Kobi

Peperstraat 9 2611 CH Delft Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kobi

Jouw recensie over het restaurant Kobi

Myrthe D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Vannacht hier gegeten. Het was allemaal leuk en aardig, maar ik heb teveel betaald door een mix-up met de bonnetjes. Zonde.
E. O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gisteren zijn we hier met 14 personen beland nadat er in de Bierfabriek brand was uitgebroken. Wij zaten in een restaurant vlakbij wat eveneens moest worden geëvacueerd.
Omdat we nog niets haddden kunnen eten en het toch al wat later was wilden we een broodje shoarma en tijdens een korte wandeling liepen we langs Kobi. Daar troffen we nog meer gasten uit het geëvacueerde restaurant.
We werden er uitstekend en zeer gastvrij ontvangen door de mensen van Kobi en de stemming zat er meteen goed in. Er werd gezellige muziek opgezet, de broodjes shoarma werden zeer snel gebracht en we hebben er uiteindelijk heerlijk vertoefd. Prima zaak, uitstekend en betaalbaar eten en zeer gastvrije mensen! Ik weet zeker dat indien één van ons in de buurt van Delf is en zin heeft in een broodje shoarma, bij Kobi binnenloopt!
Myrthia S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Ik kom hier al jaren. Vriendelijke bediening en heerlijk eten. De shoarma, varken en kip, is echt top.
De zaak is schoon en het eten wordt netjes opgediend. De thuisbezorgbezorgservice is ook prima. Dit is en blijft mijn favoriete shoarmazaak.