Knossos

Herenstraat 44 4101 BV Culemborg Nederland Kaart

Over het restaurant Knossos

Authentiek Grieks in Culemborg

Een authentiek familierestaurant in het sfeervolle Culemborg. De kaart staat vol met originele en traditionele gerechten uit de Griekse keuken. Kiezen was nog nooit zo moeilijk! Een bijzonder detail: ze verkopen hier heerlijke olijfolie en honing, uiteraard ook van Griekse bodem.

Meer informatie over restaurant Knossos

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
M. V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We aten met drie kleine kinderen en 2 volwassenen. De bediening is vriendelijk en op verzoek snel ( ivm de kinderen) de voorgerechtjes, gehaktballetjes, bruchetta, filodeeg driehoekjes met feta heerlijk! We hebben het samen gedeeld waardoor we wat afwisseling hadden dit beviel zeer goed. Porties aan de ruime kant ook van de rest vd maaltijd. Hoofdgerecht vooral veel! Het vlees is lekker mals de zalm een beetje te ver.
Zeer gezellig om met de kinderen te eten gezellige avond.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Altijd goed eten, gezellige ambiance, en druk: dus reserveren. Eigenaars en bediening voortreffelijk. Komen regelmatig terug!
Larissa D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Top restaurant met een leuk en sfeervol interieur.. We hebben heerlijk gegeten en bevelen andere het ook zeker aan! Top service!
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Bijzonder lekker gegeten.......maar dat wisten wij al van tevoren daarom gaan we zo vaak. Vriendelijk personeel wat rekening houd met de wens van de klant. Chappau ????
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten , service met een smile, lekkere ouzo, koks en bediening hebben er echt zin in! Kortom wij komen echt terug!, complimenten!
Annette L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met de AH actie hier gegeten. De aangepaste Menukeuze was uitgebreider dan op de website stond vermeld, dus voldoende keuze.
patty37 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prima eten, zeer snelle en goede service en goede prijs-kwaliteitsverhouding. Dat alles in een enigszins gedateerde inrichting. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hayes .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima en gezellig Grieks restaurant. Het eten was van prima kwaliteit (wel wat veel peterselie over de varkenshaas) en meer dan voldoende. Prima service van vriendelijk personeel in een gemoedelijke sfeer.
Wel wat rumoerig met spelende en af en toe schreeuwende peuters.
fred I.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
deze zaak kan ik iedereen aanbevelen. goed en gezellig voor een redelijke prijs in een sfeervolle ambiance gegeten. de rit vanuit ingen meer dan waard. britta en fred iivens
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Eten is redelijk. Wijn van de maand die ons geadviseerd is combineerde goed met de maaltijd Bediening is vriendelijk en op niveau. Sfeer beviel ons goed. Gezellige avond gehad. Inrichting van het restaurant mag wat meer op niveau en misschien wat authentieker zijn.
Arine S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Zelden zo lekker Grieks gegeten als bij Knossos. Juist de 'standaard' Griekse gerechten zoals baklava en de tzatziki waren bijzonder smakelijk. Het menu bood voldoende keuze (meer dan staat aangegeven op de Iens website). En de porties waren heel gul. Ook de bijgerechten (rijst, patat, lekkere salade). Het vlees dat we niet op konden, kregen we mee in een 'doggy-bakje'. De bediening was bijzonder vriendelijk en goed. Dus al met al een bijzonder geslaagde avond. Wij komen hier zeker terug!
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Vorige week weer gegeten bij Knossos met de AH actie
Net als vorig jaar kleine maar genoeg keuze op de kaart
Het was weer perfect
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
leuke locatie met een super vriendelijke bediening en goede ontvangst en perfecte kwaliteit van de gerechten. Dit restaurant is zeker een aanrader.
Juf A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Lekker eten, vooral de tzaziki was erg lekker. De bediening was aardig en snel. Ze proberen zo goedat als mogelijk rekening te houden met allergieën.
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Geweldig lekker gegeten. Vriendelijk personeel die echt met ons mee dachten. 1 persoon heeft een maagverkleining gehad en ook daar werd rekening mee gehouden.
Knossos is echt een aanrader.
nvanveen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prima restaurant. Vriendelijk personeel. Eten smaakte lekker!! Alleen hoofdgerecht was alleen vlees zonder groente of friet of zo, dat was wel erg weinig.
Leeuw123 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Restaurant zat helemaal vol. Tafels erg dicht op elkaar. Daardoor erg rumoerig. Maar het eten was heerlijk en de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Men had voldoende personeel ingezet zodat je qua bediening niet merkte dat het zo druk was.
NicoTrudy B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wij eten hier vaker en zoals altijd was het weer lekker en gezellig. Deze keer gingen we op grond van de AH restaurant actie. We kregen een aangepaste kaart. Deze is zo uitgebreid dat er voor iedereen een keuze te maken is.
Stef Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Voldoende en goed gegeten zelfs de kinderen hadden het erg leuk gevonden . Door de drukte moesten we iets langer wachten maar dat was niet erg .
Anouk T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Super lekker gegeten! Leuke bediening, zeker een aanrader. Qua inrichting is het niet heel erg mooi aangekleed. De bediening is erg aardig en doen goed hun werk.