Koerdisch Restaurant Zagros

Zondag Gesloten

Voordelig
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Erg leuk restaurantje, prima en heel vriendelijke bediening, erg lekker eten voor niet veel geld.
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Met een groep als reunie hier gegeten op een vrijdagavond. Wat spijtig om te zien dat het restaurant verder leeg was, want we hebben er heerlijk gegeten. Daarnaast vriendelijke bediening. De inrichting van met name de wc's is hard aan vervanging toe.
Koppen61 K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Na een vriendelijke ontvangst staan al snel heerlijke voorgerechten, die je met zijn allen kunt delen, op tafel. Daarna is er ruime keuze uit de keuken van het midden-oosten, zoals het bijzondere Peçan uit de oven en de Gostê sêlê uit de wok. En natuurlijk de zeer goed gegrilde vlees spiesen. De rekening was zeer bescheiden en na een goed gesprek met de eigenaar over Koerdistan verlieten we buitengewoon tevreden deze zaak. Een aanrader: zo kan het dus ook in Amsterdam!
Eten3 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten in dit restaurant. De eigenaar(?) is tevens een zeer vriendelijke ober en een goede kok, het eten was heel lekker. De houtskool grill gerechten zijn om zeker voor terug te komen!
Jagermatthijs .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Lekker eten met vriendelijk personeel en persoonlijke aandacht op een top lokatie! Ideale plek om met een groep vrienden te kunnen eten en praten!
ArletteAarts .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
super vriendelijke bediening! erg attent met betrekking tot aanpassing allergie! Zeer goede Metze! Dikke aanrader dit restaurant!
Barbaradortmans .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Heerlijk gegeten, mezzes net weer even anders, zalig gerecht met lamsvlees, aubergine en yoghurt, heerlijke wijn en onbegrijpelijk dat we de enige klanten van die dag waren.
Wij komen hier zeker terug!
Maaike.legrand .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Heerlijk vers eten, uitstekende vegetarische gerechten en vooral een erg vriendelijke bediening! Als je lekker en relaxed wilt eten, en de keus wilt hebben tussen vlees of vegetarisch, sap of lekker wijntje, alles is er!
LEeet .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijk gegeten en hele aardige bediening! Fijne avond gehad. Flexibel in het switchen van buiten naar binnen. vooral het voorgerecht was heerlijk. Van alles een beetje proeven.
Jed_ .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Heerlijk gegeten en een hele leuke avond gehad! Een klein restaurantje in de Pijp, gezellig door de eenvoud, met hele vriendelijke eigenaren. Je kunt hier ook als vegetariër lekker en gezond eten. We komen zeker terug!
Carolien-Moree .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Heerlijk gegeten bij dit leuke Koerdische restaurant. Als verrassing vooraf humus en 2 andere meze gerechten. Als hoofdgerecht prima klaargemaakte zeetong. Begeleid door een heerlijk glas Yakut wijn. Dank voor de gastvrijheid!
Margrietdvg .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Heerlijk eten hier met een zeer persoonlijke bediening. de zeetong is zeer aan te bevelen evenals de mooie rode Yakut wijn.
Marjorie W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Heerlijke verse humus op, ontzettend lekker! Ook de gehaktballetjes uit de oven waren zeer smakelijk. Je proeft de versheid van de producten. Prijs kwaliteit is goed evenals de service.
Zeker een aanrader.
HelmaP .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Gister met vriendinnen gegeten bij Zagros. Erg vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. Humus vh huis vooraf . De aubergine met yoghurt&tomatensaus komt fraai opgediend en Is erg heerlijk. Ook de lamsrolletjes met groente uit de oven , heerlijk gekruid en rijk v smaak. De voorafjes lijken eenvoudig ze zijn echter heel fijn gekruid en erg lekker.
SaskiaZa .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Vanavond gegeten bij restaurant Zagros en het was (wederom) overheerlijk. Hier weten ze wat lekker en gezond koken is. Wij aten de zalm en de zeetong, beiden waren zalig.
Ook de bediening is top. Vriendelijk, met verstand van zaken. Je krijgt hier direct het gevoel welkom te zijn, alsof we elkaar al lang kennen.
Wij komen hier zeker binnenkort weer terug!
Erna H .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Toevallig bij dit restaurantje beland. Snap niet waarom het decor zulke hoge cijfers scoort; het ziet er netjes uit, maar absoluut niet bijzonder en zelfs enigszins gedateerd. De eigenaar (?) was heel vriendelijk en attent, maar we zaten aan een tafel die niet goed schoongemaakt en dus plakkerig was. De mixed-grill was erg lekker, de lamshaas uit de wok was van smaak goed, maar het vlees niet mals. De lamsgehaktspies met aubergine viel tegen; 4 gehaktballetjes om en om met aubergine aan een spies geregen, waarbij sommige stukken aubergine heel taai waren. De rijst was wel lekker. Sympathiek restaurantje, misschien moeten we het een 2e kans gunnen en voor andere gerechten kiezen gezien de andere recensies.
ClairCulinair .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Ik heb heerlijk gegeten bij dit Koerdisch restaurant. Lekkere gerechten en vooral een heerlijk dessert! We zijn uiterst vriendelijk geholpen en het is een leuke zaak om je vriend mee naar toe te nemen.
Carolien-Moree .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Vanavond hier gegeten met Thomas en Lisa, die te gast waren in Amsterdam. Het was weer top! heerlijke mezes, allemaal vegetarische kleine voorgerechtjes, waar je met elkaar van eet. Dan zeetong, siramast en voor Lisa een vegetarische gerecht van gevulde aubergine, waren allen verrukkelijk. De bediening is geweldig, en we hadden een gezellige avond.
Iroosje .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Een verborgen parel in Amsterdam. Het eten was goed, maar helaas niet mijn favoriet te noemen. Ik zou hier wel nog een keer eten als iemand mij dat zou vragen. Alles was goed op smaak maar meer voor de liefhebber van veel al (lekkere) zurige gerechten met bijvoorbeeld yoghurt en munt. Service was echt top te noemen en het decor was ook erg mooi. De hoge cijfers vanwege de kwaliteit, inzet en het restaurant zelf. Het is wat mij betreft een kwestie van smaak.
ArletteAarts .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
zeer lekker gegeten! dikke aanrader!fijne verjaardag hier gehad met tafeltje aan het raam!super vriendelijke bediening!!