Over het restaurant Knossos

Geniet van Griekse specialiteiten

Een Grieks restaurant dat sinds 1985 gevestigd is aan het Kerkplein in Den Haag, naast de Grote Kerk in het monumentale pand van ‘Berlage’. Als familiebedrijf met jarenlange ervaring en klantgerichtheid maakt Knossos elke gelegenheid weer tot een bijzondere ervaring. Op de kaart vind je authentieke Griekse gerechten en mediterrane gerechten. De chef-kok probeert zoveel mogelijk met biologisch vlees, duurzaam gevangen vis en verse groenten de verfijnde gerechten te bereiden.
Overdag ben je uiteraard ook welkom om te genieten van heerlijke gerechten. Op de lunchkaart staan verschillende broodjes en salades. En tijdens zonnige dagen is het heerlijk vertoeven op het terras, dat bij koelere avond verwarmd is.

Meer informatie over restaurant Knossos

- Wijnbar 22:00 - 23:30

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Knossos

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We waren er nog nooit geweest. Maar is zeker voor herhaling vatbaar. Leuk en vriendelijk personeel. En heerlijk gegeten.
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijke gerechten, vriendelijke en gezellige bediening. Als je zegt geen haast te hebben, krijg je alle tijd om rustig even te zitten met je glas wijn, zonder opgejaagd te worden. Wij komen graag terug.
SonKo .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Een feestje op je bord en in je mond! Geweldig, een aanrader ????
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Weer heel erg lekker gegeten hier. Een betere griek is er volgens ons niet. Alles wat we tot nu toe hebben gegeten is echt lekker. Dikke duim voor de kok en bediening.
Dit is een aanrader.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Héérlijk gegeten en super vriendelijk personeel.
Wij hebben een TOP avond op het gezellige terras gehad.
Vanuit Rotterdam een flinke duim omhoog ????. Wij komen zeker nog eens terug!
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
????
Dennis1770 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Afgelopen donderdag wezen eten, was tijdje geleden, maar het blijft echt super eten daar in een gezellige sfeer. Hadden vleesplankje en visplankje als hoofdgerecht, echt subliem. Is ook weer eens anders dan de Knossos schotel, die overigens ook lekker is :-)
Asha C.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten wat een top tent met top medewerkers. Was lekker weer dus konden we buiten zitten.
Ernst H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wat een leuke tent. Gezellig ontvangst, leuke bediening en heerlijk eten. Een aanrader? Neem als voorgerecht Pikilia voor twee personen. Dat is genieten. Net zoals de overige gerechten. Wij komen zeker terug!
Willem-Jan H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het afgelopen halfjaar hier drie keer gegeten en alledrie de keren even heerlijk. De totaalbelevenis is uitstekend, natuurlijk kwam dat mede door de fantastische mensen met wie ik hier was, maar ook het personeel en de locatie dragen hier in hoge mate aan bij. De prijs is iets hoger dan bij het gemiddelde Griekse restaurant, maar de kwaliteit van het eten is zo goed, dat het elke cent waard is. Als ik iets te vieren heb, dan kan het eigenlijk nergens anders dan hier.
Elise K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Ze hebben een mooie plek om buiten te zitten.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Blijft goed. Het terras zit op een mooi plekje. Midia erg lekker. Bifteki met Gyros ook. Griekse salade goed. Lekkere ijskoffie.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
heel lekker eten,goede sfeer,fijne bediening en niet duur, wij zouden het iedereen aanbevelen !
Wenneke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Erg lekker gegeten. Grieks restaurant 2.0. Geen grote schalen vlees, maar kleine gerechten. Wij hadden verschillende voorgerechten en een visschotel. Met goede en persoonlijke service en tips afgestemd op onze verwachtingen. Lekkere fles wijn erbij. Gezellige avond gehad.
Koos M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We zijn er vaker geweest en elke keer weer is het een soort van thuiskomen, vertrouwd en het eten is heerlijk. Personeel is top evenals de gastvrouw!
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Ik kwam hier met collega's, voor een ontspannen en gezellig uitje.
Dat is prima gelukt.
Personeel allemaal vriendelijk.
Wij zaten op het overkapte terras.

Minpuntje vonden we wel dat er gerookt mocht worden.
De overkapping is aan ruim 3 zijden dicht, dus de rook bleef redelijk hangen.
Rebecca V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Wat een superservice! Al het vlees is supermals en smaakt heerlijk. Veel dingen vers gemaakt. Echt een top-restaurant!
Mechtild F.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Met groepje van 5 mensen hier gegeten. Was zoals het zijn moest. Knossos behoudt kwaliteit, is goed betaalbaar en met mooi weer zit het erg prettig buiten. Ben behoorlijk verwend, ook voor wat betreft Grieks eten, maar Ik vind de garides saganaki hier erg lekker. Aanrader!
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Wij zaten op het terras dus uiteraard was het levendig