Koeien en Kaas

Meer informatie over restaurant Koeien en Kaas

Jouw recensie over het restaurant Koeien en Kaas

Iem D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Afgelopen vrijdag gegeten voor theaterbezoek. Er was net een nieuwe kaart en mijn partner vond de tonijnsteak wat droog. Opmerkingen werden doorgegeven en keurig gecorrigeerd met een kopje koffie. Steak tartare had de vorm van een tartaatje zoals bij de slager en als je dat eenmaal denkt....
kwaliteit en smaak waren prima evenals de mooie entrecote. Voor herhaling vatbaar.
En aangezien we nog een paar keer naar de Schouwburg gaan komt dat goed.
Jankowski .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Wij komen hier voor het eerst komen uit het zuiden . Zaten boven wat gezellig aandeed.De juffrouw was vriendelijk maar moet nog wat klantgerichter worden. Brood vooraf staat niet op de kaart, is ook niet vermeld door haar .
Wij vinden het systeem met lampje wat je ondersteboven moet zetten wanneer je iets wilt GEEN topper. Waaroniet? Er is dus totaal geen interesse in de klant . Als je wat wilt ligt de bal bij klant.
Ik wil altijd het gevoel krijgen dat ik verwend wordt.dat had ik hier niet.jammer want het eten is heerlijk.
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heel gezellig restaurant. Lekkere gerechten en verse producten. De bediening is vriendelijk en er staat genoeg op de kaart. Het is wel wat aan de prijzige kant maar dat eet je er wel vanaf. De burgers zijn erg goed en ook de toetjes zijn heerlijk.
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Na het horen van veel goede ervaringen zijn we hier met een groep vrienden op oudjaarsavond gaan eten. We werden vriendelijk en netjes ontvangen en het restaurant zag er sfeervol uit. Als voorgerecht had ik de carpaccio en als hoofdgerecht de ladysteak. Zelf ben ik niet een enorme vleeseter, maar eerlijk is eerlijk het smaakte mij zeer goed! En ook bij de rest beviel het eten zeer goed. Als toetje namen wij ICE fondue, want een erg leuke ervaring was. We waren voor het voor-, hoofd- en nagerecht + 4 drankjes zo'n 53 euro p.p. kwijt. Wat mij betreft was dit het zeker waard! Oftewel een leuk restaurant, goede bediening en lekker eten!
C W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Gezellig restaurant. Ze hebben vast vanuit de vorige recenties geleerd want de bediening was erg vlot, informeerde ons goed en kwam regelmatig langs om te vragen of alles ok was. We hadden carpaccio en een kaasplankje voor 2 personen. Alles erg smakelijk. De dessertkaart stond ons minder aan maar dat is persoonlijk natuurlijk. De inrichting is erg sfeervol. We komen zeker terug.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Sfeervolle zaak in hartje Gouda, maar ga hier alleen eten als je van vlees houdt en geen haast hebt. Mijn tafelgenoot & ik hadden elkaar gelukkig veel te vertellen, maar met kleine kinderen, vermoeide ouders of saaie collega’s zijn de wachttijden echt niet te doen. De bediening was wel reuze vriendelijk, maar 3 x vragen of alles naar wens is, terwijl we nog geen maaltijd hadden gezien, is misschien een beetje veel van het goede. Dan het eten: mijn steak tartaar vooraf was heerlijk, maar wel wat klein voor die prijs. De pulled beef burger ruim belegd, maar niet bijzonder. En mijn tarte tatin flink aangebrand en daardoor bitter & keihard. Al met al geen restaurant waar ze ons nog eens terug zullen zien
Mia W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Vanuit Den Haag de Kaarsjesavond bezocht en vooraf hier de Goudse Kaasfondue gegeten. Heerlijke kaas, met bijzondere smaak. Ook het dessert, de stroopwafeltrifle, vonden we lekker. De bediening was attent, zeer goedgehumeurd en we werden direct geholpen. Af en toe kwam er iemand langs om de staat van de kaas te controleren. De inrichting was gezellig met sfeervolle verlichting. Wij waren zeer tevreden en komen hier vast nog eens terug.
G. O.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goed gegeten, vlees prima, rest redelijk. De tijd tussen de gerechten is te lang. Wij hebben bijvoorbeeld ruim een uur op het hoofdgerecht moeten wachten. Mensen aan het tafeltje naast ons hebben voortijdig afgerekend omdat hun dessert maar niet geserveerd werd. Wij vinden het niet voor herhaling vatbaar.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Matig eten, onvoldoende personeel aanwezig en meer dan 2 uur wachttijd door een zeer trage keuken ... niet aan beginnen !
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gisteren in dit smaakvolle restaurant gegeten. Vriendelijke mee denkende bediening. Het is smaakvol creatief uit geserveerd en nog lekker ook. Voor ons was het in een woord GEWELDIG. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Geweldig restaurant! Wij hadden maar een uurtje de tijd, dus gebeld en toen we binnenkwamen werd ons hamburgermenu direct geserveerd! Zo konden wij toch nog lekker relaxed tafelen. En het smaakte geweldig plus een superaardige bediening, war wil een mens nog meer?
Margje O.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Afgelopen zondagavond genoten van een diner met ons gezin. Gezellig gehad, vriendelijk personeel, geen moeite te veel. (Oudere) Kids vonden het geheel soms lang duren.... en ja, we hebben ons er zo'n drie uur vermaakt. Je moet geen haast hebben en/of gewoon niet van alle gangen iets willen gebruiken.
Eten zeker lekker en de ijsfondue voor twee van de gasten een ware belevenis.
Kortom: goedgekeurd door de familie :-)
Arie S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Geweldig met zijn drieën wezen eten. Zeer gastvrije bediening. De gerechten werden uitgelegd. Tussendoor kregen we nog een amuse, die ook heel lekker was. Als voorgerecht de Proeverij van koeien en kaas: in een woord zalig! Ook het hoofdgerecht was heerijk en leuk geserveerd. Als klapstuk een sorbet. De koffie die we erna kregen aangeboden moesten we afslaan. We hadden meer dan genoeg op. We komen zeker terug!
Fret .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Hoe je klanten verspeeld...

Na jaren goede, zeer goede of ervaringen van iig redelijk niveau te hebben gehad (zie eerdere recenties van ons), heeft de zwarte brigade van Koeien en Kaas ons vanavond als klant verloren.
We waren als altijd met het gehele gezin, waarvan de jongste dochter haar verjaardag te vieren had. Het meisje van negen voelde zich bij dit restaurant geheel miskend!
Toegegeven: het eten was goed als altijd. Maar de bediening had geen aandacht, leek ongeïnteresseerd, zelfs geïrriteerd, was klungelig in het serveren, verpeste zelfs een broek, was moeilijk bereikbaar en we moesten erg lang wachten op de bestelling. Kortom: een aanfluiting.
Helaas voor dit restaurant, ook Gouda heeft inmiddels goede concurrentie. Daar gaan wij het in de toekomst hopelijk wel vinden.
Jammer!
Elize B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Lekker en gezellig dineren. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Prettige sfeer en vriendelijke bediening. Je gaat hier met een goed gevulde buik weg.
Natasja S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het eten was prima in orde. De bediening was echter minder vriendelijk en we voelden ons niet echt welkom. Zonde, want nogmaals, het eten was prima.
Christien T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
5 juni 2017
Op aanraden zijn we hier gaan eten vanwege drie grote vleesliefhebbers van de vier personen.
Eén van de vier had een fantastisch stuk vlees, mooi medium rare.
De andere drie hadden de dry-aged steak. Helaas deed deze steak zijn naam eer aan en was zo dry dat het leek of we een lapje leer hadden gekregen. Bij navraag aan de bediening of dit de bedoeling was kwamen ze professorisch met een bord onze drie stukken vlees ophalen. Na een kwartier, toen onze frietjes al koud waren en de salade op was, kwamen ze drie nieuwe stukken op een bordje brengen. Wel bleven ze er netjes bijstaan toen we het vlees moesten aansnijden of het deze keer goed was. Van de drie was er een goed, een redelijk en de andere nog steeds te doorbakken.
Van de laatste hebben we niets gezegd omdat niet nog een keer wilde wachten en de koude friet inmiddels op was.
We vonden het jammer dat dit niet professioneel opgelost werd door onze borden te verwijderen en met het nieuwe vlees warme friet te serveren. En bij afrekenen werd gevraagd of alles naar wens was geweest waarbij we aangaven dat het niet helemaal goed was en daar werd niet op gereageerd of ook geen drankje aangeboden ter compensatie. Erg jammer van zo'n restaurant.
Isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Goed eten, vriendelijke bediening en sfeervolle inrichting. Mooie gerechten, en het ice fondue toetje was ook erg geslaagd. Daarin doop je o.a. fruit in vloeibaar stikstof om je eigen ijsbonbons te maken. We gaan zeker nog een keer terug.
M V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Leuke locatie, leuke sfeer. Maar het eten en bediening is ons tegen gevallen. Lang wachten, lauw eten. Ribeye die niet medium was maar te doorbakken. Deze werd opnieuw gemaakt en nu te rood. Moest eerst nog een discussie volgen over diverse opvattingen over rood vlees of medium vlees. Uiteindelijk is wel opgelost. Maar dit alles gaf een nare bijsmaak aan de avond.
frank S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Sfeer is ok, als alle tafels bezet zijn is het alleen een kippenhok.
Voorgerecht geitenkaas, heerlijk
Hoofdgerecht ossenhaas, niet bijzonder
Nagerecht sorbet, gemiddeld.

Uitleg specials dermate uitgebreid dat je al snel de weg kwijt.......
Herhalingsgevaar, niet groot.