Kloek Nachtegaalstraat

Nachtegaalstraat 29-B 3581 AB Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kloek Nachtegaalstraat

Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Bij Kloek terecht gekomen voor de vrijdagmiddagborrel. Mooie bierkaart met veel locale bieren, dus dat zit wel goed. Bitterballen en kipkluifjes waren ook bovengemiddeld prima. Omdat de sfeer er lekker in zat ook maar de grote kaart gevraagd, en gegrilde kip (marinade met knoflook) + gegrilde groenten besteld. Beiden erg lekker. Verwacht geen haute cuisine, maar voor bij de borrel wel een smakelijke hap.
Mario-Domkoning .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Gegeten bij Kloek. was eerder geweest en beviel toen prima. Qua kaart, aankleding en locatie een tent met potentie. Kippetje was weliswaar okee, sausje erbij maak ik thuis beter. De rest vooral beneden peil.
-Vieze toiletten
-Schooiende kat naast de tafel, loopt ook over tafels. Iets van gezegd, antwoord; Ik krijg m niet opgevoed. Werd weggehaald maar zat er binnen 1 minuut weer.
-1 Persoon bediening aanwezig, gaat uitgebreid roken op terras en kletsen met bekenden.
-Pils was troebel, nog nooit gezien bij Jupiler.

Al met al allerlei dingen die vragen opwerpen ook over de algehele hygiene. Was helaas laatste keer voor mij
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
We hebben via deliveroo besteld bij kloek en kunnen dus alleen het eten beoordelen. Service en decor beoordelen van een eerdere keer en waren beiden erg goed. De kipburger en halve kip Jack Daniëls waren erg smakelijk. De burger, op een mooi focacia broodje was lekker fris door de komkommer en tomaat. De halve kip had een heerlijke sticky saus en was erg mals. De mooie robuuste frietjes en het appel compote maakten het een heerlijk maal om thuis van de bekerfinale te genieten! Al met al: heerlijke kip!
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Kloek snapt haar publiek heel goed, een goede kip met een leuk biertje, eventueel samen met je kids er naar toe, vrienden en niet te veel gedoe.

De kips is zoals kip hoort te zijn, sappig, een lekker korstje, smaakvol met echte kippensmaak, leuke bijgerechten en vooral in een ontspannen omgeving. De prijs is netjes, je kan hier goed eten voor een goede prijs. Het assortiment aan biertjes is heel leuk, je kan zien dat ze daar hun best voor doen.
Ook is de jonge dame die ons bediende een personeelslid met passie. Even extra helpen met kinderen doet ze met liefde en oja.. even een extra kussen zodat de kleine beter zit is ook meteen geregeld door haar.

Kortom: goede kip voor een goede prijs met prima service!
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Nergens eet je n kippetje zo lekker en zo mals als bij kloek. Nog nooit kreeg ik m droog of taai. Wij gaan liever naar kloek op de nachtegaalstraat dan die op Vredenburg. We werden super goed, prettig, vriendelijk en met humor bediend. Onze favoriete wijn was op maar gelukkig werd er nog n laatste flesje gevonden en die werd apart gezet voor ons. De kip bij Kloek is lekker maar bestel vooral ook de seizoensgroenten !
Elena K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Wij hebben een kip met bijgerechten gegeten. Kip was mals en lekker gemarineerd. Alles was heerlijk. En zij hebben een grote aanbod van lokale biertjes.
Doris V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Heerlijk gegeten. Hier gereserveerd omdat Vredenburg vol zat. Kip is lekker gemarineerd, als bijgerechten couscous, gegrilde groenten en frites genomen. Decor is leuk, soort ruige huiskamer. Verschillende streekbieren op de kaart is top. Prijs/kwaliteit prima, al moet je dan n beetje op je bier inname letten ;)
Jolien H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Op een maandagavond met twee personen in dit hippe gezellige tentje gegeten. Beide een halve kip bestelt voor de prima prijs van 10 euro per stuk met bijgerechten van 4 en 5 euro. Hiervoor krijg je echt een ruime hoeveelheid kip, want ze zaten erna allebei propvol. Ik had het dagmenu, dat kip met goulash en maïs en gepofte aardappel als bijgerecht inhield, en mijn vriend had de 'gewone' halve kip met gepofte aardappel met kaas en spek als bijgerecht. Beide kippen waren gemarineerd in een marinade die wij beide te zoet vonden. Desondanks waren de kippen heerlijk mals, alleen jammer van de marinade, die wel heel lekker zou zijn als hij minder zoet was geweest. Dat kan echt minder. De bijgerechten waren ook prima. Oja, en ze hebben een leuk aanbod van lokale biertjes.
Roos369 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Recentelijk gegeten met vriendinnen bij Kloek. Erg vriendelijke bediening. De kip was lekker mals maar wel erg zoet. De helft van de groep vond dat lekker de andere helft niet (je moet er van houden). Ook bestelde we als bijgerecht de ''groente van de boer'' wat uiteindelijk twee grote rode bieten inhield. Dit bijgerecht zouden ze beter moeten specificeren, niet iedereen lust rode biet. Voor de rest een prima tent, erg vergelijkbaar met een ander restaurant in Amsterdam maar dan mijns inziens net een niveautje lager.