Kleur Geur en Smaakcentrum

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag Gesloten

Rayjong .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wat een goede sfeer weet Cees van Suylekom neer te zetten met zijn kookworkshops in zijn kookcentrum. Met alleen maar verse groentes en zeer goed vlees is dit echt een toplocatie voor kookworkshops en gezellige bedrijfsbijeenkomsten. Het 5-jarig bestaan van mijn bedrijf gecombineerd met een kookworkshop is hier zeer goed bevallen. Ik kom graag terug.
dank u het was ook een geweldige avond met mooie live muziek graag tot de volgende keer PROMARE media.
Kallie_32 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Sinds wij deze plek hebben gevonden zijn we er niet meer weg te slaan voor onze lunch! Minsten elke vrijdag maar als het kan ook vaker. Wat een gastvrijheid en geweldig lekker eten en dat voor een zeer vriendelijke prijs. In 1 woord TOP!! Snel eens de kookworkshop boeken, ben benieuwd...

groeten van 1 van de Deco ;) ( Maarten )
Dank u alle van t deco center tot over 2wk als u alle er weer bent na de beurzen veel suc6 daar .
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Geweldige verjaardag gevierd bij Cees en Muis, bijzondere heerlijke hapjes, geweldige bediening
en goede tot zeer goede wijn. Alleen maar lof van mijn gasten ontvangen..
Een aanrader voor iedereen.
Bob Bokking Nieuwegein.

Dank u heer Bob Bokking we hebben t met liefde gedaan Mandy en ik en graag tot een volgende kook feest.
Jo-en-Jet .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Met familie en vrienden een feest gevierd bij Cees. Gezellige sfeer, uitstekende bediening, fantastisch eten en heerlijke wijn. Iedereen met een glimlach naar huis na een zeer geslaagde avond!
Heer Johan en fam. ook wij vonden u fijne gasten met zo grote groep een hele zorg om iedereen het naar het zin te maken maar zo te horen bent u tevreden dank .ook namens Mandy Ester.
Mom58 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Op advies van een vriendin zijn we samen gaan lunchen in de keuken was het geen probleem om met lactosevrij wat te maken voor mij zelf echte verse pasta met wilde zalm ze hebben veel keuze in dag menu wat je zelf mag combineren voor redelijke prijs .
Kippeboutje .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Voortreffelijk bereid eten, zeer gastvrije gastheer, fijne wijnen. Een besliste aanrader. Daarbij natuurlijk het vrij parkeren, een luxe in deze tijd!
Teuny V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Waanzinnig lekker gegeten. Hele goede wijn erbij, en een gezellige en verzorgde entourage.
Een kok die zijn vak eer aan doet.
Wat een feestje, we komen snel weer.
dank u een TIP de wijnen zijn ook los te koop
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
gewoon top met een goede gastheer ook de bediening vriendelijk ondanks dat het op een ind,terrein zit maar wel gratis parkeren fam.Jansen
Ja inderdaad ind.gebied daarom zo fijn parkeren hier voor de deur op eigenterrein
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Heerlijke pasta die door de kok met volle overtuiging en met liefde is klaargemaakt en daarnaast de het altijd aanwezige persoonlijke tintje
Dank u en graag tot een snel weer zien
Alex L.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Mooie ambiance en goed gastheerschap, heerlijk eten wat door de kok met zorg en liefde is bereidt. Good food, good living.
dank dat u zo tevreden bent graag tot snel weerzien

Reactie van proever:

Dat zal zeer zeker op korte termijn gaan gebeuren.
HuubV .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Het gaat altijd om het totaalplaatje. En dat klopt hier altijd. Prachtig opgemaakte borden waarvan je echt smult. De Italiaanse wijnen niet te vergeten. Kortom, een aanrader.
dank u heer.