Over het restaurant Knoflookrestaurant Look

Ode aan knoflook

In het leukste stukje van Rotterdam vind je deze fijne zaak. Roze knoflook uit Lautrec, een licht gerookte variant uit Arlon, verfijnde witte uit Vitoria; in de keuken worden er de lekkerste mediterrane gerechten mee bereid. Ontdek de veelzijdigheid van dit heerlijke product. Een openbaring!

Meer informatie over restaurant Knoflookrestaurant Look

9,6

Jouw recensie over het restaurant Knoflookrestaurant Look

Emmy K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Als je van knoflook houdt, dan is dit restaurant een must. Heerlijke gerechten en zeer gastvrije sfeer.
poppiej .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten!
De roodbaars met citroenpasta was heerlijk. Het knoflookijs kwam met een goed chocoladetaartje. Tijd tussen diner, toetje uitkiezen en levering toetje kon iets korter.
karin.rosbergen .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
super lekker gegeten, echt een aanrader.zelfs met warm weer, want er is een tuin waar je heerlijk kunt zitten. je wordt begroet alsof je familie bent. bediening is vlot en aardig. vanaf de tuin kijk je zo de keuken in, dus je kan gewoon kijken hoe je eten klaar gemaakt wordt
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Zoals gewoonlijk was het weer fantastisch.
Kim T.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening informele sfeer. Goede prijs-kwaliteitverhouding, we komen zeker terug. Aanrader knoflook uit de tahin, knoflookijs met chocolade taart!
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Al voor de derde keer hier wezen eten en weer super lekker
elsvanzantvoort .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij Look. Goede sfeer en in een knusse omgeving. Knapperig vers brood met aioli kwam direct op tafel. De kaart bied voor ieder wat wils en er is een goede prijs kwaliteitverhouding. Onze gasten die we meenamen waren blij verrast!
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Lekker eten. Alleen hebben ze volgens mij al 10jaar dezelfde kaart.. tijd voor vernieuwing
Savannah B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Absoluut een aanrader! Wij wonen zelf niet in Rotterdam, maar zouden hier zeker voor omrijden! Pracht restaurant, top service en wat een geweldig goed eten!
Bertus S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
fijne hartelijke mensen met liefde voor het vak super gegeten
lindaouwendijk .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Ik vind dit een fantastisch restaurant met fijne aardige bediening. Heerlijk eten en het knoflookijs is erg aan te raden
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het kiezen uit de verschillende gerechten is altijd weer een opgave, zou ze allemaal wel willen maar heb maar één maag. Daarom komen we hier graag met enige regelmaat. Service en klantvriendelijkheid staan hoog in het vaandel. Graag weer tot ziens!
christiaan H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Een heel prettig restaurant, kleinschalig en een hartelijke ontvangst.Hier voelt iedereen zich gelijk thuis.
De kwaliteit van het eten is heel goed en puur door de echte natuurlijke smaken zonder onnodige toevoegingen.
Complimenten!
W. V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Het rook en smaakte 100% naar knoflook! Dus een goede knoflookervaring en een absoluut een aanrader, we komen zeker nog een keer terug om dit wederom te ervaren!
Gerrit O.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Gezellige huiskamer stijl. Lekker eten.
Ruby M.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Fijne inrichting en sfeer (jammer van het luidruchtige gezelschap naast ons, maar daar kunnen jullie niets aan doen). De bediening was heel vriendelijk en nooit te laat of te vroeg bij ons aan tafel. Het voorgerecht gerookte heilbotfilet vond ik wat aan de kleine kant, wat meer groen erbij was beter geweest. Bedankt voor de fijne avond.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Zeer gezellige sfeer, verrassende gerechten van zeer goede kwaliteit, lekker en met zorg klaar gemaakt en met zeer verse ingrediënten. (je moet wel van knoflook houden ;-) )
Echt een aanrader!
Francois B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Gevarieerde menukaart met verrassende combinaties. De producten zijn vers en de kwaliteit van het eten is goed! De bediening is erg service gericht en vriendelijk. Echt een aanrader!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het vaste 3-gangenmenu was weer heerlijk ????! Ik telde dit keer geen 15 maar 19 teentjes knoflook njammie het was weer heerlijk! Tot de volgende keer!
carla P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Gezellig informeel restaurant. Uitstekend, goed betaalbaar eten.
Persoonlijke vriendelijke bediening!