Knollen & Citroenen

9,1

Jouw recensie over het restaurant Knollen & Citroenen

pieter D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Hallo oma het was weer geweldig we namen het kan niet kiezen menu hier bij krijg je de hele kaart in het klein op je bord gepresenteerd we waren met 4p dus we namen 2x hapjes van de lepel en 2x soeptrio als hoofd gerecht 2x vlees en 2x vis het was geweldig we wilde het grand dessert omwiselen voor oma's lekkernijen dit was geen enkel probleem wat dit desert hoort echt bij knollen en citroenen de kwaliteit is hier altijd super de dames in de bediening weten wat ze doen echte toppers al met al komen wij hier heel graag tot snel
bart B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
wat een top avond we zijn uit belgië speciaal naar dit kleine leuke restaurantje gekomen om ons 15 jarig huwelijk te vieren. wij liepen met de kerstmarkt langs en gelukkig hadden ze nog plaats voor ons vandaar dat wij nu voor een gezellige bijzondere avond weer terug zijn gekomen om ons jubileum te vieren. wij namen het uitgebreidste 5 gangen menu net als de vorige keer. de kwaliteit was weer zeer hoog! de bediening was uitmuntend. er werd zelfs aan ons jubileum gedacht door middel van een vuurwerkje bij ons dessert. dit maakte deze mooie feestelijke avond helemaal af! de volgende reservering hebben wij alweer staan. van de zomer heerlijk op het terras genieten van de zon en uiteraard weer het overheerlijke 5 gangen verassing menu! tot snel team knollen en citroenen. we kijken er nu al naar uit!!!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
De ambiance is erg leuk. Klein en gemoedelijk. Wel erg weinig ruimte. Jas uit en aantrekken in de gang en later weer terugzoeken op de kapstok is zeer lastig. Je slaat zo de schilderijtjes van de muur. Ook staan de tafels te dicht op elkaar. We zaten met de rug van de stoel tegen die van de mensen aan het tafeltje achter ons.
De ontvangst en service was uitstekend. Dat maakt veel goed.
De kaart ziet er leuk uit, maar de kwaliteit van het eten veel erg tegen. De visgerechten waren niet lekker. Zeer weinig smaak en droog. Het vlees was gaar en te eten, maar daar was ook alles mee gezegd. Ook niet gekruid en sausjes of jus waren ook smaakloos. Al het vlees lag op aardappelpuree. Wisselend gemengd met wat groente, zoals een beetje rode kool of wortel. Zeer eenzijdig. Overal kreeg je frietjes bij. Waarom niet een goed ouderwets gerecht als hachee met zelfgemaakte rode kool en appelmoes. Of mooie gekookte aardappelen met een goede smaak. Eten zoals grootmoeder dat maakte hoeft niet zo saai en smaakloos te zijn lijkt ons.
Wij gaan hier niet meer terug.
Kimberly D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
voor de tweede keer deze maand wezen eten. deze keer met mijn ouders. was wederom top met super gezellig sfeertje en vriendelijke bediening. weer super gegeten... complimenten aan de keuken en het hele team!
Marnix O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten in gezellige, ouderwetse setting. Vriendelijke bediening. Aanrader als je eens iets anders wilt dan het standaard dineren.
Doreen P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Prima gegeten in een nostalgisch restaurant. Hielden zeer goed rekening met dieetwens.
Inrichting bracht ons terug in onze kindertijd. Bediening vriendelijk en snel.
Voor herhaling vatbaar.
Kimberly D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
erg lekker gegeten,super sfeer net of
ik bij oma vroeger thuis op visite was.
als dessert oma's lekkernijen, zeker een aanrader. al met al top avond!
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Ontvangst zeer onvriendelijk. Waren er voor 60jr huwelijk. Kortaf bediening door oudere dame. Jammer voor het bruidspaar.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
De verjaardag van mijn man gevierd met vrienden. Dit was niet doorgegeven, maar er kwam wel een dessert met vuurwerk uit de keuken, heel attent. Het eten was goddelijk, complimenten voor de kok. Wat een geweldige avond, bedankt!!!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Geweldig gegeten. Oma in de war menu, heerlijk. Complimenten voor de kok. Enne... erg attent om met een versierd dessert te komen voor mijn jarige man. Hadden we vooraf niet verteld, dus des te leuker dat hier op ingespeeld werd. Alles helemaal goed, wat een fijne avond!!!
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Altijd ouderwets gezellig eten! De gangen worden precies met de juiste tussenposes geserveerd, waardoor je echt een avond uit bent. Komen ook geen gasten na ons, zodat je hier gerust de hele avond kan zitten. Erg lekker is altijd de spoom in een klein wekpotje. Menukeuze erg gevarieerd, door het kanniekiezen menu, overal kleine hapjes van!
Zelf ben ik helemaal weg van Michaels lekkere zoete lof! Ook het granddessert is helemaal top, met van alles en nog wat erop zoals appelgebak en diverse shotjes, ijs enz. Wij komen hier erg graag!
rvreugdenhil .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Gewoon ontzettend lekker gegeten. Met zn 5-en verschillende gerechten gegeten, zowel vis als vlees erg lekker en goede temperatuur. De warme borden droegen hiertoe zéker bij.
Het dessert was een verassing maar zeer de moeite waard! Vriendelijke jongedame die ons bediende en de avond extra gezellig maakte door persoonlijke aandacht! Tot slot hulde aan de kok(ken) en bediening. Een gezellig restaurant in het hart van de stad Dordrecht en lekker. Aanrader!
Fie V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Wat een geweldige zaak eten super goed we Namen kalfsucade nog nooit zo lekker gegeten mals en had geen mes nodig als desert namen we oma's lekkernijen de beding en keuken dikke pluim

Tot snel oma
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Zonder reservering konden wij er met 4 personen terecht. Even overleg of er wel plek was, hoewel later bleek dat het nog niet half vol kwam te zitten. Een aardige amuse vooraf. Aanvang met een witte wijn. Op het glas van de witte wijn de keuze uit droge of zoete (...). Wij hadden gehoopt op meer keuze. Dan maar een droge witte wijn, die dat niet bleek te zijn. Een gewone goedkope slobberwijn. De dame in de bediening was enorm vriendelijk, maar was iets onervaren. Als voorgerecht namen wij de kaaskroketten en de zalmtompoes. De laatste was prima, evenals de kroketten op een bedje van een weinig spinazieblaadjes en wat sla als garnering. Wel fenomenaal duur om voor 2 overigens lekkere kaaskroketjes 10 euro te vragen. Als hoofdgerecht kalfssukade, dorade 2x en biefstuk. Alle gerechten werden geserveerd met wat frieten in een klein mandje, niet bepaald overdadig. De frieten duidelijk uit een of andere grootverpakking, niet echt lekker, melig. De sukade werd al meteen bij het aanzicht teruggestuurd: delen waren zwart verkoold(!). Echt nog nooit eerder meegemaakt. Daarna kwam het wel erg snel terug uit de keuken (...) en bleek het alsnog een droge toestand te zijn. Een deel van deze kleine portie niet opgegeten. De dorade was aardig, maar wel erg hard op de huid gebakken, tot een zeer krokante huid aan toe. Daardoor was deze vis nog net niet te droog. De biefstuk was beslist geen biefstuk, maar wij hebben het verder zo gelaten. Eten en wegwezen daar. Nog een leuke spoom op originele wijze tot besluit. Echter. Toen wij volledig klaar waren met eten, kwam uit de keuken nog een klein stoofpotje witlof, zeer lekker maar met zwartgeblakerde delen deegomhulsel, en een mini potje heerlijke appelmoes. Op onze belangstellende vraag hoe de witlof zo lekker zoet was, kwam bij navraag in de keuken via de bediening het cryptische antwoord dat de kok dit vergeten was... Heel vreemd allemaal. Bij het afruimen kukelde de hele boel nog uit de handen van de zeer aardige bediendster. Geen dessert, geen koffie. Snel weg en er nooit meer terugkomen. Al met al ongelofelijk veel te veel betaald voor uiterst matige en amateuristische kwaliteit.
Kelly J.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
geweldig wij zijn met een goep van 42 personen geweest we hadden een 5 gangen oma in de war menu bij binnenkomst kregen we een amuze van het huis dat zie je niet veel meer daarna kwam er genog brood op tafel ook van het huis als iedereen kon zelf kiezen wat Ze wilden vis,vlees of een combi van vis of vlees al mijn gasten waaren meer dan te vreden we hebben zelfs voor volgend jaar al oma's huis kamer gereserveert en komen zeker snel met zijn tweetjes eten wat was dit een top avond (18.00 tot 0.00) dit moet je echt beleven oma's kleinkinderen weten echt wat ze doen super super namens de hele groep een dikke 10!
Arald P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Zeldzaam wat een leuke eet gelegenheid. Hier kan je goed een avondje vullen.
Zeker als je niet kan kiezen is daar op ingehaakt.... Je krijg van alle gerechten een beetje... Dus zo proefje heel de menu kaart.... Aanrader!
Bediening erg vriendelijk, de opbouw heel sfeer vol. We voelden er ons gelijk op ons gemak.
Zeker nog een keertje terug.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het was al weer een tijd geleden , dat wij in " OMA'S " restaurant met een huiskamersfeer waren.Het was Valentijnsdag en dan zorgt de partner voor de 100 % keus waar we gaan eten , in dit geval dus geen overleg. Wij openden ook hier met een droog wit wijntje en een jonge borrel , deze werden vergezeld door een amuse en warm brood met boter van het huis. Er was geen speciaal Valentijns-menu voor deze dag en daarom ging de keus naar het gewone dagmenu.Als voorgerecht was er carpaccio , gevolgd door een spoon als verrassing.
Wij bestelden een droge witte wijn en vervolgden met een varkenshaas. Het garnituur bestond uit witlof met kaas uit de oven , warme huisgemaakte appelcompote uit een wekfles en ieder een mini frituurmandje met frites.Als dessert kwam er een combinatie van cake , fruit , ijs en creme.
Wij besloten met koffie en thee , geen stiefkind maar goede keus en in het geheel goed verzorgd.
De bediening was vriendelijk en attent. Alles was goed verzorgd.
We hadden 1 minpunt , waar eigenaar en bedienings-team part noch deel aan hadden. Gelukkig gebeurde het op het moment dat wij koffie en thee hadden, indien het eerder was gebeurd hadden wij versneld afgebouwd. Er kwam een stel aan de tafel achter ons zitten en die brachten een enorme walm mee van een misselijkmakende zogenaamde parfum , je zal er maar een tijd vlak bij zitten in een restaurant of in de schouwburg of bij een concert. Ook in de uitgaanswereld moet je toch ook een beetje rekening houden met anderen.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Het is alweer even geleden dat ik hier ben gaan eten. Dus wordt weer hoog tijd! Het is altijd genieten. Heerlijk eten, lekkere porties dus je gaat nooit met honger weg (en voor een redelijke prijs, ook belangrijk) Lekker ouderwets genieten! Het is altijd weer lastig kiezen tussen al het lekkers op de kaart. Carpaccio of Garnalenkroketten...Biefstuk....Draadjesvlees...Zalmfilet.... Of toch ohhh gewoon teveel lekkers. Ik heb nog nooit wat gekregen wat ik niet heel erg lekker vond. Ook het "oma is in de war" menu is geweldig! En als dessert zeker weten oma's lekkernijen. Dat moet ik toch elke keer weer kiezen ;) Heerlijk warm huiskamergevoel met gezellige bediening (altijd in voor een kletspraatje) En ze houden altijd super rekening met mijn lactose-intolerantie. Top! Nu ik dit schrijf krijg ik alweer zin er snel te gaan eten. En natuurlijk met oma op de foto ;)
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Heerlijk gegeten met vrienden uit Engeland. Het draadjesvlees was fantastisch! Het dessert met eigen gemaakte Oud-Hollandse lekkernijen een ware snoepjeswinkel voor volwassenen, helemaal af. Een kaart met verse producten. Een prettige informele sfeer. Een aanrader hoor!
FishingnicoS .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Kerstmarkt 2015, lunch gebruikt bij dit restaurant. Buiten werd aangegeven dat er binnen nog plek was, goede service. Erg apart ingericht restaurant(je) met een beneden en boven verdieping. Vanwege drukte met kerstmarkt een aangepaste lunchkaart. Gekozen voor Brood, brie, honing en walnoten. Prima van kwaliteit en smaak, tip zou nog lekkerder zijn iets opgewarmd. Zelf gekozen voor Rundercarpaccio met oude kaas, pijnboompitten en pesto-olie. Iets te koud (zelfs bevroren) opgediend. Wat helaas ontbrak was de oude kaas. Toen ik dat aan de serveerster melde, antwoordde zij maar u heeft het toch op en ik ga het aan de keuken doorgeven. Vind ik wel een missertje. Ondanks missertje en de kou van het gerecht was het wel goed op smaak. Twee plakken knollen brood konden wel iets dikker, of doe er drie plakjes bij. Koffie was goed en thee keuze uit drie heerlijke kerst smaken. Tip geef in vervolg aan dat er speciale zakjes zijn om de thee in te doen. Nu was het door ons in de thee gestrooid. Prima restaurant, service kan wel iets attenter.