Over het restaurant Knusss

Liefde voor tradities

Bij Knusss in Arnhem serveert eigenaresse Ria je Indonesische gerechten. Met veel liefde voor de rijke, geurige en kleurige tradities uit de Indonesische keuken worden traditionele gerechten bereid. Maar je vindt er ook combinaties die je nog niet eerder hebt geproefd. Verrassend, dit moet je delen met je familie, vrienden en collega’s. De inrichting is eenvoudig, maar kleurig. Een gezellig decor waar de gerechten kunnen schitteren. Geniet!

Meer informatie over restaurant Knusss

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 16:30 - 21:30
Diner 16:30 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Knusss

els L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
We zaten lekker buiten dus over het interieur kan ik weinig zeggen maar de vriendelijkheid van de staf was net zo hartverwarmend als de zwoele zomeravond. De soto ajam was verrukkellijk net als de nasi kuning (rames). Zo hoort indisch eten te smaken, supervers en met aandacht bereid. Ook meerdere biertjes op de kaart,verrassend! Voor minder dan €50,- heerlijk gezeten, gegeten en gedronken! Vette aanrader.
Jorien T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Vriendelijk personeel , verukkeluk eten
Lilian B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Zeer vriendelijk personeel.
Wel jammer dat ze het eten niet op een warmhoudplateau serveren, het eten koelt snel af. Het was wel van een goede kwaliteit, prima klaar gemaakt en heerlijk van smaak.
Mw. E. K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Knuss was voor ons een echte verrassing! Indisch eten heeft voor ons weinig geheimen want we hebben een aantal jaren in Indonesië gewoond en thuis in Nederland wordt er regelmatig een uitgebreide Indische maaltijd op tafel gezet. Bij Knuss zijn de smaken zoals het hoort: uitstekend gebruik van de kruiden en niet al te royaal met de pepers voor degenen die er niet tegen kunnen. Je kunt apart huisgemaakte sambal nemen en die is voortreffelijk. We komen zeker terug. Plezierige sfeer, goede akoestiek zodat je met je tafelgenoten rustig kunt praten en de bediening is professioneel en vriendelijk. Een aanwinst voor Arnhem!
Leonie W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten van de knuss rijsttafel.
Lekkere biertjes van de tap. Super vriendelijke bediening.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Geluidsnivo was niet te beoordelen ivm festival op de markt. Inrichting doet niet Indisch aan hetgeen ik persoonlijk wel ambieer. Tafels zijn te klein voor een groteremaaltijd.
Sef H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Ik waande me weer even helemaal terug in Indonesië met dit heerlijke eten. Uitstekende service en we komen zeker nog eens terug!
Margery K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij zijn fan! Het is echt thuiskomen bij Knusss. Wij komen geregeld tafelen. Heerlijk eten, gezellige sfeer en een leuke plek om met vrienden of familie aan te schuiven.
Margery K.
Chantal_smile .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk eten. Denken goed mee over de wens van de klant. Inrichting origineel voor in een Indonesisch restaurant, en lekker knuss voor een date. Pluspunt: doen aan doggy bags!
Anne-Rie B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Een kleurrijk ingericht restaurant, met vriendelijke bediening die alle tijd en aandacht voor je hebben.
Heerlijke Indonesische gerechten, waar de vegetariër ook goedgerecht kan. De gerechten worden opgediend in een mandje; erg gezellig!
Veelal biologische accenten.
Zeker een aanrader en wij komen hier absoluut ook terug.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Een Indonesisch restaurant waar je je thuis voelt. Elke keer weer genieten wij van ons favoriete voorgerecht pork belly en de verschillende hoofdgerechten en nagerechten. Lieve vriendelijke enthousiaste mensen. Kortom een echte aanrader????
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten met de smaken die ik herken van huis uit! Echt van genoten en dus wat mij betreft een definitieve aanrader waar ik zeer zeker vaker ga eten! Ik ga mijn familie ook meeslepen om zich hier te laten verwennen.
Yara P.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
super vriendelijk personeel, heerlijk eten, kom graag nog eens wat anders van de menu kaart uitproberen!
Mai E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Tweede bezoek aan dit restaurant, dit keer na de verhuizing. Ontvangst weer zeer vriendelijk, het eten werd erg snel geserveerd en smaakte weer ontzettend lekker. De porties zijn groot, vooral als je nog dessert erbij besteld en je gratis brownies krijgt vanwege valentijnsdag ;). We komen hier zeker nog veel vaker terug, heerlijke indische gerechten, en veel verschillende gerechten die je krijgt bij je nasi rames!
De biertjes aan de tap zijn ook top, als ik in Arnhem zou wonen zou ik hier ook gewoon een drankje doen.
Rupert A.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het is een super simpel eethuis zonder pretenties. Maar wel gezellig en de rijsttafel is absoluut een aanrader. De bediening was vlot en correct en de prijs kwaliteitsvertoning is goed. Dus ben je op zoek naar een goede Indonesische maaltijd en vind je het niet erg dat het servies en de verdere entourage niet super de luxe is dan kan ik je Knusss zeker aanbevelen. Laat even weten of je iets hebt gehad aan mijn beoordeling door dit aan te vinken.
Geurt H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
afgelopen woensdag geweest fijn knus restaurantje goede bediening,lekkere Indonesische soep. en nasi kuning.lekkere wijn en bintang een indonesisch bier..dessert een flensje met kokos en ijs een plek om vaker naar toe te gaan.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Knus is het zeker. Met twee gezinnen wezen eten. Om te kijken waartoe de keuken in staat is, hebben we de rijsttafel besteld. Deze werd als voornamelijk niet pittig benoemd, terwijl de meeste gerechtjes voor kinderen toch echt als pittig bestempeld mogen worden. De saté was bij de kinderen favoriet. Goed op smaak maar vooral vers. De rest was ook goed op smaak. Ik zou het geen authentiek Indonesisch eten willen noemen, maar voor de Indische keuken zoals we deze in Nederland kennen, toch behoorlijk traditioneel.
Piloo .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Eten is erg smakelijk vers, knapperige groenten en met zorg gemaakt dat proef je. Een paar kleine kanttekeningen : porties zijn aan de kleine kant er is niet veel verschil of je voor 2,3 of 4 personen bestelt. Ook het kleine schaaltje rijst voor een 4 oersoons rijsttafel is niet voldoende. Verder is de bediening nogal twijfelachtig eerst wijnglazen brengen en dan weer weghalen omdat ze opnieuw gepolijst moeten worden komt vreemd over er is weinig samenhang tussen de bediening de linkerhand weet niet wat de rechterhand doet zelfde vragen door verschillende personen. Naar de toilet gaan is een uitdaging die is nl niet in restaurant zelf maar in naast gelegen kroeg van krakers bolwerk waar een pittbul los loopt. Schunnige teksten op toilet nodigen niet uit.
Bovenstaande puntjes behoeven aandacht. Eten is nl heel goed.
Rijsttafel aardig aan de prijs jammer van kleine porties.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Een informele, gezellige, heel klantvriendelijke, ontspannen en fantastisch eten van de beste kwaliteit ! We komen er zeker terug ! Een absolute aanrader !