Koej

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:30
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Prima entourage. Goede kaart. Lekker eten. De bediening zou wat attenter kunnen zijn. We moesten om het brood en extra drinken vragen. Gelukkig heb ik me niet later afschrikken door de ober. De bavette werd door hem vreemd genoeg 'aanprezen' als een taai stuk vlees, maar liet zich bijzonder goed smaken. Koej bevindt zich in een oud pakhuis. Dat komt de akoestiek niet ten goede. Het is er al snel erg rumoerig.
Frasanti .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Alleen omdat je altijd beter moet willen geen 3 10-en. Wat een leuke ambiance. 3,gangen menu genomen gewoon eerlijk en goed. Geen opsmuk maar heerlijk eten. Open keuken waar je ziet dat deze zaak geen geheimen heeft. Als je binnen komt voel je het welkomsgevoel. En je moet doorlopen naar de tuin. Uniek en verder al de superlatieven waard. De avond afgesloten met een heerlijke Limoncello. Bedankt iedereen. Van keuken tot bediening. Wij hebben genoten.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Eten is van goede kwaliteit en lekker klaargemaakt. Helaas is er voor kinderen niets anders dan het gebruikelijke "snackbar eten" Het lijkt mij toch niet zo moeilijk om wat kleinere hamburgers of steaks op de kaart te zetten, niet alle kinderen willen alleen maar frikandel/kroket. Helaas anderhalf uur op het hoofdgerecht moeten wachten aangezien de bediening dit was vergeten door te geven aan de keuken. Dit is later wel goedgemaakt met gratis koffie.
Floridaan .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
We begonnen met een (gedeeld) voorgerecht, de garnalen bitterballen. De bitterballen bleken kleine kroketjes te zijn, waren prima van smaak. Als hoofdgerecht had mijn partner de geconfijte sukade, een boterzacht stukje rundvlees. Ik had beef terriyaki gekozen, een prima in stukken gesneden biefstuk in een met japanse noedels en groente gevulde saus. Tenslotte sloten we af met een lekkere sinasappel creme brulee met een bolletje ijs.
De bediening liet een steekje vallen door de verkeerde wijn te serveren bij het aperatief. De mooi gedekte tafels waren een upgrade ten opzichte van Visj.

Marjolijn H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
We hebben heerlijk gegeten, meteen hoofdgerecht genomen de beef teriyaki met noedels, vlees zeer mals en heerlijke combi met de noedels, daarbij werden ook aardappelpartjes met schil geserveerd. Als nagerecht de cheesecake die door een echte kenner als zeer geslaagd werd bestempeld, met frambozen(-stukjes) erin. Ook de koe(p)ijs erg smaakvol, sinaasappel,frambozen en vanille. Daarna zeer voldaan alleen nog maar plek voor een cappuccino.... ;-) Mooie ambiance, gezellige (verwarmde) tuin, sfeervol....Was een beetje ver rijden voor ons maar voor het eten zeker de moeite waard! Zeker voor carnivoren! ;-)
Digvi .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Leuke ambiance, gezellig, eigentijds, keuze wat beperkt, maar wel leuke gerechten.
Eenmaal menu voor € 33,- , Rosbeef "al la carpaccio", passende dressing met frisse salade, mooi portie.
Rumpsteak, goed gebakken , met gebakken ( gefrituurde!) aardappeltjes in de schil , wortel , goed gegaard en smakelijk. Koolsalade , beetje veel mayonaise achtige!? . IJs coupe na, simpel maar echt lekker ijs, iets anders dan de gebruikelijke bol vanille met veel slagroom.
Kalfswang, mals met goede saus, mooi smakelijk gerecht, ook portionering zeker voldoende.
Huiswijn , matig, zeker voor de prijs, € 5 per glas.
Bediening , wel aardig , beetje nonchalant enkele malen om glaasje wijn moeten vragen, ook moeten wachten op menukaart en servet , kleine dingetjes, maar toch...!
Conclusie: We gaan zeker terug, lekker gegeten, prachtige ambiance een AANRADER.
Albi_Sven .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Wat een supermooi restaurant! Heerlijk terras, relaxte sfeer. Eten was erg goed en de enthousiaste bediening ook. Aanrader!
Vaneekelen .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Bergen op Zoom mag trots zijn op zo'n mooie vernieuwende tent! Een hippe sfeer, verrassende en heerlijke gerechten van kwaliteit en enthoussiaste behulpzame bediening. Zeker een aanrader! Wij hebben goed gegeten hier en komen zeker terug!
Tholen62 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Hippe tent, lekkere tuin waar we van de laatste zonnestralen konden genieten. Menu met tonijn met wasabi mayonaise vooraf, kabeljauw met asperges als hoofdgerecht en meloenijs, meloenen schuim van gin-tonic. De jonge serveerster buiten kreeg met veel moeite de fles win open, binnen een zeer aardige serveerster, haar collega's vergaten brood en boter en ook op de 2e fles wijn moesten we een tijdje wachten. Eten was gewoon, niets bijzonders. We komen graag nog eens terug om een definitief oordeel te vellen ............
GauchoNL .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Moederdag, geen zin om te koken, dus trakteren de kinderen hun moeder op een etentje. Na diverse afwegingen kiezen we voor Visj, want we willen wat relaxed zitten, zonder teveel poespas.
We zijn hier al diverse malen geweest, het decor is bijzonder en de sfeer heel relaxed. Deze zaak is vanaf dag 1 populair en druk bezocht.

Het buiten terras/strandje is open en het is net warm genoeg om nog even buiten te zitten voor het aperitief. Nadat de heaters aangezet worden besluiten we een mix van voorgerechtjes te bestellen en deze te delen en buiten op te eten. Geen spannende dingen, maar wel lekker.

Voor het hoofdgerecht gaan we naar binnen. De rogvleugel is echt perfect gebakken, puur en simpel zonder poespas. Zelden beter gegeten. Ook de kabeljauw smaakt perfect. We bestelen en mix van desserts en nog een kaasplankje voor 1 persoon, maar deze is van dusdanig formaat dat er makkelijk 2-3 personen van kunnen eten.

Leuke en relaxte avond gehad, altijd gezellig hier.

AWienen A.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Logeerden in de buurt en het hotel stuurde ons naar Visj. Bij binnenkomst werden we aangenaam verrast door deze gave hippe eigentijdse stadse loods. Uniek in zijn soort. Onze kids mochten even jengelen op de piano.(We waren de 1e gasten). Heerlijk gegeten en vooraf een spicy gincocktail. Oesters, paling, zalm, soep, rogvleugel allemaal top. Inderdaad niet goedkoop, maar wel erg lekker. Niet verrassend maar wel vakkundig bereid. Ook nieuw een buiten strand terras.. Top!. Enig minpuntje voor het kaasdessert.. topkazen,en allemaal lekker en kwalitatief hoogstaand. De epoise was nog niet lopend dus te hard. Maar als zelf zijnde horecamensen niets dan lof over deze megagave tent.
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Op het eten bij Visj valt niets aan te merken. Zonder meer goed. Helaas ook wat minpuntjes. Toen we bij het eten vroegen om een karafje kraanwater werd ons verteld dat ze dat niet hadden. Lijkt me toch erg lastig voor de afwassers. Toen we later een fles wijn bestelden werd deze geserveerd in, jawel, ijs met kraanwater. Verder was het vooral koud, erg koud. De grote hal trekt deze vrieskou duidelijk niet. We zijn na het eten dan ook verkleumd de kroeg ingedoken om op te warmen. Voor 186 euro (4 personen) denk ik dat een flesje water en wat warmte toch echt niet te veel gevraagd is. Nogmaals, het eten was goed, maar de ambiance liet door de kou duidelijk te wensen over.
Yoka S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
We logeerden voor één nachtje in een B&B vlakbij. Het werd ons snel duidelijk dat een dergelijk pop-up restaurant in Bergen op Zoom uniek is, dus ik hoopte goed gegokt te hebben met deze keuze. Vooral het pakhuis-achtige interieur maakt de zaak meteen hip. Ik had een week eerder gereserveerd en gevraagd om een leuke plek, omdat we iets romantisch te vieren hadden. Dat was vergeten en we konden nog uit twee kleine tafeltjes kiezen, waarvan één bij de grote open keuken, die vervelend ongezellig wit licht gaf. Logisch, maar niet erg sfeer-verhogend. We kozen een wijn van de kaart die erg tegenviel, jammer voor ons, maar dat is het risico. Alhoewel ik ook een beetje vind dat geen enkele wijn op de kaart van een dergelijke simpelheid en platheid zou mogen zijn als je er meer dan € 30 voor betaald. We kozen het door de serveerster aangeprezen menu. Een hele zachte en lekkere terrine van kreeft met een overheersende smaak van zeewier on top. Het hoofdgerecht was rode mul, helaas koud voordat het op ons tafeltje terecht kwam. En dan nog heel knap om zo'n smakelijke vis niet naar vis te laten smaken. Het dessert bestond ut drie minidessertjes en was lekker, vooral de crème brulee die niet naar, zoals vermeld, kruiden smaakte, maar naar koffie. De rekening zou zeer redelijk zijn geweest als we de beste serveerster beoordelen en de fles wijn niet mee rekenen. Ik denk dat je er ook geluk kan hebben en een hele goed avond treft.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Prima gegeten. Leuke inrichting en enthousiaste bediening. De akoestiek laat wel wat te wensen over. Ik kom hier graag een keer terug. Wil je hier ook eten dan moet je snel zijn. Het restaurant is van het type pop-up. Naar verluidt sluiten ze over driekwart jaar weer de deuren.
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
We hebben heerlijk gegeten bij Visj. De prijzen zijn ook zeer redelijk. De bediening is vriendelijken ongedwongen en er hangt een fijne sfeer. Het interieur ziet er apart uit, maar het is er wel heel gezellig. Wij gaan snel nog een keer terug!
CorryB .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Heerlijk gegeten en gedronken in dit uniek Visrestaurant! Een aanwinst voor Bergen op Zoom!
Eerst een drankje in de bar, daarna lekker even aan tafel en nog een whiskey in de lounge!
Alleen maar genieten!