Knossos

Herenstraat 44 4101 BV Culemborg Nederland Kaart

Over het restaurant Knossos

Authentiek Grieks in Culemborg

Een authentiek familierestaurant in het sfeervolle Culemborg. De kaart staat vol met originele en traditionele gerechten uit de Griekse keuken. Kiezen was nog nooit zo moeilijk! Een bijzonder detail: ze verkopen hier heerlijke olijfolie en honing, uiteraard ook van Griekse bodem.

Meer informatie over restaurant Knossos

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Knossos

Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, porties zijn ruim, de gerechten erg lekke. Kortom een aanrader.
We komen zeker nog eens terug.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Hebben heerlijk gegeten en ruim voldoende. De bediening was erg vriendelijk en gastvrij. De muziek was zacht zodat je elkaar goed kon verstaan. Kortom alles was perfect en zeker een reden om er weer een keertje te gaan eten.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Leuk ingericht en gezellig restaurant. Wij moesten op tijd weg en daar werd goed rekening mee gehouden. De bediening was erg vriendelijk, eten/drinken op tijd, etc.

We hebben gegeten met de AH restaurantactie en hadden vrij veel keuzes (per gang vijf keuzes). De borden waren mooi opgemaakt en het eten smaakte heerlijk.

Kortom: een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Graag gaan we hier naar toe. Hartelijke ontvangst met zeer goede kwaliteit.De wijn die ik had was ook zeer lekker.Nogmaals we gaan hier zeker weer naar terug.
berry W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vriendelijke bediening en lekker gegeten. Prima ambiance. Verbeterpunt: de kaassaus over varkenshaas spies was te overheersend, beter is deze apart te doen zodat iedereen dit naar eigen smaak kan toevoegen.
Ries C.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het Vlees was heerlijk jammer dat de frietjes bijna koud waren maar voor de rest was het super, het personeel heel vriendelijk en je zit mooi ruim en rustig, zeker een aanrader
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Prima gegeten! Het vlees was lekker mals en goed gekruid dus een aanrader wanneer je een keer uit eten wil gaan. Vriendelijke personeel ook.
Hilda K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Lekker en gezellig zitten eten. Prijs kwaliteit was perfect. Gerechten waren voldoende en uitstekend! Bediening was perfect.
Stan H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Lekker eten met goede bediening.
Goede locatie met goede parkeergelegenheid op geen 2 minuten lopen.
We komen zeker weer terug.
Amber J.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wij zijn voor de tweede keer wezen bij jullie in het restaurant.
Een goede en vriendelijk ontvangt, lekker en zeker genoeg geten.

Ondanks dat het niet erg druk was moesten we wel wat langer wachten op ons eten.

Prettige avond gehad!
hilda845 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Gezellig restaurant. Vriendelijk en gastvrij personeel. Heerlijke, smaakvol opgediende gerechten.
Voor herhaling vatbaar.
NicoTrudy B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Ik heb eigenlijk niet veel anders te zeggen dan dat het het eten goed was en dat het heel gezellig was.
We hadden een kaart van de AH en kregen een aparte menu kaart. Nou, daar staat echt voor iedereen wel iets op.
Leeuw123 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Wederom heel lekker gegeten. Fijne, vriendelijke bediening. We rijden er een stukje voor, maar we komen hier graag. De inrichting is een beetje gedateerd. Wat natuurlijks niets met het eten e.d. te maken heeft.
Cristhel .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten en een hele ruime keus! Prima service en lekkere Griekse wijn die met zorg is selecteer en wordt uitgeschonken. Aanrader dit restaurant dat met liefde wordt gerund door twee broers met hart voor de zaak.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Ruime keuze, ook met de AH-actie. Alles prima, behalve dat we het gevoel hadden dat vrienden van de eigenaar die na ons binnenkwamen onze bestelling kregen en wij lang moesten wachten.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Vriendelijke en snelle bediening en het eten was heerlijk.
Punt van aandacht is het toilet (mannen). Die was ronduit vies.
Yvon K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Al meerdere malen gegeten, maar de kwaliteit blijft, zeer vriendelijke bediening. De porties zijn ruim, ijs met vers fruit, is ook vers fruit. Aanrader
leni K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
het eten was goed en de bediening was ook goed gaven ook uitleg als je naar het gerecht vroeg en je niet wist wat het precies was alles correct geregeld
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Zeer veel genoten van het eten en de bediening is zeer vriendelijk, zeer goede service en je wordt verwelkomt met een ouzo
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening!