Kloosterhoeve

Kloosterweg 2 3481 XC Harmelen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kloosterhoeve

Maandag t/m Vrijdag vanaf 08.00 tot 23 uur
Zaterdag en Zondag vanaf 09.00 tot 23 uur

Jouw recensie over het restaurant Kloosterhoeve

Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten ( lunch ), prettige bediening, gezellige entourage. Mooie prijs voor een lunch. Ga er zeker nog een keer naar toe.
Mariska J.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Gezellig restaurant. Heerlijk gegeten, goede service, vriendelijk en kundig personeel. Al met al een top avond met de familie!
Elise K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Prima, lekker gegeten, vriendelijke accurate bediening
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
De menukaart heeft weinig keus,de fritus waren stukjes van 2 a3 cm en te vet gebakken wij maakten ,een opmerking daarover en kregen gelijk,maar daar werd niks meegedaan.
het nagerecht werd op twee plaatsen neer gezet en niet uitgeserveerd.
bij visgerecht is geen passend bestek.
Kortom wij zullen dit restorant niet aan bevelen.
Adriaan H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Tafels graag wat mooier gedekt met een tafelkleed
Liever geen papieren servetten.

Mooi terras bij mooi weer.
Goed bereikbaar en parket gelegenheid
Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Eten en bediening waren goed. Sourcy blauw en rood worden in glas geserveerd niet in flesjes.
Cappuccino wordt in een kleine drank glas geserveerd wat niet prettig drinkt.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Een welvoorziene en smakelijk ceasarsalade en een pittige mosselen uit de wok. Heerlijk! Extra pluspunt: normaal drinkwater behoort tot de service. Ruime parkeergelegenheid en bij goed weer een prachtig terras op een gezellige locatie.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Prima locatie (oa ivm parkeergelegenheid), bediening heel fijn en amicaal, vriendin die veganist is werd prima rekening gehouden en mocht zelfs mening geven over bepaald gerecht, dessert was ongelooflijk lekker, kortom: het is helemaal top, ik kom hier graag terug.
Jacklynn G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Goed en lekker eten, snelle onpersoonlijke service, niet sfeervol (heel donker) en de hele avond op de tocht gezeten....
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
je was een fijne ambiance, alleen soms moeilijk contact te krijgen met bediening voor bestelling drinken. De stoelen kunnen iets comfortabeler bij een lange zit.
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Lekker buiten gegeten
Bianca-Christan K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk bediend ???? eten is verrukkelijk en de sfeer met de muziek is fijn en het bestek is heel mooi ????
A. H. G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Toilet heren niet schoon genoeg
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Prettige sfeer, leuk knutselvermaak voor de kinderen, prettige en snlle bediening, zeer mooie locatie. Enige was dat gepocheerd ei te koud en te lang gekkokt was.
Pimto T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
zorgen dat hetgeen op de kaart staat ook geserveerd kan worden b.v. gerookte zalm was niet meer te bestellen.
bij dessert gevraagd of koffie en thee gelijk geserveerd kon worden, hierop werd bevestigend geantwoord maar er zat 20 minuten tussen. Algemeen, leiding geven aan het goedwillende en nette bedieningspersoneel.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Gewoon lekker een hapje eten, prijs kwaliteit verhouding is prima.
Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
De keuze voor vega was niet groot, maar zo heerlijk gegeten! Zeker een plek om te onthouden!
Eduardus U.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
-Veganistische maaltijd was goed.
-De patat was veel te zout
-De kok/samensteller van het menu legde, op het gebied van de Indische keuken, helaas weinig creativiteit aan de dag. Ik kreeg een kip-satéstick (die ik in andere restaurants veel lekkerder gegeten heb) wat sla en voor de andere helft van mijn bord, werd dat volledig aangevuld met een veel te scherpe Atjar Tjampoer.
Dat dient als 'n klein accessoire toegevoegd te worden, maar mag niet als 50% bord-vulling gebruikt worden. De Atjar heb ik laten staan.
-Petieterig kommetje satésaus
-Alles bij elkaar was dit geen hoofdgerecht.
Mijn ontevredenheid gemeld aan de bediening en vroeg naar bijvoorbeeld rijst? Er zou geen rijst in huis zijn...?
Ter compensatie 'n klein schaaltje met een ‘salade’ gekregen, wat slechts bestond uit wat babysla met enkele plakjes komkommer? Maar..... bij het bestelde menu hád ik al sla op mijn bord...
-Toetje: standaard Tiramisu, niet bijzonder
-Koffie/cappuccino: in kleine glazen zonder oor, die daardoor niet vast te houden waren en toen nog te heet.
Toen dat wel kon, bleek de koffie natuurlijk niet heet meer, alweer jammer....
Er wordt gebruik gemaakt van (te) kleine tafeltjes op 3 poten. Als je daarop leunt, kiept de tafel gemakkelijk.
Ongewild gebeurde dat ook, met als gevolg dat onze tafel omkiepte... Omdat er een vergrendeling van 1 van de 3 pootjes ontbrak móest dat wel gebeuren. Het wijnglas viel om en door snel handelen kon ik nog net de tafel grijpen, maar kon niet voorkomen dat het wijnglas brak en uiteenspatte, de inhoud over het tafeltje.
Resumerend: aan inzicht van de inrichting en creativiteit in de keuken ontbreekt het en is hier duidelijk nog wel wat werk aan de winkel. Deze tafels zijn gevaarlijk en moesten niet toegestaan zijn in restaurants.
De buitenkant en inrichting van het pand en het toegewijde personeel deden beter vermoeden.
Jammer.
A.M.M. S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
kleine gerechten, niet bijzonder.
Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Prima ontvangst. Bediening vriendelijk en servicegericht. Wij zaten buiten op het terras. Ik kom hier zeker een keer terug.