Knossos

Lievevrouwestraat 4-6 4611 JK Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over restaurant Knossos

Klassiek Grieks

Het charmante restaurant Knossos in Bergen Op Zoom is gelegen in een sfeervol pand uit de 15e eeuw. Het restaurant werd genoemd naar het mooie paleis op het eiland Kreta.
Wanneer u het restaurant binnenkomt, merkt u onmiddellijk een interieur met klassieke, Griekse elementen. Toch heeft dit restaurant nog meer te bieden, want een verdieping lager vind je middeleeuwse gewelfde kelders!
In dit restaurant kan je genieten van gastvrijheid, heerlijke gerechten en een interieur boordevol geschiedenis!

Meer informatie over restaurant Knossos

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:30
- Diner vanaf 16:30

Voordelig
Jhoudebreuil .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance , de kelner was vlot met zijn bediening en de huiswijn is een aanrader.het menu is wat beperkter met een AH paarkaart maar toch is er nog keuze genoeg.
Anita N.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Eten was prima ,,,zeer onvriendelijke bediening !!! Ik ga er nooit meer eten
En het was nog wel mijn verjaardag ,,,jammer hoor !!!
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Normaal gaan we altijd naar een ander Grieks restaurant in Bergen op Zoom maar met de AH actie dit restaurant geprobeerd. Op het eten is helemaal niets aan te merken. Hele malse inktvis vooraf en als hoofdgerecht een heerlijke gegrilde vleesschotel. Ruime porties. Vriendelijke bediening. Enige minpuntje is de sfeer in het restaurant. Het oogt kil en ongezellig. Heel jammer want het eten is top!
Mikeheijdenrijk .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Goed gegeten, komen zeker nog een keer terug. Alles was naar wens en netjes bediend.
Sfeer is echt Grieks en baklava is zeker een aanrader.
Mieke N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk eten!! Vriendelijke bediening!
We komen hier graag, nu met AH-korting helemaal aantrekkelijk!!
Ruim voldoende keus en hoeveelheid en kwaliteit net als anders: Top!!
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
1 van de gasten heeft een allergie, daar werd heel goed rekening mee gehouden, kreeg aparte uitleg over de kaart en wat allemaal mogelijk was. Het eten was zoals gewoonlijk van goede kwaliteit en het hoofdgerecht is meer dan voldoende qua hoeveelheid, kunnen veel restaurants nog wat van leren.
Gerben V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk gegeten en nette service. Een aanrader dus!!
Melanie_1074 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Naar onze mening beste Grieks restaurant in Bergen op Zoom, zeker een aanrader! Gezellig, je wordt niet weggekeken en heerlijke likeurwijn! ????
Kico .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Heerlijk gegeten voor een volgende keer alweer gereserveerd dus dat word weer smullen! Parkeren is ook geen enkel probleem
Tjacobson .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Gyros als hoofd gerecht. Inktvis alsd voorgerecht vond en wij lekker. Dame blance was heerlijk. Geen klachten, we hebben heerlijk gegeten. Volgende keer neem ik wat anders als hoofdgerecht.
Suzeseton .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Het eten was prima. De bediening waarschijnlijk door de eigenaar was minder.
Een niet vrolijke man die doet wat hij moet doen en meer niet, geen glimlach niks van dat al.
Anne2020 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Eten was erg goed! Heerlijk gegeten!
Decor lijkt net niet helemaal af maar desondanks heerlijk knus in een hoekje gezeten.
Bediening is aardig en attent!
Timobocxe .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Wij werden zeer hartelijk ontvangen. Gezellige sfeer in het restaurant met uitstekende bediening. Het eten was heerlijk en alles voor een hele schappelijke prijs. Kortom een gezellig avondje uit in een gastvrij en sfeervolle ambiance! Wij zullen zeker terugkomen.
Annette I.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Prijs kwaliteit ruim voldoende voor ah actie wat weinig salade bij het hoofdgerecht. Vlotte bediening. Ouzo vooraf en heerlijk ijsje.
Penningmeestergks .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Vooral de toetjes. De bestelde gerechten kwamen best wel snel. Het eten was alleen een beetje te veel.
Manuela M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Wij zijn met zijn 4 en wezen eten bij Knossos met de ah spaaractie,en de keuze van het 3 gangen menu was enorm...super veel keuzes..en het eten was echt heerlijk..Echt een aanrader!
Pfmwevers .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Simpel, maar goed gegeten. Vriendelijke eigenaar. Met de ah actie een goede prijs kwaliteit verhouding. Gezellig restaurantje.
Karelenannuytemans .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het eten was weer voortreffelijk, gebakken geitenkaas en ook de afrhodieten schotel waren erg lekker. Maken zeker nog eens gebruik van de ah restaurantactie.
FerdiEgb .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Bediening prima, zelfs zonder te vragen werd een glas water gebracht om een aantal (noodzakelijke) medicijnen door te slikken...
Eten heel lekker, decor eenvoudig maar smaakvol.
Dinja W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heerlijke griek, fijne eigenaaren bediening. Wij hebben wederom leuke gehad. Kortom een aanrader voor zowel doordeweeks als in het weekend.