Koen's Gastrobar

Buorren 69 8493 LD Terherne Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Koen's Gastrobar

Een rijzende Friese ster

Het Friese dorp Terhorne, of Terherne zoals de Friezen zeggen, is bij veel mensen nog niet zo bekend. Niet zo verwonderlijk, er zijn tal van dit soort kleine dorpjes in Nederland. Toch komt daar binnenkort misschien verandering in. Het is namelijk de plek waar meervoudig kampioenskok Koen Betjes zijn restaurant heeft, Koen’s Gastrobar. Elke maand presenteert hij elf nieuwe gerechtjes, om zelf je menu mee samen te stellen of te delen met je tafelgenoten.

Meer informatie over restaurant Koen's Gastrobar

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag 18:00 - 23:00
Zaterdag & Zondag 12:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Engels gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Verwarmd terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
Elisabeth H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Grietje Z.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
PeterCoby D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Met twee personen een geweldige avond beleefd. Vanaf de hartelijke en bijzondere attente ontvangst tot aan het afscheid nemen voelden we ons een zeer welkome gast. We kregen een zes gangen diner voorgeschoteld plus een zeer rijke en overheerlijke amuse. Alle gangen waren precies goed van portie , heerlijk van smaak en zeer fraai opgemaakt. De smaken volgden elkaar goed op. Er zaten geen echte smaakverrassingen of smaakexplosies tussen, gewoon degelijk, lekker en herkenbaar. Er werd ons alle tijd gegund. Een van ons nam een wijnarrangement, mooie bijpassende wijnen, eerst voorproeven en zeer ruim geschonken. De zaak zat vol, toch konden we gewoon rustig met elkaar praten. Inrichting ziet er heel mooi, modern, smaakvol uit. Bij het reserveren hadden we gevraagd om een mooi tafeltje en ja hoor: ook hier was heel attent naar ons geluisterd. Kortom, wie in ter Herne is, moét hier gegeten hebben!
Tot slot: de rekening viel geweldig mee.
Tjallien S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
prachtige locatie met op en top gastvrijheid!

Een prachtige inrichting en een warm welkom. we hebben genoten van een 6 gangen proeverij. Het was zo heerlijk dat de borden nog net niet werden afgelikt. hele mooie presentatie van top gerechtjes. Zeker een aanrader!

Cis S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gisteravond heerlijk uit eten geweest bij Koen!Een 6 gangen verrassingsmenu,wat een feestje.
Leuke en spannende gerechten,origineel gesereveerd.
Voor herhaling vatbaar!!!
Marieke E.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zeer goed gegeten. De porties waren goed. Bijzondere smaken, maar dan lekker. Dat een dergelijk restaurant in Terherne nu zit is voor ons ontzettend fijn. Tot snel!
l L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten.( met 6 personen)Wat hebben we genoten van een avondje bij Koen's Gastrobar Een zes gangenmenu.Alles was enorm lekker. Een topper vonden we toch zeker de kreeft ragout gamba kruiden.Heerlijk!
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Bijzonder lekker gegeten met verrassende gerechten die allemaal hoog op smaak aan tafel werden geserveerd. Een echte aanrader die niets onder doet aan R gastrobar.
sneekermeer .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Koen was voor ons de echte Kampioen.. wat een geweldig eten op tafel in een zeer netjes Restaurant aan het water,.. Echt genieten van alles wat er kwam,, Dit is echt uit eten gaan genieten zo lang je wil je blijft verbazen hoe hij het kan maken.. Bjusterbaarlijk.. !!!! dikke 10 ..