Over het restaurant Knoflookrestaurant Look

Ode aan knoflook

In het leukste stukje van Rotterdam vind je deze fijne zaak. Roze knoflook uit Lautrec, een licht gerookte variant uit Arlon, verfijnde witte uit Vitoria; in de keuken worden er de lekkerste mediterrane gerechten mee bereid. Ontdek de veelzijdigheid van dit heerlijke product. Een openbaring!

Meer informatie over restaurant Knoflookrestaurant Look

Tram 4 - Halte 's Gravendijkwal Metro A, B, C - Halte Dijkzigt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30
- Diner vanaf 17:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,5

Jouw recensie over het restaurant Knoflookrestaurant Look

Milea T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken! Goede service en gezellige sfeer! De klassiekers op de menu kaart stellen nooit teleur! !!
Steve R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en leuke ambiance. Prijs kwaliteit goed in balance.
Wij komen zeker snel terug.
Lisa H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij Look! De bediening was erg vriendelijk. Zeker een aanrader om heen te gaan als je in Rotterdam bent.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk eten in een typisch Rotterdams restaurant. Zeer bedreven in wat ze doen. Knoflookijs met pure chocoladetaartje is de absolute aanrader!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
We waren hier pas voor de tweede keer en weer verdienen ze een dikke vette 10 op rij.
Bescheiden en vriendelijke bediening, je voelt je meteen welkom door de royale karaf water met citroentje en sneetjes stokbrood met aioli en olijfjes. Een ongedwongen sfeer.
Voorgerecht wilde spinaziesoep was heerlijk, ook de spaghetti aglio beviel goed van mijn man.
Hoofdgerecht koos ik voor de gamba's en mijn man voor de entrecote, allebei een goede keuze. Bij het hoofdgerecht heb je keuze uit frites of roseval aardappeltjes. De apart bijbestelde groene salade is lekker fris.
Als nagerecht kozen we allebei voor de knoflookroomijs met pure chocoladetaart... Tot de volgende keer! :-)
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Was weer heerlijk. met de neus op de feiten dat het alweer te lang geleden was dat we hier hadden gegeten. Top.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Zeer vriendelijke, behulpzame, meedenkende bediening. Zoals altijd heerlijk gegeten. Een 10!
Marga .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening super vriendelijk. Ik wist niet dat knoflook in verschillende gerechten zo verschillend kan smaken. Zelfs in ijs!!
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
heerlijk gegeten, sfeervol en welkom gevoeld!
René C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten knus en gezellig ingericht kip knoflook was erg lekker nagerecht ijs met knoflook en chocolade taart was er lekker en verrassend
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Zeer vriendelijke bediening, echter wat onderbezet waardoor met name de rekening wat lang op zich liet wachten. Ontzettend leuk concept, wij komen zeker terug!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk, ijs met knoflook had ik niet zo lekker fris verwacht, de liefste serveersters die ik in tijden gezien heb en alles was er enorm snel; top tent!
Sherida V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij Look! Leuk concept, echt een keertje wat anders dan anders. Ook de bediening was heel vriendelijk en netjes. Wij komen hier zeker nog eens terug - de knoflooksmaak waarmee ik vanmorgen wakker werd neem ik voor lief.
Francois B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Woensdag geweldig lekker gegeten bij look. Super vriendelijke ontspannen bediening
Hele relaxte sfeer.
Een hele dikke Grote aanrader ik ga er zeker heel snel nog een keer eten!
Margotculi D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Gezellig restaurantje, heel sfeervol. Zeer behulpzame en zorgzame bediening. Erg prettig dat je een hond kunt meenemen voor wie ook nog eens goed wordt gezorgd. Het eten was lekker.
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Super lekker gegeten
Een hele malse lamsbout met heel veel knoflook jammie
Goede service laten je rustig eten
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Afgelopen weekend ben ik hier gaan eten voor de tweede keer en het was weer heerlijk! Vriendelijk personeel, leuke inrichting en och, de geur.. Heerlijk! Knoflookliefhebbers, ga hier heen. Het is echt heel erg lekker! 'Look is een fijn restaurant, prima prijzen en alles biologisch. Echt een aanrader! Het enige puntje wat ik misschien heb, is dat ik vrij dorstig was, omdat er maar twee keer is gevraagd - over de gehele avond - of ik iets wilde drinken, maar dat is dan ook het enige wat er 'mis' was.
1lepel V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het is een heerlijk restaurant,met lekker eten en een vriendelijke bediening. Alleen jammer dat het zo rumoerig is. Zeker voor herhaling vatbaar.
Cathelijne K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Hier kan je heel erg lekker eten van een gevarieerde kaart. Ze hebben ons een heerlijke avond bezorgd met hun goede service.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Fantastisch leuk restaurant waar je heel erg lekker kan eten. Voorwaarde is wel dat je niet bang bent voor een beetje knoflook, maar dat spreekt voor zich als je naar een knoflook restaurant gaat. Maar wat ze hier met knoflook maken is wel heel erg lekker!