Klinkklaar

Meer informatie over restaurant Klinkklaar

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

E Z.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Afgelopen weekend gegeten bij Klinkklaar. Restaurant ziet er gezellig uit, vriendelijke en attente bediening. Gerechten zien er op de kaart prima uit, met schappelijke prijzen. Als voorgerecht een carpaccio, was prima, weinig bijzonders. Als tweede gang (weer) een voorgerecht besteld, de zalm met pasta. Deze was niet lekker: de zalm was erg doorbakken en droog. De pasta dreef in het vocht. Prijs/kwaliteit was redelijk, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Hilde94 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Prima eetcafé in een leuke buurt met een gezellig terras!
Wij genoten van het 3-gangen menu. Super dat je bij geen enkel gerecht (behalve 1 vleesgerecht) nog een supplement moet betalen. Het eten was prima en bovengemiddeld voor een eetcafé. De Angus burger werd naar wens medium rare geserveerd en dat werd erg goed gedaan. De kinderen mogen mee de keuken in om zelf hun dessert te maken. Erg leuk om nog eens terug te komen!
Lieke K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Sinds jaren weer eens bij Klinkklaar gegeten. Ik herinnerde het me als een gezellig eetcafé met huisgemaakte sausjes etc. en gerechten waar veel aandacht aan was besteed.
Helaas viel dit bezoek erg tegen.
Het personeel was traag en ongastvrij. De dame die onze gerechten bracht, leek wat capabeler, jammer dat ze alleen als runner aan het werk was!
Het trio van voorgerechten was prima, maar niet heel spannend. De salade met knoflookchampignons lekkerder.
Het hoofdgerecht was een aanfluiting... Het lamsgehakt leek op smaak te zijn gebracht met speculaaskruiden, daar was iemand echt even uitgeschoten... De lamsspies was niet lekker gegrild, maar meer gebraden. De paar plukjes ijsbergsla en friet die niet vers gemaakt leek te zijn, maakten het af.
Onze borden werden alsmaar niet uitgehaald, en ondanks dat onze glazen leeg waren, vroeg geen van de drie bedieners of we nog iets wilden.
Ook op het nagerecht moesten we lang wachten. Mijn proeverij was niet lekker, de slagroom was al ingezakt (ook deze leek niet vers geklopt) en de meloensorbet was ronduit chemisch van smaak. De tiramisu was veel te vet en boterig, we hebben beide laten staan.
Toen we uiteindelijk naar de bar liepen om te betalen, zei de jongen achter de bar niets, maar keek ons alleen aan van "ja? Wat moet je?". We zeiden dat we wilden afrekenen. Hij zei niets en ging de rekening uitdraaien, terwijl hij het gesprek hervatte met zijn collega die achter de bar glazen stond te pouleren.
Ik besef me dat het een 'goedkoop' restaurant is, maar voor €22,50 kan je elders in Nijmegen vele malen lekkerder eten en fatsoenlijker geholpen worden!
Ik hoop dat dit incidenteel was, want voorheen was dit echt een plek die ik aanraadde aan vrienden en huisgenoten.
Immaculatae .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Was er lang niet geweest in dit restaurant wat zich profileert als het restaurant onder de eetcafee's.
Ik nam als hoofdgerecht de speenvarkenkoteletten met witlof salade. Mijn mede tafelgenoot nam de kaasfondue. De speenvarken was aangenaam maar niet uitgeproken heerlijk. 1 van de 3 koteletten was zelfs niet heel warm. In de witlofsalade zaten meer appels dan witlof wat op zich geen probleem hoeft te zijn maar zet het dan anders op de kaart.
Och weet nu weer wat klinkklaar in houdt :-)
De kaasfondue was goed verzorgd en ook prima van smaak. Gewoon zoals bij een eetcafe past.
Als desert de tiramise die wel boven een eetcafe uitstak en mijn disgenoot had muntthee.
Hanita .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Eindelijk weer eens hier gegeten. Dit is altijd onze favoriete plek geweest voor een lekker no-nonsense avondje eten tegen betaalbare prijs.
En ook dit keer werden we niet teleurgesteld. IEdereen heeft genoten van voor-, hoofd- en nagerecht alleen waren de wildzwijn koteletjes niet echt lekker. Maar dat kan een persoonlijke voorkeur zijn.
In elk geval geen reden voor ons om hier niet meer te komen. Klinkklaar blijft een van onze favorieten in Nijmegen.
Edith S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
We hebben hier vaker gegeten en het is altijd goed. Prima seizoensgebonden gerechten, asperges deze keer. We hebben het aspergetaartje, het Marokaanse stoofpotje en de lamsspies geproefd en dat was heel allemaal echt lekker. Er is keuze uit verschillende rode en witte wijnen (onder andere de wijn van de maand). De bediening was prima en we komen hier zeker terug.
A-loutin .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Qua prijs-kwaliteitverhouding een goede keuze. Eenvoudige kaart, mooie prijzen voor het gebodene.
Mijn disgenote was zéér te spreken over haar vispakketje, mijn ossehaaspuntjes waren meer dan prima.
Aan te bevelen voor de doordeweekse, spontane hap.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2014
Gisteren wezen eten in dit gezellige eetcafe. Gelukkig hadden we gereserveerd, want om 18.00 zat het helemaal vol! En dat op een dinsdagavond.
Er was voldoende keus op de menukaart, het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk.
Kortom, alles goed voor elkaar. Aan het eind van het diner kwam de grootste verrassing, de rekening! Wat een geweldig diner voor €20 pp.
Een toptent, wij komen zeker terug!
P0mp0m .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Als er een boekje komt met omfietsrestaurants moet deze er beslist in. Een verrassende kaart en erg lekker eten. Zeker gezien de prijs een topper.
NicoleM1974 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten in de tuin van Klinkklaar. Goede zalmfilet, verrukkelijke gepofte aardappels, en heerlijke cheesecake na. Personeel was vol aandacht voor ons en dat er twee kinderen bij waren was ook geen probleem. Ook voor hen was er volop aandacht. Eten was ook nog eens aantrekkelijk geprijsd. Al met al een prima prijs kwaliteit verhouding.
Saraa01 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2013
Erg lekker gegeten. We kozen voor een driegangenmenu, waarbij alle gerechten van de kaart voor een aantrekkelijke prijs gekozen konden worden. Daarnaast een goede rode wijn en koffie toe. Leuke en vriendelijke bediening en een gezellige sfeer. Zeker een aanrader voor een leuke avond uit eten!
Valentijn S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Bovengemiddeld lekker eten voor een eetcafé met een zachte prijs, à la carte gegeten: hét restaurant onder de eetcafés! Goedgevulde, smakelijke Bretonse vissoep als voorgerecht. Prima Hollandse wildschotel met hert, gans en fazant met amandelpuree en amandeltjes. Heerlijke Chunky Chocolate Taart met hazelnootjes, stukjes chcoalde en cranberries. Alledrie de gerechten klopten qua smaken, structuur en samenstelling. Bediening is vriendelijk, correct en werkt hard: genoeg personeel op volgeboekte avond. Ze zijn attent in het bijschenken van glazen en leggen goed uit wat er op je bord ligt zonder al te veel poespas. Decor is gezellige huiskamer met kleurrijke kunst aan de muur. Foto's op website zijn te sober voor de prettige sfeer en gezelligheid, die de ruimte in werkelijkheid uitstraalt.
Voor de lekkere gerechten kom ik zeker terug en in de zomer lijkt het mij heerlijk om buiten op terras te eten.
Daina .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
diner op woensdag 2e kerstdag. het enige bord in het restaurant zegt: ma/di/woe 3gangen menu voor 19,50. wij vragen het menu, bestellen, en krijgen een veel hogere rekening. bij navraag blijkt: oh ja, dat bord, sja, dat is voor ma/di/woe, vandaag ist het kerst en krijgt u een ander menu, dat staat en blijkt nergens, sorry, maar u moet wel gewoon betalen hoor. ik noem dit oplichterij, dan had je dat bord van het 19,50 euro 3gangenmenu net zo goed weg kunnen halen. het eten was prima trouwens, toch kom ik er nooit meer.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
Op een koude winterdag hoop je in een warm restaurant binnen te stappen voor een lekkere maaltijd. Helaas was het ronduit fris binnen. De bediening was echter vriendelijk en alert. Van het dagmenu kozen we de paprikasoep en de portobello champignons gevuld met spinazi, ricotta,kaas en spaghetti, van de kaart de geitenkaas salade en een wildstoofpotje. Hoewel het stoofpotje beslist niet verkeerd was, viel alles toch een beetje tegen. Het champignon gerecht was te eenvoudig van smaak, de salade eenvoudig en de soep goed maar niet verrassend. Hoewel Klinkklaar zich het restaurant onder de eetcafes noemt wordt deze belofte nog niet waargemaakt.
SophieLiz .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2012
Echt een plekje met een gouden randje!
Personeel is zo lief en vriendelijk!
Eten is altijd voortreffelijk. De sfeer is ook heerlijk, helemaal in de zomer buiten, echt genieten!
Personeel denkt met je mee, en wil graag iets extra's voor je betekenen, is mijn ervaring en niets is te veel gevraagd.
Het ziet hier vaak vol, en is altijd gezellig druk.
Het bijzondere hier is de altijd wisselende kunst aan de muren!
Prijs kwaliteit verhouding is prima. Je kunt hier met verschillende gezelschappen terecht, en ze hebben een leuke weekaanbieding.

Klein verbeterpuntje; vaak grote groepen, met de nodige gezellige luide gesprekken, is minder romantisch..
Verder een enorme aanrader, wel in het weekend reserveren is mijn ervaring.
Topper! Dankbaar voor dit bijzondere plekje in oost.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2012
Een gezellig eetcafe met mooi terras. Een vaste kaart en ook wekelijks wisselende gerechten met voldoende keuze uit vis, vlees en vegetarisch. Goede kwaliteit voor een eetcafe echter de afwerking qua smaak en presentatie kan beter.De frietjes zijn echter heerlijk. Het kaasplankje viel wat tegen daar je zelf met een zeer bot mes de korsten nog van de kaas moet snijden en sommige stukken kaas bij de een twee keer zo groot was als bij de ander op zijn/haar bord. Het personeel is wel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Een prima plek om lekker een hapje te eten.