Kobus Kuch

Vrijdag en Zaterdag 09:30 - 02:00

• Huisdieren welkom , Terras
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Vandaag iets te vieren, mijn dochter was jarig en omdat er op maandag niet veel open is onverwachts bij Kobus Kuch terecht gekomen. Een ding is zeker ze maken de lekkerste appeltaart van Delft en omstreken!! Maar het restaurant staat veel te vol en dan is de kans op ongelukken groot. Omdat het gedeelte waar ik met mijn dochters zat behoorlijk vol zat en er ook nog eens ee grote groep (luidruchtige) mannen zaten stootte een van hen een marmeren tafel met ijzeren poot en alles wat er op stond om, inclusief een brandende kaars. Vol op de grond achter mij. Ik schrok mij rot!! Mijn jas zat onder het kaarsvet maar de bediening reageerden erg laconiek. Ik was flink pissig omdat dit mijn nieuwe jas was en ik hem voor het eerst aanhad!! Oh maar dat gaat er wel uit hoor, werd er gezegd. Lekker makkelijk!! Nou ik ben bezig geweest en het is er uit maar de vetvlekken blijven en ik kan deze jas niet zomaar wassen dus hij moet naar de stomerij!! En omdat het een gast was die dit tafeltje omstootte kreeg ik er ook geen vergoeding voor. Maar het is wel jullie inrichting die veel te krap is!! Uiteindelijk bij de kassa hoefde ik mijn rekening niet te betalen. Goed opgelost maar niet de vlekken in mijn dure jas! Over de reactie van de klant die het veroorzaakte zeg ik maar niets want dat was helemaal verschrikkelijk! Ik heb mij voorgenomen om niet meer te gaan. Te vol en te luidruchtig om gezellig koffie te gaan drinken.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Gezellig , sfeervol eetcafe met zeer vriendelijk en vakkundig personeel! De appeltaart was overheerlijk al mag de slagroom best iets minder. Bij ons volgend bezoek aan Delft slaan wij een bezoekje aan Kobus Kuch zeker niet over.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Altijd was kobus kuch dé plek om iets bijzonders te eten. Laatst daar wezen lunchen en wat een tegenvaller.... Nee, voor mij is kobus niet meer wat het geweest is! Jammer!
C R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Kobus Kuch is één van mijn favoriete café's in Delft. Binnen oogt het als een gezellig bruin café, waar je onder het genot van een biertje en een (zeer betaalbaar) borrelplankje er voor kunt kiezen om bordspellen te spelen. Buiten zit je op het terras van de Beestenmarkt. In de zomerse drukte zit ik het liefst bij Kobus omdat daar het personeel ondanks de grote drukte, altijd vriendelijk en gezellig blijft.
Essiej .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Prachtige eetcafe Tot nu toe.. lekkerste appeltaart die ik ooit gegeten heb. Wel giga toef slagroom. Koffie Is er ook heerlijk. Echt een aanrader. Achterin kan je leuke bord spelletjes spelen.
Avalerion .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Zeer gezellig terras! Vriendelijke bediening. Appeltaart op zaterdag zeer onterecht lekkerste appeltaart van Delft genoemd, is niet veel bijzonders namelijk. Leuke plek voor een borrel tijdens de namiddag.
Westvleteren .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
op het meest sfeervolle plein van Delft zit dit café wat al jaren bestaat.
de appeltaart is wereldberoemd in Delft en er wordt door een ijssalon elders in de stad zelfs al ijs van gemaakt. bediening altijd vriendelijk en voorkomend. goede koffie en lekkere lunchbroodjes.
op het terras een zandbak voor de kinderen aanwezig. geweldig adres voor een middagje.
Henriette D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Voor de eindpresentatie (TU) van onze zoon, eerst rustig koffie gedronken met super fantastisch appelgebak en echte slagroom. Vriendelijke bediening, gezeten onder de parasol. Een mooie afsluiting van de studie.
Nicolien V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Hier geluncht, gekozen voor brood met een bal gehakt. Had verwacht dat ik boterhammen zou krijgen met daarop in plakjes gesneden gehaktbal. In plaats daarvan kreeg ik een juskom met een volledige gehaktbal en heel veel jus. Smaak was erg goed, maar heel onhandig eten op die manier. Verder wel lekker op het terras gezeten, fijne sfeer en prima bediening.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Gezellig terras op Beestenmarkt in Delft, mooi plein omringd door prachtige gebouwen. Terras ligt deels onder majestueuze eikenbomen, wij waren er op een mooie zonnige dag. Vriendelijke bediening, redelijke prijzen.
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Kobus staat bekend om z'n appeltaart en ze verkopen meer dan 60.000 punten per jaar. Voor ons een raadsel, want wij vonden taart zeer matig. Verse appeltaart klinkt als een goed idee. Maar als het buiten 25 graden is en je krijgt een punt lauwwarme appeltaart... Dat heeft niet onze voorkeur. Op onze vraag of dat gebruikelijk was, gaf de bediening aan dat de taarten gedurende de dag afgebakken werden en dus vaak zo uit de oven komen. Bah. Bij koude appeltaart hebben de smaken beter kunnen intrekken, is ons idee. De bovenkant is dicht (dus geen ouderwets rasterwerk van deeg) en het deeg is wat hard. De plakjes appel hadden wel stukken mogen zijn, maar de vulling is redelijk van smaak. Hoewel iets meer kanaal niet had misstaan. Verheug je ook niet op een lekker koekje bij de thee, want wij kregen een mariabiscuitje. Armoe troef. Maar de royale portie (echte) slagroom bij de appeltaart konden we dan weer wel waarderen. Nee, dit is niet de beste appeltaart van Delft
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Bah, wat jammer dat onderstaande recensist niet van de verste appeltaart houdt, die nog lekker knapperig en vaak nog warm is. Tja, smaken verschillen, maar dit is toch wel een hele bijzondere smaak: liever koude taart zonder knapperig deeg met een rastertje...niet mijn smaak! Kom regelmatig bij Kobus en neem soms (niet te vaak, want het is nogal een stuk en inderdaad een Mont Blanc aan slagroom) ook een lekker puntje. Heerlijk! Het is toch niet voor niets, denk ik, dat ze zoveel taart verkopen, zal dan toch echt wel goed zijn, toch? Ik kom er met veel plezier en ben blij dat ze een echt kaakje ipv die eeuwige in folie verpakte speculoos. Lekker simpel.
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Prima tent. Het eten is niet om over naar huis te schrijven. Goeie kwaliteit en altijd vers, dat wel, maar iets inspiratieloos en standaardgerechten. De bediening is altijd vrolijk, het is een heel leuk plekje om te komen, zeker in de zomer, op het terras. Prijzen zijn heel erg schappelijk. Heerlijke koffie.