Ko Shing

31-302202611

Meer informatie over restaurant Ko Shing

Buurtbewoners .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
We kunnen bevestigen wat ze zelf al zeggen: Het is niet het goedkoopste restaurant, ondanks dat het niet heel duur is, maar daarvoor worden geen consessies op de kwaliteit gedaan. Ingredienten zin altijd vers, altijd lekker. Gedurende de afgelopen jaren zijn we er al menig keer geweest en dat is altijd goed bevallen; we zullen er in de toekomst nog vaak gaan eten.

Personeel is erg vriendelijk, altijd bereid tot een praatje en denken altijd mee over gerechtkeuze/alternatieven, zelfs wanneer het erg druk is.
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Altijd prima eten, zeker als je afwijkt van de verhollandste gerechten! Het decor is typisch voor een Chinees restaurant en voor afhalen is dat geen probleem. De service als je aan tafel eet maakt een hoop goed!
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Goede kwaliteit, ruime porties. Naast de gebruikelijke verhollandste gerechten ook meer originele schotels zoals sezchuan en ti-pan. Fijne bediening, niet alleen voor afhalen.