Koekela

6,5
Erg rumoerig
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gewapend met een cadeau gekregen proeverijbon ben ik naar Koekela gegaan met een vriendin. Alles was erg lekker, niets op aan te merken maar...
De inrichting is niet gezellig, daar wordt in tegenstelling tot de produkten blijkbaar geen belang aan gehecht. De akoestiek is vreselijk, het is lastig om je verstaanbaar te maken. De proeverij werd zonder enige toelichting neergezet, geen servetjes erbij. Er komt niemand eens vragen of alles naar wens is of dat je nog iets zou willen drinken. Ik moet moeite doen om bij het weggaan te vragen of ik mijn proeverijbon moet afgeven of af laten aftekenen of iets dergelijks als bewijs van betaling. Vervolgens wordt de bon nog eens goed bestudeerd (een jaar geldig vanaf juni) en wordt er gezegd: " Eigenlijk moet u een euro bijbetalen, want tegenwoordig kost dat €16,-, maar ja......laat maar, daar kunt u niets aan doen."
Sorry Koekela, jullie hebben heerlijke produkten, maar sfeer, bejegening, klantvriendelijkheid is minstens zo belangrijk. Ik zal hooguit nog een keer iets lekkers bij Koekala kopen om elders te nuttigen.
Mili K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het gebak en de koekjes zijn heerlijk. Mijn favoriet: worteltaart en de key lime pie. Zitruimte te klein en sfeerloos. Personeel kan wat vriendelijker. Ik ga erheen omdat alles zo lekker is, maar niet echt voor de gezelligheid...
Elma K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Tegen sluitingstijd hier een taartje gegeten en koffie en thee gedronken. Taart (lemon pie en cheesecake kersen) was heerlijk. Koffie een klein bakkie, maar met een glaasje water erbij.
De uitstraling van de zaak is een beetje kaal en misschien wat out of date.
Service was prima: speciaal allergie nagezocht. Minpuntje dat er wat mensen achter de toonbank stonden die me niet aanspraken, terwijl ik toch duidelijk stond te wachten bij de vitrine, terwijl mijn partner al was gaan zitten.
SarahAJB .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Wát een hautain en prestigieus tentje. De medewerkers zijn hooghartig en werken langzaam.
Daar kan ik mee leven als de producten 100% top zijn. Ik kocht een Lemon Meringue Pie en een Cheesecake. Twee taartjes voor €42,-. Dan verwacht je wel iets natuurlijk... De Lemon Meringue Pie had een korst van schokbeton. Daar was niet doorheen te komen. De Cheesecake was bevroren en en bedekt onder een klef laagje 'dooi'. Allebei de taarten waren niet vers, niet lekker en waaay overprised.
Het zaakje zelf is misschien leuk om te gaan zitten als je van demonstratief-alternatieve hippe mensen houdt: linksgedraaide intichting, vrouwen met verse muntthee en mannen met knotjes.
Niet mijn tent.
Nico02 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Was heel benieuwd naar deze taart zaak aan onze binnenweg. Wij hadden de appeltaart/ crunch besteld en deze was prima te eten. De bediening was vriendelijk en attent
Marcolesil .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
met 3 vrienden heerlijke taart wezen eten; ik had limoentaart; heerlijk fris; met een topping van eiwit; tafelgenoten hadden; applecrumble met clotted cream (warm), cheesecake met kersen; en pompoentaart; van elk geproefd; elk stuk gebak was heerlijk van smaak! je proefde de kwaliteit van alle produkten die verwerkt waren! koffie ook goed; met een klein glaasje water erbij geserveerd; decor; sober; niet echt gezellig ingericht. vriendelijke bediening.
Tantetroel .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Zoo lekker!! Alles maar dan ook alles is zoooo lekker!
Interieur is niet bijzonder comfortabel en de accoustiek ook niet. Zeer sober ingericht. Wc's niet fris.
Wilde eigenlijk een 4 geven voor decor. Maar die fantastische kleurige koekela schilderijtjes en de speelhoek voor kids MET houten speel gebakjes zijn zeker een extra puntje waard.
Bediening..tsja...je kan een goeie treffen als het mee zit..en vroeg is...en rustig
Mijn advies; lekker meenemen die heerlijkheden en cadeau geven aan iedereen die je kent. Zoooooo lekker....echt!
TY 5.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Een familiedagje Rotterdam begonnen bij Koekela aan de Binnenweg. Een ruim opgezette zaak met een eigentijdse inrichting. Bij binnenkomst zie je achter de toonbank een verscheidenheid aan homemade zoete lekkernijen zoals koekjes, muffins, brownies, blondjes, cheesecakes en andere taarten, wat de keuze niet eenvoudig maakte. Uiteindelijk kozen we voor de aardbeien-cheesecakes, de citroen-meringue en de blondie. Samen met heerlijke cappuccino, koffie en ijs-koffie hebben we genoten van al dat lekkers. Vlotte en vriendelijke bediening. Kortom, een echte aanrader!
Hannahhs .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
De meest lekkere taartjes, muffins en koekjes ooit! We hebben samen meerdere lekkere dingen besteld oa. Blueberry muffin, brownie en cheesecake en een proeverij van gehouden. Het was fantastisch lekker!
De dames van de bediening hadden weinig oog voor ons dus zijn we zelf maar een paar keer naar beneden gelopen om iets te bestellen.
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Geweldige koffie- en taartgelegenheid op de gezellige Nieuwe Binnenweg. Leuk terrasje aan de straatkant,maar binnen ook erg gezellig en modern ingericht. Ontelbare, huisgemaakte koeken, muffins, taarten en repen. Prima koffie (ook sojamelk). Wij namen de wortel-noten-muffin en de citroen-merengue-taart, beiden verrukkelijk en uiterst vers. Best aantrekkelijk geprijsd. Bediening wisselt, er liep 1 dame die er duidelijk niet zo'n zin in had, de rest wel vriendelijk.
Dana V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
We halen regelmatig wat bij Koekela. Dit weekend de worteltaart en citroentaart. Van de laatste kon ik deze keer niet van af blijven. De bodem leek van bastognekoeken gemaakt en samen met het zure vd citroen en het zachte van de merengue....ik heb mijn bordje afgelikt...
Elizabeth K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Koekela is bij lange na de lekkerste als het aankomt op zoetige lekkernijen. Dat is gewoon een feit. Na weken gedroomd te hebben over het verorberen van een heerlijke brownie of scone afgelopen zondag naar de nieuwe binnenweg afgereisd met een vriendin. We hadden nog nooit op locatie onze buit verorbert en waren daarom aangenaam verrast dat koekela ook gewoon een heus ontbijtje serveert. Inclusief croissantje, een scone, jam, clotted cream, koffie en jus. Het eten was heerlijk, het interieur en zitcomfort wat minder. Wat het dan wel weer goed maakte is de aardige bediening en het feit dat je er heerlijk mensen kunt kijken. En natuurlijk dat je na afloop ook nog wat voor thuis mee kunt nemen!
FrederikVis .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Tja wie kent Koekela niet? De beste taarten en gebakjes van Rotterdam, misschien wel heel Nederland! Alles supervers en huisgemaakt, dat proef je echt. Ik neem heel vaak toch weer gewoon een klassieker, zoals cheesecake, maar die smaakt hier dan zoals die echt moet smaken. Met een textuur die een soort weerstand biedt in je mond, heel even kauwgom-achtig is, ook net een beetje korrelig. De real deal...
Peteeat .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Muffin, brownies en taarten subliem. Beste v Rotterdam. Dus vol verwachting naar locatie aan de nw binnenweg. Service was ok (bij zoveel keuze wilt een klant informatie).
Locatie was leuk. Binnen een tegenvaller. Een koude kille bovenruimte/kantine met ongemakkelijke stoelen.
Dit product verdient een passende entourage, meneer de ondernemer.
Irfan M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Heerlijke koeken, cakes en taarten voor een geweldige prijs. Vooral de Lemon Bars, Brownie en Blondie zijn aanraders. Laat de verkopers even voor wat ze zijn en geniet van al het lekkers. Zelf gestopt met het eten van suiker, maar mocht ik een keer 'zondigen' dan wordt het zeker een tripje naar Koekela
Marco2000 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Ik heb hier meerdere malen taart gegeten en ik heb serieus nog geen taart gegeten die niet lekker is. Elke taart heeft een goede smaak. Belangrijkste is dat ze niet te zoet zijn. Mijn favoriete taarten zijn de chocolade taart, cheesecake met kersen en notentaart. De taarten zijn daarnaast goed gevuld. Alleen moeten wij wel een beetje lang wachten op onze bestelling.
Maar hier kom ik zeker wel vaker terug.
Lisa Maria V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
Het eten is ontzettend lekker (en slecht voor je, maar wie zichzelf niet kietelt...) vooral de muffins en de koekjes zou ik aanraden! De prijs is ook wel te doen! Vond alleen toen ik er was het personeel niet zo vriendelijk (was aan het einde van de dag, dus kwam waarschijnlijk doordat ze naar huis wilden) voor de rest totaal niks te klagen!
Lara R.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Vandaag voor de 2e keer bij koekela, we hadden zin in een koffie en zoetigheid en besloten allebei om een taartje erbij te nemen.
Ik ging voor een thee en me zus voor een koffie, thee was van Bentamin en burton dus dat kan niet mis gaan altijd goed! & me zus wilde graag een koffie met sojamelk maar kreeg helaas een koffie met normale melk. Koekje wat bij de drankjes zat was erg lekker!

We gingen allebei voor een ander taartje zodat we kon delen, we hadden gekozen voor de worteltaart en notentaart. Beiden waren lekker maar ik vond ze geen ''hoogtepuntjes'' ik heb betere taart gegeten.

Ik kom hier vast nog wel een keer terug want er lagen verder wel heerlijke koeken in de vitrine!
Yvet S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Mooie zaak en had hoge verwachtingen door alle verhalen over deze zaak! Maar wat viel dat tegen, de scone die ik besteld had viel uit elkaar en de clotted Cream zat in een voorverpakt bakje en leek eerder op boter dan op clotted Cream. De lunch die ik op heb was een carpaccio, het brood was heerlijk maar de carpaccio was niet lekker en er zat een soort truffeldressing op die ik nog de hele middag als smaak in mijn mond hield.
De mee naar huis genomen fudgebrownie was lekker maar niet zo overweldigend als iedereen altijd zegt.
Ik zou er niet nog eens heen gaan omdat ik het echt vond tegen vallenen misschien komt dat wel omdat mijn verwachtingen te hoog waren door alle verhalen.
Niesha D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Heerlijke taarten, voor de choco liefhebber: Chocolade truffel taart. De prijzen zijn aan de hoge kant. Voor een hele taart betaal je al minimaal € 12. Op de zaterdag bijna altijd druk. Vooraf bestellen is dus altijd beter om teleurstellingen te voorkomen.