Over het restaurant Knoflookrestaurant Look

Ode aan knoflook

In het leukste stukje van Rotterdam vind je deze fijne zaak. Roze knoflook uit Lautrec, een licht gerookte variant uit Arlon, verfijnde witte uit Vitoria; in de keuken worden er de lekkerste mediterrane gerechten mee bereid. Ontdek de veelzijdigheid van dit heerlijke product. Een openbaring!

Meer informatie over restaurant Knoflookrestaurant Look

9,5

Jouw recensie over het restaurant Knoflookrestaurant Look

Rob C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Geweldig de vriendelijkheid van de bediening de kip met 15 tenen was top, lekkere wijn in een gezellige ambiance. Voor mij een toppertje waar je graag terig komt.
Samantha D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Super leuk restaurant! Lekkere gerechten, goeie sfeer, en door de keuken konden we in de knusse tuin zitten. Wij hebben heerlijk gegeten en komen snel weer terug!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
overheerlijk adres, lekkere en creatieve keuken, warm onthaal; zeer correcte prijs
hier komen we zeker terug; geschikt voor koppels , families, vriendengroepje
Loek T.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Prijs kwaliteit wel echt teveel. Het is niet erg bijzonder en weinig in portionering. Vier garnalen voor 9.50,- is niet niks... Hoofdgerecht: de kip met wat knoflook, het heeft niks bijzonders voor bijna 20euro. Er wordt veel gesproken over dit restaurant, maar zo denderend is het dan niet. Wel leuk qua uitstraling en goede wijnen. Bediening was gewoon leuk.
Suzanne T.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Lekker eten, super vriendelijk personeel, leuke stadstuin (met wat muziek van de buren later op de avond, vandaar 'levendig' geluidsniveau). Ik kom hier graag, vooral om mensen die knoflook ook waarderen het concept te laten proberen. Waarschuwing: je stinkt de dag erna enorm, maar het is het waard..!
Eva Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Lekker eten. Goede bediening! En zelfs een tuintje waar je kan eten.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Ik kan wel weer zo'n heel verhaal op gaan schrijven, maar het was gewoon weer top. We zaten nu een keertje in de tuin, ook leuk. En kan je stiekem een blik werpen in de keuken. :-)
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Hele vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Gerechten zijn goed in balans en de wachttijd is precies goed. Wij komen hier zeker terug!
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk met vrienden hier gegeten. In de tuin bij lekker weer. Geweldig weer.
Kwaliteit en heel vriendelijk personeel.
Yvonne. T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Fantastisch lekker! Unieke ervaring, knoflook roomijs met chocoladetaart. Echte aanrader!
Lydia P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Geweldig eten, perfecte bediening, uitstekende sfeer, in één woord: AANRADER en zeker een plek om vaker terug te komen......................................................................
geesje W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten lekker is om aantebevelen
Demi M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het was voor ons de eerste keer bij restaurant ‘Look. We hebben heerlijk gegeten en de service was ook heel erg goed, en dat voor een betaalbare prijs. Wij komen hier zeker terug!
B. B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten. Prima concept, en een aanrader als je een knoflook liefhebber bent. Stevige prijzen, gewoon een keertje doen.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten, het knoflook thema van het restaurant komt ten goede in de gerechten. Heel ontspannen en vriendelijk personeel. Later op de avond kwam er een groter groep waardoor het iets rumoerig werd, maar desondanks een super avond gehad.
Daniella K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Was gezellig, bediening goed
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Top restaurant met een eerlijke keuken en geweldig personeel.
Rita G.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Niet de eerste en zeker niet de laatste keer dat we er waren! Heerlijk en eerlijk eten. Supervriendelijke bediening. Erg attent, kom je niet veel meer tegen! Intiem restaurant, leuk ingericht. Aanrader in alle opzichten!
Edith L.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Lekker gegeten in restaurant Look! Hele aardige bediening en het is een gezellig restaurantje. Helaas zat naast ons een grotere groep, waardoor we elkaar niet altijd even goed konden verstaan. De akoestiek kan zeker beter!
MEFDEBOCK .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Ons eerste bezoek dateert van juli 1999 toen we elkaar net 3/4 jaar kenden. En het vorige bezoek was alweer 8,5 jaar geleden. Nu ons 8e bezoek. Impressie: http://twitter.com/MEFDeBock/status/989782085786357760. Het blijft een superzaak. Zorg dat je de dag erna geen afspraken hebt, want je ruikt naar knoflook.