Kletsen en Proeven

Melkmarkt 52 8011 ME Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Kletsen en Proeven

Een bar & bistro waar sfeer en gezelligheid de boventoon voeren. Goede plaats om elkaar te ontmoeten bij een borrel of een 3-gangen proeverijmenu. Op de markt, in het centrum van Zwolle, waar bedrijvigheid en reuring tot rust komen in deze bistro. Een plek waar vrienden afspreken voor een biertje en een borrelhap en waar families of collega’s elkaar treffen voor een gezellige avond doorspekt met culinaire verwennerij. Ideale sfeer voor elke gelegenheid!

Meer informatie over restaurant Kletsen en Proeven

Jouw recensie over het restaurant Kletsen en Proeven

Jasper J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten was heerlijk!
Daar hadden we echt niks op aan te merken.

Maar je gaat ook naar een restaurant voor de beleving.
Die misten wij een beetje.
We moesten zelfs na vragen toch lang wachten op het opnemen van de bestelling (25min) terwijl het restaurant niet vol zat en we op tijd gereserveerd hadden (18.00uur).
Omdat het zo lang duurde hebben we het dessert overgeslagen want de bioscoop begon.

En wellicht kan er iets aan de inrichting gedaan worden.
Ook met het oog dat het geluid wat minder wordt van de overige gasten.
(isolatie) het is nu niet Kletsen en Proeven maar soms bijna Schreeuwen en Proeven.
Jo J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk genoten van het proeverijmenu. Voldoende gevarieerd met vlees en vis. Voortreffelijk. Goede sfeer! Zeker een aanrader
Sharon G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten was heerlijk! Ze hielden rekening met mijn zwangerschap bijvoorbeeld lage tafel, het eten. Heel fijn! Lekker knus binnen, sfeer was goed. Alleen moesten we wel 35 min wachten op ons nagerecht.
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Als voorgerecht een zeer eenvoudige tomatensoep gehad. Hoofdgerecht was pulled chickenwrap met groenten. Eenmaal geserveerd kwam er een enorme droge worst geur vanaf en smaakte het daar ook naar. Geen kipsmaak kunnen ontdekken. Helaas terug moeten sturen. Eten van mijn metgezel was wel lekker en dusdanig veel dat ik maar besloot haar eten verder op te eten gezien zij al vol zat en ik anders op dat moment nog een nieuw gerecht moest bestellen. Afgesloten met een proeverij dessert. Dat was zo weinig, echt zn €10 niet waard. Personeel was als je eenmaal de aandacht had getrokken heel vriendelijk.
Kim T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten was heerlijk en hier is niks op aan te merken. Complimenten voor de kok! Maar de bediende van onze tafel was chagrijnig. Ze keek chagrijnig als je haar wat vroeg. Als ze antwoorde was ze ook alweer half weg. De andere bediendes daarin tegen waren ontzettend enthousiast. Gewoon vriendelijk als ze langs kwamen en ze lachten tenminste.
wouter V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Een soort eetcafe plus, niks mis mee, maar ook zeker niet bijzonder. Prijs is fair, maar beetje verse groente bij de sate had best gemogen. Typisch een plek om meer te kletsen dan lekker te eten. En daar is op zich echt niet erg.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
De kasrt is niet heel uitgebreid maar er is voor iedere smaak wel iets. Het eten was prima en de service was vriendelijk en heel attent.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Lekker eten voor een goede prijs! We aten daar met een Giftforyou bon, dus een goedkoop etentje uiteindelijk. Prima service, goed eten en stond snel (maar niet te snel) op tafel.
liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten, zaten op terras maar we wilden toch binnen eten. Dat was geen probleem. Bediening was attent, een aanrader!!!
H. K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
goed eten, vriendelijk personeel
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Spontaan binnen gelopen bij dit restaurant. Ze wilden ons in eerste instantie plaatsen midden in de zaak naast een trap, maar daar pasten we voor. We kregen toen een tafel met een gunstigere ligging. We namen alleen een hoofdgerecht, de kipsaté. Deze zou geserveerd worden met een bijpassend garnituur. Voor 15 Euro pp kregen we een spies kipsaté met satésaus wat prima smaakte echter was de bijpassende garnituur erg onder de maat. We kregen erbij 5 stukjes kroepoek en een schepje Atjar(wat uit een pot uit de supermarkt komt mijn inziens) en een zakje patat. De prijs-kwaliteitsverhouding vond ik tegenvallen. Verder vond ik de bediening wat slordig en rommelig. Ze kwamen diverse keren bij ons, maar ook bij andere mensen aan tafel met drinken en/of gerechten die niet voor deze gasten bestemd waren. Ik zou zelf niet direct nog een keer gaan...
Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Verwacht van deze bistro geen culinair hoogstandje. Maakten gebruik van het 3 gangen proeverij menu. Voorgerechtjes waren prima, hoofdgerecht met stoofpotje met heel veel vet en weinig vlees. Nagerecht was weer prima maar niet hoogstaand. Bediening vriendelijk. Terras rumoerig. Binnen bijna geen licht en dus (te) donker.. Voor social deal prijs redelijk. Voor originele prijs veel te duur. Consumptieprijs redelijk.
Dries L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Fantastich goede keuken, uitmuntend gegeten, perfecte bediening, zeker de moeite waard om terug te gaan.Pluim voor de orginele gerechten
B.S. S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Prima service. We mochten m.i. iets te lang wachten op voorgerechten, maar toen de nacho's op waren begrepen we van de ober dat ze wachten tot we die op hadden. Tja, als we dat vantevoren hadden geweten... Tip om volgende keer te vragen of mensen willen wachten, of tegelijk geserveerd willen hebben.
S R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Leuk restaurant met een nostalgische sfeer. Goede en vriendelijke service en lekker eten! Aanrader voor een hapje en drankje met vrienden.
A V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
prijs kwaliteit was prima, alleen jammer dat er niet gevraagd werd, naar de opmerking die ik in het online systeem had gezet (mogelijkheid tot vega/ vegan gerechten). Door het restaurant was hier totaal geen aandacht aan besteed en het hoofdgerecht bestond enkel uit vlees, zonder enige groen(te) entourage. Het voorgerecht bevatte ook al niet veel groente. Kortom; carnivoren vinden dit een walhalla, maar ik persoonlijk miste wat groenvoer.
Lennard M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Erg leuke sfeer en zeer royale porties ook de prijs kwaliteit verhouding is prima in orde, wij gaan zeker nog een keer terug.
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Gezellig terras en heerlijk gegeten. Relaxte sfeer.
Jim V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Met ons gezin (2 kinderen 3 en 6) zijn wij hier uiteten geweest, het was heerlijk! wij hadden een proeverij en de kinderen een kindermenu.

de proeverij was lekker, vers en afwisselend. ook werd er goed rekening gehouden met mijn melkeiwitallergie. de kindermenu's waren ruim voldoende met als toetje een waterijsje.

de bediening was vriendelijk en snel, geen klachten over!

we hebben erg genoten samen, en zal het dan een ander zeker aanraden!

de prijzen waren gemiddeld en prima voor de hoeveelheid die op het bord lag!
frits K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Afgelopen zaterdag hier heerlijk gegeten, het was er weliswaar erg druk, waardoor je af en toe iets langer moest wachten, maar dat is geen probleem.
Als voorgerecht de proeverij genomen, erg lekker, en als hoofdgerecht de spies van zalm, smaakvol en erg goed bereid.
Dessert de chocoladetaart was ook lekker en ruim voldoende.
Al met al een aanrader dus.