Knossos

Herenstraat 44 4101 BV Culemborg Nederland Kaart

Over het restaurant Knossos

Authentiek Grieks in Culemborg

Een authentiek familierestaurant in het sfeervolle Culemborg. De kaart staat vol met originele en traditionele gerechten uit de Griekse keuken. Kiezen was nog nooit zo moeilijk! Een bijzonder detail: ze verkopen hier heerlijke olijfolie en honing, uiteraard ook van Griekse bodem.

Meer informatie over restaurant Knossos

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

kees K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk eten voor een prima prijs.... Wel erg warm binen.
123jans .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en een ontspannende avond gehad, met vriendelijke, vlotte bediening. We hebben met de AH actie gegeten maar er was geen verschil in wat dan ook te merken , behalve een speciale menukaart die ruim voldoende keuze biedt.
Teus D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Net als vorig jaar een prima AH-menu. Kwaliteit van het eten is erg goed. De bediening correct en vriendelijk. Temperatuur kan bij warm weer behoorlijk oplopen in het restaurant. Knossos blijft een aanrader.
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eten was prima en de wachttijd tussen gerechten was niet al te lang! Voor herhaling vatbaar! Personeel was vriendelijk en attent.
Jo M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Gezellig en lekker gegeten!
Amber J.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige en knusse sfeer, vriendelijk personeel we werden hartelijk ontvangen.
Een aanrader in de binnenstad van Culemborg!
Hans Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Prima restaurant om van de Griekse specialiteiten te genieten. Ruime variatie en goede bediening. Dit keer waren de andere gasten met kinderen qua geluid duidelijk aanwezig; maar dat gebeurt gelukkig niet vaak.
AVBEVB .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten, grote porties! Vooral lamskotelet was echt heerlijk. Wij komen zeker terug! Kinderen vonden de feta in filodeeg heerlijk, ook echt een aanrader!
Marij N.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij hebben hier voor de tweede keer gegeten en weer genoten. Met name de ovenschotels zijn om je vingers bij op te eten, precies zoals ze zijn moeten. Ook de voorgerechten zijn heerlijk en autenthiek grieks.
Als je een keer echt grieks wil eten is dit restaurant een aanrader.
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eten was heerlijk.Zalmmoot waren er 2,net iets te veel en te ver doorgebakken.Bediening vriendelijk en netjes.Fijne avond gehad.
Liekehaenen .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten via ah actie. Het was 'n drie gangenmenu met volop keuze. Mooi opgemaakte borden! We komen hier zeker nog terug!
Sebastiaan W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke en vlotte service en met allergie werd goed rekening gehouden. De gerechten zijn iets aan de prijzige kant maar ze maken het wel waar qua smaak en kwaliteit.
lizet P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hadden een tafel gereserveerd om 19.30u ,wij waren om 17.15u bij het restaurant ,we hadden in de omgeving gefietst en eigenlijk veel te laat gereseveerd,maar het was geen probleem wij konden gewoon om deze tijd eten,ondanks de resevering via de ah actie!Het eten was heerlijk, en de opmaak was een feestje op je bord!
Als wij weer in de buurt zijn,gaan we hier zeker nog een keertje eten!
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Een heerlijk, goed en lekker grieks restaurant. Ik kom er al vanaf de opening, dus 28 jaar, enkele keren per jaar.
Zeer goed aan te bevelen.
leolientje .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten. Genoten van het driegangen menu van de ah actie. Vooraf garnalen erg lekkervoorgerecht.
Als hoofd gerecht hadden wij de hermes schotel gekozen en die smaakte goed en het was ruim voldoende. De porties zouden van mij wat kleiner mogen zijn. Het dessert, heerlijke baklava met ijs het was weer helemaal top!
Joep O.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk gegeten en leuke bediening. Tot de volgende keer!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Echt zo enorm lekker gegeten! En ondanks de drukte nette bediening en werden alle gerechten vlot bereid! Duidelijk is dat de koks en het bedienend personeel er zin in hebben om hun gasten te verwennen... kortom een aanrader! Wij komen snel terug!!!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wil een avond uit met zeer goed eten en goede bediening waarbij de sfeer uitstekend is (beslist geen eetschuur) moet zeker hier naar toe gaan. Een geweldige avond gehad.
bertone .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten, voldoende keus en vriendelijke bediening, wel grote porties. Voor de AH actie een speciale kaart met veel keuze echter per gerecht een eigen prijs (geen 3 gangen diner prijs). Jammer dat bij afrekenen niet per menu is gekeken of een gemiddelde menuprijs is genomen. Alleen de duurste gerechten zijn berekend. Komt niet helemaal eerlijk over.
M_uit_Utrecht B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
De ontvangst was zeer hartelijk en attent. Naarmate het drukker werd was er minder aandacht voor ons; daardoor hebben we geen tweede drankje kunnen bestellen en zijn we uiteindelijk zelf naar de balie gegaan om af te rekenen. De opmaak van het eten was opvallend mooi. De smaak was redelijk. Jammer dat er zoveel varkensvlees gebruikt wordt en zo weinig rundvlees, maar wellicht is dit typisch Grieks?