Koerdisch Restaurant Zagros

Zondag Gesloten

Erg rustig
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Mijn vriendin en ik zijn hier, gewapend met een voucher, wezen eten. Een zeer prettige ontvangst van het personeel. En we kregen het mooiste plekje van het restaurant, namelijk bij het raam.

Het voorgerecht kregen we al snel opgediend, humus en babaganus met ovenvers brood. Om onze vingers erbij af te likken..
Onze hoofdgerechten, gegrild gemarineerde zalmfilet en lamsspies/kipspies met rijst, waren erg goed van smaak. Top !
Onze desserts, maste hengiv en vanille ijs met chocola (ik durfde geen Koerdisch dessert te nemen), maakten het geheel af. Mijn vriendin was erg onder de indruk van de maste hengiv.

Het toilet heeft overigens wel een paar vervelende opstapjes en het vuilnisbakje is aan vervanging toe.
Maar het eten en de service verdienen een dikke pluim !
Dit restaurant is zeker een aanrader.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Voor de tweede keer hier weer uitstekend gegeten!!
De bediening was gastvrij en ondanks dat het druk was, was er nog tijd voor een praatje.
Wij hadden ook deze keer weer voor een vleesgerecht gekozen en het smaakte heerlijk, maar we zijn nieuwsgierig geworden naar de visgerechten en dat gaan we de volgende keer proberen.
Kortom een prima eetgelegenheid en zeker aan te bevelen!!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Gisteren hier wezen eten met onze 3-gangen keuzemenu voucher van vakantieveilingen. Zeer vriendelijk personeel en erg goed eten! De lekkerste zeebaars die ik ooit heb gegeten en toen we vroegen of we misschien koffie mochten in plaats van een dessert was dit geen probleem (na 2 gangen heb je meer dan genoeg gehad, en wij zijn goede eters). Ze hebben aan het eind van de avond niet alles meer op voorraad, maar dat zegt alleen iets over de verse producten die ze gebruiken. Bovendien genoeg ander lekkers op de kaart! Wij komen hier zéker terug!
bart D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Via Vakantieveilingen hier terecht gekomen, en dat smaakt naar meer.
Prima salades vooraf, een uitmuntende op houtskool gegrilde zeebaars en de baklava die ze even bij de Turkse bakker gingen halen () was ook goed te doen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Uitstekende mediterrane keuken. Mooi verfijnd, gebalanceerd gekruid en voor zeer bescheiden prijzen. Ontdekking! Eenvoudige sobere aankleding, uitstekende bediening.
rehtse .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Vroeger woonden we in de buurt en kwamen hier regelmatig. Nu is het een uitje voor ons.
Degelijk eten, goede wijnen, duurste wijn van de kaart is nog steeds betaalbaar, probeer het eens. De gerechten zijn goed uitgebalanceerd. De rijst bijvoorbeeld is zonder de rest ook al overheerlijk maar met het lamsvlees met of zonder yoghurt in gehakt vorm of in stukken met of zonder tomaat, aubergine, courgette is het natuurlijk nog lekkerder.