Foto's van gerechten

Over het restaurant Knoflookrestaurant Look

Ode aan knoflook

In het leukste stukje van Rotterdam vind je deze fijne zaak. Roze knoflook uit Lautrec, een licht gerookte variant uit Arlon, verfijnde witte uit Vitoria; in de keuken worden er de lekkerste mediterrane gerechten mee bereid. Ontdek de veelzijdigheid van dit heerlijke product. Een openbaring!

Meer informatie over restaurant Knoflookrestaurant Look

9,5

Jouw recensie over het restaurant Knoflookrestaurant Look

John L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Er zou een keer goed nagedacht moeten worden over de verlichting. Als drie van de vier gasten aan een tafel hun telefoon pakken om te kunnen lezen wat op de kaart staat, dan is de schemering iets te gezellig.
Een ander lettertype en grootte van de kaart helpt daar ook bij.

Qua eten en service kan je niet anders dan maximaal scoren. En eigenlijk is dat nog te weinig. Zo goed is het
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Origineel concept, persoonlijke bediening. Gezellige huiskamerstijl met heerlijk eten!
Eveline L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het eten was heerlijk en de mensen waren heel vriendelijk. Ik had de kip besteld en die was zo mals dat hij van het bot afviel. Het personeel was in het algemeen heel vriendelijk. Bij het opnemen van onze bestelling was de bediening proactief en kwam met suggesties toen wij over de bijgerechten aan het overleggen waren. De sfeer is een huiskamergevoel.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
't Lam was heerlijk, langzaam gegaard
Alfred D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Leuke intieme zaak. Knus.
Ursula D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Gouden avond! Werkelijk fantastisch gegeten, prettige en goede bediening zonder opdringerig te zijn. Echt heel vriendelijk. Het kan warm worden en lawaaiig zijn maar met zo’n menu maakt dat niet uit. Bedankt voor een heerlijke avond!
Jaleesa B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten, knoflookgerechten waren heerlijk, ik kom zeker nog een keer terug!
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Ontzettend hartelijk, vriendelijk en geduldig personeel, we voelden ons erg welkom. Erg leuk om eens in een knoflookrestaurant te hebben gegeten, al vonden wij de "signaturedish' kip uit de oven erg droog.
De creme brulee met knoflooksinaasappel-likeur maakte alles weer goed.
Willy L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heel voorkomend en vriendelijk personeel! Het eten was verrukkelijk, een fijne avond gehad!
Brandon D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Lekker eten en vriendelijke bediening. Zou het zeker aanraden!
Tjeerd S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Eten en bediening was prima. Op een gegeven moment kwam er een grote groep naast ons zitten en dat was wat luidruchtig. Lamsbout en Catalaanse kip waren heerlijk.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Mensen die zeuren over dat je naar knoflook ruikt, hebben gewoon pech. En bovendien is het nog gezond ook! Was weer heerlijk allemaal, bedankt Frank en crew.
Joy O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
wij werden heel goed ontvangen en eten was heel lekker. De gerechten van de dag/Look menu passen goed bij elkaar (er werd goed overnagedacht). Dus een geslaagde avond bij Restaurant Look!
Fenneke V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Uitstekend eten, niet pretentieus en ontzettend vriendelijke bediening! Het restaurant is heel knus ingericht. Echt een aanrader in Rotterdam
Miguel S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
De sfeer is altijd goed, de bediening altijd vriendelijk en het eten altijd lekker.
Zoals het hoort! We komen zeker weer terug.
Justin K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heel erg lekker gegeten. Het moment van binnenkomen is ook heerlijk. De geur van knoflook is enorm verwelkomend! Erg genoten van de avond! DE lamsbout is echt een aanrader!
Gwendoline R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Ik ben zo blij dat ik deze restaurant gevonden heb. Als ik uit eten ga is dit echt wel mijn nummer 1 restaurant. Ben dol op knoflook maar de bediening is ook zo vriendelijk.
Wout D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Onze derde keer hier. Nu op een zaterdag, dus veel drukker. Maar de service lijst hier niet onder. Zoals alle vorige keren heel vriendelijk en het eten hoef ik het niet eens meer over te hebben, één woord dan: geweldig. Twee heel kleine puntjes van kritiek: de wijnglazen zijn te klein en er werd een bestelling vergeten. Dit laatste werd overigens tot onze tevredenheid opgelost. We gaan hier een keer met een groot gezelschap naar toe en dan kijken we of ze dat ook kunnen.
Maikel B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijke dames in de bediening.
Heerlijke huiswijn
Sarah S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening was heel vriendelijk. Een dikke verdiende 10 en ik kom graag nog een keertje terug!