Kletsen en Proeven

Melkmarkt 52 8011 ME Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Kletsen en Proeven

Een bar & bistro waar sfeer en gezelligheid de boventoon voeren. Goede plaats om elkaar te ontmoeten bij een borrel of een 3-gangen proeverijmenu. Op de markt, in het centrum van Zwolle, waar bedrijvigheid en reuring tot rust komen in deze bistro. Een plek waar vrienden afspreken voor een biertje en een borrelhap en waar families of collega’s elkaar treffen voor een gezellige avond doorspekt met culinaire verwennerij. Ideale sfeer voor elke gelegenheid!

Meer informatie over restaurant Kletsen en Proeven

7,2

Jouw recensie over het restaurant Kletsen en Proeven

Gretha B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het duurde te lang voor we het eten konden bestellen. We hadden proeverijtje besteld en bij het hoofdgerecht legde ze uit dat er oa. kip op het bord lag maar het was zalm ipv kip. Verder waren ze de frite vergeten bij het hoofdgerecht. Dit kregen we na meerdere malen gevraagd te hebben waar de frite bleef, terwijl we rest van de maaltijd al bijna op hadden. De dame die ons bediende vonden wij niet zo geschikt voor dit beroep.
Lindy V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lekker eten. De proeverijtjes zagen er mooi uit. Was erg lekker en goed qua samenstelling. De bediening was goed door aardige mensen.
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Proeverij menu gehad. Heerlijk. 4 verschillende voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechtjes. Zeker een aanrader. Alles werd elke keer keurig uitgelegd. Precies genoeg eten voor 1 persoon. Sausje bij de zalm, als 1 van de hoofdgerechtjes had wat meer smaak mogen hebben.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heeerlijk gegeten!!! En goede service
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Lekker, goed en snel
Natascha M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Het was een gezellige avond. Kom hier zeker terug! Was hier dit keer met mijn vriendin. Volgende keer kom ik terug met mijn man
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Het lekker eten ik had een proeverij verrassing eten. Het was wen verrassing lekker gegeten.
Mijn vrouw had een mixgrill
Was ook prima.
Ook leuke en gezellige stad Zwolle.
Karlijn E.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Er staan lekkere opties op het menu. Dus je maakt altijd wel een goede keuze. Je hoeft niet lang te wachten en de bediening is erg vriendelijk. Eten smaakt goed en de porties zijn in orde. Komen zeker nog een keer terug!!
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Meerdere keren aan de bediening vragen moeten stellen of ik wat drinken mocht bestellen en zelfs of zij de borden wilden weghalen. Dat kan veel beter.
Laurien N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Erg leuk en lekker gegeten! Vooral de salade met biefstukpuntjes is echt een aanrader :). Komen zeker vaker terug om die nogmaals te nemen! Zelfs met de drukte van het stratenfestival/kermis erg snel en netjes eten gekregen en goed geadviseerd.
D. P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Lekker op het terras gegeten en gedronken. Eten was zeer goed. We hebben een heerlijke avond gehad.
Service ook prima. Binnen zag er op eerste moment ook gezellig uit.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
De steak werd met spek geserveerd, terwijl we expliciet hadden gevraagd zonder spek. Daarna werd dezelfde steak weer gebracht, geen excuses van de bediening...
J. B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Helaas door zaterdagmarkt niet weg, was er geen plek buiten op de gereserveerde tijd
Lisette K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Helaas viel het eten niet geheel in de smaak, de voorgerechten mosterdsoep en geitenkaas waren prima prijs-kwaliteit, echter de hoofdgerechten waren flauw van smaak en daarnaast teveel saus zodat je geen vis meer proeft. De sfeer van het terras vind ik optimaal. Als de kwaliteit van het voedsel omhoog zou gaan zou ik er graag zitten. Nu niet meer
C. F.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wij zaten op het terras, dus geluidsniveau/inrichting en sfeer is wat lastig te beoordelen. Maar op het terras was het gezellig en 'levendig'. Wij hebben ons prima vermaakt, en hebben lekker gegeten! Het proeverij-menu is een aanrader!
Jolien O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Qua smaak valt het tegen...
Esther F.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
prima gegeten bij kletsen en proeven. Aanrader de spies van zalm en als dessert creme brullee...altijd goed. Komen zeker hier nog weer genieten van een diner.
Fred L.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
afgelopen dinsdag heerlijk gegeten op het terras. Het was er gezellig druk. Bediening was vriendelijk en eten was erg goed verzorgd.
Jacqueline L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Met een groep van 11 wezen eten, het proeverij menu leek eerder de restanten van de vorige dag op een bord geknikkerd. Ook kregen we maar 3 zakjes patat die we met 11 moesten delen. Bediening weinig gezien, hierdoor lastig te vragen om eten of drinken.
S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Het was erg rustig, daardoor was er een hoog temp in de maaltijden. Maar echt gezellig was het niet, ook vond ik het personeel afwezig en niet uitnodigend. Eten was goed, maar ook niet heel bijzonder.