Koerdisch Restaurant Zagros

Albert Cuypstraat 50 HS 1072 CV Amsterdam Nederland Kaart
31-620606193

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Koerdisch Restaurant Zagros

Dinsdag t/m Zaterdag 16:30 - 22:30
Zondag Gesloten

7,2
Arlette A.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
super vriendelijke bediening! erg attent met betrekking tot aanpassing allergie! Zeer goede Metze! Dikke aanrader dit restaurant!
barbaradortmans .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Heerlijk gegeten, mezzes net weer even anders, zalig gerecht met lamsvlees, aubergine en yoghurt, heerlijke wijn en onbegrijpelijk dat we de enige klanten van die dag waren.
Wij komen hier zeker terug!
maaike.legrand .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Heerlijk vers eten, uitstekende vegetarische gerechten en vooral een erg vriendelijke bediening! Als je lekker en relaxed wilt eten, en de keus wilt hebben tussen vlees of vegetarisch, sap of lekker wijntje, alles is er!
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijk gegeten en hele aardige bediening! Fijne avond gehad. Flexibel in het switchen van buiten naar binnen. vooral het voorgerecht was heerlijk. Van alles een beetje proeven.
Jeditah V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Heerlijk gegeten en een hele leuke avond gehad! Een klein restaurantje in de Pijp, gezellig door de eenvoud, met hele vriendelijke eigenaren. Je kunt hier ook als vegetariër lekker en gezond eten. We komen zeker terug!
Carolien-Moree .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Heerlijk gegeten bij dit leuke Koerdische restaurant. Als verrassing vooraf humus en 2 andere meze gerechten. Als hoofdgerecht prima klaargemaakte zeetong. Begeleid door een heerlijk glas Yakut wijn. Dank voor de gastvrijheid!
margrietdvg .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Heerlijk eten hier met een zeer persoonlijke bediening. de zeetong is zeer aan te bevelen evenals de mooie rode Yakut wijn.
Marjorie W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Heerlijke verse humus op, ontzettend lekker! Ook de gehaktballetjes uit de oven waren zeer smakelijk. Je proeft de versheid van de producten. Prijs kwaliteit is goed evenals de service.
Zeker een aanrader.
Helma P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Gister met vriendinnen gegeten bij Zagros. Erg vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. Humus vh huis vooraf . De aubergine met yoghurt&tomatensaus komt fraai opgediend en Is erg heerlijk. Ook de lamsrolletjes met groente uit de oven , heerlijk gekruid en rijk v smaak. De voorafjes lijken eenvoudig ze zijn echter heel fijn gekruid en erg lekker.
Mariska H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Toevallig bij dit restaurantje beland. Snap niet waarom het decor zulke hoge cijfers scoort; het ziet er netjes uit, maar absoluut niet bijzonder en zelfs enigszins gedateerd. De eigenaar (?) was heel vriendelijk en attent, maar we zaten aan een tafel die niet goed schoongemaakt en dus plakkerig was. De mixed-grill was erg lekker, de lamshaas uit de wok was van smaak goed, maar het vlees niet mals. De lamsgehaktspies met aubergine viel tegen; 4 gehaktballetjes om en om met aubergine aan een spies geregen, waarbij sommige stukken aubergine heel taai waren. De rijst was wel lekker. Sympathiek restaurantje, misschien moeten we het een 2e kans gunnen en voor andere gerechten kiezen gezien de andere recensies.
ClairCulinair .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Ik heb heerlijk gegeten bij dit Koerdisch restaurant. Lekkere gerechten en vooral een heerlijk dessert! We zijn uiterst vriendelijk geholpen en het is een leuke zaak om je vriend mee naar toe te nemen.
Carolien-Moree .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Vanavond hier gegeten met Thomas en Lisa, die te gast waren in Amsterdam. Het was weer top! heerlijke mezes, allemaal vegetarische kleine voorgerechtjes, waar je met elkaar van eet. Dan zeetong, siramast en voor Lisa een vegetarische gerecht van gevulde aubergine, waren allen verrukkelijk. De bediening is geweldig, en we hadden een gezellige avond.
iroosje .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Een verborgen parel in Amsterdam. Het eten was goed, maar helaas niet mijn favoriet te noemen. Ik zou hier wel nog een keer eten als iemand mij dat zou vragen. Alles was goed op smaak maar meer voor de liefhebber van veel al (lekkere) zurige gerechten met bijvoorbeeld yoghurt en munt. Service was echt top te noemen en het decor was ook erg mooi. De hoge cijfers vanwege de kwaliteit, inzet en het restaurant zelf. Het is wat mij betreft een kwestie van smaak.
Arlette A.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
zeer lekker gegeten! dikke aanrader!fijne verjaardag hier gehad met tafeltje aan het raam!super vriendelijke bediening!!
Ann G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
We hadden de metses (lekker met warm brood) en dan mixed grill en zeebaars met glaasjes Yakut. Heerlijk gekruid, smakelijk!
Pink H.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Heerlijk gegeten en prima bediening, we hopen wel dat er meer klandizie komt, want we waren, behalve drie andere eters, de enigen op deze mooie vrijdagavond. Aanrader dus!
Max R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Zagros is een eerlijk restaurant zonder valse pretenties. Heel erg prettig is dat je er rustig een tafel gesprek kunt voeren, zonder te twijfelen aan de staat van je gehoor. Dat komt door de houten lambrizering, maar ook door de zorgzaamheid van de gastheer, die de onderkant van de stoelen heeft beplakt met schuimplastic twv een goede akoestiek. Die zorgzaamheid is typerend, ook -en dat is natuurlijk het belangrijkste- voor de gerechten. We hadden de laatste recensies gelezen en kozen de schotel met mezes voor 3 personen. Inderdaad een mooi begin. Zelf koos ik de op houtskool geroosterde zeebaars. Werkelijk fantastisch, precies goed, geen enkel zwart geblakerd plekje, een heerlijk knapperig vel (ook aan de onderkant na het omkeren) en de vis mooi en geurig gevuld met dille en citroen. Mijn twee tafeldames kozen de lamskoteletten, en ook zij waren zeer tevreden over de wijze waarop de royale portie koteletten gekruid en op houtskool geroosterd was. De Anatolische wijn was mooi in harmonie met de gerechten. En dat alles gepresenteerd door een zeer vriendelijke gastheer.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Ga steeds meer genieten van wat er hier in al zijn puurheid op tafel komt.
Zeebaars in een "sterrenzaak" is vaak een zielig stukje vis waar nauwelijks
smaak aan is. Hier komt hij in zijn geheel en perfect gegrild. Met slechts dille en citroen
toegevoegd. Ik eet ook altijd graag het krokante vel op bij zo'n kwaliteit.
Meesters op dat gebied. Ook het vlees is prima. Niets anders
dan lof voor de mezze. Vers staat hier hoog in het vaandel.
Joreel B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Gezellig intiem restaurant in de Pijp. Het eten was van uitstekende kwaliteit.
Jammer dat het toetje dat we wilden bestellen op was.
De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.
De entourage eenvoudig en de akoestiek prima.
ephraimabebe .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Mijn vaste stek voor vrijdag.
Voorgerecht de mezzes, als hoofdgerecht de lams spies heerlijk en als nagerecht baklava.
Dit restaurant is verrijking van Amsterdam. Ik kom er graag.