Kletsen en Proeven

Melkmarkt 52 8011 ME Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Kletsen en Proeven

Een bar & bistro waar sfeer en gezelligheid de boventoon voeren. Goede plaats om elkaar te ontmoeten bij een borrel of een 3-gangen proeverijmenu. Op de markt, in het centrum van Zwolle, waar bedrijvigheid en reuring tot rust komen in deze bistro. Een plek waar vrienden afspreken voor een biertje en een borrelhap en waar families of collega’s elkaar treffen voor een gezellige avond doorspekt met culinaire verwennerij. Ideale sfeer voor elke gelegenheid!

Meer informatie over restaurant Kletsen en Proeven

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Kletsen en Proeven

C. F.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wij zaten op het terras, dus geluidsniveau/inrichting en sfeer is wat lastig te beoordelen. Maar op het terras was het gezellig en 'levendig'. Wij hebben ons prima vermaakt, en hebben lekker gegeten! Het proeverij-menu is een aanrader!
Jolien O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Qua smaak valt het tegen...
Esther F.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
prima gegeten bij kletsen en proeven. Aanrader de spies van zalm en als dessert creme brullee...altijd goed. Komen zeker hier nog weer genieten van een diner.
Fred L.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
afgelopen dinsdag heerlijk gegeten op het terras. Het was er gezellig druk. Bediening was vriendelijk en eten was erg goed verzorgd.
Jacqueline L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Met een groep van 11 wezen eten, het proeverij menu leek eerder de restanten van de vorige dag op een bord geknikkerd. Ook kregen we maar 3 zakjes patat die we met 11 moesten delen. Bediening weinig gezien, hierdoor lastig te vragen om eten of drinken.
S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Het was erg rustig, daardoor was er een hoog temp in de maaltijden. Maar echt gezellig was het niet, ook vond ik het personeel afwezig en niet uitnodigend. Eten was goed, maar ook niet heel bijzonder.
Robin W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Gezellige sfeer, gewoon goed eten en goede service.
Rianne T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Lekker gegeten, maar de kipsaté was niet super bijzonder. Vanwege het mooie weer zaten we buiten. Het hoofdgerecht kregen we terwijl we nog ons voorgerecht aan het eten waren. De bestelling voor het nagerecht opnemen duurde heel lang maar was er wel meteen. Vervolgens vroegen we om de rekening en die kregen we nooit.
G. R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Super gezellig en lekker gegeten
Voor herhaling vatbaar
Leuke bediening, attent elke keer evenvragen, gezellige sfeer
We komen graag terug
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Wat een vreselijke bediening. Gewoon dramatisch, werden niet serieus genomen. We moesten veel te lang wachten. Bestelde wat extra spareribs, omdat onze dochter het verrassingsmenu niet zo lekker vond. Na 45 minuten gevraagd waar het bleef, kregen we als antwoord dat onze dochter toch aan het eten was en dat ze het niet nodig vond om de bestelde spareribs te brengen. Ook het toetje zou vanille ijs zijn, bleek citroen ijs te zijn. Kan gebeuren, maar de reactie op onze opmerkingen waren gauw afgedaan. Jammer.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Prima bediening. Leuke restaurant in het midden centrum van Zwolle.
Echt een aanrader. Wel van tevoren reserveren is mijn advies.
Tip: bestel het Proeverij Menu.
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel
Isabel A.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Erg lekker gegeten vanaf het zaaltje boven kwam wel erg veel overstemmend geluid.

Verder echt een goede maaltijd waar we echt genoeg aan hadden maar niet te vol.
J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Leuke plek om wat te eten. Vriendelijke bediening. Genoeg eten voor een redelijke prijs. "Achtergrondmuziek" was wat teveel aanwezig.
Cynthia W.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Personeel is gastgericht en bied goede service! Tip: kies voor de proeverij. Deze is echt heerlijk! ..
steef S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Spontane ontvangst, ondanks dat we niet gereserveerd hadden. Prima voorgerecht. Hoofdgerecht heerlijk malse steak met veel verse groenten. Complimenten, super lekker.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Gezellig eet café. Vriendelijke bediening. Eten was prima, geen top kwaliteit.
Marieke A.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Alle gangen waren prima. Leuk om kleine gerechters te kunnen proeven. Vriendelijke bediening.
Jozien P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
gezellig met vrienden gegeten. goede prijs/ kwaliteit verhouding. vlotte en nette bediening. zeker voor herhaling vatbaar!!