Knossos

Herenstraat 44 4101 BV Culemborg Nederland Kaart

Over het restaurant Knossos

Authentiek Grieks in Culemborg

Een authentiek familierestaurant in het sfeervolle Culemborg. De kaart staat vol met originele en traditionele gerechten uit de Griekse keuken. Kiezen was nog nooit zo moeilijk! Een bijzonder detail: ze verkopen hier heerlijke olijfolie en honing, uiteraard ook van Griekse bodem.

Meer informatie over restaurant Knossos

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Knossos

NicoTrudy B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Ik heb eigenlijk niet veel anders te zeggen dan dat het het eten goed was en dat het heel gezellig was.
We hadden een kaart van de AH en kregen een aparte menu kaart. Nou, daar staat echt voor iedereen wel iets op.
Leeuw123 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Wederom heel lekker gegeten. Fijne, vriendelijke bediening. We rijden er een stukje voor, maar we komen hier graag. De inrichting is een beetje gedateerd. Wat natuurlijks niets met het eten e.d. te maken heeft.
Cristhel .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten en een hele ruime keus! Prima service en lekkere Griekse wijn die met zorg is selecteer en wordt uitgeschonken. Aanrader dit restaurant dat met liefde wordt gerund door twee broers met hart voor de zaak.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Ruime keuze, ook met de AH-actie. Alles prima, behalve dat we het gevoel hadden dat vrienden van de eigenaar die na ons binnenkwamen onze bestelling kregen en wij lang moesten wachten.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Vriendelijke en snelle bediening en het eten was heerlijk.
Punt van aandacht is het toilet (mannen). Die was ronduit vies.
Yvon K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Al meerdere malen gegeten, maar de kwaliteit blijft, zeer vriendelijke bediening. De porties zijn ruim, ijs met vers fruit, is ook vers fruit. Aanrader
leni K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
het eten was goed en de bediening was ook goed gaven ook uitleg als je naar het gerecht vroeg en je niet wist wat het precies was alles correct geregeld
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Zeer veel genoten van het eten en de bediening is zeer vriendelijk, zeer goede service en je wordt verwelkomt met een ouzo
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening!
Richard Z.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. 2 personen 3 gangen via de AH actie en een derde alleen een hoofdgerecht. Tijdens voor- en na gerecht kregen we er een 3e bord bij.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Sinds dat Knossos eind jaren tachtig hier in Culemborg is gevestigd, kom ik hier zeker enkele keren per jaar.
De familie en het personeel zijn altijd erg aardig en het eten is formidabel!! Knossos moet zeker in Culemborg blijven!!
kees K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk eten voor een prima prijs.... Wel erg warm binen.
123jans H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en een ontspannende avond gehad, met vriendelijke, vlotte bediening. We hebben met de AH actie gegeten maar er was geen verschil in wat dan ook te merken , behalve een speciale menukaart die ruim voldoende keuze biedt.
Teus D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Net als vorig jaar een prima AH-menu. Kwaliteit van het eten is erg goed. De bediening correct en vriendelijk. Temperatuur kan bij warm weer behoorlijk oplopen in het restaurant. Knossos blijft een aanrader.
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eten was prima en de wachttijd tussen gerechten was niet al te lang! Voor herhaling vatbaar! Personeel was vriendelijk en attent.
Jo M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Gezellig en lekker gegeten!
Amber J.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige en knusse sfeer, vriendelijk personeel we werden hartelijk ontvangen.
Een aanrader in de binnenstad van Culemborg!
Hans Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Prima restaurant om van de Griekse specialiteiten te genieten. Ruime variatie en goede bediening. Dit keer waren de andere gasten met kinderen qua geluid duidelijk aanwezig; maar dat gebeurt gelukkig niet vaak.
AVBEVB .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten, grote porties! Vooral lamskotelet was echt heerlijk. Wij komen zeker terug! Kinderen vonden de feta in filodeeg heerlijk, ook echt een aanrader!
Marij N.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij hebben hier voor de tweede keer gegeten en weer genoten. Met name de ovenschotels zijn om je vingers bij op te eten, precies zoals ze zijn moeten. Ook de voorgerechten zijn heerlijk en autenthiek grieks.
Als je een keer echt grieks wil eten is dit restaurant een aanrader.