Over het restaurant Knusss

Liefde voor tradities

Bij Knusss in Arnhem serveert eigenaresse Ria je Indonesische gerechten. Met veel liefde voor de rijke, geurige en kleurige tradities uit de Indonesische keuken worden traditionele gerechten bereid. Maar je vindt er ook combinaties die je nog niet eerder hebt geproefd. Verrassend, dit moet je delen met je familie, vrienden en collega’s. De inrichting is eenvoudig, maar kleurig. Een gezellig decor waar de gerechten kunnen schitteren. Geniet!

Meer informatie over restaurant Knusss

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 16:30 - 21:30
Diner 16:30 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Knusss

mw. E. K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Knuss was voor ons een echte verrassing! Indisch eten heeft voor ons weinig geheimen want we hebben een aantal jaren in Indonesië gewoond en thuis in Nederland wordt er regelmatig een uitgebreide Indische maaltijd op tafel gezet. Bij Knuss zijn de smaken zoals het hoort: uitstekend gebruik van de kruiden en niet al te royaal met de pepers voor degenen die er niet tegen kunnen. Je kunt apart huisgemaakte sambal nemen en die is voortreffelijk. We komen zeker terug. Plezierige sfeer, goede akoestiek zodat je met je tafelgenoten rustig kunt praten en de bediening is professioneel en vriendelijk. Een aanwinst voor Arnhem!
Leonie W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten van de knuss rijsttafel.
Lekkere biertjes van de tap. Super vriendelijke bediening.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Geluidsnivo was niet te beoordelen ivm festival op de markt. Inrichting doet niet Indisch aan hetgeen ik persoonlijk wel ambieer. Tafels zijn te klein voor een groteremaaltijd.
Sef H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Ik waande me weer even helemaal terug in Indonesië met dit heerlijke eten. Uitstekende service en we komen zeker nog eens terug!
Margery K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij zijn fan! Het is echt thuiskomen bij Knusss. Wij komen geregeld tafelen. Heerlijk eten, gezellige sfeer en een leuke plek om met vrienden of familie aan te schuiven.
Margery K.
Chantal_smile .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk eten. Denken goed mee over de wens van de klant. Inrichting origineel voor in een Indonesisch restaurant, en lekker knuss voor een date. Pluspunt: doen aan doggy bags!
Anne-Rie B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Een kleurrijk ingericht restaurant, met vriendelijke bediening die alle tijd en aandacht voor je hebben.
Heerlijke Indonesische gerechten, waar de vegetariër ook goedgerecht kan. De gerechten worden opgediend in een mandje; erg gezellig!
Veelal biologische accenten.
Zeker een aanrader en wij komen hier absoluut ook terug.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Een Indonesisch restaurant waar je je thuis voelt. Elke keer weer genieten wij van ons favoriete voorgerecht pork belly en de verschillende hoofdgerechten en nagerechten. Lieve vriendelijke enthousiaste mensen. Kortom een echte aanrader????
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten met de smaken die ik herken van huis uit! Echt van genoten en dus wat mij betreft een definitieve aanrader waar ik zeer zeker vaker ga eten! Ik ga mijn familie ook meeslepen om zich hier te laten verwennen.
Yara P.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
super vriendelijk personeel, heerlijk eten, kom graag nog eens wat anders van de menu kaart uitproberen!
Mai E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Tweede bezoek aan dit restaurant, dit keer na de verhuizing. Ontvangst weer zeer vriendelijk, het eten werd erg snel geserveerd en smaakte weer ontzettend lekker. De porties zijn groot, vooral als je nog dessert erbij besteld en je gratis brownies krijgt vanwege valentijnsdag ;). We komen hier zeker nog veel vaker terug, heerlijke indische gerechten, en veel verschillende gerechten die je krijgt bij je nasi rames!
De biertjes aan de tap zijn ook top, als ik in Arnhem zou wonen zou ik hier ook gewoon een drankje doen.
Rupert A.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het is een super simpel eethuis zonder pretenties. Maar wel gezellig en de rijsttafel is absoluut een aanrader. De bediening was vlot en correct en de prijs kwaliteitsvertoning is goed. Dus ben je op zoek naar een goede Indonesische maaltijd en vind je het niet erg dat het servies en de verdere entourage niet super de luxe is dan kan ik je Knusss zeker aanbevelen. Laat even weten of je iets hebt gehad aan mijn beoordeling door dit aan te vinken.
geurt H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
afgelopen woensdag geweest fijn knus restaurantje goede bediening,lekkere Indonesische soep. en nasi kuning.lekkere wijn en bintang een indonesisch bier..dessert een flensje met kokos en ijs een plek om vaker naar toe te gaan.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Knus is het zeker. Met twee gezinnen wezen eten. Om te kijken waartoe de keuken in staat is, hebben we de rijsttafel besteld. Deze werd als voornamelijk niet pittig benoemd, terwijl de meeste gerechtjes voor kinderen toch echt als pittig bestempeld mogen worden. De saté was bij de kinderen favoriet. Goed op smaak maar vooral vers. De rest was ook goed op smaak. Ik zou het geen authentiek Indonesisch eten willen noemen, maar voor de Indische keuken zoals we deze in Nederland kennen, toch behoorlijk traditioneel.
Piloo .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Eten is erg smakelijk vers, knapperige groenten en met zorg gemaakt dat proef je. Een paar kleine kanttekeningen : porties zijn aan de kleine kant er is niet veel verschil of je voor 2,3 of 4 personen bestelt. Ook het kleine schaaltje rijst voor een 4 oersoons rijsttafel is niet voldoende. Verder is de bediening nogal twijfelachtig eerst wijnglazen brengen en dan weer weghalen omdat ze opnieuw gepolijst moeten worden komt vreemd over er is weinig samenhang tussen de bediening de linkerhand weet niet wat de rechterhand doet zelfde vragen door verschillende personen. Naar de toilet gaan is een uitdaging die is nl niet in restaurant zelf maar in naast gelegen kroeg van krakers bolwerk waar een pittbul los loopt. Schunnige teksten op toilet nodigen niet uit.
Bovenstaande puntjes behoeven aandacht. Eten is nl heel goed.
Rijsttafel aardig aan de prijs jammer van kleine porties.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Een informele, gezellige, heel klantvriendelijke, ontspannen en fantastisch eten van de beste kwaliteit ! We komen er zeker terug ! Een absolute aanrader !
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Met een groep van 5 personen gegeten bij Knusss en het was heerlijk en ruim voldoende. De rijsttafel met heerlijke specialiteiten met name de diverse saté s waren verrukkelijk . We komen zeker terug dank aan het Knusss team!
Vi D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Onlangs waren we, uitgenodigd door vrienden, een dagje in Arnhem. Na een bezoek aan het schitterende park Sonsbeek en een rondleiding door het Modekwartier namen ze ons mee naar Knusss: een vriendelijk Indonesisch restaurant net buiten het centrum. Wat een perfecte keuze. De bediening is vriendelijk en alert. De sfeer ontspannen. En het eten overheerlijk. Alles vers bereid. Goed van smaak. Je merkt dat er veel aandacht aan is besteed. Wij hebben vaker in indonesische restaurants gegeten. Sommige zelfs heel prijzig. Maar Knusss steekt er boven uit!! Niet alleen het eten maar ook de manier waarop het geserveerd wordt is al feest voor het oog.
Mooi opgediend. Heerlijke aparte drankjes. Roze limonade met bloemetjes, thee van limoengras en verse gember, indonesische kola. Te veel om op te noemen.
Kaart is niet heel uitgebreid, maar er is keuze genoeg. Meer is niet nodig.
Heerlijk om van de echte gezelligheid, de ongedwongen sfeer en het goede eten te genieten.
Dus: een aanrader.
Broervanmiran .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Om 18.30 uur aanwezig, vooraf gereserveerd voor gezelschap met kinderen (11 personen in totaal).

Voorgerechten niet voor iedereen aan tafel tegelijk geserveerd.

Tussen 20.20 uur en 20.40 uur hoofdgerechten op tafel, inderdaad twee uur na binnenkomst, 90+ minuten na bestelling en met zodanig verschil in tijd dat gezamenlijk (warm) eten niet mogelijk was.

Kinderen hongerig, moeten eigenlijk al lang in bed liggen; best lekker eten niet voldoende voor leuke avond (en moet onder deze omstandigheden vrij snel naar binnen geschept).

Wellicht leuk eethuis voor stelletjes, maar beslist niet voor een wat grotere groep.