Over het restaurant Knoflookrestaurant Look

Ode aan knoflook

In het leukste stukje van Rotterdam vind je deze fijne zaak. Roze knoflook uit Lautrec, een licht gerookte variant uit Arlon, verfijnde witte uit Vitoria; in de keuken worden er de lekkerste mediterrane gerechten mee bereid. Ontdek de veelzijdigheid van dit heerlijke product. Een openbaring!

Meer informatie over restaurant Knoflookrestaurant Look

• Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heel leuk restaurant
ErikSerge B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Leuk restaurantje, weinig poespas. Lokatie heb ik als ‘wat onplezierig’ ervaren, maar dat ik persoonlijk natuurlijk. Eten was zeer smaakvol, bediening was niet al te veel “aanwezig”,gelukkig.
Leuke ervaring , jammer van de directe omgeving.
Felix M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Een knus restuarant met heerlijke gerechten waar in elk hiervan voldoende knoflook is verwerkt :)
Gelukkig zijn wij liefhebbers van knoflook, maar als je er niet van houdt of allergisch voor bent kun je hier beter niet naartoe gaan. Enige minpuntje is dat het standaard lookmenu niet kon worden aangepast, maar desondanks goed opgelost.
Wij komen zeker nog een keer terug!
Leon F.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten weer. Gerechten worden met zorg en aandacht bereidt. We komen hier al jaren en iedere keer weer een succes!
Olande D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten.
Vriendelijke en attente bediening.
Wij komen zeker weer een keer terug.
L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Klein, knus en sfeervol restaurant met zeer vriendelijke bediening en prima gerechten. Kleine en overzichtelijke kaart die uitnodigt om nog eens terug te gaan om iets anders te proberen.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk! Zeker een aanrader! Gezellig! Kom snel weer eens!
Marja C.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Top. Niets op aan te merken. Aanrader. Ga zeker terug.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten.
B-E-R-T .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Een mooi plekje: in de stad op een gezellig terrasje. De ontvangst en bediening zeer vriendelijk.
Een kleinschalig restaurant. Eten erg lekker: alles met knoflook! De knoflook uit de tajine was erg lekker, maar ook het knoflookijs met chocoladetaart is het proberen waard. Zalig etentje afgesloten met een heerlijke cappuchino.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Een knus, gezellig en zeer goed restaurant waar je je in Frankrijk waant.
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Al langere tijd fan van dit restaurant waarbij aandacht voor het eten van de borden afspat!
Aan alle gerechten, wijn en bediening wordt met passie gewerkt. Mooie gerechten, goeie overzichtelijke kaart en extra dag specials.
We zaten met het mooie weer op het terras in de achtertuin waarbij je door de keuken naar buiten loopt. Een restaurant die dat durft heeft niets te verbergen!
Alles super netjes en een ervaring zoals ik van hen gewend ben! Altijd voor herhaling vatbaar!
Ad G.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Klein en rustig restaurant, nette bediening die de tijd voor je heeft. Denken mee met speciaal verzoek wat niet helemaal op de kaart stond en lossen het naar tevredenheid op.
Keuze is beperkt maar de kwaliteit is top.
Hier komen we zeker terug.
Toos A.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Leuk klein restaurantje met een goede sfeer. We hebben buiten op het kleine plaatsje gezeten wat met dit weer (zo’n 25 graden) natuurlijk heerlijk is. Er werd gelijk een fles watr neer gezet. Het eten was heerlijk met veel knoflook. Kom hier zeker terug
Lisanne B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
We hebben heerlijk genoten in de tuin. We zijn begonnen met een carpaccio, zelf gesneden en gamba’s in knoflook. Vooraf kregen we nog olijven en een broodje met eigengemaakte aioli. Het hoofdgerecht was ook heerlijk, een steak herford en lamsbout in heerlijke knoflookjus. Het nagerecht was ook erg lekker, zelfgemaakte taartjes en heerlijke koffie toe.
Wout D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Prettige omgeving, zeer vriendelijk personeel. Er werd ook gewacht met serveren tot onze rokende vrienden uitgerookt waren. Erg lekker eten dat orecies in het goede tempo op tafel werd gezet. Dit was onze tweede keer hier maar we komen zeker terug!
Sophie E.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Heb hier gegeten met een vriend van mij. Wij hadden beiden de Heilbotfilet uit de oven. Je krijgt waar voor je geld en het was echt heel lekker. De smaken waren goed. Wij komen zeker terug.
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Geweldig de vriendelijkheid van de bediening de kip met 15 tenen was top, lekkere wijn in een gezellige ambiance. Voor mij een toppertje waar je graag terig komt.
Samantha D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Super leuk restaurant! Lekkere gerechten, goeie sfeer, en door de keuken konden we in de knusse tuin zitten. Wij hebben heerlijk gegeten en komen snel weer terug!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
overheerlijk adres, lekkere en creatieve keuken, warm onthaal; zeer correcte prijs
hier komen we zeker terug; geschikt voor koppels , families, vriendengroepje