Koepoort

Heiligeweg 18 1601 PN Enkhuizen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Koepoort

Herman D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Het decor. Het restaurant is gelegen in het gelijknamige hotel. Wat bij binnenkomst gelijk opvalt is de eclectische inrichting. Heel veel kunst in een ruimte met mooie witte muren. Daardoor worden de beeldjes, schilderijen en bloemen niet teveel van het goede.
Het eten. De porties zijn flink, goed van smaak en mooi opgediend. Het is een redelijk eenvoudige keuken, met weinig tierlantijntjes.
De service. De bediening is uiterst aardig. Ze doen flink hun best en zijn geïnteresseerd in je mening.
Stan G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Samen met mijn vrouw hier gegeten met een WF-deal.
Deze bestond uit een 4 gangen diner.
Buiten de deal om namen we vooraf boerenlandbrood wat heerlijk vers en lekker was.
Van de deal had mijn vrouw de carpaccio en ik (met bijbetaling) de antipasta pallet.
Als hoofdgerecht hadden we de biefstuk en de gamba's.
Het toetje hebben we min of meer ingeruild (tegen bijbetaling) voor een Irish coffee en een Spanish coffee. De bediening was zeer vriendelijk en het eten niks op aan te merken.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Diana68 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
We hebben hier vanavond met het gezin plus opa en oma gegeten, via een WF deal. En zoals de cijfers uitwijzen is dat prima bevallen. Het is een hele mooie zaak, hele vriendelijke bediening en het eten was er erg lekker. Er was een heel fijne informele sfeer.
Het menu bestond uit 4 gangen en er was voldoende keus voor iedereen. Vanwege de redelijk grote groep van 7 personen hebben we vrij veel verschillende gerechten kunnen proeven, en geen enkele werd afgekeurd. Prima van smaak, leuk opgemaakt. Het enige minpunt is dat de porties misschien wat groot zijn, maar we kregen uitgelegd dat de gemiddelde Westfriese klant dit nu eenmaal verwacht als hij uit eten gaat. Voor ons waren de porties te groot, maar liever te groot dan te weinig zullen we maar zeggen.
Een leuk restaurant om nog een keer terug te komen!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Overnacht in Hotel de Koepoort. Niet gedineerd maar wel ontbeten.
Bij het ontbijt was er selfservice. De ontvangst bij inchecken en de service later bij een glas wijn in het restaurant is zeer vriendelijk. Je voelt je er zeker een welkome gast.
Het ontbijt was compleet en goed van smaak. De scrambled eggs waren uitstekend van smaak.
Bij een volgend bezoek aan dit hotel nemen we wat meer tijd om eens te lunchen of te dineren.
Rens265 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Vanavond gegeten in dit restaurant door een actie van wf deals. Vindt het geen aanrader. Eten was lauw, aardappeltjes, salade en frites moesten apart bij besteld worden. De kok kon een eenvoudig sausje niet maken. Ga hier niet meer heen
Stan G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
We hebben hier met 2 man gegeten via een WF-deal. Vooraf hadden we een plankje met heerlijk Italiaans peperonibrood, kruidenboter en Toscaanse olijfolie welke echt lekker was. Het tweede voorafje had mijn vrouw de Rundercarpaccio met verse pesto, pijnboompitten en oude Beemsterkaas en ik de Tortelloni gigante gevuld met truffel en paddenstoelen, geserveerd met Toscaanse olijfolieen kaaskrokant. Ook dit was van uitstekende kwaliteit. Onze hoofdgerechten waren de Hollandse biefstuk met rucolastamppot, jus en gedroogde coppa di parma ham en de runderstoofvlees met Texels bockbier en hete bliksem. Ook hier viel niets op aan te merken. Ook de toetjes (zelfgemaakte brownie en de bitterkoekjes) waren goed te noemen. Alles bij elkaar een geslaagde avond gehad met vriendelijke bediening. Tevens was het een schone zaak en de toiletten waren ook zeer netjes. Voor ons dus voor herhaling vatbaar.
gast1959 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Heerlijk genoten van het diner! Ook van de prachtige actie die dit restaurant had op www.wfdeals.nl! schitterende locatie, wij hebben een heerlijke avond gehad, bedankt!
Maritgigi .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Ik ben vanavond naar de koepoort geweest.
Ik vond het daar zeer geslaagd zowel het eten als het decor, maar ik ben vooral zeer te spreken over de service.
Zeer lieve mensen!
Ook heel kindvriendelijk.
Het toilet was ook helemaal schoon.
Ik vond het een van de beste restaurants waar ik ooit ben geweest.
Zeker een aanrader!