Kleinste Winkeltje

Papestraat 1A 2513 AV Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kleinste Winkeltje

Christel_ .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Super lekkere patat midden in het centrum! Ik heb veel geprobeerd, ook alle nieuwe zaken in de stad maar dit is en blijft de beste! Het is letterlijk het kleinste winkeltje, dus wel buiten opeten.
Aat V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Wij komen hier nu al zo ontzettend lang, eerst met onze kinderen en nu met onze kleinkinderen,
waar van de jongste van 6 niet bepaald een patat liefhebber is, dus eerst maar eens een kleine patat met gekocht en wat blijkt iedere keer wanneer hij met z'n broertje komen logeren willen ze s'avonds lekker naar Het kleinste winkeltje om die overheerlijke verse patat met mayo te te eten.
Fa_tje .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
De lekkerste patatjes van Den Haag! Wij komen hier vaak tijdens de lunch en dan is het er wel druk, maar de eigenaar is altijd wel vriendelijk en in voor een praatje.
Sara R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Lekkere frieten!! Ik vind dit een leuke en goede frietzaak om heen te gaan. Ik heb het decor een 6 gegeven, omdat ik hier neutraal over ben! Ik vind het ook niet nodig dat ze hier nog wat aan gaan doen.
Marszzz .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
De frieten zijn knapperig gebakken, daar moet je van houden, maar qua smaak zijn ze heerlijk zeker i.c.m. de sauzen die ze hebben. Een verleiding die ik soms niet kan weerstaan als ik in de buurt ben. De eigenaar is wat nukkig maar zoonlief die ook wel eens in de zaak staat is altijd vriendelijk.