Knus

Meer informatie over restaurant Knus

• Terras
Arie4Food ..
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Knus is een heerlijk plekje met een groot terras in de Delftse Hout waar je voor relatief weinig geld wat kunt eten en/of drinken. De kaart is beperkt en eenvoudig, maar de gerechten worden goed verzorgd geserveerd. Koffie met wat lekkers, een borrel met een bitterbal. En naast kroketten met friet of lekkere dikke boterhammen, zijn er diverse broodjes of een maaltijdsalade "met alles er op en er aan". De jongens en meiden die je bedienen zijn altijd spontaan en vrolijk, de sfeer is lekker ontspannen. De terrassen liggen aan het water waar je een bootje of een waterfiets kunt huren. Ook is er een kinderspeelplaats direct aan het terras waar de kleintjes zich kunnen vermaken terwijl de ouders even "rust" hebben op het terras. Daardoor is het af en toe wel rumoerig. De verder gelegen terrassen zijn rustiger. Het restaurant is alleen overdag geopend, 's avonds is het voor feesten en partijen. Al met al een erg leuk (knus) plekje, waarvandaan je een lekkere wandeling kunt maken door de Deftse Hout en de Bieslandse Polder, maar ook naar het centrum van Delft.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Wij hebben een super feest gehad bij Knus.
De bediening was erg aardig en de glazen waren altijd vol.
Echt een aanrader.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Attente en leuke bediening. Zorgt er voor dat je een goed gevoel krijgt. Leuk terras waar het zeer goed vertoeven is. Vol activiteiten op het water dus veel om te bekijken. Eten is wat je mag verwachten. Een aanrader om naar toe te gaan als je in het Delfse Hout ben.
MIeketje .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Wij willen jullie bedanken dat onze picknick niet "in het water" is gevallen vandaag.
Leuke oplossing, we zaten toch een beetje apart en buiten en overdekt!
De mand was goed gevuld en we hebben heerlijk gesmuld.
Service is altijd prima bij jullie en we komen zeker nog een keer terug!