Over het restaurant Knoflookrestaurant Look

Ode aan knoflook

In het leukste stukje van Rotterdam vind je deze fijne zaak. Roze knoflook uit Lautrec, een licht gerookte variant uit Arlon, verfijnde witte uit Vitoria; in de keuken worden er de lekkerste mediterrane gerechten mee bereid. Ontdek de veelzijdigheid van dit heerlijke product. Een openbaring!

Meer informatie over restaurant Knoflookrestaurant Look

Tram 4 - Halte 's Gravendijkwal Metro A, B, C - Halte Dijkzigt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30
- Diner vanaf 17:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1
9,5

Jouw recensie over het restaurant Knoflookrestaurant Look

Shirley D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de vriendelijke bediening. Ook was de inrichting knus en gezellig. Kortom een aanrader voor de knoflook liefhebbers:)
Ania K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Super lekker gegeten maar met een paar lekker frisse slablaadjes erbij zou nog lekkerder zijn ;))
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Aardige vriendelijke bediening en lekker gegeten met veel knoflook. Daar moet je natuurlijk wel van houden.
Al met leuk om een gezellig etentje met vrienden te houden
Leonie H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Geweldig! Heerlijk eten en een warm, welkom gevoel.
Mylja J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Super tof restaurant met leuke bediening en sfeer. Ook het concept van het restaurant vond ik zeer indrukwekkend. Ik kom zeker nog een keer langs!
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk eten! Alles is van hoge kwaliteit en je krijgt er een karaf water en schaaltje brood gratis bij. Het menu biedt genoeg keuze voor ons als stel zonder specifiek dieet. De serveersters zijn vriendelijk.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Leuk klein restaurant waar de knoflook een ereplaats krijgt.
Erna S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten! De bediening was zeer vriendelijk en alles liep soepel. Kortom, een leuke avond gehad!

Alleen jammer dag het restaurant naast een coffee shop zit, daardoor viel t niet zo op en loepen wij het eerst voorbij.
Minke Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten en een top service. Komen hier zeker nog eens terug. Hele aardige bediening, lekkere gerechten. Top avond!
Aleksandra H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het restaurant is klein, de akoestiek is het belangrijkste probleem daar, het was erg moeilijk om daar te ontspannen. Het eten was erg vettig, porties vrij klein. Het enige wat we veel hielden was het dessert-knoflookijs geserveerd met brownie, iets heel uniek wat we nooit eerder geprobeerd hebben. Het personeel is erg vriendelijk daar.
Brigitta B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, hele vriendelijke bediening en in de garderobe een kijkje in de keuken. Super leuk aanrader met hoofdletter A
Denise H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Mijn partner en ik hebben er erg lekker gegeten. Leuke, knusse locatie. Het was binnen wel vrij warm, iets om rekening mee te houden.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten!! Wij hebben het Lookmenu besteld, knoflooksoep, kip met knoflook en knoflookijs als dessert. Vooroaf kregen we heerlijk vers stokbrood met aioli en olijven. De bediening was ongelooflijk warm en vriendelijk. Wij omen zeker terug!!!
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Look is iets heel anders dan andere restaurants en alleen daarom al de moeite waard om te proberen.
Het eten was lekker en de bediening was geweldig.
Alleen jammer dat het ietwat rumoerig klonk in de verder gezellige ruimte.
Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Net als de vorige keren toonde Look ook vandaag weer zijn klasse! Service met een hoofdletter S en echt verrukkelijk gegeten! Hier kom ik zeker weer terug, ga zo door!
Mariette K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten niet groot, maar (voor mij) voldoende. Vriendelijke bediening, super service. Helaas bovenin een rumoerige groep.
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten, de medewerkers zijn super vriendelijk. Look is een feestje op zich. We hadden pech dat er een groep van 10 personen er was die erg luidrustig waren. We komen zeker terug
Sonya E.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We hebben heel erg fijn gegeten bij Look. Wat een knusse sfeer en ontzettend vriendelijke bediening! We gaan er zeker een keer terug.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Fantastisch eten! Voogerechten vonden wij iets te duur voor wat we kregen! Personeel was vriendelijk. Goed eten!
Marlieke R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk eten en erg vriendelijke bediening!