Kodoo

Plenkertstraat 1 6301 GK Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Kodoo

Sushi sensatie in Valkenburg

Onder aan de beroemde Cauberg in Valkenburg, vind je Kodoo. Een walhalla voor de liefhebber van de Oosterse keuken, want op de kaart staan maar liefst 109 verschillende gerechtjes! Of je nou van sushi, salade of ossenhaas houdt; met zo’n lijst zit er zeker iets lekkers bij.
Kodoo werkt volgens een ‘all you can eat” concept, wat betekent dat je voor een vaste prijs 2.5 uur kunt genieten van het enorme assortiment aan vis-en vleesgerechten.

Meer informatie over restaurant Kodoo

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Vrijdag 3 maart met mijn jarige dochter heerlijke maki, nigiri, sashimisalade en gebakken zalm gegeten. Ik miste alleen de crunchy sushi...

Met als klap op de vuurpijl natuurlijk een ijsje met vuurwerk voor de jarige na.
Allerhartelijkste bediening, korte wachttijd tussen de gangen door. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
weer lekker gegeten.
een echte aanrader.
de sushi maar ook de grill gerechten zijn heerlijk.
het personeel is aardig.
????
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
het eten is heerlijk van sushi tot de grill gerechten.
het personeel is aardig.
de wachtijd valt mee, als het druk is moet je iets langer wachten.
Manon W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
prima bevallen met vriendelijke bediening
jacques J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
eten prima ,inrichting te zakelijke uitstraling een keer drank bestelling vergeten hersteld door zelfde persoon gelijk op rekening van zaak mooi....toch.Zeker aanrader.Aan te bevelen voor anderen.
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten in dit Japanse restaurant met "all you can eat" formule. De sushi is smakelijk, niet te koud en de warme hapjes zijn echt warm (niet lauw, wat ook wel eens voor komt). De smaken zijn ook echt verschillend. Er zijn dus echt verschillende kruiden en ingrediënten gebruikt. De bediening is vriendelijk en heel vlot. Ook als het drukker wordt (op het laatst alles bezet) gaat de snelheid er niet uit. Prima ervaring.
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Met een groep gegeten bij Kodoo. Sushi zijn erg goed hier. Ook de overige gerechten lekker. Jammer is wel dat de porties erg groot zijn. Daardoor kun je veel minder proeven, dan wanneer de porties kleiner zouden zijn. Nu haakte iedereen van onze groep al na 3 ronden af. Dat is toch jammer, ook voor het restaurant. Dat verkoopt toch ook meer (drank) als je 5 ronden blijft zitten. Zeker als het een gezellige groep is. Al met al vond ik dit Sushi restaurant boven gemiddeld goed.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
We komen hier regelmatig. Het is een goed restaurant, sushi is perfect. De service is goed. Het is een aanrader. top gewoon
irmaaalbers .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Na de Amstel goldrace met vrienden op naar de Sushi. Leuk restaurant, heerlijk eten, mooi opgediend. Personeel is vlot en vriendelijk. Jammer dat de tafeltjes wat dicht op elkaar staan. Een absolute aanrader, voor ons voor herhaling vatbaar!
leo L.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
afgelopen zaterdag hier gegeten , de reviews waren goed dus oke . Nu het klopt hoor wij zijn sushi eters en hier kan je zeer goed eten. De sushi en van de plaat is heerlijk en als we weer in valkenburg zijn gaan we zeer zeker hier weer eten.
Dus een aanrader voor iedereen.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Mooie ruime zaak.
Vriendelijke bediening.
Sushi was smakelijk met niet te veel rijst waardoor het mooie 'eenhaps-bites' zijn.
Smakelijke warme gerechtjes.
Aanrader.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Wij hebben hier op onze laatste dag in Valkenburg genoten van een heerlijke lunch, we waren bij binnenkomst de enige en na gesprek met de eigenaar bleek dat de lunch niet echt favoriet en druk is maar wij hebben daar wat betreft de service en bediening niets van gemerkt. Heerlijke saké gedronken , verse sushi gegeten, mooie porties (niet te groot) bami, groentes, wij hebben goed gegeten en kunnen dit adres iedereen aanraden.
Naderhand kwamen er nog een paar tafels binnen wat natuurlijk wel gezelliger is, wij hebben een genoeglijke middag gehad.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Wij hebben hier gisteren heerlijk gegeten. Ze hebben een ruime keuze en de porties zijn ten opzichte van andere sushi restaurants groter zoals b.v. de Tempura garnalen Zelf het ijsje toe bestond uit twee bolletjes. De bediening is snel en vriendelijk.
Linda1986 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Het lekkerste all-you-can-eat sushi restaurant in Zuid-Limburg. De prijs-kwaliteit verhouding is echt top. Heerlijke sushi en ook de warme gerechten zijn erg lekker, zeker vergeleken met de concurrenten in Maastricht. Wij eten regelmatig bij Kodoo en de kwaliteit is consistent goed. De bediening is erg vriendelijk en snel, daar kunnen andere sushi restaurants nog wat van leren. Wij komen hier zeker weer terug!
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
De lekkerste sushi die ik tot nu toe heb gegeten.
Goede, snelle service.
Mooie inrichting.
Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Echt een aanrader!
Floormarcelis .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
We zijn er weer hoor! Voor de 5e keer in een maand! Heerlijke sushi, goede service en zeker de moeite waard! Niks op aan te merken en zeker een aanrader!
Anneloes V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Vanavond lekker met het hele gezin bij Kodoo gegeten als afsluiting van de vakantie. Erg lekkere gerechten, sushi had precies het goede formaat en alle warme gerechten (loempias, garnalen etc.) waren erg goed op smaak. Heel vrolijk en gezellig personeel, zowel de bediendes als de sushi chefs. Ze waren attent en als je een vraag had konden ze deze goed beantwoorden. Andere sushi & grill restaurants kunnen van Kodoo nog wel wat leren, zeker een aanrader dus!
S21 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Gister gegeten bij Kodoo en we vonden dat de sushi heel magertjes en gierig was een grote rol hier is bij andere sushi restaurants een normale rol en een normale is hier driekorreltjes rijst met een stukje vulling, erg triest dus! Voor de rest zijn ze onze bestellingen 3x vergeten en bij een vergeten bestelling die ze nabrachten heb ik een zalm van steen voor terug gekregen, hierna weer moeten wachten en uiteindelijk een goede terug gekregen. Bediening was voor de rest goed en vriendelijk. Bij vertrek vroeg de vrouw achter de balie niet eens of het ons beviel anders had ik dit allemaal kunnen benoemen mja we zullen hier nooit meer terug komen!!
Ralph68 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Afgelopen zaterdag met 5 personen gegeten bij Kodoo. Goede ontvangst, vriendelijk en behulpzaam personeel. Het bekende recept: voor een vast bedrag gedurende een bepaalde periode "all you van eat". Dat vaste bedrag was voor ons ietwat misleidend: laat nou de sushi welke wij het lekkerst vinden (dragon roll en kip/mango) niet in de vaste prijs inbegrepen zijn. Hiervoor moesten we bijbetalen. Het waren ook meteen de lekkerste sushi's die we die avond hebben gegeten. De rest varieerde: de gyosa was verrukkelijk. De honingdressing (!?) op de zalmsteak was niet bijzonder geslaagd. Al met al heel gezellig gezeten. Qua smaak over de hele linie elders lekkerder gegeten.
elroca .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Onbeperkt arrangement genomen; onbeperkt proeven en genieten voor een zeer aanvaardbare prijs. Sushi in vele soorten en smaken, zelf veel scampi's genomen ; voortreffelijk ! Per ronde 5 gerechten. Je mag nemen zoveel als je wil, maar laat je iets staan dan betaal je 1 euro per gerecht extra. En dat is billijk en voorkom je russische toestanden. De dessertkaart mag iets uitgebreider en de jonge blonde dame achter de bar iets vriendelijker. Wij hebben na een tijdje afwachten dan maar zelf 2 x gegroet met een "goede avond" haar in de ogen kijkend, maar helaas; geen reactie. Jammer, gaat een beetje ten koste van de rest van het team.Voor de rest een Vriendelijke bediening. beslist een aanrader. We komen terug !