Koeien en Kaas

Meer informatie over restaurant Koeien en Kaas

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Altijd ons favoriete restaurant geweest tot 5 november.
Bediend door een gastvrouw zonder passie, vlees taaier dan gewend.
Ik heb hierover één week geleden een klacht ingediend maar helaas tot op heden nog geen reactie.
Dit vind ik erg slecht, voor ons geen Koeien en Kaas meer!
Clear66 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Vriendelijk personeel. Leuk: ik had bij de reservering aangegeven dat het om een 50e verjaardag ging en bij binnenkomst hing er bij de tafel een heliumballon met '50' en 'gefeliciteerd' erop en bij het dessert kreeg de jarige nog vuurwerk. De kaasfondue was heerlijk! Het leek aan de weinige kant, maar was ruim genoeg! Aanrader!
Manouck B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
De service was prima. Het personeel was erg vriendelijk. Het restaurant heeft een gezellige sfeer.

Het eten vond ik echter minder. Als voorgerecht had ik de mini hamburgers. De kaasburger was lekker, maar de koeien-en-kaasburger was erg droog en smaakloos.
Als hoofdgerecht had ik de Black basterd burger. Ik bestelde hem medium maar toen ik het broodje door midden sneed was de hamburger helemaal doorbakken. Ik heb nog nooit zo'n droge en smakenloze hamburger gegeten. Er was geen stukje rood vlees te zien en dat verwacht je wel bij medium. Mijn vriend had de ossenhaas in medium rare besteld en kreeg een medium well. Alleen de binnenkant was een klein beetje rood, hij vond de smaak echter wel goed. Als je naar een restaurant gaat met voornamelijk vlees op het menu dan verwacht je dat ze weten hoe ze het moeten bereiden en dat was hier niet het geval. Jammer!
Elsje K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Super lekker gegeten. Helemaal top. Bediening aardig en flexibel. Ik kan het iedereen aanraden om hier eens uitgebreid te gaan dineren.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Eten in een voormalige "stads-stal", leuke ambiance met attente bediening. Bij het bestellen van een speciaalbiertje werd het wel wat moeilijk voor ze. Alle (!) speciaal glazen hadden scherpe glasschilfers/breuk aan de rand en werden een voor een in de afvallen gegooid. Uiteindelijk konden ze nog een glas vinden die ervoor door kon. Vooraf deelde ik met tafelgenoot een vleeswaren arrangement. Prima smaken.
Hoofdgerecht de black basterd burger gekozen. Mals vlees, maar het broodje was wat droog en toppunt mag ook wat spannender. We zijn dat wel wat beter gewend bij koeien&kaas.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Telefonisch gereseveerd, werd prima te woord gestaan. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen, we werden naar een tafeltje op de eerste verdieping geleid. Deskundige uitleg van de bediening over de kaart & de dag specials. Voorgerechten waren heerlijk, en op een originele manier gepresenteerd. Hoofdgerecht was ook heerlijk, en kwam ook met een originele presentatie. Goed stuk vlees, scherp mes, geweldige pepersaus, we hebben gesmuld. Als laatste echt genoten van het toetje. Het was voor ons een topavond. We waren € 128 kwijt voor 2 personen, 3 gangen, en ook een fles wijn van € 32, maar het was het geld dubbel en dwars waard. Goed eten, goede kwaliteit, perfecte bediening. Wij komen zeker terug.
Moniek S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Eten bij koeien en kaas is voor ons altijd een echt avondje uit. Lekkere wijnen en heerlijk eten. De bediening is heel vriendelijk en legt alles altijd prima uit.
Mariusslingerland .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Zowel het eten als de service was super. Echt geweldig. Niet teveel en goed afgestemd. Het vlees was zeer mals. Ook tijdens het eten was er voldoende (maar niet teveel) aandacht van de bediening of alles naar wens was. Enigste minpunt is het geluid van de bovenliggende vloer, maar dat zal ons niet weerhouden nog eens te komen.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Zoals gewoonlijk, super kwaliteit, super personeel!
Iedereen doet zijn uiterste best ohet naar de zin te maken!
De gerechten buitelde kaart zijn lekker en creatief.
Leo G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Wij waren met Amerikaanse familie op stap en hebben gekozen om te eten bij Koeien en Kaas op basis van eerdere ervaring. Goede en vriendelijke begeleiding door de bediening in het Engels, Alleen was de uitleg van de specialiteiten in het Nederlands. Lekker brood en amuse vooraf. Helaas ging het bij 1 hoofdgerecht mis. Het was de verkeerde specialiteit die op tafel kwam. Maar ook dat gerecht was de moeite waard en dat hebben we geaccepteerd om gezamenlijk te kunnen eten. Er werd als dank een gratis glas wijn geserveerd. Het vlees was uitstekend en onze Amerikaanse familie complimenteerde ons met de keuze van het restaurant. De garing van de Lady steak en Daddy steak was zoals gewenst en de entrecoat voor mijn Amerikaans neef vond hij heerlijk. Tijd voor een toetje was er niet vanwege het drukke programma. Wij komen terug.
Timo H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Het eten:

Laat ik beginnen met te zeggen dat Koeien en kaas een bijzonder mooie kaart heeft. Mijn tafelgenote en ik hebben echt even nodig gehad alvorens wij tot onze keuze konden komen. Uiteindelijk zijn we daar het een special betrof gegaan voor de grain fed ribeye voor twee. Ik eet dergelijk vlees graag medium rood. Tot mijn oprechte verbazing gaf het personeel ons te kennen dat een "dubbele garing" voor tweepersoons vlees niet kon worden gegarandeerd. Dan maar rare. Het ging immers om bijzonder vlees dacht ik. Dat hebben we geweten. Het was rare. Op de garing op zich heb ik dan ook niet zoveel aan te merken. Op de consequentie ervan wel: als een dergelijk stuk vlees zo neergezet wordt, smelt een aanzienlijk deel van het in het vlees aanwezige vet niet weg. Aangezien het vet is dat vlees zijn smaak geeft, ging er dus een hoop smaak verloren. Dat vind ik jammer.
Over het toetje: shake en cheesecake: lekker. De cheesecake was bijzonder smeuïg. Mijn tafelgenote had de chocoladetaart en was aanzienlijk minder tevreden. Hij heeft waarschijnlijk te lang in de oven gestaan waardoor hij van binnen erg droog was. Denk aan de consistentie van een muffin. Dat is meende zij niet de bedoeling.

Service:

Aardig en attent. Niets op aan te merken. Toen wij vroegen of we voor het toetje ergens anders mochten gaan zitten werd dat geen probleem gevonden. Erg fijn.

Decor:

Niet bijzonder rare akoestiek. Kan te maken hebben met de speaker niet ver van mijn linker oor. We hebben niet voor niets om een andere zitplek gevraagd.

Algemene opmerking. Behoorlijk aan de prijs gezien de kwaliteit. Ik kom nog eens terug voor eens stuk vlees voor twee en zal dan staan op de garing die ik wil. Ik denk ik dan kan terugkijken op een betere ervaring.
Ilse D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Lekker eten en vriendelijke bediening. Helaas geen mogelijkheid om de friet bij het vlees te mogen vervangen voor groenten. Wel mooi vlees en knapperige friet. Mijn tafelgenoot had een hamburger die met een heel bijzonder bamboebroodje kwam, het zag er meteen heel feestelijk en bijzonder uit. Leuk! Scroppino als toetje viel overigens wel een beetje tegen, wel veel alcohol maar weinig bijzonders.
Margo G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Vlees en brood , toetjes erg lekker, alleen de bijgeleverde puntzakje slappe patat was erg jammer maar tenslotte is het vlees het belangrijkste, ook was de bediening erg goed met uitleg en vriendelijk, wij komen zeker nog eens eten
RemcoGlas .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Als je van vlees houdt ben je hier op het juiste adres. Mooi romantisch en gezellig decor met gedimde sfeerverlichting. Bediening is aardig en attent. Jas wordt aangenomen bij binnenkomst en je wordt naar je tafel gewezen. Wel voor vlees gaan in dit restaurant, geen visgerecht nemen. Maar daarvoor heet het ook koeien en kaas. kaasplankje achteraf met heerlijk rood wijntje aan te raden.
Jiske60 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Gisteravond een geslaagde eerste kennismaking met Koeien en kaas. We hebben met z'n vieren heerlijk gegeten. De bediening was heel vriendelijk en attent. We komen zeker terug!
Rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het had drie tienen kunnen zijn, maar eten was het net niet helemaal!!wijn prima, service prima, ambiance prima ... eten: proeverij kaas/ vlees waarvan het ene heel smaakvol en het ander wegviel foor veel mindere kwiteit... cote du boeuf... heerlijk , maar wat zonde dat zo homp vlees in no time koud is op een hoitenplank, staat leuk maar daar is alles mee gezegd en nog 1 laatste tip!!Als je in je kaart verse frites omschrijft, hoort het verse te zijn en niet uit de fabriek, dan is je truffelmayonaise weinig toegevoegde waarde meer, terwijl die erg lekker was!!toch kom ik weer eens terug
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Gisteravond met 2 personen een heerlijk en vooral smakelijk avondje gehad bij Koeien en Kaas..

Uitstekend geholpen door vriendelijk, hartelijk, behulpzaam en bekwaam personeel (was super, Sophie!)

Genoten van een kaasfondue, het was "fingerlicking good"..!
Er zat geen kaas meer in het pannetje, het was precies genoeg en zo enorm lekker..!
Ook het voorafje (kaasbitterballen, hihi) en de stroopwafeltrifle waren echt subliem.

Ambiance en sfeer waren ook top, het ziet er leuk en knus uit.

Zeker een aanrader..!
YvonneHV .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Komen al jaren bij Koeien en Kaas naar volle tevredenheid maar nu weten we het even niet meer. Serveerster vond zichzelf erg goed maar de ene misser na de andere, geen kennis welke belgische bieren in huis, liet van alles vallen, wenste ons eet smakelijk terwijl we al lang aan het eten waren, koffie vergeten en dan een smoes dat eerst andere tafel aan de beurt was voor de koffie (uh vreemd, bestelling daar was echt later opgenomen). Maar wat ons vooral verbaasde: een open wijn werd zonder enige extra uitleg geschonken voor 12 euro per glas en werkelijk er zat niet meer dan 100cl in het glas. Als je dit omrekent kom je op ruim 70 euro voor een fles. Ook de andere open wijnen werden in minimale hoeveelheden ingeschonken. Koeien en Kaas waar zijn jullie mee bezig? Moet hier met kleinere glazen en minder inschenken nu het geld verdiend worden? Jammer, maar wij lopen voorlopig jullie deur voorbij.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
We gaan hier wel vaker iets eten met z'n tweeën of met vrienden, gewoon goed en goed is goed. toch? Prijs is mijns inziens gezien kwaliteit/hoeveelheid iets aan de wat hoge kant ....
Maar we zullen hier zeker wel vaker terugkomen...
Xander B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Goede avond gehad bij koeien en kaas, waar er een kaasstengel met een kaas dipsaus als een amuse kregen.

We hadden gekozen voor een Chateau briand (rauw) een zeer mals stuk vlees welke aan tafel getrancheerd werd. Dit vlees is zo mals en zo boterzacht dat je geen sausjes nodig hebt. (alleen een beetje zout). Ik moet echt zggen dat rauw precies de juiste garing heeft gehad.

De serverster zei dat het even kon duren omdat het vlees eerst uit de koelkast moest worden gehaald om op temperatuur te komen. De wachttijd viel reuze mee.

Lekkere rites daarbij en een lekkere coleslaw salade, die van rode kool bleek te zijn, en was een beetje zoetig. Hierbij hadden we nog lekkere Haricots verts met spekjes en een salade van het seizoen.

Dit allemaal was precies genoeg voor ons en hadden geen toetje of voorgerecht nodig. we komen zeker nog een keer terug.