Kletsen en Proeven

Melkmarkt 52 8011 ME Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Kletsen en Proeven

Een bar & bistro waar sfeer en gezelligheid de boventoon voeren. Goede plaats om elkaar te ontmoeten bij een borrel of een 3-gangen proeverijmenu. Op de markt, in het centrum van Zwolle, waar bedrijvigheid en reuring tot rust komen in deze bistro. Een plek waar vrienden afspreken voor een biertje en een borrelhap en waar families of collega’s elkaar treffen voor een gezellige avond doorspekt met culinaire verwennerij. Ideale sfeer voor elke gelegenheid!

Meer informatie over restaurant Kletsen en Proeven

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Kletsen en Proeven

Daan S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Lekker eten in een informele sfeer.
Mmmjamjam .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Het is altijd lekker eten bij Kletsen en Proeven. Gisteravond kwam alleen het eten in hoog tempo. We hadden de bestelling nog geen vijf minuten door gegeven en het stond al op tafel. Ik snap dat het lastig is om in te schatten hoe lang mensen willen wachten, maar dit vonden we toch echt wel heel erg snel gaan.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Vlot lekker eten op tafel.
Han B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prima prijs kwaliteits verhouding.
Jimmy K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Peperstaek was aardig taai.
En het vlees van de mixed grill was droog
Corine R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Vlotte bediening. Eten kwam snel ondanks drukte en was prima. Gezellige inrichting. Tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar.
A. E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima
Babs S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Erg lawaaierig, konden elkaar nauwelijks verstaan. Gangen gingen in rap tempo; we hadden ons broodplankje nog niet leeg of het hoofdgerecht was er al. Niet tevreden over de geitenkaas in filodeeg (deeg niet gaar en in verhouding veel te veel geitenkaas). Andere gerechten waren ook matig. Massaproductie.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Gerechten zijn smaakvol en worden goed verzorgd gepresenteerd. Goed eten in een rustige en gezellige ambience. Zeker de moeite waard om weer te komen.
hadiejelma .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heel lekker gegeten in gezellige gemoedelijke sfeer. Proeverij is zeker een aanrader. Dit zijn geen 120 tekens maar dat moet dus tik ik er nog een zinloze regel bij maar ik kan er niet meer van zeggen.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuke ambiance goede service en aandacht van het personeel. Het eten is heel goed qua hoeveelheid en de smaak is zeer goed. De carpaccio en de kipsate waren een goede keuze. De proeverij als toetjes bord zijn ook zeer aan te bevelen. We hebben een leuke avond gehad.
Tabitha J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was goed. De zaal was rumoerig (je kon elkaar nauwelijks verstaan) prijs-kwaliteit niets mis mee echter wat wel een nadeel was is dat we minstens een uur op ons hoofdgerecht moesten wachten. Bovendien werden de voorgerechten ook niet gelijktijdig geserveerd (de proeverijtjes volgden later)
R.S.F. B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Kwaliteit en prijs-/kwaliteitsverhouding is goed, maar het tempo van uitserveren is véél te hoog. Als je de bediening hun gang laat gaan sta je met een 3-gangen menu binnen een uur weer buiten. Dat is niet wat wij voor ogen hebben als we een avondje uit eten gaan. Het is altijd gezellig, maar de accoustiek is echt slecht; ontzettend rumoerig.
Hou je van goed eten maar wil je rustig praten; ga dan ergens anders eten. Vind je rumoerig niet erg en heb je niet veel tijd dan is het een prima eetgelegenheid.
A. H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Prima prijs/kwaliteit verhouding!! Gezellig restaurant. De proeverij van gerechten is een aanrader. Feestelijk, verzorgd en smakelijk.
Alex H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wij komen hier vrij regelmatig even een hapje eten. Prima service, goed eten, kortom gewoon lekker even een avondje uit.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Toen we binnenkwamen (ca. 18.45) was het behoorlijk rumoerig, dit werd later gelukkig beter. We hadden allemaal een proeverij menu (4 voorgerechtjes, 3 hoofdgerechtjes, 4 toetjes). Iedereen (5 personen) was zeer te spreken over de diverse gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Joyce230 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Gaan regelmatig heen, juist omdat we het zo lekker vinden. Gezellige locatie ook. Het was dit keer wel erg druk, maar ondanks dat was de service prima. De kaart is niet heel uitgebreid, maar er zit voor iedereen wel iets bij.
Leonie A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Boven was een feestje wat erg lawaaiig was en als de zaak vol zit kan je je tafelgenoten amper verstaan. Het eten was lekker
Jasper J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten was heerlijk!
Daar hadden we echt niks op aan te merken.

Maar je gaat ook naar een restaurant voor de beleving.
Die misten wij een beetje.
We moesten zelfs na vragen toch lang wachten op het opnemen van de bestelling (25min) terwijl het restaurant niet vol zat en we op tijd gereserveerd hadden (18.00uur).
Omdat het zo lang duurde hebben we het dessert overgeslagen want de bioscoop begon.

En wellicht kan er iets aan de inrichting gedaan worden.
Ook met het oog dat het geluid wat minder wordt van de overige gasten.
(isolatie) het is nu niet Kletsen en Proeven maar soms bijna Schreeuwen en Proeven.
Jo J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk genoten van het proeverijmenu. Voldoende gevarieerd met vlees en vis. Voortreffelijk. Goede sfeer! Zeker een aanrader