Knossos

Herenstraat 44 4101 BV Culemborg Nederland Kaart

Over restaurant Knossos

Authentiek Grieks in Culemborg

Een authentiek familierestaurant in het sfeervolle Culemborg. De kaart staat vol met originele en traditionele gerechten uit de Griekse keuken. Kiezen was nog nooit zo moeilijk! Een bijzonder detail: ze verkopen hier heerlijke olijfolie en honing, uiteraard ook van Griekse bodem.

Meer informatie over restaurant Knossos

Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Juf A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Lekker eten, vooral de tzaziki was erg lekker. De bediening was aardig en snel. Ze proberen zo goedat als mogelijk rekening te houden met allergieën.
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Geweldig lekker gegeten. Vriendelijk personeel die echt met ons mee dachten. 1 persoon heeft een maagverkleining gehad en ook daar werd rekening mee gehouden.
Knossos is echt een aanrader.
Nvanveen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prima restaurant. Vriendelijk personeel. Eten smaakte lekker!! Alleen hoofdgerecht was alleen vlees zonder groente of friet of zo, dat was wel erg weinig.
Leeuw123 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Restaurant zat helemaal vol. Tafels erg dicht op elkaar. Daardoor erg rumoerig. Maar het eten was heerlijk en de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Men had voldoende personeel ingezet zodat je qua bediening niet merkte dat het zo druk was.
NicoTrudy .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wij eten hier vaker en zoals altijd was het weer lekker en gezellig. Deze keer gingen we op grond van de AH restaurant actie. We kregen een aangepaste kaart. Deze is zo uitgebreid dat er voor iedereen een keuze te maken is.
Stef Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Voldoende en goed gegeten zelfs de kinderen hadden het erg leuk gevonden . Door de drukte moesten we iets langer wachten maar dat was niet erg .
Anouk T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Super lekker gegeten! Leuke bediening, zeker een aanrader. Qua inrichting is het niet heel erg mooi aangekleed. De bediening is erg aardig en doen goed hun werk.
Carolien81 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Goede ontvangst, keurig naar tafel begeleid. We kregen een speciale AH menukaart maar dat was meer dan genoeg keuze; 8 voor- en 8 hoofdgerechten. Het eten was echt heel erg lekker en de bediening zeer oplettend maar niet opdringerig. De sfeer was ook erg gezellig. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Teus D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Voor de 2e keer met de AH-actie gegeten. Erg smaakvol, korte wachttijden en niet duur. Bediening is uiterst correct. Zeker de moeite waard.
Gaat J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Het eten was wel lekker maar niet bijzonder. De prijs-kwaliteitverhouding vond ik niet zo goed. We waren er nav ah-actie (2de menu gratis). De rekening kwam op hetzelfde neer als dat ik normaal uit eten ga.
R.wils .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Niet de eerste keer dat we hier geweest zijn en dat zegt genoeg: overheerlijke gerechten, redelijk snel geserveerd en gemaakt door een kok die weet hoe je Grieks eten moet bereiden (tip: probeer zeker een keer de Stifado). Ontvangst met een gratis Ouzo en charmante gastvrouw/-heer. Ze doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Super tent, doen!
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Bij Knossos gegeten met de AH dineractie. Beperkte kaart was nogsteeds een prima menu. Drie gangen menu was ruimschoots genoeg in hoeveelheid. Entourage is wat oubollig maar niet storend. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Hier komen we zeker terug!
Alex P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Mijn favoriete restaurant in Culemborg. Lekkere traditionele gerechten en niet vleesschotel met een normaal portie. Personeel is vriendelijk, behulpzaam en geven je niet het idee dat er nog een shift zit te wachten.
Kortom, absoluut de moeite waard.
Leolientje .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk 3 gangen keuze diner van zeer goede kwaliteit van de AH actie. Voorgerecht met garnalen was heerlijk. Mixed grill met Tzatziki als hoofd gerecht en Baklava met ijs na. Echt TOP! Prettige sfeer en vriendelijke bediening. Echt een aanrader we komen gauw weer terug.
Leolientje .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Geweldig lekker gegeten. Zeer goede kwaliteit en perfect bereid. Gratis glaasje ouzo vooraf, echt een aanrader.
Wij komen snel weer terug!
Raphael.geradts .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
erg lekker, erg gezellig. Fijne gastheer die enorm zijn best doet. Vriendelijk en goed personeel maar het beste was het eten. Ik denk de beste "griek" die ik ken.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was echt heerlijk bij Knossos in Culemborg. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht zagen er prachtig uit en de smaak voortreffelijk!
G.rooyen9 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Hebben lekker gegeten in een mooie en gezellige ambiance, met fijne bediening, echt top.
Reden genoeg voor een volgende keer, misschien met de hele familie.
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Ons voorgerecht was keftedakia met stokbrood. Ons hoofd gerecht hadden we een varkenshaas spies gekozen en volgens onze wens perfect medium gebakken. Ons nagerecht hebben We in overleg voor ieder een heerlijk glas Samos wijn gekozen. Dat kan ons beter bekoren dan ijs of iets dergelijks. Wij gaan binnenkort zeker terug!!!