Over restaurant Kodoo

Sushi sensatie in Valkenburg

Onder aan de beroemde Cauberg in Valkenburg, vind je Kodoo. Een walhalla voor de liefhebber van de Oosterse keuken, want op de kaart staan maar liefst 109 verschillende gerechtjes! Of je nou van sushi, salade of ossenhaas houdt; met zo’n lijst zit er zeker iets lekkers bij.
Kodoo werkt volgens een ‘all you can eat” concept, wat betekent dat je voor een vaste prijs 2.5 uur kunt genieten van het enorme assortiment aan vis-en vleesgerechten.

Meer informatie over restaurant Kodoo

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

Janny S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten in dit Japanse restaurant met "all you can eat" formule. De sushi is smakelijk, niet te koud en de warme hapjes zijn echt warm (niet lauw, wat ook wel eens voor komt). De smaken zijn ook echt verschillend. Er zijn dus echt verschillende kruiden en ingrediënten gebruikt. De bediening is vriendelijk en heel vlot. Ook als het drukker wordt (op het laatst alles bezet) gaat de snelheid er niet uit. Prima ervaring.
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Met een groep gegeten bij Kodoo. Sushi zijn erg goed hier. Ook de overige gerechten lekker. Jammer is wel dat de porties erg groot zijn. Daardoor kun je veel minder proeven, dan wanneer de porties kleiner zouden zijn. Nu haakte iedereen van onze groep al na 3 ronden af. Dat is toch jammer, ook voor het restaurant. Dat verkoopt toch ook meer (drank) als je 5 ronden blijft zitten. Zeker als het een gezellige groep is. Al met al vond ik dit Sushi restaurant boven gemiddeld goed.
Meggiepeters .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
We komen hier regelmatig. Het is een goed restaurant, sushi is perfect. De service is goed. Het is een aanrader. top gewoon
Irmaaalbers .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Na de Amstel goldrace met vrienden op naar de Sushi. Leuk restaurant, heerlijk eten, mooi opgediend. Personeel is vlot en vriendelijk. Jammer dat de tafeltjes wat dicht op elkaar staan. Een absolute aanrader, voor ons voor herhaling vatbaar!
Leo L.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
afgelopen zaterdag hier gegeten , de reviews waren goed dus oke . Nu het klopt hoor wij zijn sushi eters en hier kan je zeer goed eten. De sushi en van de plaat is heerlijk en als we weer in valkenburg zijn gaan we zeer zeker hier weer eten.
Dus een aanrader voor iedereen.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Mooie ruime zaak.
Vriendelijke bediening.
Sushi was smakelijk met niet te veel rijst waardoor het mooie 'eenhaps-bites' zijn.
Smakelijke warme gerechtjes.
Aanrader.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Wij hebben hier op onze laatste dag in Valkenburg genoten van een heerlijke lunch, we waren bij binnenkomst de enige en na gesprek met de eigenaar bleek dat de lunch niet echt favoriet en druk is maar wij hebben daar wat betreft de service en bediening niets van gemerkt. Heerlijke saké gedronken , verse sushi gegeten, mooie porties (niet te groot) bami, groentes, wij hebben goed gegeten en kunnen dit adres iedereen aanraden.
Naderhand kwamen er nog een paar tafels binnen wat natuurlijk wel gezelliger is, wij hebben een genoeglijke middag gehad.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Wij hebben hier gisteren heerlijk gegeten. Ze hebben een ruime keuze en de porties zijn ten opzichte van andere sushi restaurants groter zoals b.v. de Tempura garnalen Zelf het ijsje toe bestond uit twee bolletjes. De bediening is snel en vriendelijk.
Linda1986 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Het lekkerste all-you-can-eat sushi restaurant in Zuid-Limburg. De prijs-kwaliteit verhouding is echt top. Heerlijke sushi en ook de warme gerechten zijn erg lekker, zeker vergeleken met de concurrenten in Maastricht. Wij eten regelmatig bij Kodoo en de kwaliteit is consistent goed. De bediening is erg vriendelijk en snel, daar kunnen andere sushi restaurants nog wat van leren. Wij komen hier zeker weer terug!
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
De lekkerste sushi die ik tot nu toe heb gegeten.
Goede, snelle service.
Mooie inrichting.
Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Echt een aanrader!
Floormarcelis .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
We zijn er weer hoor! Voor de 5e keer in een maand! Heerlijke sushi, goede service en zeker de moeite waard! Niks op aan te merken en zeker een aanrader!
Anneloes V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Vanavond lekker met het hele gezin bij Kodoo gegeten als afsluiting van de vakantie. Erg lekkere gerechten, sushi had precies het goede formaat en alle warme gerechten (loempias, garnalen etc.) waren erg goed op smaak. Heel vrolijk en gezellig personeel, zowel de bediendes als de sushi chefs. Ze waren attent en als je een vraag had konden ze deze goed beantwoorden. Andere sushi & grill restaurants kunnen van Kodoo nog wel wat leren, zeker een aanrader dus!
S21 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Gister gegeten bij Kodoo en we vonden dat de sushi heel magertjes en gierig was een grote rol hier is bij andere sushi restaurants een normale rol en een normale is hier driekorreltjes rijst met een stukje vulling, erg triest dus! Voor de rest zijn ze onze bestellingen 3x vergeten en bij een vergeten bestelling die ze nabrachten heb ik een zalm van steen voor terug gekregen, hierna weer moeten wachten en uiteindelijk een goede terug gekregen. Bediening was voor de rest goed en vriendelijk. Bij vertrek vroeg de vrouw achter de balie niet eens of het ons beviel anders had ik dit allemaal kunnen benoemen mja we zullen hier nooit meer terug komen!!
Ralph68 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Afgelopen zaterdag met 5 personen gegeten bij Kodoo. Goede ontvangst, vriendelijk en behulpzaam personeel. Het bekende recept: voor een vast bedrag gedurende een bepaalde periode "all you van eat". Dat vaste bedrag was voor ons ietwat misleidend: laat nou de sushi welke wij het lekkerst vinden (dragon roll en kip/mango) niet in de vaste prijs inbegrepen zijn. Hiervoor moesten we bijbetalen. Het waren ook meteen de lekkerste sushi's die we die avond hebben gegeten. De rest varieerde: de gyosa was verrukkelijk. De honingdressing (!?) op de zalmsteak was niet bijzonder geslaagd. Al met al heel gezellig gezeten. Qua smaak over de hele linie elders lekkerder gegeten.
Elroca .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Onbeperkt arrangement genomen; onbeperkt proeven en genieten voor een zeer aanvaardbare prijs. Sushi in vele soorten en smaken, zelf veel scampi's genomen ; voortreffelijk ! Per ronde 5 gerechten. Je mag nemen zoveel als je wil, maar laat je iets staan dan betaal je 1 euro per gerecht extra. En dat is billijk en voorkom je russische toestanden. De dessertkaart mag iets uitgebreider en de jonge blonde dame achter de bar iets vriendelijker. Wij hebben na een tijdje afwachten dan maar zelf 2 x gegroet met een "goede avond" haar in de ogen kijkend, maar helaas; geen reactie. Jammer, gaat een beetje ten koste van de rest van het team.Voor de rest een Vriendelijke bediening. beslist een aanrader. We komen terug !
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Heerlijk gegeten. De sushi was heerlijk en de overige gerechten van de plaat ook. Vooral een compliment voor de service, want mensen met gastric bypass kunnen hier voor een aangepaste prijs ook komen eten. Super!
Vincent C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Pluspunten:
- vriendelijk personeel. Veel jonge mensen maar wel serieus en men had ook een professionele houding, geen geklets of geklooi met elkaar, gewoon werken. Top!
- snelle service. Nooit te lang moeten wachten.
- Lekkere temaki's, gunkans, groenten en grillgerechten.
- Heerlijk ijs, o.a. yuzu (citrusvrucht), probeer deze zeker!
- Er werd niet moeilijk gedaan toen wij 's middags vroegen of onze reserving een uur eerder geplaatst kon worden, van 19.00 naar 18.00. Dit was geen probleem terwijl de zaak, bleek later, wel helemaal vol zat!
- Netjes ingericht en tafels werden ook netjes schoongemaakt, dus keurig.

Minpunten:
- er werd zó vaak gevraagd om onze drankjes, en of wij al besteld hadden, dat het op een gegeven moment hilarisch werd. Hier miste de communicatie geheel.
- weinig keuze in maki's: wij misten vooral de altijd heerlijke ebi maki, crispy maki, maki met verse tonijn en nog een aantal van onze favorieten.
- niet alle sausjes waren lekker, zo miste de lamsrack smaak en ook bij sommige groenten misten we een saus
- de groente tempura wat te vet, smaakte niet echt lekker
- slecht bereikbaar met auto, als je gratis wilt parkeren tenminste. dichtsbijzijnde gratis parkeerplaats was ca. 15 min lopen. voor ons prima maar houd er wel rekening mee!
Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
We zijn ervaren all-you-can-eat sushi en grill gangers uit de Randstad.
Een Kerst weekendje weg in Valkenburg. We hebben heerlijk gegeten bij Kodoo.
De sushi was voortreffelijk en in hapklaar formaat. Heerlijke misosoep en zalige salades. Ook de gebakken zalm en kipspiesjes waren tongstrelend.
Een regelrechte aanrader. De jongens en meiden van de bediening waren vlot en zeer vriendelijk. Daar kunnen ze in de Randstad een voorbeeld aan nemen.
De feestvreugde kon niet op voor onze dochters toen er reactie kwam op de EXO t-shirts. Ook hier K-pop liefhebbers!
Wij komen terug.
Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Ik ben meerdere keren hier sushi gaan eten, ondertussen ook bij 3 andere sushi restaurants geweest in Nederland. En Kodoo is nog steeds favoriet! De sushi is heerlijk en wordt mooi gepresenteerd. Daarnaast komt het altijd snel en compleet.
Leuke, spontane gastheer, ook niet geheel onbelangrijk.
Eten top, bediening prima, aankleding van de zaak... strak en niet al te uitbundig. Ik lees dat het mensen stoort maar ik vind het prima.

Ik kom hier zeker terug :)

Pascal W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Afgelopen zaterdag gaan eten, het eten was top, vooral de Flamed Salmon en Beef zijn een genot, ook hebben ze iedere maand een nieuwe Kodoo special wat altijd weer een verassing is, bediening is altijd vriendelijk, en het eten word zonder lang te wachten geserveerd. Het restaurant is strak ingericht, zaterdag zelfs al mooi ingericht in de kerstsfeer, zoals heel Valkenburg! Ik kan het iedereen aan raden hier een hapje te eten, veel keuze ook uit warme gerechten. Ik zou wel even reserveren of bellen van te voren.