Knossos

Lievevrouwestraat 4-6 4611 JK Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Knossos

Klassiek Grieks

Het charmante restaurant Knossos in Bergen Op Zoom is gelegen in een sfeervol pand uit de 15e eeuw. Het restaurant werd genoemd naar het mooie paleis op het eiland Kreta.
Wanneer u het restaurant binnenkomt, merkt u onmiddellijk een interieur met klassieke, Griekse elementen. Toch heeft dit restaurant nog meer te bieden, want een verdieping lager vind je middeleeuwse gewelfde kelders!
In dit restaurant kan je genieten van gastvrijheid, heerlijke gerechten en een interieur boordevol geschiedenis!

Meer informatie over restaurant Knossos

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:30
- Diner vanaf 16:30

Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Hier min of meer bij toeval terechtgekomen. We hadden niet gereserveerd en eerst bij andere restaurants bot gevangen. Bij Knossos leekt het ook vol te zitten, maar na ons aangemeld te hebben, bleek er nog een ruime kelder te zijn met 8 tafeltjes. Toeval of niet, maar allemaal 4-persoons tafeltjes die uiteindelijk bezet waren door stelletjes. We hebben genoten van de Griekse schotels (gyros en aphrodite). Wij zaten het verst weg van de trap. Direct naast de trap zat een stel, Leo en - laten we zeggen - Alie. En 'Alie' had een nogal luide stem. Tijdens de avond hoorden wij: "ik heb hier geen wifi, Leo". Verder vernamen wij dat 'Alie' op Facebook gelezen had dat Nienke en Dennis gaan scheiden, omdat Dennis iets te vaak dronken thuis kwam en in de woonkamer had staan plassen. Denk nu niet dat wij als een uitgeblust stel in het restaurant zaten, anderen zaten af te luisteren en elkaar niets te vertellen hadden; nee hoor, ik maak slechts gewag van twee flarden van de gesprekken tussen Leo en 'Alie', voor de rest hadden wij onze eigen gesprekken... Goed, terug naar het restaurant en het eten. Het vlees had een heerlijke grillsmaak. Jammergenoeg is er niet zoveel aandacht voor de bijgerechten: weinig salade, weinig zaziki en gele, enigszins slappe frietjes. Dat kan beter. De eigenaar neemt een groot deel van de bediening voor zijn rekening en dat doet hij met verve. Vooraf een Ouzo van de zaak, en naast de wijn is een glas kraanwater geen probleem. Vanuit historisch oogpunt zal de kelder mogelijk interessant zijn, heel sfeervol is het er - helaas - niet. Hoogte van de rekening viel alleszins mee. En dankzij onszelf en Leo en 'Alie' hebben wij ons kostelijk vermaakt...
Els D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
We zijn erg tevreden over ons etentje bij Knossos.
Vriendelijke ontvangst, mooie plaats bij het raam, vlotte bediening en lekker eten.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Gisteren, met vrienden, met de AH kaarten prima gegeten bij Knossos in Bergen op Zoom. Na een uiterst vriendelijke ontvangst kregen we een ruime keuze uit de gerechten bestemd voor het driegangen keuze menu. Fijne voorgerechten en als hoofdgerecht keuze uit o.a. een ovenschotel of een combinatie van vis en vlees. Met een lekker wijntje een gezellige avond beleefd, waarbij de ondernemer aanwezig was, maar op afstand.
Lekker gegeten en gedronken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.
asterix100 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
We hebben lekker gegeten met 4 personen. De porties zijn precies goed. Je gaat niet met een opgeblazen gevoel van tafel. De smaak van het eten was ook prima.
We komen hier wel vaker, niet met echt grote regelmaat, maar ik heb hier in het verleden wel eens slechter gegeten en daar toen ook over geklaagd.
jhoudebreuil .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance , de kelner was vlot met zijn bediening en de huiswijn is een aanrader.het menu is wat beperkter met een AH paarkaart maar toch is er nog keuze genoeg.
Anita N.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Eten was prima ,,,zeer onvriendelijke bediening !!! Ik ga er nooit meer eten
En het was nog wel mijn verjaardag ,,,jammer hoor !!!
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Normaal gaan we altijd naar een ander Grieks restaurant in Bergen op Zoom maar met de AH actie dit restaurant geprobeerd. Op het eten is helemaal niets aan te merken. Hele malse inktvis vooraf en als hoofdgerecht een heerlijke gegrilde vleesschotel. Ruime porties. Vriendelijke bediening. Enige minpuntje is de sfeer in het restaurant. Het oogt kil en ongezellig. Heel jammer want het eten is top!
mikeheijdenrijk .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Goed gegeten, komen zeker nog een keer terug. Alles was naar wens en netjes bediend.
Sfeer is echt Grieks en baklava is zeker een aanrader.
Mieke N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk eten!! Vriendelijke bediening!
We komen hier graag, nu met AH-korting helemaal aantrekkelijk!!
Ruim voldoende keus en hoeveelheid en kwaliteit net als anders: Top!!
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
1 van de gasten heeft een allergie, daar werd heel goed rekening mee gehouden, kreeg aparte uitleg over de kaart en wat allemaal mogelijk was. Het eten was zoals gewoonlijk van goede kwaliteit en het hoofdgerecht is meer dan voldoende qua hoeveelheid, kunnen veel restaurants nog wat van leren.
Gerben V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk gegeten en nette service. Een aanrader dus!!
melanie_1074 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Naar onze mening beste Grieks restaurant in Bergen op Zoom, zeker een aanrader! Gezellig, je wordt niet weggekeken en heerlijke likeurwijn! ????
kico .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Heerlijk gegeten voor een volgende keer alweer gereserveerd dus dat word weer smullen! Parkeren is ook geen enkel probleem
tjacobson .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Gyros als hoofd gerecht. Inktvis alsd voorgerecht vond en wij lekker. Dame blance was heerlijk. Geen klachten, we hebben heerlijk gegeten. Volgende keer neem ik wat anders als hoofdgerecht.
suzeseton .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Het eten was prima. De bediening waarschijnlijk door de eigenaar was minder.
Een niet vrolijke man die doet wat hij moet doen en meer niet, geen glimlach niks van dat al.
anne2020 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Eten was erg goed! Heerlijk gegeten!
Decor lijkt net niet helemaal af maar desondanks heerlijk knus in een hoekje gezeten.
Bediening is aardig en attent!
timobocxe .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Wij werden zeer hartelijk ontvangen. Gezellige sfeer in het restaurant met uitstekende bediening. Het eten was heerlijk en alles voor een hele schappelijke prijs. Kortom een gezellig avondje uit in een gastvrij en sfeervolle ambiance! Wij zullen zeker terugkomen.
Annette I.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Prijs kwaliteit ruim voldoende voor ah actie wat weinig salade bij het hoofdgerecht. Vlotte bediening. Ouzo vooraf en heerlijk ijsje.
penningmeestergks .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Vooral de toetjes. De bestelde gerechten kwamen best wel snel. Het eten was alleen een beetje te veel.
manuela M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Wij zijn met zijn 4 en wezen eten bij Knossos met de ah spaaractie,en de keuze van het 3 gangen menu was enorm...super veel keuzes..en het eten was echt heerlijk..Echt een aanrader!