Kloosterhoeve

Kloosterweg 2 3481 XC Harmelen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kloosterhoeve

Buslijn 102
  • Kom je met de auto?
    Het kan niet missen, het ligt midden in Harmelen
  • : Gratis parkeren op openbaar en eigen terrein

Maandag t/m Vrijdag vanaf 08.00
Zaterdag en Zondag vanaf 09.00
Vrijdag & Zaterdag tot laat geopend

Jouw recensie over het restaurant Kloosterhoeve

M D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Word goed rekening gehouden met lactose/zuivel/en tarwe vrije maaltijden.

We hebben lekker gegeten en komen zeker nog een keer terug.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Absoluut een tien voor dit restaurant in het centrum van Harmelen. We werden warm welkom geheten, hebben niet al te lang op onze gangen hoeven wachten, al was het wat druk voor de medewerkers. Ondanks dat we wat stress voelden bij hen, bleven ze vriendelijk en rustig. Dan waar je uiteindelijk toch voor komt: het eten. Dit was heerlijk, we aten Oldenheimer Steak, de frites waren lekker krokant gebakken. Wat jammer dat de mayonaise een wat aparte smaak heeft. Najah, als dat alles is? Ga zo door met deze fijne plek!
Elsenels .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Fijne sfeer, lekker eten, goede prijs kwaliteit, personeel deels ervaren.
Ik ben fan van de Kloosterhoeve nieuwe stijl.
Tip: bljf investeren in goede opleiding en begeleiding van nieuw personeel
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Jammer dat kaasplankje niet persoonlijk werd uitgelegd aan tafel. Dienblad met 2 koffie werd op tafel gezet, vriendelijker wanneer deze persoonlijk aangereikt wordt.
Folkert F.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Alvorens tot de analyse van het restaurant toe te komen, wil ik eerst vermelden, dat ik het merkwaardig vind dat ik met een 2-persoons voucher niet kan reserveren tussen 18.15 en 20.00 uur.
Daarnaast is het opvallend dat terwijl de voucher tot eind februari geldig is en er geen beperkingen qua data op vermeld staan tot eind februari geen enkele vrijdag/zaterdag en zondag beschikbar is.
Ik kom daarbij tot de conclusie, dat voucher bezoekers alleen welkom zijn als er voldoende lege tafels verwacht worden.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar gedeeltelijk onervaren en niet professioneel. Verkeerde wijn, onbeholpen uitserveren, verzoek om 3 gangen tegelijk te bestellen en zelf op te letten, dat het dessert correct wordt verwerkt. Dat zou niet noodzakelijk hoeven te zijn , omdat de order in haar geheel wordt genoteerd.
De sfeer is goed, goede verlichting , volume van demuziek uitstekend, al zou ik andere muziek in zo'n omgeving meer op prijs stellen.
2 soorten stoelen en een bank om op te zitten. een soort was niet om op te zitten wil je geen last van je rug krijgen.
Het voorgerecht was op zich goed brosteitje met wildragout. De ragout smaak werd helaas te niet gedaan door de jeneverbessen, die er nog in zaten. Een pasteitje ( bladerdeeg ) is smaakvoller dan een brosteitje ( brooddeeg ). Hoofdgerecht tournedos was uitstekend op smaak en conform wens behandeld. Met het nagerecht was ook niets mis
Sandra1971- .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Prima. Grote groep was wat onrustig, maar verder geen op of aanmerkingen. Bediening correct. Ook voor allergie werd rekening gehouden.
Z.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Het eten was prima en ik heb lekker bij kunnen praten met een vriend, die ik lang niet had gezien.
Kortom was een perfecte avond in een gezellige ambiance
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
We hebben om 18:30 uur gereserveerd en kregen pas rond 20:10 uur ons eten. De bediening was goed het eten prima. Jammer dat we zo lang moesten wachten.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Niet voor herhaling vatbaar. De bediening was vriendelijk en professioneel, gerechten vielen iets tegen maar vooral de het geluidsniveau was storend. De stoelen aan de hoge tafels zijn niet fijn om een paar uur op te zitten.
Marina W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
De sfeer in de Kloosterhoeve is erg fijn en de ruimte leent zich prima om tot prettige gesprekken te komen. Helaas was het brood niet geroosterd (weinig ervaring met lactose- en glutenvrij) en het andere brood was erg droog. Het drinken was daarentegen prima verzorgd. Personeel was vriendelijk maar straalde bij sommigen niet echt plezier van af.
Victoria S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Leuk idee om DJ uit te nodigen. Hopelijk dat het volgende keer wordt gedanst. Onze vrienden waren leuk verrast over het restaurant met DJ.
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Vlees (steak) was taai en vet. Mayonaise was zuur. Patatjes waren de restjes uit de frituur. Kortom niet goed genoeg voor zo’n restaurant.
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Lekker in het zonnetje buiten op het terras gezeten met een heerlijke lunch.Vanmiddag gekozen voor het twaalf uurtje. Verse tomatensoep , broodje kroket en een heerlijke boterham met versgemaakte eiersalade . Zeker een aanrader!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
We konden eerst heerlijk op het terras met uitzicht op de kerk wat drinken en ons voorgerecht opeten. Mijn vrouw had een salade met geitenkaas en ik een tartaar van biet die allebei niet te koud waren en goed van smaak. Daarna zijn we naar binnen gegaan en daar kun je zien dat het een oud gebouw is met een mooie plavuizen vloer en zichtbare balken, heel sfeervol. Het ziet er heel gezellig uit en het personeel is vlot en vriendelijk in de bediening. Mijn vrouw had de vis van de dag en ik de Oldenheimer steak. Ze smaakten beide voortreffelijk en waren goed op temperatuur. De verse frieten waren ook heerlijk. Als dessert namen we de red velvet cake en de coupe appelcrumble en ook daar was weer niets op aan te merken, we hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met vriendelijk en attent personeel!
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Prima restaurant met leuke prijzen! 3 gangen voor 4 personen met drinken rond de 140 euro. Zeker de moeite waard om hier nog een te gaan eten.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten ( lunch ), prettige bediening, gezellige entourage. Mooie prijs voor een lunch. Ga er zeker nog een keer naar toe.
Mariska J.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Gezellig restaurant. Heerlijk gegeten, goede service, vriendelijk en kundig personeel. Al met al een top avond met de familie!
Elise K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Prima, lekker gegeten, vriendelijke accurate bediening
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
De menukaart heeft weinig keus,de fritus waren stukjes van 2 a3 cm en te vet gebakken wij maakten ,een opmerking daarover en kregen gelijk,maar daar werd niks meegedaan.
het nagerecht werd op twee plaatsen neer gezet en niet uitgeserveerd.
bij visgerecht is geen passend bestek.
Kortom wij zullen dit restorant niet aan bevelen.
Adriaan H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Tafels graag wat mooier gedekt met een tafelkleed
Liever geen papieren servetten.

Mooi terras bij mooi weer.
Goed bereikbaar en parket gelegenheid