Klein Zwitserland

Lunterseweg 44 6718 WE Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Klein Zwitserland

Ultieme ontspanning voor het hele gezin

Ben je een wintersportliefhebber of hou je van wandelen in de Zwitserse bergen? Na iedere uitdaging is het heerlijk bijkomen tijdens de après-ski. Die ontspannen sfeer kun je nu ook proeven in Restaurant Klein Zwitserland. Op de kaart gemoedelijke en smakelijke gerechten, geschikt voor de hele familie. Combineer je bezoek met een leuke activiteit, informeer naar de arrangementen.

Meer informatie over restaurant Klein Zwitserland

Jouw recensie over het restaurant Klein Zwitserland

Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Was super goed.Lekker gegeten .Beding was super het is er altijd goed.Hebben nu een klantenkaarten dus komen vast vaker terug
Pierre G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker gegeten
wim R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Voor heen kwamen we er vaak na een slechte ervaring zijn we afgehaakt.Wat zijn we blij dat we het op nieuw hebben ontdekt zo schoon en gezellig met de verbouwing en nieuwe eigenaar.WIM
Roel O.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wij waren met 4 personen lekker rustig in een hoekje gezeten
Het eten was zeer goed, Bediening was vrienelijk, van ons geen klachten
J. H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Goede bediening en service. Rekening gehouden met glutenvrij. Met speciale wensen wordt rekening gehouden.
Ans I.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Ik heb met vriendinnen pannekoekenmenu gegeten was heerlijk vooral de tomatensoep!
Heerlijk buiten gezeten! Geen geld voor zoveel lekkers, komen zeker terug!
Nico G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het was goed van kwaliteit en ruim voldoende goede prettige bediening de muziek mocht wat mij betreft ietst zachter maar dat is een kwestie van smaak.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Prima restaurant parachtig gelegen, vriendelijke bediening , we zijn later nog een keer wezen dineren.
Druk met gaston.
Voor kinderen erg leuk speelhoek en een cadeautje bij de panne kook.
aldlanwest .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Lekker eten voor een betaalbare prijs geserveerd door erg vriendelijk personeel.
Het restaurant is opgedeeld in twee gedeeltes, een voor de liefhebbers van pannenkoek en het andere voor die van a la carte .Prima splitsing, omdat gezinnen met kleine kinderen ( en ook anderen natuurlijk ) lekker en gezellig met elkaar van de pannenkoeken kunnen genieten en de van de a la carte in de door voor bestemde ruimte.
Je kunt bij mooi weer overigens ook prima buiten eten. Borden zien er bij het opdienen verzorgd uit.
Wynsen B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Eergisteren dit restaurant "ontdekt", gisteren een bezoekje gebracht, omdat we simpelweg wat te vieren hadden.

Ontvangst was goed, zoals het hoort, en niet overdreven. Drinken werd snel gebracht door vlot handelend personeel, welke geen overhaaste indruk maakte. Ondanks dat het restaurant meer de nadruk legt op pannenkoeken, is er ook een uitgebreide keuze uit verschillende vis- en vlees gerechten.

Het voorgerecht werd snel gebracht, maar het hoofdgerecht liet lang op zich wachten (misschien wel doordat ik zelf geen voorgerecht had). Ik had de keuze gemaakt voor de Mixed Grill Klein Zwitserland, een (zoals de naam al zegt) combinatie van biefstuk, ossenhaas, kipsaté en spareribs, geserveerd met patat, mayonaise en knoflooksaus. Een echte aanrader! Het vlees was goed gegrild, en hoewel ik niet naar een restaurant zou gaan voor een patatje, moet ik eerlijk toegeven dat deze heerlijk was. Het enige minpuntje, de satésaus was ook voor een gedeelte over het andere vlees terecht gekomen.

Als nagerecht koos ik de bananensplit. Degene die dit dessert bereid had, nam het woord bananensplit wel erg letterlijk, want het ijs lag tussen twee gespleten bananen. Het smaakte overigens heerlijk.

Al met al is Klein Zwitserland een restaurant met eten van uitstekende kwaliteit, goede service en een mooi decor. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hennyvdvliert .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
.................................................................................................................................................................
ede45 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Genoten van AH diner. Waar voor je geld en prima bediening. Goed gegaarde en smakelijke samenstelling van de pannenkoeken. Kortom goede prijs kwaliteitsverhouding. Zeer attente bediening.
Jeanine B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
3 gangen menu genoten.
Was erg lekker. Wel stonden we binnen een uur weer buiten. Er had wel wat meer tijd tussen de gangen mogen zitten, zodat we wat langer hadden gezeten.
Henriëtte S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Mijn vriendin en ik aten afgelopen dinsdag het pannenkoekenmenu via de restaurantactie van de AH. Het voorgerecht was brood met kruidenboter, tzatziki saus en tomatentapenade. Lekker, alleen de kruidenboter viel een beetje tegen, iets te bitter. Daarna had ik een pannenkoek met kaas en champignons en mijn vriendin een met appel en ananas. Helaas was er iets fout gegaan bij het doorgeven, waardoor er voor mij een pannenkoek met ham en champignons, nu ben ik vegetariër, dus toen is er een nieuwe pannenkoek gebakken. Beetje jammer omdat we daardoor niet tegelijk konden eten. Misschien slim om de bestelling op te schrijven?
Verder waren beiden pannenkoeken erg lekker!
Achteraf had ik een kopje thee en mijn vriendin een cappuccino.
Wat een beetje tegenviel aan de bediening was dat er niet werd gevraagd of we nog iets te drinken wilden toen onze lege kopjes werden opgehaald. Daar hebben we toen zelf om gevraagd, hoewel het verder erg rustig was in het restaurant.
Het was een gezellige avond en het eten was lekker! We zouden zeker nog een keer terugkomen.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Lekkere pannenkoeken gegeten (bijna net zo lekker als de van papa :-)). De Max Verstappen pannenkoek was lekker, vullend en er zat een mooie ''Lego" racewagen bij. Het in elkaar zetten kostte ons wel veel tijd, maar dat geeft niet. We komen zeker nog eens terug.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Bediening was rommelig, overdreven vriendelijk. Pannenkoek zelf was zoet en dat in combinatie met hartig was niet mijn ding. Je rook een oudbollige geur. Nee, niet voor herhaling vatbaar.
r J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
wij dachten lekker stukje vlees ,en aardappeltjes en friet,soep veel te zoet en weinig vlees ,geen soep balletjes
Allard V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Met ons zessen een heerlijke pannenkoek gegeten!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Fijne ontvangst, heb tezamen met mijn dochter heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs. Wij zouden graag nog eens komen.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heel goed van service en van bediening. Het eten was smaakvol. Gezellige sfeer.
De inrichting is te somber naar onze smaak.