Over het restaurant Knossos

Geniet van Griekse specialiteiten

Een Grieks restaurant dat sinds 1985 gevestigd is aan het Kerkplein in Den Haag, naast de Grote Kerk in het monumentale pand van ‘Berlage’. Als familiebedrijf met jarenlange ervaring en klantgerichtheid maakt Knossos elke gelegenheid weer tot een bijzondere ervaring. Op de kaart vind je authentieke Griekse gerechten en mediterrane gerechten. De chef-kok probeert zoveel mogelijk met biologisch vlees, duurzaam gevangen vis en verse groenten de verfijnde gerechten te bereiden.
Overdag ben je uiteraard ook welkom om te genieten van heerlijke gerechten. Op de lunchkaart staan verschillende broodjes en salades. En tijdens zonnige dagen is het heerlijk vertoeven op het terras, dat bij koelere avond verwarmd is.

Meer informatie over restaurant Knossos

- Wijnbar 22:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Knossos

Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
We komen regelmatig vanuit Zoetermeer naar den haag voor de souwlaki bij Knossos. Voor ons de beste die ik tot nu toe heb geproefd. Ook vandaag weer erg lekker gegeten en als vanouds goede service
Stanley H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Lekker eten, goede en vriendelijke bediening.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goed eten en snelle service.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het eten en de inrichting zijn prima, de serveerders en gastvrouw zijn ontzettend gezellig en heel erg vriendelijk!
Nannie V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten
Ondanks de topdrukte komt er regelmatig oemand langs om te kijken of alles naar wens is . Wachttijd tussen gangen zijn prima, niet te lang en niet te kort.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten!
Yvette B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Mariska N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, ontvangst was zeer vriendelijk.
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gisteren weer heel hartelijk ontvangen. We hadden gereserveerd en kregen een mooie plek op het overdekte terras. Het is daar altijd heerlijk warm met de heaters aan. Het is binnen ook erg gezellig. Er lag weer heel veel lekkers op de schaal, veel soorten vlees en een bakje frites en sla met van alles erin. De bediening is erg lief en snel maar als je wilt wachten met bestellen laten ze je met rust. De cocktails en wijnen zijn ook heel goed. We hebben een hele gezellige avond gehad.
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten! De gastvrouw heeft ons super geholpen.
De tafel van Massing A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
In geen 10 jaar had ik gegeten bij een Grieks restaurant, en gisteren was het na die lange tijd weer het geval.
Dit restaurant bleek een juiste keuze om deze keuken op ruim voldoende hoog niveau te ervaren.
Ik heb heerlijk gegeten en genoten van allerlei soorten vlees: biefstuk, gehakt, gyros en een spies; elk soort vlees was stuk voor stuk van voldoende kwaliteit, dan proefde ik. Ook de aandacht voor de bereiding kon ik bemerken: het was duidelijk geen massa-smaak. De bediening is uitermate attent en hun bejegening is op niveau. De Griekse wijn smaakte mij goed, en was gewoon behoorlijk betaalbaar. Het was voor mij kwantitatief zodanig veel dat ik hier geen driegangenmenu zou kunnen eten, maar gelukkig kun je hier ook een soort tapas eten, zo zag ik. Waarschijnlijk doe ik dat de volgende keer met enkele vrienden...
Laurens D.
goed en betaalbaar eten wel erg druk en lawaaierig in dit restaurant. Dit restaurant is daarom alleen geschikt voor grotere gezelschappen
roos S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Ik was door omstandigheden jaren niet in Knossos geweest, maar ik werd meteen herkend toen ik binnenkwam. Wat een vriendelijke mensen runnen deze zaak. Een warm welkom en heerlijk eten. Dank jullie wel weer en we komen snel weer!
k_ezendam M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Vriendelijke bediening en goed Grieks eten. Niet alleen de standaard souvlaki, gyros en bifteki.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Goeie Griek. Je voelt je welkom. Snelle service. Mijn favorieten zijn de midia en de bifteki. is al jaren op hetzelfde niveau. Knap.
Diederik M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Ik kom al jaren regelmatig bij Knossos eten, en ze hebben mijn nog nooit teleurgesteld! Pima Griekse keuken en goede bediening!
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Martje D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Gezellig restaurant, goed en lekker eten. Vriendelijke bediening
Johnny L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Geweldig familie hard werken ,lekker eten kortom aanbevolen door fam Ludovici
Fijnproever 81 D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Altijd weer een feestje om naar toe te gaan. Helaas schenken ze geen ouzo van het huis, maar wel een karafje water, zodat mijn partner zijn medicijnen kon innemen. We hadden een glaasje water verwacht maar dat bleek dus een karafje voor beiden.
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vlotte en zeer vriendelijke bediening en het eten gewoon goed.