Over het restaurant Knoflookrestaurant Look

Ode aan knoflook

In het leukste stukje van Rotterdam vind je deze fijne zaak. Roze knoflook uit Lautrec, een licht gerookte variant uit Arlon, verfijnde witte uit Vitoria; in de keuken worden er de lekkerste mediterrane gerechten mee bereid. Ontdek de veelzijdigheid van dit heerlijke product. Een openbaring!

Meer informatie over restaurant Knoflookrestaurant Look

Tram 4 - Halte 's Gravendijkwal Metro A, B, C - Halte Dijkzigt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30
- Diner vanaf 17:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
9,4
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Wat een leuk plekje! Als ik het niet gereserveerd had zou ik niet weten dat het er zat. Leuke vriendelijke bediening, je voelt je hier echt te gast. Het eten was heerlijk! Wij hebben een hele leuke avond gehad. Ik had zelf de banoffee taart als toetje, deze was heerlijk en vers gemaakt!
Justin D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heel lekker eten met een goed sfeer. Service is ook heel goed.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Een vindingrijke keuken, een gezellige sfeer en attente dienstverlening maken van Look een leuke bestemming - we komen zeker terug.
Christa H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij hebben hier erg lekker gegeten!l en komen hier zeker terug, Er is een gezellige tuin dus met mooi weer lekker buiten zitten.
jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het restaurant ziet er erg gezellig uit. En wat een vriendelijke bediening! Genoeg keuze in gerechten en het smaakt allemaal heerlijk. De wijn was lekker en de sfeer was goed. Wij gaan hier zeker vaker komen.
Patricia_eet .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Door AH actie hier terecht gekomen. Voor herhaling vatbaar! Met OV goed bereikbaar. Gerechten die al succesvol 16 jaar op de kaart staan, zegt genoeg. Ben benieuwd hoe volgende keer het dagmenu eruit ziet. Wisselt dat regelmatig?
Abe J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Altijd weer een smaakvol feestje, inmiddels weer wat nieuwe gerechten op de kaart! Ook het gouwe ouwe kippannetje met 15 teentjes knoflook staat er op, lekker zelfgemaakt knoflook ijs met een vers bakkie 'man met bril' koffie om het af te sluiten :-)
Abe J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Een gezellig knus restaurant. De bediening is erg vriendelijk en een relaxe sfeer.
Erg leuk is de likeur en jenever van knoflook en sinaasappel.
Het eten is erg smaakvol en mooi gepresenteerd.
En natuurlijk moet je ook het knoflookroomijs als nagerecht proeven!!
i.ligthart .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Leuke locatie. Gezellige inrichting. Perfecte bediening. Eten prima. Prijs/kwaliteit prima.!

Kortom voor herhaling vatbaar.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goed personeel en mooie sfeer in de zaak. Lamsbout was heerlijk mals en goede smaak door knoflook en rozemarijn. Enige verbeterpunt zou meer groente zijn. Rondom het hoofdgerecht enkel vlees en aardappeltjes, maar nagenoeg geen groente.
Carola B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Dit was de vierde keer dat we bij look hebben gegeten en weer een heerlijke avond gehad. Goed eten, knus ingericht en vriendelijke bediening. Enige nadeel is dat het heel rumoerig is.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Boeking via A.H. aanbieding anders hadden wij dit nooit gevonden.Bij binnenkomst werden wij gastvrij ontvangen,bediend door een ontzettend aardige serveerster,waarvoor een groot compliment dan smaakt het eten dikwijls nog lekkerder,eten was perfect.zullen zeker dit restaurant aanbevelen,en zelf weer snel een bezoek brengen.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Jaren om de hoek gewerkt maar nog nooit bezocht: nu al onze ontdekking in 2017!
Laat je niet afschrikken door de coffeeshop direct naast deze kleine horeca-parel: alles klopt aan dit restaurant:
de attente bediening, de ontspannen sfeer en vooral het originele en heerlijke eten tegen een eerlijke prijs.
Maaike L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heel lekker gegeten: gamba's, varkensnek en lamsbout waren super, en knoflooktoetjes ook! Maar vooral de hele vriendelijke ontvangst en de attente bediening maakten ons etentje hier heel aangenaam!
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Prima plek voor een gemoedelijke maaltijd, gezellig, prima bediening en goed eten... niks mis mee, absolute aanrader!
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Erg lekker gegeten! De bediening was super vriendelijk en heel attent.
JohanG71 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Smaak is top! Bediening is zeer vriendelijk. Grootte van de schotel valt toch wat tegen .
c.klaphaak .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Na een leuke ontvangst, kregen wij zonder vragen al een heerlijke fles Rotterdams water op tafel. De bediening legt de gasten in de watten. We hebben er heerlijk gegeten. En komen beslist een keer terug.
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten , komen nog terug om in de tuin te eten. Leuke bediening ondanks de drukte tijd voor een persoonlijk praatje.