Kloosterhoeve

Kloosterweg 2 3481 XC Harmelen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kloosterhoeve

Buslijn 102
  • Kom je met de auto?
    Het kan niet missen, het ligt midden in Harmelen
  • : Gratis parkeren op openbaar en eigen terrein

Maandag t/m Vrijdag vanaf 08.00
Zaterdag en Zondag vanaf 09.00
Vrijdag & Zaterdag tot laat geopend

Jouw recensie over het restaurant Kloosterhoeve

Rob W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Niet voor herhaling vatbaar. De bediening was vriendelijk en professioneel, gerechten vielen iets tegen maar vooral de het geluidsniveau was storend. De stoelen aan de hoge tafels zijn niet fijn om een paar uur op te zitten.
Marina W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
De sfeer in de Kloosterhoeve is erg fijn en de ruimte leent zich prima om tot prettige gesprekken te komen. Helaas was het brood niet geroosterd (weinig ervaring met lactose- en glutenvrij) en het andere brood was erg droog. Het drinken was daarentegen prima verzorgd. Personeel was vriendelijk maar straalde bij sommigen niet echt plezier van af.
Victoria S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Leuk idee om DJ uit te nodigen. Hopelijk dat het volgende keer wordt gedanst. Onze vrienden waren leuk verrast over het restaurant met DJ.
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Vlees (steak) was taai en vet. Mayonaise was zuur. Patatjes waren de restjes uit de frituur. Kortom niet goed genoeg voor zo’n restaurant.
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Lekker in het zonnetje buiten op het terras gezeten met een heerlijke lunch.Vanmiddag gekozen voor het twaalf uurtje. Verse tomatensoep , broodje kroket en een heerlijke boterham met versgemaakte eiersalade . Zeker een aanrader!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
We konden eerst heerlijk op het terras met uitzicht op de kerk wat drinken en ons voorgerecht opeten. Mijn vrouw had een salade met geitenkaas en ik een tartaar van biet die allebei niet te koud waren en goed van smaak. Daarna zijn we naar binnen gegaan en daar kun je zien dat het een oud gebouw is met een mooie plavuizen vloer en zichtbare balken, heel sfeervol. Het ziet er heel gezellig uit en het personeel is vlot en vriendelijk in de bediening. Mijn vrouw had de vis van de dag en ik de Oldenheimer steak. Ze smaakten beide voortreffelijk en waren goed op temperatuur. De verse frieten waren ook heerlijk. Als dessert namen we de red velvet cake en de coupe appelcrumble en ook daar was weer niets op aan te merken, we hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met vriendelijk en attent personeel!
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Prima restaurant met leuke prijzen! 3 gangen voor 4 personen met drinken rond de 140 euro. Zeker de moeite waard om hier nog een te gaan eten.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten ( lunch ), prettige bediening, gezellige entourage. Mooie prijs voor een lunch. Ga er zeker nog een keer naar toe.
Mariska J.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Gezellig restaurant. Heerlijk gegeten, goede service, vriendelijk en kundig personeel. Al met al een top avond met de familie!
Elise K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Prima, lekker gegeten, vriendelijke accurate bediening
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
De menukaart heeft weinig keus,de fritus waren stukjes van 2 a3 cm en te vet gebakken wij maakten ,een opmerking daarover en kregen gelijk,maar daar werd niks meegedaan.
het nagerecht werd op twee plaatsen neer gezet en niet uitgeserveerd.
bij visgerecht is geen passend bestek.
Kortom wij zullen dit restorant niet aan bevelen.
Adriaan H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Tafels graag wat mooier gedekt met een tafelkleed
Liever geen papieren servetten.

Mooi terras bij mooi weer.
Goed bereikbaar en parket gelegenheid
Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Eten en bediening waren goed. Sourcy blauw en rood worden in glas geserveerd niet in flesjes.
Cappuccino wordt in een kleine drank glas geserveerd wat niet prettig drinkt.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Een welvoorziene en smakelijk ceasarsalade en een pittige mosselen uit de wok. Heerlijk! Extra pluspunt: normaal drinkwater behoort tot de service. Ruime parkeergelegenheid en bij goed weer een prachtig terras op een gezellige locatie.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Prima locatie (oa ivm parkeergelegenheid), bediening heel fijn en amicaal, vriendin die veganist is werd prima rekening gehouden en mocht zelfs mening geven over bepaald gerecht, dessert was ongelooflijk lekker, kortom: het is helemaal top, ik kom hier graag terug.
Jacklynn G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Goed en lekker eten, snelle onpersoonlijke service, niet sfeervol (heel donker) en de hele avond op de tocht gezeten....
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
je was een fijne ambiance, alleen soms moeilijk contact te krijgen met bediening voor bestelling drinken. De stoelen kunnen iets comfortabeler bij een lange zit.
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Lekker buiten gegeten
Bianca-Christan K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk bediend ???? eten is verrukkelijk en de sfeer met de muziek is fijn en het bestek is heel mooi ????
A. H. G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Toilet heren niet schoon genoeg