Kleine Delis

Maandag t/m Vrijdag 15:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

Joost V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Al vaak lang gefietst en vandaag eindelijk eens geprobeerd. In 1 woord: WOW. Wat een fijne ontdekking. Super lekker, mooie grote porties en fijne prijs. Ik gooi de keuken uit mijn huis en ga voortaan hierheen!
Daan_R .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Afgelopen week voor twee personen eten gehaald bij Kleine Delis, voor het eerst. De maaltijd was voor mij één grote smaaksensatie, wat een lekker eten verkopen ze hier!
Alles is vers en de bereiding qua smaak, kruiden en ingredienten was perfect.
Ik ga hier zeker vaker komen als ik geen tijd heb om zelf te koken en toch een gezonde maaltijd wil eten.
Een aanrader dit!
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
Van de week voor het eerst gehaald bij Kleine Delis. Ik was er al vaker aan voorbij gefietst en besloot na een leuke advertentie in de PS (Bijlage Parool), om er toch maar eens af te remmen.
Ik heb een heerlijk marrokaans vis stoofpotje gehaald en mocht daar twee salades bij uitkiezen (was ruime keuze!), daarnaast had ik er lekker krieltjes bij (rijst was ook mogelijk). En dat alles voor slechts €12,95. Echt waar, het was ruim voldoende. Ook voor een hele grote eter. Ik kom zeker terug. Ik weet niet of het leuk is om de maaltijd daar te nuttigen. Maar je weet het niet, misschien toch eens proberen want het ziet er allemaal verzorgd en schoon uit. En de dame die er op dat moment stond was echt erg aardig en behulpzaam. Ik hoop dat ze nog veel klanten krijgen!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2014
Ik heb hier onlangs heerlijk eten afgehaald. Wat een goed gebruik van kruiden en een heerlijke variatie aan groenten! Ook de aardappels waren superlekker. Er is geen vegetarisch hoofdgerecht, maar je kunt drie soorten groenten kiezen voor 10 euro, is ook prima. De runderstoof die iemand anders had was wel een beetje vet heb ik begrepen, maar de rest was uitmuntend. Wel veel platsic verpakkingsmateriaal dus de volgende keer probeer ik eigen doosjes mee te nemen. De verkoopster is vriendelijk en goed geinformeerd. Het winkeltje ziet er prachtig uit, achter de toonbank zie je de keuken.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Hier heerlijke lamsballetjes, met gemarineerde aubergine en couscous gehaald en thuis opgegeten. Met zorg bereid, verfijnd van smaak. Niet vet en niet zout, een verademing. Vriendelijke mensen. Fijn dat Kleine Delis om de hoek zit!
Marlee .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
Heerlijke rundertajine en vis met saffraan gegeten. Zeer verfijnd! Ook de kinderen vinden het heerlijke door het subtiele gebruik van kruiden. Echt een topper, ga het proberen!
RogierW69 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Zit mateloos te genieten van mijn lam met couscous, met een heerlijk gegrilde aubergine erbij. Heerlijk zacht-zoet gerecht, delicaat, niet zo zout als de meeste traiteurs plegen te serveren maar subtiel en verfijnd. Smaakt naar meer!
Hylke S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
We hebben zojuist de couscous met lamstajine en de garnalenrisotto gehaald. Zo ontzettend lekker! Er zit zoveel smaak aan, heel kruidig. Kan me niet zo snel herinneren wanneer ik voor het laatst zo smaakvol gegeten heb. Zeker een aanrader! Alleen een pinautomaat erbij zou handig zijn.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2013
Ik had zojuist risotto met garnalen en asperges met venkel bij haar gekocht.
WAT LEKKER!
Bam, Wat een smaak explosie in mn mond. Ik haal regelmatig eten in de buurt, maar zij is mn nieuwe topper!
Het bakje heb ik echt uit zitten likken, van zowel de groeten als de risotto.
Eten is nog leuker geworden in deze buurt. Ze heeft ook nog eens diverse bijzondere producten te koop, leuk om cadeau te geven! Een echte aanrader vind ik dit.