Kletsen en Proeven

Melkmarkt 52 8011 ME Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Kletsen en Proeven

Een bar & bistro waar sfeer en gezelligheid de boventoon voeren. Goede plaats om elkaar te ontmoeten bij een borrel of een 3-gangen proeverijmenu. Op de markt, in het centrum van Zwolle, waar bedrijvigheid en reuring tot rust komen in deze bistro. Een plek waar vrienden afspreken voor een biertje en een borrelhap en waar families of collega’s elkaar treffen voor een gezellige avond doorspekt met culinaire verwennerij. Ideale sfeer voor elke gelegenheid!

Meer informatie over restaurant Kletsen en Proeven

Yolly H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Charona B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Duurde erg lang voordat we het eten hadden. Toen we hiernaar vroegen stond het binnen 5 minuten op tafel.
Helaas zat er bij mij bij de eerste hap al een har in het eten.
Verder waren de gerechten lekker.
Gea B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Erg lekker gegeten alles was vers bediening zeer vriendelijk heb er mijn verjaardag gevierd goed bevallen kom zeker nog een keer terug goede prijs kwaliteit verhouding zeker een aanader
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Hoofdgerecht was goed. Nagerecht het chocolade taartje is niet luchtig en is erg vast. Het ijs de saus en opmaak zijn goed. Het zaaltje is erg luidruchtig en niet gezellig met z'n tweeën. Bediening was vriendelijk en gastvrij.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Redelijke keuze op menukaart, maar niet bijzonder smakelijk.
Enkele gerechten waren lauw. Ik heb vaak beter gegeten voor vergelijkbare prijs
Gea B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Het eten was lekker alleen jammer dat de groente uit een pobject of uit de diepvries kwam
zuij.w1 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Verrassend, vlotte bediening, mooi teamwork
¡!!!!!!!!!¡!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!¡!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dieneke K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Prima restaurant voor ‘even lekker uit eten’. Ook met kinderen heel goed te doen. Bediening is vaak vriendelijk. Eten is goed voor prijs-kwaliteitsverhouding. Sfeer wisselende dingen. Groepen kunnen de sfeer best bepalen als je met een gezinnetje ernaast zit te eten. Maar bediening bleef heel netjes en vriendelijk. Iets extra’s doen is geen moeite. Hier zelf ook wel in een groter gezelschap gegeten, ook dat was prima.
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Lekker gegeten in gezellige atmosfeer. Tempo was precies goed. De proeverij was een succes. Eten was lekker, geluidsniveau was ook goed.
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Ondanks de rustige zondag liet de bediening zich niet van haar goede kant zien. Of te gehaast aan tafel of afwezig. .............
Gretha B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het duurde te lang voor we het eten konden bestellen. We hadden proeverijtje besteld en bij het hoofdgerecht legde ze uit dat er oa. kip op het bord lag maar het was zalm ipv kip. Verder waren ze de frite vergeten bij het hoofdgerecht. Dit kregen we na meerdere malen gevraagd te hebben waar de frite bleef, terwijl we rest van de maaltijd al bijna op hadden. De dame die ons bediende vonden wij niet zo geschikt voor dit beroep.
Lindy V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lekker eten. De proeverijtjes zagen er mooi uit. Was erg lekker en goed qua samenstelling. De bediening was goed door aardige mensen.
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Proeverij menu gehad. Heerlijk. 4 verschillende voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechtjes. Zeker een aanrader. Alles werd elke keer keurig uitgelegd. Precies genoeg eten voor 1 persoon. Sausje bij de zalm, als 1 van de hoofdgerechtjes had wat meer smaak mogen hebben.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heeerlijk gegeten!!! En goede service
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Lekker, goed en snel
Natascha M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Het was een gezellige avond. Kom hier zeker terug! Was hier dit keer met mijn vriendin. Volgende keer kom ik terug met mijn man
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Het lekker eten ik had een proeverij verrassing eten. Het was wen verrassing lekker gegeten.
Mijn vrouw had een mixgrill
Was ook prima.
Ook leuke en gezellige stad Zwolle.
Karlijn E.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Er staan lekkere opties op het menu. Dus je maakt altijd wel een goede keuze. Je hoeft niet lang te wachten en de bediening is erg vriendelijk. Eten smaakt goed en de porties zijn in orde. Komen zeker nog een keer terug!!
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Meerdere keren aan de bediening vragen moeten stellen of ik wat drinken mocht bestellen en zelfs of zij de borden wilden weghalen. Dat kan veel beter.
Laurien N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Erg leuk en lekker gegeten! Vooral de salade met biefstukpuntjes is echt een aanrader :). Komen zeker vaker terug om die nogmaals te nemen! Zelfs met de drukte van het stratenfestival/kermis erg snel en netjes eten gekregen en goed geadviseerd.