Klif 23

31-222319515

Meer informatie over restaurant Klif 23

Cecile H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Pannenkoek met kersen en slagroom gegeten. Kersensap was niet gebonden waardoor je het niet bij de pannenkoek op kon eten. Was ook niet erg veel. Pannenkoek zelf was wel lekker. Sfeerloos restaurant.
Fm P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Wij namen een echt Texels gerecht. Het lamsstoofpotje is heerlijk!!!! En ook lekkere groente erbij! Soepele en vriendelijke bediening en een leuk plekje.
Mastje122120 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Elk jaar als wij naar Texel gaan brengen we een bezoek een Klif 23 (een pannenkoekenrestaurant).
De lekkerste pannenkoeken at ik daar altijd. At.........want ik weet niet wat er gebeurd is maar de pannenkoek die ik nu kreeg was echt niet lekker! Niet helemaal gaar. Na 2 happen wilde ik al stoppen maar moest toch eten dus heb m voor 2/3 opgegeten. Ook het personeel is knullig. Was ook nooit zo. Erg jammer. Ging er altijd graag naar toe maar sla m nu voortaan over........
Thesis13 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
We komen hier al jaren ieder jaar heen om pannenkoeken te eten vanwege de leuke ligging aan het land en de lekkere glutenvrije pannenkoeken. Echter vorige week waren wij hier weer en de gluten vrije pannenkoek was ronduit slecht (brokkelde af) De kok gaf aan dat het oude beslag niet meer te krijgen was en ze dit nu hadden omdat het ook makkelijk te maken moest zijn. Ondanks dat we ons geld terug hebben gehad en de gewone pannenkoeken erg lekker zijn komen we hier niet meer terug, dit terwijl je overal tegenwoordig gluten vrije mais of boetweit pannenkoeken kunt krijgen die vaak zelfs smaakvoller zijn als normale pannenkoeken!
Margee .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
In Klif23 met zijn 3en gegeten en we hebben allemaal genoten van de lamsgerechten en ossehaas.
Had iets meer groente bij het hoofdgerecht gemogen. Vlees was heerlijk ook de lamsstoofschotel.
Vriendelijke en nette bediening. Decor was ja eetcafe achtig.
Karina71 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Laatst voor de zoveelste keer heerlijk gegeten bij Klif23. Ik had een pannenkoek met 3 soorten Texelse kaas en lamsham. Erg lekker. Mijn tafelgenoot had een pannenkoek met banaan en die viel ook in de smaak. Bediening is keurig en vriendelijk. Omgeving is top. Echt relaxen op Texel.
Dicky H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
we waren met 12 personen dus best wel een groep.
super bediening , gezellig personeel.
Eten was allemaal super , spareribs zo gaar dat vlees er bijna vanaf viel lekker gekruid.
combinatie van lamsvlees ook super lekker.
als je vraagt of je sla zonder komkommer kan krijgen wordt dat ook meteen gebracht
T_Jonk .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Gisteren bij Kliff 23 op het terras gegeten. Zowel mijn vriend als ik hebben onze pannenkoek niet opgegeten, omdat we de kwaliteit te slecht vonden. De pannenkoek met appel was veels te dik en niet gaar van binnen. De pannenkoek met kaas had 12! kaasplakken eroverheen gesmolten, waardoor het meer kaas dan pannenkoek was. Omdat wij het laatste terras tafeltje waren, was er van bediening ook geen sprake meer en konden we onze klacht pas tijdens het afrekenen kenbaar maken. Onvoorstelbaar dat een pannenkoekenrestaurant hun gasten zulke pannenkoeken durft voor te schotelen.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2014
We gingen naar binnen voor een drankje, maar uiteindelijk zaten we zo lekker dat we zijn blijven eten. Een goede beslissing!

Eerst een aantal Texelse biertjes. Daarna de kaart gevraagd en genoten van een voorgerecht en hoofdgerecht. De uiensoep was erg lekker, de garnalen ook, al was de presentatie van de garnalen niet helemaal top. Veel vocht erbij, wat sla om het bord, wat eigenlijk niet echt praktisch was. Daarna had ik een lamsstoofpotje gestoofd met donker bier. Heel erg smakelijk en goed warm. Ook de kibbeling en de scholfilet waren erg goed van smaak.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader!
LigWilg .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2013
Als het een beetje druk wordt, kan de keuken het niet bolwerken. De pannenkoeken waren redelijk, maar het tempo veel te laag (een uur wachten in een pannenkoekenhuis !). Het was er bovendien veel te warm, zelfs het personeel liep te klagen.
Sgroot .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Klif 23 is een prima , simpel restaurant. 125 soorten pannenkoeken die verukkelijk zijn! Glutenvrij, vegetarisch, iedereen kan hier terecht met een gerecht naar keuze. De pannenkoeken zijn een echte aanrader maar voor de personen de pannenkoeken niet zo lekker vinden is er ook een uitgebreidek aart met texelse gerechten, de standaard gerechten en ook uitgebereide gerechten zijn er te vinden. De pannenkoeken zijn van een goede prijs, hangt ervana wat jij als eter erop wil.
Han G.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Zoals al vele jaren gebruikelijk gaan wij NA aankomst op het oh zo mooie eiland Texel altijd eerst naar KLIF 23 om hier een heerlijk mosterdsoep en pannenkoen te gebruiken met begeleidend juttertje. En ooik nu sweer, was alles prima verzorgd, smakelijk enbetaazlbaar!
Schel1234 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Wij hebben Klif 23 bezocht voor de lunch.
Het was echt slecht.
De appelpannenkoek was niet gaar maar volgens de kok hoorde dat zo bij een appelpannenkoek. (?)
2 kroketten met brood werden geserveerd met 2 sneetjes witbrood die uit de vriezer leken te komen.
Duidelijk zichtbaar door de uitgedroogde witte randen.
G??n boter en g??n mosterd.
Daarnaast was een deel van het brood geweekt door een pluk natte sla die ernaast lag.
Wij hebben betaald en komen er nooit weer.
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2013
heerlijk lamsstoofpot gegeten.Smaak voortreffelijk!!Goede bediening en gezellige sfeer.Kortom heel lekker en gezellig.Kom binnenkort zeker weer terug om weer wat lekkers te smullen.De sate varkenshaas was volgens mijn echtgenoot ook heerlijk mals.Graag tot de volgende keer!!
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2013
Hier gaan we niet nog een keer eten. Het eten was aardig, maar niet geweldig. De Tesselse pannenkoek was betreft idee en ingredienten goed, echter was hij niet gaar doordat hij maar aan een kant gebakken was. De dressing op de salade leek een kant een klaar brouwseltje. Geen aanrader.
Pipamajo B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2012
Wat een desillusie.
Het prachtige authentieke Texelse eetcafe is niet meer.
Een billartcafe!
Dat was schrikken.
Je kunt er rond de billart wel nog eten,maar eten en bediening zijn zeer magertjes.1 pannekoek was niet gaar!
Het ergste zijn de aanpassingen:de groene lambriezering is plots bruin i.p.v. het mooie Texels groen en aan het plafond hangen scheef lelijke lampen en nog niet te spreken van de sfeerloze kwantum gordijnen.
Nee,ik hoop voor de nieuwe eigenaren dat ze een goede keus gemaakt hebben en ik rij er volgend jaar langs om te kijken of de blijart er nog staat,maar ik ben bang dat ik er niet meer kom.
Jammer.
Baco2000 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Eten matig, een uiensoep die je thuis beter maakt en lamsboutjes die gekookt leken. De jongedame in de bediening was goed en vriendelijk. De wat oudere dames ietwat knorrig. Entourage prima en creatief.
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Heerlijke mosterdsoep gegeten,die smaakte werkelijk uitstekend.
De varkenshaas was heerlijk mals en niet droog,Echt voldoende van alles en nog wat.Van begin tot en met het dessert prima.Voelde mij wederom thuis.vriendelijke vakkundig personeel.Kom snel weer een keer terug.
Sergej K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Prachtig zonnig weer op Texel, dus decor op terras met uitzicht op Loodsmansduin is een 10, bij mist en regen zou dit natuurlijk minder zijn. De texelse lamsburger was goed bereidt en lekker van smaak, veel sla, lekkere gebakken uien en veel patat. Lekker Texels biertje erbij en je dag kan niet meer stuk, prijs en kwaliteit volledig in balans en een mooie afsluiting voor ons verblijf op Texel.
Maartje85 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
We hebben hier twee jaar terug een keer een geweldige kaasfondue gehad (texelse brandnetelkaas) en kwamen met die gedachte terug vorige week. Helaas was de kaasfondue die nu op de kaart stond bij lange na niet zo lekker, maar het was wel oke. De andere gasten aan tafel hadden spareribs die wel wat aan de droge kant waren. De bediening was vriendelijk en vlot, alleen jammer dat het erg rustig was en wij na verloop van tijd de enige gasten waren.

Dus over het geheel genomen een aardig eetcafe, met gerechten die oke zijn maar niet geweldig en in verhouding iets aan de dure kant (met Utrechtse eetcafe's als referentiekader)