Kobe House

Nieuwezijds Voorburgwal 77 1012 RE Amsterdam Nederland Kaart
31-206226458

Over het restaurant Kobe House

Een avond uiteten bij KOBE Amsterdam is een echte beleving, zowel voor de smaakpapillen als voor het oog. Maak een keuze uit het sushi menu of de verschillende teppanyaki menu's en neem de tijd om te genieten van verfijnde gerechten en de zorg waarmee ze voor je neus bereid worden aan de Teppan-plaat

Halve fles mineraalwater

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Kobe House

Koen V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Toeristenval. Zelden zo'n triest Japans restaurant gezien.
Bediening zat zich te vervelen achter de bar, één jongen deed al de rest.
Bij de bestelling bleken ze enkel nog tonijn en zalmsushi te hebben terwijl er een hele reeks andere mogelijkheden vernoemd werden. Een ander koppel aan tafel kreeg te horen dat beide glaasjes de laatste waren en ze verzocht werden iets anders te kiezen.
Eten werd correct klaargemaakt, maar we kregen de verschillende gerechten niet gelijk voorgeschoteld. Bang dat alles koud werd aten we onze rijst, gebakken zalm en groenten maar apart op. Het was erg koud binnen in het restaurant.
Een afrader, een toeristenval?
Joeri B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Slecht gegeten. geen verse producten, bevroren st jacobsschelp bevroren vlees, sla met mais en 1 stukje tomaat en komkommer als voorgerecht... vanilla bolletje ijs als toetje..
Thom M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
voor het eerst sinds jaren weer eens ween eten bij Koe....niets meer van over hoe het vroeger was. Andere eigenaar vermoed ik.
Jose S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Televisies, slechte muziek, rommelig, Aftandse kerstversieringen. Menukaarten stonken, leken met vies vaatdoekje schoongemaakt. In totaal smoezelig. Bediening niet vriendelijk. Vreemd dat ober nog nooit van Gyoza had gehoord. Pluspunt was de vriendelijke kok aan tafel en het eten was op zich lekker.
Siouxsie B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Eten was eerlijk en muziek ok
Rico G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Ik ben Rico ik was gisteren gegeten bij Kobehouse eten was heerlijk en personeel waren heel vriendelijk
Vond het heel leuk
Jennifer L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Zowel het eten als de service was teleurstellend. We moesten lang wachten op ons eten en de kwaliteit van het eten was slecht in verhouding met de prijs. Ook werd het eten gewoon op tafel gesmeten zonder dat er verteld werd wat het was. Het personeel besteedde nauwelijks aandacht aan ons en als ze dat deden was het onvriendelijk (1 personeel met anderen nauwelijks contact gehad). Communicatie was slecht. Eerste en laatste keer dat wij hier komen.
Cokkie H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Ik heb bij Kobe gegeten aan de hete plaat. ik had het menu kyoto en sapporo besteld. het restaurant was vrijwel leeg, gedateerd en verwaarloost. de kok was niet goed voorbereid. de pepermolen, kruiden molens waren leeg en ze zag het niet eens. Het eten was dus niet goed gekruid. de kok was gehaast en raffelde het menu af. De garnaal werd niet goed gebakken, ik heb aan de kok moeten vragen om dit te herstellen. het sapporo menu koste 55 euro, kyoyo 37.50, de portie waren echter klein. het vlees werd verkeerd gesneden zodat het taai werd. ik kreeg niet alle onderdelen en heb er om moeten vragen. De bedieding hing aan de bar, de kok ging daar ook bij hangen.
Monica K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Het eten was heel erg lekker. Goede verse vis (sushi).
De prijs/ kwaliteit verhouding vond ik scheef. Ik vond het erg duur voor wat ik kreeg.
Restaurant was aardig. Bediening vriendelijk.
Ik vond het alleen niet zo netjes dat het personeel ook in de zaal ging zitten en luid met elkaar ging praten, ze zaten niet aan dezelfde tafel. Prima als je ook in de zaal wil zitten maar demp je stem als er gasten zijn.
Peter-Paul R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Erg teleurstellende Tepanyaki ervaring. Eindeloos wachten, voor steeds een muizehapje. Qua overige punten in mijn beoordeling: de chefs lijken geen echte tepenyaki meesters maar gewoon keukenpersoneel, het eten zelf was qua smaak ook niet bijzonder, en de porties zijn erg klein. Dit restaurant is geen aanrader.
Sabine H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Wat een goed tepanyaki restaurant! ZEER vriendelijke bediening en erg lekker eten. Zowel de kok als de bediening voelden erg goed aan dat we rustig aan wilden genieten van een lekker avondje uit.
De kok met zijn trucjes en grapjes blijft leuk. Het hoort echt bij het concept. Ook leuk om met z'n tweeën heen te gaan. Tegen het eind van de avond zit het rondom de plaat vol met groepjes mensen. Erg gezellig en hartstikke Japans.
marcel V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
We hadden zin in Japans eten, kobe is een gevestigde naam, dus wij hadden gereserveerd. Bij binnenkomst voelde het restaurant niet Japans aan. We namen 2 menu's van 37,50 euro. Voorafje smaakte naar zalm uit blik, de salade was niet Japans, met kidneybonen, mais en sla, de gegrilde zalm was wel goed, de garnaal en de inktvis, redelijk. De gebakken rijst met ei was veel te vet en deed me denken aan Chinees eten. Toetje was redelijk, maar dit ijsje met slagroom voelde ook niet Japans aan. Het restaurant oogt mooi en ruim, de grilplaten waar de koks staan te grillen aan je tafel geeft en leuke sfeer, maar het eten was ver onder de maat. Wij hadden niet het gevoel Japans te hebben gegeten en hadden last van de vele olie die in de gerechten gebruikt was.
Woon Sian L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
We waren hier met een gezelschap van 5 man. Rondom de teppan was het reuzegezellig. We kozen voor 1 van de menu's en dit bleek een goede keuze. Lekkere vis en andere gerechten en leuk om de kok voor je neus bezig te zien. Vriendelijke eigenaar. Soms wat lastig om de attentie van een ober te krijgen, maar goed, toen we er waren was het druk. Al met al zou ik hier nog wel eens terugkeren.
Ken V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Ik heb hier meermaals genoten van sushi en teppanyaki en ben zeer tevreden over de kwaliteit van het eten. De prijzen zijn relatief hoog, maar zeker verantwoordbaar als je kijkt naar de kwaliteit van de sushi/sashimi en de hoeveelheid (en kwaliteit!) die een teppanyaki menu je biedt.
Ik heb nog geen klachten gehad over de service. Het decor is gewoon ok.