Knollen & Citroenen

Jouw recensie over het restaurant Knollen & Citroenen

P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Super lekker gegeten!!
Wat een leuke aankleding je blijft rondkijken!
Vriendelijke mensen.
We hebben een hele leuke avond gehad.
M M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Het eten is echt goed, maar de ober die mag wel eens wat aan zijn persoonlijke verzorging doen, je kon hem al ruiken voordat hij aan tafel verscheen en dat vind ik echt niet kunnen.
John V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
huiskamersfeer met meubels en series uit grootmoeders tijd. heel veel decoratie uit kringloopwinkel of rommelmarkten. geeft een sfeer waar je van moet houden. prachtig historisch pandje (1618). vriendelijke bediening. goede zorg. driegangenmenu wordt voorafgegaan door een smaakvolle amuse je hebt bij voor- en hoofdgerecht keuze uit 2. gerechten worden leuk gepresenteerd en smaken redelijk cuison is perfect. Als je simpel goed wilt eten is dit een prima adres en gezellig
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Gisteren gegeten goed eten / perfecte bediening / prijs kwaliteit zeer goed, een ernstig punt de grote tafel langs ons waar iedereen zat te roken en wij in de wind zaten
bart B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
wat een top avond we zijn uit belgië speciaal naar dit kleine leuke restaurantje gekomen om ons 15 jarig huwelijk te vieren. wij liepen met de kerstmarkt langs en gelukkig hadden ze nog plaats voor ons vandaar dat wij nu voor een gezellige bijzondere avond weer terug zijn gekomen om ons jubileum te vieren. wij namen het uitgebreidste 5 gangen menu net als de vorige keer. de kwaliteit was weer zeer hoog! de bediening was uitmuntend. er werd zelfs aan ons jubileum gedacht door middel van een vuurwerkje bij ons dessert. dit maakte deze mooie feestelijke avond helemaal af! de volgende reservering hebben wij alweer staan. van de zomer heerlijk op het terras genieten van de zon en uiteraard weer het overheerlijke 5 gangen verassing menu! tot snel team knollen en citroenen. we kijken er nu al naar uit!!!
pieter D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Hallo oma het was weer geweldig we namen het kan niet kiezen menu hier bij krijg je de hele kaart in het klein op je bord gepresenteerd we waren met 4p dus we namen 2x hapjes van de lepel en 2x soeptrio als hoofd gerecht 2x vlees en 2x vis het was geweldig we wilde het grand dessert omwiselen voor oma's lekkernijen dit was geen enkel probleem wat dit desert hoort echt bij knollen en citroenen de kwaliteit is hier altijd super de dames in de bediening weten wat ze doen echte toppers al met al komen wij hier heel graag tot snel
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
De ambiance is erg leuk. Klein en gemoedelijk. Wel erg weinig ruimte. Jas uit en aantrekken in de gang en later weer terugzoeken op de kapstok is zeer lastig. Je slaat zo de schilderijtjes van de muur. Ook staan de tafels te dicht op elkaar. We zaten met de rug van de stoel tegen die van de mensen aan het tafeltje achter ons.
De ontvangst en service was uitstekend. Dat maakt veel goed.
De kaart ziet er leuk uit, maar de kwaliteit van het eten veel erg tegen. De visgerechten waren niet lekker. Zeer weinig smaak en droog. Het vlees was gaar en te eten, maar daar was ook alles mee gezegd. Ook niet gekruid en sausjes of jus waren ook smaakloos. Al het vlees lag op aardappelpuree. Wisselend gemengd met wat groente, zoals een beetje rode kool of wortel. Zeer eenzijdig. Overal kreeg je frietjes bij. Waarom niet een goed ouderwets gerecht als hachee met zelfgemaakte rode kool en appelmoes. Of mooie gekookte aardappelen met een goede smaak. Eten zoals grootmoeder dat maakte hoeft niet zo saai en smaakloos te zijn lijkt ons.
Wij gaan hier niet meer terug.
Kimberly D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
voor de tweede keer deze maand wezen eten. deze keer met mijn ouders. was wederom top met super gezellig sfeertje en vriendelijke bediening. weer super gegeten... complimenten aan de keuken en het hele team!
Marnix O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten in gezellige, ouderwetse setting. Vriendelijke bediening. Aanrader als je eens iets anders wilt dan het standaard dineren.
Doreen P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Prima gegeten in een nostalgisch restaurant. Hielden zeer goed rekening met dieetwens.
Inrichting bracht ons terug in onze kindertijd. Bediening vriendelijk en snel.
Voor herhaling vatbaar.
Kimberly D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
erg lekker gegeten,super sfeer net of
ik bij oma vroeger thuis op visite was.
als dessert oma's lekkernijen, zeker een aanrader. al met al top avond!
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Ontvangst zeer onvriendelijk. Waren er voor 60jr huwelijk. Kortaf bediening door oudere dame. Jammer voor het bruidspaar.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
De verjaardag van mijn man gevierd met vrienden. Dit was niet doorgegeven, maar er kwam wel een dessert met vuurwerk uit de keuken, heel attent. Het eten was goddelijk, complimenten voor de kok. Wat een geweldige avond, bedankt!!!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Geweldig gegeten. Oma in de war menu, heerlijk. Complimenten voor de kok. Enne... erg attent om met een versierd dessert te komen voor mijn jarige man. Hadden we vooraf niet verteld, dus des te leuker dat hier op ingespeeld werd. Alles helemaal goed, wat een fijne avond!!!
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Altijd ouderwets gezellig eten! De gangen worden precies met de juiste tussenposes geserveerd, waardoor je echt een avond uit bent. Komen ook geen gasten na ons, zodat je hier gerust de hele avond kan zitten. Erg lekker is altijd de spoom in een klein wekpotje. Menukeuze erg gevarieerd, door het kanniekiezen menu, overal kleine hapjes van!
Zelf ben ik helemaal weg van Michaels lekkere zoete lof! Ook het granddessert is helemaal top, met van alles en nog wat erop zoals appelgebak en diverse shotjes, ijs enz. Wij komen hier erg graag!
Rvreugdenhil .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Gewoon ontzettend lekker gegeten. Met zn 5-en verschillende gerechten gegeten, zowel vis als vlees erg lekker en goede temperatuur. De warme borden droegen hiertoe zéker bij.
Het dessert was een verassing maar zeer de moeite waard! Vriendelijke jongedame die ons bediende en de avond extra gezellig maakte door persoonlijke aandacht! Tot slot hulde aan de kok(ken) en bediening. Een gezellig restaurant in het hart van de stad Dordrecht en lekker. Aanrader!
Fie V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Wat een geweldige zaak eten super goed we Namen kalfsucade nog nooit zo lekker gegeten mals en had geen mes nodig als desert namen we oma's lekkernijen de beding en keuken dikke pluim

Tot snel oma
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Zonder reservering konden wij er met 4 personen terecht. Even overleg of er wel plek was, hoewel later bleek dat het nog niet half vol kwam te zitten. Een aardige amuse vooraf. Aanvang met een witte wijn. Op het glas van de witte wijn de keuze uit droge of zoete (...). Wij hadden gehoopt op meer keuze. Dan maar een droge witte wijn, die dat niet bleek te zijn. Een gewone goedkope slobberwijn. De dame in de bediening was enorm vriendelijk, maar was iets onervaren. Als voorgerecht namen wij de kaaskroketten en de zalmtompoes. De laatste was prima, evenals de kroketten op een bedje van een weinig spinazieblaadjes en wat sla als garnering. Wel fenomenaal duur om voor 2 overigens lekkere kaaskroketjes 10 euro te vragen. Als hoofdgerecht kalfssukade, dorade 2x en biefstuk. Alle gerechten werden geserveerd met wat frieten in een klein mandje, niet bepaald overdadig. De frieten duidelijk uit een of andere grootverpakking, niet echt lekker, melig. De sukade werd al meteen bij het aanzicht teruggestuurd: delen waren zwart verkoold(!). Echt nog nooit eerder meegemaakt. Daarna kwam het wel erg snel terug uit de keuken (...) en bleek het alsnog een droge toestand te zijn. Een deel van deze kleine portie niet opgegeten. De dorade was aardig, maar wel erg hard op de huid gebakken, tot een zeer krokante huid aan toe. Daardoor was deze vis nog net niet te droog. De biefstuk was beslist geen biefstuk, maar wij hebben het verder zo gelaten. Eten en wegwezen daar. Nog een leuke spoom op originele wijze tot besluit. Echter. Toen wij volledig klaar waren met eten, kwam uit de keuken nog een klein stoofpotje witlof, zeer lekker maar met zwartgeblakerde delen deegomhulsel, en een mini potje heerlijke appelmoes. Op onze belangstellende vraag hoe de witlof zo lekker zoet was, kwam bij navraag in de keuken via de bediening het cryptische antwoord dat de kok dit vergeten was... Heel vreemd allemaal. Bij het afruimen kukelde de hele boel nog uit de handen van de zeer aardige bediendster. Geen dessert, geen koffie. Snel weg en er nooit meer terugkomen. Al met al ongelofelijk veel te veel betaald voor uiterst matige en amateuristische kwaliteit.
Kelly J.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
geweldig wij zijn met een goep van 42 personen geweest we hadden een 5 gangen oma in de war menu bij binnenkomst kregen we een amuze van het huis dat zie je niet veel meer daarna kwam er genog brood op tafel ook van het huis als iedereen kon zelf kiezen wat Ze wilden vis,vlees of een combi van vis of vlees al mijn gasten waaren meer dan te vreden we hebben zelfs voor volgend jaar al oma's huis kamer gereserveert en komen zeker snel met zijn tweetjes eten wat was dit een top avond (18.00 tot 0.00) dit moet je echt beleven oma's kleinkinderen weten echt wat ze doen super super namens de hele groep een dikke 10!
Arald P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Zeldzaam wat een leuke eet gelegenheid. Hier kan je goed een avondje vullen.
Zeker als je niet kan kiezen is daar op ingehaakt.... Je krijg van alle gerechten een beetje... Dus zo proefje heel de menu kaart.... Aanrader!
Bediening erg vriendelijk, de opbouw heel sfeer vol. We voelden er ons gelijk op ons gemak.
Zeker nog een keertje terug.