Over het restaurant Knoflookrestaurant Look

Ode aan knoflook

In het leukste stukje van Rotterdam vind je deze fijne zaak. Roze knoflook uit Lautrec, een licht gerookte variant uit Arlon, verfijnde witte uit Vitoria; in de keuken worden er de lekkerste mediterrane gerechten mee bereid. Ontdek de veelzijdigheid van dit heerlijke product. Een openbaring!

Meer informatie over restaurant Knoflookrestaurant Look

Tram 4 - Halte 's Gravendijkwal Metro A, B, C - Halte Dijkzigt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30
- Diner vanaf 17:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1
9,5

Jouw recensie over het restaurant Knoflookrestaurant Look

Brigitta B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, hele vriendelijke bediening en in de garderobe een kijkje in de keuken. Super leuk aanrader met hoofdletter A
Denise .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Mijn partner en ik hebben er erg lekker gegeten. Leuke, knusse locatie. Het was binnen wel vrij warm, iets om rekening mee te houden.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten!! Wij hebben het Lookmenu besteld, knoflooksoep, kip met knoflook en knoflookijs als dessert. Vooroaf kregen we heerlijk vers stokbrood met aioli en olijven. De bediening was ongelooflijk warm en vriendelijk. Wij omen zeker terug!!!
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Look is iets heel anders dan andere restaurants en alleen daarom al de moeite waard om te proberen.
Het eten was lekker en de bediening was geweldig.
Alleen jammer dat het ietwat rumoerig klonk in de verder gezellige ruimte.
Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Net als de vorige keren toonde Look ook vandaag weer zijn klasse! Service met een hoofdletter S en echt verrukkelijk gegeten! Hier kom ik zeker weer terug, ga zo door!
Mariette K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten niet groot, maar (voor mij) voldoende. Vriendelijke bediening, super service. Helaas bovenin een rumoerige groep.
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten, de medewerkers zijn super vriendelijk. Look is een feestje op zich. We hadden pech dat er een groep van 10 personen er was die erg luidrustig waren. We komen zeker terug
Sonya E.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We hebben heel erg fijn gegeten bij Look. Wat een knusse sfeer en ontzettend vriendelijke bediening! We gaan er zeker een keer terug.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Fantastisch eten! Voogerechten vonden wij iets te duur voor wat we kregen! Personeel was vriendelijk. Goed eten!
Marlieke R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk eten en erg vriendelijke bediening!
Kirsten K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Nog nooit zo lekker geeten! Alles klopte gewoon... Vriendelijk personeel en super bediening! De inrichting was ook heel gezellig en mooi maar mijn vriend had een opmerking over de ramen vanachter die er niet zo zuiver uit zien. Maar het eten maakt alles op dat vlak 100% alles goed ???? !!!! Zeker een aanrader!
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Inrichting niet als een standaard restaurant. Precies wat je zou verwachten op die locatie
Daisy Z.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekker gegeten, was druk/gezellig, hele vriendelijke bedienining, brood en water komt standaard op tafel. Gegeten met de AH actie, je kan lekker eten wat je wil. De porties zijn voor wat je (regulier) betaalt redelijk smal (zonder AH actie denk ik dat ik het wat te duur vind voor wat je krijgt qua hoeveelheid). Toen wij er waren vond ik het binnen erg warm (zaten boven). Al met al zeker een positieve ervaring en voor herhaling vatbaar.
Maasche .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Ontspannen setting, fijne service, heerlijk eten,: niet alleen voor knoflookliefhebbers want ook het vlees wordt uitzonderlijk goed bereid en de cheesecake is serieus de beste die wij ooit hebben gegeten.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij willen altijd aan een vast tafeltje zitten ) bij het hek naast de trap.
Dit lukt bij elk bezoek dat wij brengen
Jolanda L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten , leuk gezellig restaurant met vriendelijke bediening . Top
Charlene G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Maar goed dat we gereserveerd hadden, want het zat helemaal vol! Gezellige sfeer, lekker eten, goede bediening. Aanrader!
Euridice H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zoals altijd een heel leuke avond gehad, eten, service fantastisch! Blijft een van mijn favoriete restaurant!
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Leuk restaurant, niet in het centrum van Rotterdam, dus vooral bekend bij de locals. We hebben hier een super gezellige avond gehad en zou dit restaurant ook graag aanraden voor hen die Rotterdam bezoeken.
Joey D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Samen met mijn vriendin overheerlijk gegeten bij Look. We werden bij binnenkomst netjes welkom geheten en konden gelijk een plekje uitzoeken. Kregen gelijk een kan kraanwater en stokbrood met alioli op tafel en de vraag wat we willen drinken. De kaart zelf is vrij kort, maar met genoeg keuze voor iedereen. Over de gerechten hoef ik weinig te zeggen: Ik heb bijna mijn bord leeggelikt, zo lekker was het. En dat voor een buitengewoon aardige prijs. Tot de volgende keer!