Knusss

Apeldoornsestraat 4 6828 AB Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant Knusss

Liefde voor tradities

Bij Knusss in Arnhem serveert eigenaresse Ria je Indonesische gerechten. Met veel liefde voor de rijke, geurige en kleurige tradities uit de Indonesische keuken worden traditionele gerechten bereid. Maar je vindt er ook combinaties die je nog niet eerder hebt geproefd. Verrassend, dit moet je delen met je familie, vrienden en collega’s. De inrichting is eenvoudig, maar kleurig. Een gezellig decor waar de gerechten kunnen schitteren. Geniet!

Meer informatie over restaurant Knusss

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag 16:00 - 21:00
Zondag gesloten

9,1
Voordelig
Vi D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Onlangs waren we, uitgenodigd door vrienden, een dagje in Arnhem. Na een bezoek aan het schitterende park Sonsbeek en een rondleiding door het Modekwartier namen ze ons mee naar Knusss: een vriendelijk Indonesisch restaurant net buiten het centrum. Wat een perfecte keuze. De bediening is vriendelijk en alert. De sfeer ontspannen. En het eten overheerlijk. Alles vers bereid. Goed van smaak. Je merkt dat er veel aandacht aan is besteed. Wij hebben vaker in indonesische restaurants gegeten. Sommige zelfs heel prijzig. Maar Knusss steekt er boven uit!! Niet alleen het eten maar ook de manier waarop het geserveerd wordt is al feest voor het oog.
Mooi opgediend. Heerlijke aparte drankjes. Roze limonade met bloemetjes, thee van limoengras en verse gember, indonesische kola. Te veel om op te noemen.
Kaart is niet heel uitgebreid, maar er is keuze genoeg. Meer is niet nodig.
Heerlijk om van de echte gezelligheid, de ongedwongen sfeer en het goede eten te genieten.
Dus: een aanrader.
Broervanmiran .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Om 18.30 uur aanwezig, vooraf gereserveerd voor gezelschap met kinderen (11 personen in totaal).

Voorgerechten niet voor iedereen aan tafel tegelijk geserveerd.

Tussen 20.20 uur en 20.40 uur hoofdgerechten op tafel, inderdaad twee uur na binnenkomst, 90+ minuten na bestelling en met zodanig verschil in tijd dat gezamenlijk (warm) eten niet mogelijk was.

Kinderen hongerig, moeten eigenlijk al lang in bed liggen; best lekker eten niet voldoende voor leuke avond (en moet onder deze omstandigheden vrij snel naar binnen geschept).

Wellicht leuk eethuis voor stelletjes, maar beslist niet voor een wat grotere groep.

Bart D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Lang geleden zo lekker Indonesisch gegeten. Een hele fijne sfeer met zeer toegewijd en vriendelijk personeel. Yuri, Ria en Marne: bedankt voor de bijzondere avond.
Een echte aanrader !!
Anca en Bart uit Breda
Miranda2805 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wat een leuk eetcafé! Alles klopt, heel vriendelijk personeel, het eten is super smaakvol en de sfeer is informeel en gezellig. Eindelijk weer eens iets anders! Hier komen we zeker terug
Cynthia P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heerlijk gegeten, ik had een nasi rames en een saté kambing.
Bij de rames proef je echt dat er met verse kruiden wordt gewerkt en dat het met liefde wordt bereid, en de kambing was geweldig. Een echte aanrader!!!!!! En ook nog een gezellige sfeer en bediening! !!!!
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Eindelijk een indonesisch restaurant waar je proeft dat er met liefde het eten wordt voorbereid. De passie en enthousiaste mensen die daar werken maken het af. Gistermiddag hebben we de heerlijke buikspek en sate als voorgerecht genomen de lat was al hoog gelegd hierdoor maar de nasi kunning was echt zo smaakvol. Het vlees heerlijk mals de authentieke smaken en kruiden die er gebruikt worden net of je op vakantie in Indonesië bent zo lekker. We gingen echt onder de indruk naar buiten, wat een smaakbeleving. Het toetje (spekkoek) namen we mee naar huis zo lekker. Zeker weten tot een volgende keer. Groetjes André en Bianca Klabbers
Gritters1 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Het eten bij knusss was een ware smaak ervaring!! Deze smaken ben ik alleen nog op Bali tegen gekomen!!! En door de gastvrijheid die deze mensen hebben is het alsof je op vakantie bent! Wij zijn zeer te spreken over knusss en haar smaken. Wij raden dit knus restaurantje aan ieder aan. En onder tussen al meerdere malen terug geweest!!!!
Suus J.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Gisteren afgehaald, was heerlijk! Combi gerecht met rendang, kip en eitje was helemaal top, extra saté besteld welke voortreffelijk was! Stukje vakantiegevoel in huis gehaald..;)