecote, allebei van zeer hoge kwaliteit. Heel erg smakelijke groenten erbij, uitstekend! We hebben nog een lekker kopje koffie achteraf gedronken en toen was het mooi geweest. Per persoon ben je hier minstens dertig euro kwijt, maar dat is het eten zeker waard!
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Via Iens een tafel gereserveerd, dit werd keurig terug gekoppeld. Helaas was bij aankomst de deur dicht. Een terug koppeling van de bevestiging was mijnsinziens niet correct.
Celine D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Ik kom er vaak want het ligt net tegenover mijn werk en het is fijn dat de menukaart niet veel verandert, behalve dan het Chef's Special...
Dus ik neem altijd het Carpaccio met de Sauvignon Blanc Boschendal en het is steeds goed.
Aan de andere kant zou een wisselende kaart ook meer verrassing met zich brengen.
Michelle E.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gisteren hier met z'n 3-en (met mijn man en dochter van 3) gegeten. Bediende was zeer vriendelijk, maar een beetje vergeetachtig/onbewust van dingen. We waren met onze dochter en de bediende wist niet wat de menukeuze was voor kinderen. Ze haalde er iemand bij en die vertelde ons dat we de keuze hadden tussen een vleesspies met frietjes en salade of een miniburger met frietjes en salade. Toen we eenmaal wilde bestellen wisten we de keuzes voor kinderen niet meer en de bediende gaf ons maar 1 keus. Achteraf bleek dat dus niet te kloppen. Verder hadden we 2x extra appelsap besteld na het voorgerecht en kregen er maar 1. Voorgerecht was een mini burger met gefrituurde uien. Dat smaakte prima. We hadden tijdens het voorgerecht gevraagd of we een portie friet bij het hoofdgerecht konden krijgen. Deze werd na het voorgerecht maar voor het hoofdgerecht geserveerd en dat was natuurlijk niet de bedoeling. Het ging dus weer de keuken in en tijdens het hoofdgerecht kregen we gewoon onze portie friet erbij. Hoofdgerecht was entrecot met een salade van krieltjes en groenten. De entrecot was in plakjes gesneden en lag op een saus van port. Dat beviel heel goed. Het was well done, maar toch nog mals. Toen we de rekening kregen bleken 2 porties friet ipv 1 portie in rekening te zijn gebracht. Dat was direct gecorrigeerd. Al met al wel lekker gegeten, leuke sfeer en mooi restaurant, maar je moet wel heel duidelijk communiceren en de bon controleren. Komen zeker wel een keer weer terug.
Daan S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Alles was prima. Geen positieve of negatieve uitschieters. Geschikt voor zakelijke lunch op het terras als de verwachtingen niet te hoog zijn.