KLUIS

Haarlemmerstraat 118 1013 EX Amsterdam Nederland Kaart
31-208114250

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant KLUIS

Midden in een oase van rust. Kluis serveert eigentijdse varianten van klassieke gerechten. Geïnspireerd op de wereld, gemaakt in Amsterdam door chef-kok William Bisset. De ingrediënten zijn puur en afkomstig van de beste leveranciers. Een hommage aan de essentie van de gastronomie. Ongedwongen, superieure kwaliteit en zinnenprikkelend.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant KLUIS

Tram,Bus

Maandag t/m zondag 07:30 - 22:00

Uitmuntend

Jouw recensie over het restaurant KLUIS

Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2019
Jeremy H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
Heerlijk gegeten, met super bediening
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Fijne atmosfeer. Mooie smaken en appetijtelijk opgemaakte borden.
Wijnarrangement is een prima keuze. Mooie wijnen die heel goed combineerden met de gerechten. Pluim voor het dessert Sticky Tofee. Super!
Riana S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Het eten was goed en de bediening vriendelijk en professioneel. Wij vonden het alleen vrij fris. Hoewel daar iets aan gedaan werd, had dat weinig tot geen effect. Maar gied, het is ook voor het eerst sinds ze open zijn echt koud in de stad dus daar moet iedereen nog even aan wennen, wij ook.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Het was een drukke avond maar de bediening bleef vriendelijk en gezellig. We hadden een tastingmenu met passende wijnen en de bediening wist alles haarfijn toe te lichten! Het eten was heerlijk, in een lange tijd niet meer zo goed gegeten in een restaurant.
Nelly D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
De Kluis is een aanrader: een oase in de drukke Haarlemmerstraat. Mooie gerechten en wijnen, vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding. De keuze aan gerechten is vrij klein, maar als de kaart geregeld wisselt, is dat geen enkel probleem.
Ilja G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
We hebben 6 verschillende gerechten besteld voor 2 personen. Het wordt allemaal prima opgemaakt geserveerd, maar ik vond het er beter uitzien dan het smaakte. Amuse met porkbelly en cabbage was heel goed, het hoofdgerecht met hert was heerlijk. De polpo was te koud, ondanks dat ik begrijp dat het een koud voorgerecht is verwacht ik een iets betere temperatuur zodat de octopus ook werkelijk smaak krijgt. De zeeduivel met spek, toch een gerecht waar niet veel mis aan kan gaan, was te gaar. Deserts waren prima. Misschien had ik te hoge verwachtingen, maar ik vond het niet meer dan gemiddeld.
Sheryl L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Het voorgerecht was koud maar dat was me niet verteld. Ik had de pulpo besteld in de veronderstelling dat het warm of tenminste lauw zou zijn. Het hoofdgerecht (beef wellington) was niet lekker, doorbakken en de kwaliteit van het vlees niet bijzonder goed. De bediening was heel vriendelijk en gastvrij maar toen er werd gevraagd of het eten naar wens was en we zeiden dat we het hoofdgerecht niet zo lekker vonden kregen we dit als antwoord: “niet alles kan even goed zijn”. Er staan maar vier hoofdgerechten op de kaart dus vrij bijzonder dat er op die manier op gereageerd werd. Niet echt professioneel of klantgericht. Het interieur is prachtig! Daar zeer van genoten.
Django K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Eten zeer goed. Mooie tent en goede bediening. Aanrader!
René V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heel lekkere gerechten, fijne en attente bediening, heerlijke wijn.
Prijs/kwaliteit = top!
Estijn N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Geweldig lekker gegeten met heerlijke wijn en uitstekende bediening. Ook nog een kijkje mogen nemen in de kluis, waar de wijnvoorraad ligt. Topavond!
Leontine C.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Uitstekend restaurant
Pauline H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Lekker gegeten en goede service
Alleen was bij het voorgerecht het eten zwart van kleur en het bord ook . Je kon daardoor niet goed zien wat je at.
Sowieso eet ik liever van witte borden
Verder was het aangenaam vertoeven
Dagmar S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Ongelooflijk vriendelijke goeie service, heerlijke wij en erg mooi opgemaakt lekker eten. De tijd vloog en voor we het wisten waren we vijf uur verder.. verrukkelijke avond, dank!!
Menno O.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Niet onder de indruk van het eten, dat een wat gekunstelde indruk maakt. Wel verzorgd, maar met vreemde smaakcombinaties en verhoudingen. Verder geeft het ook nogal de indruk van massaproductie: niet helemaal warm bijvoorbeeld. Bediening enorm vriendelijk maar weinig professioneel; stel geen vraag over de wijn, want daar komt geen zinnig antwoord op. Bij ieder gerecht werden alle ingrediënten opgenoemd, maar als je dan dé smaakmaker van een gang (zuurkool) vergeet, wordt zo’n toelichting nutteloos.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een bijzonder fraaie setting. We kozen drie gerechten uit het menu: de parelhoen, de kaas en de sticky toffee cake. Alle drie zeer goed en op een verrassende manier bereid. De amuse met pulled pork op toast was ook al zo'n fijn begin. Lekkere bijpassende wijnen. Lang gezeten, met volop tijd, rust en ruimte om bij te praten in een akoestiek die dat ook toe liet. We komen zeker terug!
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten en top bediening. Een nieuwe aanwinst voor de stad.
Cveti K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
We hebben er ontzettend van genoten. Dat was onze 11de anniversary en we hebben 4 gangen menu genomen. Het eten was super lekker en de mensen waren heel vriendelijk en professioneel. Echt een aanrader! Alles was uitstekend.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Heerlijk gegeten, hele leuke frisse bediening. Leuk ingericht restaurant
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018