Kletsen en Proeven

Melkmarkt 52 8011 ME Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Kletsen en Proeven

Een bar & bistro waar sfeer en gezelligheid de boventoon voeren. Goede plaats om elkaar te ontmoeten bij een borrel of een 3-gangen proeverijmenu. Op de markt, in het centrum van Zwolle, waar bedrijvigheid en reuring tot rust komen in deze bistro. Een plek waar vrienden afspreken voor een biertje en een borrelhap en waar families of collega’s elkaar treffen voor een gezellige avond doorspekt met culinaire verwennerij. Ideale sfeer voor elke gelegenheid!

Meer informatie over restaurant Kletsen en Proeven

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Kletsen en Proeven

Richard K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Prima bediening. Leuke restaurant in het midden centrum van Zwolle.
Echt een aanrader. Wel van tevoren reserveren is mijn advies.
Tip: bestel het Proeverij Menu.
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel
Isabel A.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Erg lekker gegeten vanaf het zaaltje boven kwam wel erg veel overstemmend geluid.

Verder echt een goede maaltijd waar we echt genoeg aan hadden maar niet te vol.
J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Leuke plek om wat te eten. Vriendelijke bediening. Genoeg eten voor een redelijke prijs. "Achtergrondmuziek" was wat teveel aanwezig.
Cynthia W.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Personeel is gastgericht en bied goede service! Tip: kies voor de proeverij. Deze is echt heerlijk! ..
steef S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Spontane ontvangst, ondanks dat we niet gereserveerd hadden. Prima voorgerecht. Hoofdgerecht heerlijk malse steak met veel verse groenten. Complimenten, super lekker.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Gezellig eet café. Vriendelijke bediening. Eten was prima, geen top kwaliteit.
Marieke A.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Alle gangen waren prima. Leuk om kleine gerechters te kunnen proeven. Vriendelijke bediening.
Jozien P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
gezellig met vrienden gegeten. goede prijs/ kwaliteit verhouding. vlotte en nette bediening. zeker voor herhaling vatbaar!!
Raymond S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Prima snelheid (misschien wel te hoog want de gerechten kwamen erg snel), maar bij de proeverij was de soep lauw tot koud (die hoort gewoon lekker heet te zijn). De koffie in plaats van nagerecht was ook wel beetje mager. Alleen een koekje erbij. Het hoofdgerecht was sober maar op zich prima. De zalm was lekker!
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Wat voelden we ons niet welkom. We wilden gezellig voordat we naar huis zouden rijden een drankje doen met wat lekkers. Een grote tafel voor 6 personen was beschikbaar dat was het enige plekje. Gevraagd wat de hapjes inhielden en een bittergarnituur besteld. Na 15 minuten bleek deze gereserveerd dus moesten we daar weg en kregen we een ander plekje. Op het moment dat we ons garnituur kregen moest 1 van ons ruimte maken zodat ze in de voorraad kast konden. Zonder netjes even ons de tijd te geven om onze tassen weg te halen. Het bittergarnituur bestond uit nasi, bami, gehakt hapjes met chili en mosterd. Waar waren de bitterballen en kaassouflees.....
Jeff S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
De service van de medewerkers leidt tot een goed visitekaartje van het restaurant.
Dit is een reden dat wij eventueel in de toekomst nogmaals bij jullie komen eten.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lekker eten voor een goede prijs, maar matige service. Bediening komt niet vragen of je wat wil drinken en het kost veel moeite om hun aandacht te trekken
Dini H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eten is niet noemenswaardig, in richting beetje viezig. Bediend door twee dames, een vriendelijk vrolijke en een geïrriteerde wat minder vrolijke. Het was er lekker warm. Het stoofvlees was lekker.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Gisteravond wederom heerlijk gegeten hier! We komen hier regelmatig, eten is altijd goed op smaak en prijs kwaliteit is prima. We werden spontaan geholpen. Een aanrader!
GH V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Hoofdgerecht zou wat uitgebreider kunnen. Alleen 1 puntzak friet voor 4 personen vonden wij wel erg weinig. De presentatie van het hoofdgerecht op het bord was oke. Voorgerecht was super!
ongelooflijk .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Koele ontvangst mogelijk door voorkennis dat we gereserveerd hadden met een Gift for 2 ,werden op een hoogzit geplaatst ,gevraagd om een lage tafel konden toen plaats nemen naast de doorgang.
Voorgerecht was zeer matig Zweeds tunnbröd met zalm en kruidenkaas (gewoon een paar stukken wrap)de mosterdsoep (championsoep zonder champions met een paar spekjes) dan de hoofdgerechten:Met katenspek omwikkelde varkenshaas en Gegrilde rundersteak zelfs de varkenshaas werd rood geserveerd de steak was mals maar smakeloos op een prut van rode kool dat zo slecht op smaak was dat het alles overheerste.
Met 33 jaar ervaring als keurmeester in de vleessector is dit eens maar nooit meer!!!!!
Jozien P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten van het proeverij menu. De hoeveelheid was ruim voldoende. De bediening was prima. Kortom, uitstekend!!
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Avondje met vriendinnen geweest. Gezellig in gericht en prettig om te zitten. Voorgerecht was lekker. Hoofdgerecht zeer teleurstellend. Bediening was slecht te verstaan.
N. D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
We zaten in het oude gedeelte, het nieuwe gedeelte ziet er gezelliger uit. Het is er een beetje donker en waar wij zaten liep het personeel steeds met bestellingen langs. Dit was niet zo prettig.