Klinkers

Sint Janstraat 28 4901 LT Oosterhout Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Klinkers

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:00 u.

Jouw recensie over het restaurant Klinkers

André V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goede bediening, juiste afstemming van wijn en gerecht, en personeel is zeer attent ook. Houden alles goed in de gaten. Een aanrader!
Boergondiër .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Heerlijk gegeten en absoluut een gezellige goed verzorgde avond gehad! Het 5-gangen verrassingsmenu besteld: allemaal plaatjes van gerechten, goede verse producten (en dat proef je!) en goed van smaak. Klein verbeterpuntje; het zou wat mij persoonlijk qua smaak nog net wat meer uitgesproken mogen zijn. We begonnen met een paar heerlijke amuses. Van binnen ziet het er sfeervol uit maar het was lekker weer en achter hebben ze een klein (stads)tuintje. Grappig is dat je door de keuken de tuin in mag lopen en je letterlijk dus even een kijkje in de keuken mag nemen. Er wordt duidelijk netjes gewerkt. De bediening is fantastisch vanaf ontvangst tot vertrek hebben ze ons voortreffelijk geholpen. Vriendelijk, oplettend, attent en kennis van de gerechten en wijnen. Ook een karaf (kraan)water; geen probleem. Wat ook opviel is dat niet alleen bij het begin maar de hele avond warm broodjes werd aangeboden, de boter, olie & zout bleven dan ook op tafel. Alles wordt prima verzorgt zodat je alleen nog maar hoeft te genieten van het eten en je gezelschap. Aanrader dus!
MarcvZ .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Na een jaar afwezigheid weer met mijn vrouw naar Klinkers geweest. Het was mooi weer, dus we konden buiten zitten. Een wat klein terras, voor ca. 20 personen, maar genoeg ruimte om wat privacy te hebben. De ontvangst was weer erg vriendelijk, De eerste amuse kwam snel, met de kaart. Je kunt à la carte eten of het 3-4-5 gangen verrassingsmenu nemen. Dit keer kozen we voor het 4 gangen menu, de ene met vis, de andere met vlees, zodat we bij elkaar konden proeven. Daarbij een passend wijnarrangement. Het spreekt voor zich dat alles wederom heerlijk was, de combinaties waren goed samengesteld, mooi gepresenteerd en de medewerkers wisten waarover ze spraken. Ook de amuses welke tussendoor geserveerd werden pasten goed in het grote plaatje. Welke gerechten we kregen, blijft een verrassing, ga het zelf proberen en geniet zoals wij gedaan hebben.
sparxxman .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Weer eens aangeschoven bij Klinkers. Grote pluspunt vind ik hier de jarenlange zeer constante kwaliteit in combinatie met een goede prijs. Ook deze keer weer erg goed gegeten (4 gangen verrassing) , begeleidt door mooie wijntjes en een paar echt lekkere en originele amuses. Als vanouds zou ik bijna zeggen. Speciale vermelding voor de nieuwe gastheer Lennart; professioneel, vriendelijk, gastvrij. Zoals het hoort. Weer een aanwinst voor het toch al fijne Klinker. Tot de volgende keer wat mij betreft.
Ankie D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Echt fantastisch gegeten. 3-gangenverrassingsmenu met wijnarrangement. Wat een smaaksensaties, echt genoten! Extra, nog twee heerlijke amuses en spoon. Boven verwachting, voor een zeer redelijke prijs.
Ankie D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Echt genoten van het 3-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Heerlijk! Daarnaast kregen we nog twee amuses en een spoon tussendoor. Echt verrast door alle smaken en attente, vriendelijke bediening. Top!
Ben-Koopt .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Kwaliteit bovengemiddeld, goede kok en personeel. Prijs/prestatie prima in orde in vergelijking tot toeristische zaken in de omgeving. Verrassingsmenu uitstekend.

olghur .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
We werden hartelijk ontvangen en er werd genoeg tijd genomen om alle gerechten toe te lichten.
We hadden het 4 gangen verrassing arrangement genomen, erg lekker en gevarieerd.
Aanrader
peter19792 M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Een relaxte sfeer met zeer goede bediening. En het eten was fantastisch.
We hadden het 5 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Elk gerecht fantastisch en goed gekozen wijnen. En de bediening kon steeds van 4 gerechten exact vertellen wat wat was en waarom de wijn er goed bij past. Niet dat geklungel wat je wel eens ziet.

Mijn vriendin heeft een tijdelijk non-suikers-dieet (ook geen suikers dat in voedsel zelf zit). Nogal ingewikkeld om daar mee om te gaan, maar de koks hadden hier totaal geen moeite mee. De gerechten werden zeer goed aangepast.

Een echte aanrader dus.
fijnproeversclub .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Het was een Super avond. Heerlijk in de watten gelegd door de vriendelijke bediening en vlotte service. Het eten was echt genieten!
Pure smaken en echt (H)eerlijk eten leuk gepresenteerd, je voelt je echt welkom.
Eerst 2 amuses van het huis en daarna hebben we ons laten verwennen door het 4 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. een Top avond, fijne sfeer en prima verhouding tussen prijs en kwaliteit.
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Weer eens teruggekeerd op een voor ons bekend adres. Het was altijd uitstekend en dat blijkt het nog steeds te zijn. Een aanrader, hoog culinair gehalte, hoge kwaliteit, redelijk geprijsd en alles vers (geen vis of vlees uit de vriezer).

Deze keer hadden we het extra moeilijk gemaakt voor de keuken. Driemaal het 4-gangen verrassingsmenu: 1x combinatie vlees/vis, 1x combinatie vis/vegetarisch en 1x alleen vis. Uiteraard met bijpassend wijnarrangement, want de wijnen zijn van prima kwaliteit. Ons tafeltje zat pal naast de open keuken, waar 3 koks zeer hard aan het werk waren. Interessant om dat eens van dichtbij te ervaren.

Vooraf krijg je nog 2 amuses en later nog een pre-dessert. Dat zijn geen kleine amusehapjes maar kleine gerechtjes. Toch is de totaal hoeveelheid met het 4-gangenmenu goed afgestemd.

De bediening is vriendelijk, attent en zorgt voor een ontspannen sfeer.
J C.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Wederom weer heerlijk gegeten! Dit keer hadden we a-la-carte besteld, en daar hadden we geen spijt van. Het waren erg lekkere gerechten en de bijpassende wijnen die je aangeboden kreeg paste er goed bij. Het verrassingsmenu is ook zeker een aanrader met een wijnarrangement! De service is van hoog niveau en het personeel is erg attent. Per gang en wijn wordt er goed toegelicht wat het precies is. Ook de verschillende amuses die je aangeboden krijgt zijn altijd erg lekker. De prijs-kwaliteit verhouding ligt naar mijn mening ook erg goed. Voor een lekker dinner kom ik zeker nog vaker terug!
PMartens M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Top ! Met een zaken relatie gegeten, erg goed ! De amuses waren verassend en de vis smaakte voortreffelijk. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Zeker het omrijden waard.
Relvy L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Je wordt bij binnenkomst altijd zeer vriendelijk welkom geheten en naar je tafel gebracht. Het is een mooie zaak, met een open keuken waardoor je de koks hard aan het werk kunt zien en wat een gemoedelijke sfeer geeft.

Het bedienende personeel legt altijd haarfijn uit wat er op de mooi opgemaakte borden wordt geserveerd en geeft uitstekend advies welke wijnen daar het beste bij smaken. Tussen de voor-, hoofd- en nagerechten door worden er heerlijke amuses geserveerd en bij het kopje koffie na krijg je een schaaltje eigengemaakte bonbons.

Je hoeft over het algemeen niet lang op de gerechten te wachten, maar toch kun je er een hele avond doorbrengen. Het is ècht een avondje uit. Het voelt aan de ene kant als een sterrenrestaurant, maar aan de andere kant is het er juist ook heel erg gemoedelijk. De prijs/kwaliteitsverhouding klopt eigenlijk niet. Het niveau verdient een hogere prijs, maar laten we dàt niet te hard en te vaak roepen! ;-)
Kristel-Janssen .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Met zijn drieën gegeten bij Klinkers. We kozen voor het 3 gangen verrassingsmenu met een wijnarrangement.
Alle gerechten waren heerlijk, wat een smaaksensatie! En de bijpassende wijnen sloten prima aan op de gerechten.
De bediening was vriendelijk en correct, gaven een goede uitleg en waren attent.
De inrichting is sfeervol, mooi pand met authentieke details.
Prijs/kwaliteit is uitstekend!
Hier gaan we zeker terug naar toe!
arnolduijlenhoet .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Wij werden op plezierige wijze ontvangen. De bediening was in alle opzichten uitstekend. De gerechten waren van prima kwaliteit en met fantasie opgediend. Het 3-gangen verassingsmenu is een aanrader. Wijnen zijn redelijk geprijsd en van goede kwaliteit. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Greet W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Geweldig kerstmenu, we hadden alle 4 verschillende gerechten en iedereen heeft uitstekend gegeten, lekkere wijnen erbij. Bediening vlot.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Aan de buitenkant oogt het iets gedateerd. Eenmaal binnen sta je in een mooie zaak, sfeervol ingericht. De zwarte brigade is goed op elkaar ingespeeld en zorgt ervoor dat je een voortreffelijke avond hebt. De gerechten zijn goed, er worden mooie producten gebruikt die verfijnde smaakcombinaties opleveren. Ook de bij het verrassingsmenu geserveerde wijnen zijn van goede kwaliteit. Kijkend naar de prijs – kwaliteitverhouding kan je niet anders concluderen dat deze goed is. Een restaurant waar anderen bij in de leer kunnen.
Pvm66 V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Fantastisch gegeten in de knusse binnentuin. Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door de maître Maarten. Bij binnenkomst kregen we gelijk een bordje met 4 amuses gevolgd door een soepje van bloemkool met truffel. Mijn vrouw koos voor het 3 gangen verassingsmenu met de vraag om als dessert het kaasplateau te mogen, dit was geen probleem. Als voorgerecht scholrolletjes en als hoofdgerecht een enorm stuk lamshaas, beide erg goed. Ik koos voor twee voorgerechten, oesters gevolgd door 4 bereidingen van kalf. Ook dit was perfect bereid. Als dessert ook het kaasplateau besteld. Ze hebben twaalf verschillende soorten! op de kaart staan en je krijgt ze ook alle twaalf te proeven, heerlijk. Al met al een mooie ontdekking voor ons. Enig puntje van kritiek , knap de wanden en deur op met wat nieuwe verf en je weet niet wat je ziet.
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Gisteren voor de eerste keer bij Klinkers gegeten, samen met vrienden van ons die er al vaker geweest zijn. Dit was een plezierige ervaring. We werden vriendelijk welkom geheten en we zaten nog niet aan tafel en er werden warme broodjes met roomboter op tafel gezet, vrij snel gevolgd door de eerste lekkere amuses. Inderdaad: Amuses: Het waren er gelijk vier. We werden het allemaal al vrij snel eens over een 4-gangen verrassingsmenu (waarbij je de keuze hebt tussen, vlees, vis of een combinatie). Een van onze tafelgenoten wenste een zout-arme versie wat natuurlijk geen enkel probleem was.
Ook leuk: Ze hebben een bob-wijn-arrangement... Wat kleinere hoeveelheden dan bij een normaal arrangement.
De diverse gangen welke we voorbij hebben zien komen smaakten allemaal prima en zagen er uitstekend uit. Vooral het gerecht met de 2 bereidingen van lam viel enorm in de smaak. De bediening was vriendelijk en correct.
Toch een klein puntje van kritiek: Het toilet... Een grote stalen pisbak? Dat verwacht je in een café. Niet in een restaurant. En een lamp boven een doorzichtig plafond is leuk, maar maak dat plafond dan wel schoon... Anders had ik met liefde en plezier een 9 voor de sfeer gegeven.
Verder alles dik in orde!