Over restaurant Knoflookrestaurant Look

Ode aan knoflook

In het leukste stukje van Rotterdam vind je deze fijne zaak. Roze knoflook uit Lautrec, een licht gerookte variant uit Arlon, verfijnde witte uit Vitoria; in de keuken worden er de lekkerste mediterrane gerechten mee bereid. Ontdek de veelzijdigheid van dit heerlijke product. Een openbaring!

Meer informatie over restaurant Knoflookrestaurant Look

Tram 4 - Halte 's Gravendijkwal Metro A, B, C - Halte Dijkzigt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30
- Diner vanaf 17:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
h D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
MwSmith .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten! De gerechten waren lekker en goed vullend! De lamsbout van mijn man was super mals en goed klaar gemaakt
Neffy P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Bediening is lief! Eten was prima en in goede verhouding met de prijs :-) Ondanks dat alles om het thema knoflook draait, boet het niet in op variatie. Er is voldoende keuze. Wij komen hier zeker terug.
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Samen met m`n ouders ,vriendin en dochter genoten van de voorgeschotelde gerechten , hebben er heerlijk van genoten, en is zeker voor herhaling vatbaar
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Hele leuke/ aardige bediening! Erg lekker gegeten na mijn diploma uitreiking. Wel zorgen dat je tegelijk met je partner gaat want de volgende dag ruik je de knoflook nog steeds!
Jurgita I.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk eten en attente bediening.
Esmee H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wij hebben Erg lekker gegeten. Vriendelijk personeel en we kregen perfect op tijd ons eten. Stoelen zitten minder lekker. Ook een klein tafeltje voor grotere mensen.
Joris D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Mijn vrouw en ik wouden een keer met de hele familie gezellig uit eten, we besloten naar Knoflookrestaurant Look te gaan alles ziet er daar erg modern uit. Er is veel keuze in het menu, je kunt kiezen uit een 3 gangen menu, voorgerecht, soepen, hoofdgerecht ook vegetarisch, vis, vlees, en natuurlijk de nagerechten veel keus dus. Toen we eenmaal een tafel kregen hadden we gekozen voor Bruschetta met gerookte makreelfilet. Als hoofdgerecht hadden we Provençaalse scharrelkip. En een paar heerlijke Knoflookroomijs als dessert. Al het eten was top alleen was het personeel niet erg vlug, wel waren ze erg vriendelijk. Het eten werd mooi geserveerd leek net kunst. Ik beveel dit restaurant aan iedereen aan het eten is erg lekker en je zult geen spijt krijgen.
M.A. V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijk gegeten! Alleen: wat een knoflook!... ;-)
Augusta R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Waren hier nog nooit geweest en het was verrassend wat je allemaal met knoflook kan doen. Bij de Provinciaalse Kip en de Lamsbout (allebei heerlijk) ligt het voor de hand, maar bij de Crème Brullee met knoflooklikeur en het Knoflookroomijs waren we zeer verbaasd dat het zo lekker was. Een echte aanrader!
Jennifer H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Op 19/08/2016 hebben wij onze bruiloft mogen vieren in ons meest favoriete Rotterdamse restaurant. Eten, service, presentatie een 10+. Look heeft deze dag voor ons onvergetelijk gemaakt.
Veel liefs,
Jennifer & Willem
P.S. Bij deze reserveren wij tweeën alvast voor 19-08-2017
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Voor de echte knoflook liefhebbers. :-)
Bedienend personeel die echt plezier hebben in hun werk en het de gasten naar de zin maken, een karafje kraan water met citroen, heerlijk brood met aioli. Als het iets warmer geweest was had ik in het piepkleine, maar gezellig uitziend tuintje kunnen zitten.
Voor het 3 gangen Look menu gekozen: romige knoflooksoep met bosuitjes, Provençaalse scharrelkip (die zo van de botten afgleed en smolt in de mond), met 15 teentjes knoflook en knoflook-roomijs met pure chocoladetaart. Hierbij een simpele, maar smakelijke witte huiswijn gedronken. Al met al, een geslaagde maaltijd en voor herhaling vatbaar.
Ewoud B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Dit bekende Rotterdamse knoflookrestaurant doet ook wat ze beloofd, zo veel mogelijk gerechten op de kaart zetten waar knoflook in verwerkt is. Helaas is het wel een kaart waar al geruime tijd dezelfde gerechten op staan. Maar de kwaliteit is zeker goed, bediening (te) lief. Topper is carpaccio als voorgerecht, lijkt erg standaard, maar Look geeft er wel de juiste 'twist' aan. Je behoort hier natuurlijk als hoofdgerecht de kip met 15 tenen knoflook te eten, lekker, maar de kip mag zelf iets meer gekruid. Wijnkaart beperkt, maar zeker lekkere wijn erbij te vinden. Het lijkt overigens alsof je gezellig in Frankrijk in een bistro zit.
HS S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Per toeval bij restaurant Knoflook terecht gekomen tijdens ons weekendje Rotterdam, mede door het goede cijfer op Iens. Mijn voorliefde voor knoflook hielp uiteraard bij het proefgenot, maar de bediening en de kwaliteit van het eten maakten het geheel compleet. Als voorgerecht had ik de gamba's in knoflook en kreeg ik 4 reuzegamba's! Ze waren dus niet zuinig wat dat betreft. M'n vriend had rilette van eend en was daar ook zeer content mee. Als hoofdgerecht had ik de lamsbout waarvan het vlees van het bot gleed en in m'n mond wegsmolt! De kalfssteak van m'n vriend was ook precies goed! Als dessert had ik de banoffee en m'n vriend de crème brulee, beide overheerlijk! Ook had m'n vriend een bolletje knoflookijs genomen, maar hij was er zelf niet echt weg van. Ik, als knoflookliefhebber, vond het wel lekker, want het heeft een heuse knoflooksmaak. De bediening was erg attent en hartelijk en ik vond eten in een kleine binnentuin echt z'n charmes hebben. Als we weer een keer in Rotterdam zijn, komen we zeker weer bij Restaurant Knoflook eten.
Maasche .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Op een mooie zomerse dag in de tuin genoten van een heerlijke 3 gangen maaltijd. Alle vier de eters hadden iets anders besteld en alles viel in de smaak, met als hoogtepunten de hele geroosterde knoflookbol, soep van kastanje champignons en knoflook, kip met knoflook en aarbeien cheesecake. Als je ook maar een beetje fan bent van knoflook moet je dit restaurant efht eens proberen!
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Carpaccio vooraf was goed lekker om er zo bij te nemen: de knoflook uit de tajine. Hoofd was de provençaalse kip; deze was overheerlijk. En dan de lekkere witte wijn :)

Als nagerecht hadden we de creme brulee; als deze warm was geweest zou het eten een 10 krijgen
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
We hebben samen een 3 gangen menu genomen. Vooraf, knoflooksoep en tomaten knoflooksoep, allebei lekker. Hoofd, kip met veel knoflook, lekker en kalfssteak niet bijzonder. Na, Tiramisu, lekker en knoflook ijs, erg lekker. Bediening prima, wijn iets minder prima, maar een gezellig restaurant, een aanrader!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wij hebben hier gister gegeten ter ere van vaderdag. Was overigens niet mijn eerste keer hier. Het eten was lekker, het enige wat hierop aan te merken was de hoeveelheid van de gerechten. Het was eigenlijk zowel bij het voor als het hoofdgerecht net te weinig. Dit kan je natuurlijk zelf aanvullen met andere bijgerechten maar toch, dit was iets wat ons opviel. Verder niets aan- of op te merken.