Knossos

Herenstraat 44 4101 BV Culemborg Nederland Kaart

Over het restaurant Knossos

Authentiek Grieks in Culemborg

Een authentiek familierestaurant in het sfeervolle Culemborg. De kaart staat vol met originele en traditionele gerechten uit de Griekse keuken. Kiezen was nog nooit zo moeilijk! Een bijzonder detail: ze verkopen hier heerlijke olijfolie en honing, uiteraard ook van Griekse bodem.

Meer informatie over restaurant Knossos

Joep O.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Echt zo enorm lekker gegeten! En ondanks de drukte nette bediening en werden alle gerechten vlot bereid! Duidelijk is dat de koks en het bedienend personeel er zin in hebben om hun gasten te verwennen... kortom een aanrader! Wij komen snel terug!!!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wil een avond uit met zeer goed eten en goede bediening waarbij de sfeer uitstekend is (beslist geen eetschuur) moet zeker hier naar toe gaan. Een geweldige avond gehad.
bertone .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten, voldoende keus en vriendelijke bediening, wel grote porties. Voor de AH actie een speciale kaart met veel keuze echter per gerecht een eigen prijs (geen 3 gangen diner prijs). Jammer dat bij afrekenen niet per menu is gekeken of een gemiddelde menuprijs is genomen. Alleen de duurste gerechten zijn berekend. Komt niet helemaal eerlijk over.
M_uit_Utrecht B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
De ontvangst was zeer hartelijk en attent. Naarmate het drukker werd was er minder aandacht voor ons; daardoor hebben we geen tweede drankje kunnen bestellen en zijn we uiteindelijk zelf naar de balie gegaan om af te rekenen. De opmaak van het eten was opvallend mooi. De smaak was redelijk. Jammer dat er zoveel varkensvlees gebruikt wordt en zo weinig rundvlees, maar wellicht is dit typisch Grieks?
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Prettige omgeving om te eten en te kletsen. Op een gewone dinsdagavond behoorlijk druk bezet. Heerlijk gegeten én gedronken. Kregen duidelijke uitleg bij de wijn en gerechten. Zijnde een Griekenland-fan kan ik Knossos zeker aanraden!
Joke van Randwijk (met vrienden/echtpaar) op dinsdag 25 april 2017.
mrkarssen .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
we zijn nu een keer of vier hier wezen eten..echt super lekker een echte aanrader .en ze doen niet lullig omdat je met de actie komt van AH ... wat we ook hebben mee gemaakt in een ander restaurant .
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten.en.fijne bediening. We komen hier.al jaren en de keuken was altijd al goed maar lijkt er weer beter op geworden te zijn. Top!
Guus2003 T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met AH Iens actie met 4 personen gegeten. Vriendelijke ontvangst door eigenaar zelf. Prettig personeel. Genoeg keuze van de kaart. Erg lekker en meer dan genoeg gegeten. Aanraders zijn feta in filodeeg, mixed grill, zalm en baklava! Goede prijs kwaliteit verhouding. Een echte aanrader voor deze Griek vanaf 1989 gevestigd in Culemborg.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We aten met drie kleine kinderen en 2 volwassenen. De bediening is vriendelijk en op verzoek snel ( ivm de kinderen) de voorgerechtjes, gehaktballetjes, bruchetta, filodeeg driehoekjes met feta heerlijk! We hebben het samen gedeeld waardoor we wat afwisseling hadden dit beviel zeer goed. Porties aan de ruime kant ook van de rest vd maaltijd. Hoofdgerecht vooral veel! Het vlees is lekker mals de zalm een beetje te ver.
Zeer gezellig om met de kinderen te eten gezellige avond.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Altijd goed eten, gezellige ambiance, en druk: dus reserveren. Eigenaars en bediening voortreffelijk. Komen regelmatig terug!
Larissa D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Top restaurant met een leuk en sfeervol interieur.. We hebben heerlijk gegeten en bevelen andere het ook zeker aan! Top service!
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Bijzonder lekker gegeten.......maar dat wisten wij al van tevoren daarom gaan we zo vaak. Vriendelijk personeel wat rekening houd met de wens van de klant. Chappau ????
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten , service met een smile, lekkere ouzo, koks en bediening hebben er echt zin in! Kortom wij komen echt terug!, complimenten!
Annette L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met de AH actie hier gegeten. De aangepaste Menukeuze was uitgebreider dan op de website stond vermeld, dus voldoende keuze.
patty37 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prima eten, zeer snelle en goede service en goede prijs-kwaliteitsverhouding. Dat alles in een enigszins gedateerde inrichting. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hayes .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima en gezellig Grieks restaurant. Het eten was van prima kwaliteit (wel wat veel peterselie over de varkenshaas) en meer dan voldoende. Prima service van vriendelijk personeel in een gemoedelijke sfeer.
Wel wat rumoerig met spelende en af en toe schreeuwende peuters.
fred I.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
deze zaak kan ik iedereen aanbevelen. goed en gezellig voor een redelijke prijs in een sfeervolle ambiance gegeten. de rit vanuit ingen meer dan waard. britta en fred iivens
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Eten is redelijk. Wijn van de maand die ons geadviseerd is combineerde goed met de maaltijd Bediening is vriendelijk en op niveau. Sfeer beviel ons goed. Gezellige avond gehad. Inrichting van het restaurant mag wat meer op niveau en misschien wat authentieker zijn.
Arine S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Zelden zo lekker Grieks gegeten als bij Knossos. Juist de 'standaard' Griekse gerechten zoals baklava en de tzatziki waren bijzonder smakelijk. Het menu bood voldoende keuze (meer dan staat aangegeven op de Iens website). En de porties waren heel gul. Ook de bijgerechten (rijst, patat, lekkere salade). Het vlees dat we niet op konden, kregen we mee in een 'doggy-bakje'. De bediening was bijzonder vriendelijk en goed. Dus al met al een bijzonder geslaagde avond. Wij komen hier zeker terug!