Over het restaurant Knoflookrestaurant Look

Ode aan knoflook

In het leukste stukje van Rotterdam vind je deze fijne zaak. Roze knoflook uit Lautrec, een licht gerookte variant uit Arlon, verfijnde witte uit Vitoria; in de keuken worden er de lekkerste mediterrane gerechten mee bereid. Ontdek de veelzijdigheid van dit heerlijke product. Een openbaring!

Meer informatie over restaurant Knoflookrestaurant Look

Tram 4 - Halte 's Gravendijkwal Metro A, B, C - Halte Dijkzigt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30
- Diner vanaf 17:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
9,3
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Adriaan Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Het was een warme avond, dus afgesproken op het terras. Een leuk gezellig driehoekig terrasje gelegen aan een woonstraat. Fijne plek. Prima bediening en heel goed eten. Terugkomen dus.
M R.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Gevarieerde en originele gerechten. Prijs kwaliteit is goed. Vriendelijk personeel en een goede service. Stokbroodjes met kruidenboter, olijfjes en karaf water van het huis. Top !
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten!
Bediening heel aardig en vriendelijk.
Ik zal de komende dagen naar knoflook ruiken :P minder prettig voor mijn omgeving :)
Charlene I.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Dit keer voor de op de huid gebakken zeebaars gegaan. Lekker! Bediening ook hartelijk en attent. Een van mijn favoriets eetgelegenheden in Rotterdam.
melissa_van_halen .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk zoals altijd

Dit restaurant voelt als thuiskomen. Vriendelijk personeel. Huiselijke sfeer. Heerlijk eten. Het terras was open. We hebben ontspannen in de tuin genoten van onze 3 gangen.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Ontzettend leuke avond gehad! Heerlijk eten en bijpassende wijnen. Leuk om ook in de tuin te kunnen eten.
Komen snel nog eens terug om de rest van het menu te proberen.
majolei .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Dit is de 4e keer dat ik hier gegeten heb. Het eten is altijd lekker, de bediening vriendelijk en willen graag dingen uitleggen als je vragen hebt. Fijn en leuk zaakje om naar terug te keren.
Cherish H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten en er hangt een leuke ongedwongen en ontspannen sfeer.
Wij komen hier zeker nog eens terug!
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Een uitmuntend restaurant. Op tafel gelijk brood met dip en karaf water. Bediening zeer op orde (al mag het soms een tandje minder). Eten lekker, maar wel lang gewacht op de hoofd- en nagerechten. Het nagerecht, de knoflookroomijs en de smeuïge chocoladetaart is wel iets waar ik voor terug zou komen! Entourage leuk, maar wel erg rumoerig.
Suus D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
heerlijk gegeten! wij hebben allemaal voor de 3 gangen menu gekozen (de standaard en de wisselende dagmenu) en de smaak van de knoflook overheersde niet te erg, zodat je de gerechten goed kon proeven. zelfs bij de knoflookijs was het subtiel aanwezig! :)
klein minpuntje, er wordt niet standaard een salade of groenten bij het hoofdgerecht geserveerd, dat zou wel lekker geweest zijn
maar, wij komen zeker terug!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hadden hier al een aantal keer gegeten. Nu was het een tijd geleden en kwamen we hier terecht via de AH restaurantweken. We hebben wederom superlekker gegeten! Vooraf: carpaccio en de garnalen in knoflookolie, hoofdgerechten: kabeljauw en stoofpotje en als nagerecht: tompouce en creme brulee. Alles was wederom weer heerlijk! Wat ook top is: gelijk bij binnenkomst een karaf water met citroen en vers brood met heeeerlijke aioli op tafel. Tel daar bij op de supervriendelijke dames die er werken, dat maakt een bezoek aan dit restaurant af!
Krijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Superleuk adresje in Rotterdam! met heerlijk lamsvlees en kip met vleugje knoflook. mmmhh..... wij komen er graag weer een keertje terug als we vanuit Zeeland een dagje Rotterdam doen. Met groetjes aan de gastvrouw :)!
p.s. niet doorvertellen hoor, anders wordt het daar té druk!
Chiel J.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Goed adres, de bediening is alleen overvriendelijk. De eigenaresse loopt de hele avond met een vastgebeitelde glimlach op haar gezicht. Dat mag wat mij betreft wel een onsje minder
Job M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijke avond gehad, chardonnay was top, leuke kaart, goede sfeer en vriendelijke bediening. Wij gaan er zeker terugkomen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Kleine maar overzichtelijke kaart die de keuze makkelijker maakt. Toch voldoende variatie. Gezellig sfeer. Voor wie van knoflook houdt een aanrader.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel????
Raïssa D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Het eten was lekker dat zeker ! Maar ik had graag wat meer variatie gewild. Het is natuurlijk een knoflook restraunt maar het was echt een en al knoflook ...

Ik vond het ook een beetje aan de prijzige kant. Het personeel was heel vriendelijk en heeft ons goed geholpen. Toen wij de rekening vroegen waren ze ons alleen vergeten en hebben wij vrij
lang moeten wachten tot dat hij kwam. Ook moet je voor het betalen naar beneden lopen
(misschien is het handiger om een portable pin apparaat aan te kopen )

De inrichting was klassiek , mintkleuring met bloemen en natuurlijk overal knoflook wat heel leuk was.( De menukaart had ik wel echt als een boekje gewild ) het was een plaat waar losse kaarten op zaten.

Al met al zeker een aanrader om naartoe te gaan!!
Sarah P.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Ik heb een hele gezellige avond gehad. We werder zeer vriendelijk ontvangen en behandeld door de twee gastvrouwen. Gezellig en knus ingericht. Ik heb heerlijk gegeten. Ik had als voorgerecht een hele knoflook uit de tajine genomen. Als hoofd gerecht de lamsbout, het vlees was zo mals en mooi dat het van het bot afgleed. En als dessert de witte chocolademousse tompouce met daarnaast een bolletje knoflook roomijs, omdat het moest proeven.
Kortom een leuke en lekkere avond gehad met goed eten!
ChrisW .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Zoals altijd een vriendelijke ontvangst en uitstekende gerechten met een rekening die bepaald acceptabel was. Een vertrouwd adres in de buurt!