Over het restaurant Knoflookrestaurant Look

Ode aan knoflook

In het leukste stukje van Rotterdam vind je deze fijne zaak. Roze knoflook uit Lautrec, een licht gerookte variant uit Arlon, verfijnde witte uit Vitoria; in de keuken worden er de lekkerste mediterrane gerechten mee bereid. Ontdek de veelzijdigheid van dit heerlijke product. Een openbaring!

Meer informatie over restaurant Knoflookrestaurant Look

Tram 4 - Halte 's Gravendijkwal Metro A, B, C - Halte Dijkzigt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30
- Diner vanaf 17:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Abe J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Abe J.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
m.d.v. .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Winny A.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Ik was op zoek naar een knus restaurantje waar ik samen met mijn schoonzusje en mijn nichtje van 8 maanden lekker kon eten en kletsen. Ik was op zoek naar een speciaal restaurantje voor een speciale avond want wij zien elkaar weinig aangezien zij in het buitenland wonen. Ik had geen beter restaurant uit kunnen kiezen dan Look. Het eten was heerlijk (dat is het altijd), de service was perfect en we hebben echt genoten. Bedankt voor de fijne avond en de goede service. Zo attent als dat jullie zijn ervaar ik het zelden.
Salar S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Goed en vriendelijk ontvangen door de bediening. Gerechten waren zeer smakelijk en werd goed gecommuniceerd of het volgende gerecht al gewenst is. Zeker een aanrader
edmee 1.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was erg lekker. De knoflook, waar we voor kwamen, was goed aanwezig.
We zijn fijn en persoonlijk geholpen.
We komen zeker terug!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten . Vriendelijke bediening!!!
Amanda K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heel apart eten. Alleen dorade was redelijk visserig qua smaak. Maar heel leuk concept. Zeker naartoe gaan.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Op je verjaardag zo'n fijne avond hebben maakt de dag helemaal compleet! Hele fijne service, erg smaakvol dagmenu en het knoflookijs een bijzondere ervaring (als je knoflookaddict hebt is het echt hemels). De droge mond de dag erna was het helemaal waard!
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Erg goede ervaring, waarbij je je als gast altijd op de eerste plek voelt staan. Het eten en het concept zijn onderscheidend en de prijs-kwaliteit verhouding is prima!

Zeer de moeite waard!
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten, geweldig om zoveel gerechten met knoflook te kunnen eten, zelfs knoflookijs als dessert, prima, gezellige atmosfeer, heel hartelijk ontvangen.
h D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We hadden dagmenu genoemen. 3 gangen-menu. Was erg lekker, vooral de geroosterde paprikasoep met veel knoflooktenen. Geweldig.
MwSmith .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zeer vriendelijke en attente bediening. Ze hadden ook mijn opmerking gelezen over dieetwensen (de meeste restaurants lezen de opmerkingen niet bij de reservering) en zij hielden daar perfect rekening mee. Het eten was erg lekker en bijzonder. We komen zeker vaker terug. Het restaurant is helaas niet in een fijne buurt. Er is een coffeeshop vlakbij.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten! De gerechten waren lekker en goed vullend! De lamsbout van mijn man was super mals en goed klaar gemaakt
Neffy P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Bediening is lief! Eten was prima en in goede verhouding met de prijs :-) Ondanks dat alles om het thema knoflook draait, boet het niet in op variatie. Er is voldoende keuze. Wij komen hier zeker terug.
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Samen met m`n ouders ,vriendin en dochter genoten van de voorgeschotelde gerechten , hebben er heerlijk van genoten, en is zeker voor herhaling vatbaar
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Hele leuke/ aardige bediening! Erg lekker gegeten na mijn diploma uitreiking. Wel zorgen dat je tegelijk met je partner gaat want de volgende dag ruik je de knoflook nog steeds!
Jurgita I.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk eten en attente bediening.
Esmee H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wij hebben Erg lekker gegeten. Vriendelijk personeel en we kregen perfect op tijd ons eten. Stoelen zitten minder lekker. Ook een klein tafeltje voor grotere mensen.
Joris D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Mijn vrouw en ik wouden een keer met de hele familie gezellig uit eten, we besloten naar Knoflookrestaurant Look te gaan alles ziet er daar erg modern uit. Er is veel keuze in het menu, je kunt kiezen uit een 3 gangen menu, voorgerecht, soepen, hoofdgerecht ook vegetarisch, vis, vlees, en natuurlijk de nagerechten veel keus dus. Toen we eenmaal een tafel kregen hadden we gekozen voor Bruschetta met gerookte makreelfilet. Als hoofdgerecht hadden we Provençaalse scharrelkip. En een paar heerlijke Knoflookroomijs als dessert. Al het eten was top alleen was het personeel niet erg vlug, wel waren ze erg vriendelijk. Het eten werd mooi geserveerd leek net kunst. Ik beveel dit restaurant aan iedereen aan het eten is erg lekker en je zult geen spijt krijgen.