Klein Zwitserland

Lunterseweg 44 6718 WE Ede Nederland Kaart

Over restaurant Klein Zwitserland

Ultieme ontspanning voor het hele gezin

Ben je een wintersportliefhebber of hou je van wandelen in de Zwitserse bergen? Na iedere uitdaging is het heerlijk bijkomen tijdens de après-ski. Die ontspannen sfeer kun je nu ook proeven in Restaurant Klein Zwitserland. Op de kaart gemoedelijke en smakelijke gerechten, geschikt voor de hele familie. Combineer je bezoek met een leuke activiteit, informeer naar de arrangementen.

Meer informatie over restaurant Klein Zwitserland

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Peteeat .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Zikko .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Hier hebben wij prima gegeten. De prijzen zijn heel redelijk en voor je het weet staat je gerecht op tafel. We begonnen met een prima uiensoep. Die stond zo snel op tafel dat je bijna zou denken dat ze het al klaar hadden staan. Als hoofdgerecht waren we deze keer voor de sate spies en de ossenhaas spies gegaan. Een vorige keer hebben we ons gewaagd aan de belachelijk grote schnitzel. Mocht je die willen, bestel dan 2 borden en 1 schnitzel. Maar terug naar onze spiesen, prima in orde, niet te klein, niet te groot. Aardappels en frietjes kun je gewoon bijbestellen zonder extra kosten. Een prima restaurant met een goede sfeer en prima eten voor een normale prijs.
Rinus B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
vriendelijk personeel en vlotte bediening ,lekker en voldoende eten voor een voordelige prijs .leuke acties elk seizoen en leuke omgeving/aankleding van het restaurant.
Ebasendegroot .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De bediening was vriendelijk en attent alles werd keurig in een keer aan tafel gebracht voor herhaling vatbaar. Alleen een puntje van aandacht geef eerst de kinderen iets te eten en daarna de rest.
Wilna B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Pannenkoekenmenu was goed verzorgd. Boerenbroodplankje wel wat overdreven veel brood (een hele brood voor 1 persoon). Pannenkoeken waren goed gaar en qua omvang goed voor een bootwerker. Bediening liep vlot en competent.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Je kunt prima eten bij Klein Zwitserland. Het is een gezellig restaurant (zeker voor kinderen) met een mooie inrichting. De bediening is attent en het eten is van prima kwaliteit. De vleesgerechten zijn lekker, evenals de bijgerechten.
Devv .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Met z'n 2-en pannenkoek wezen eten, een spek/ananas en een spek/appel. De spek/ananas was goed, maar de spek/appel was niet goed. Zeker 1/3 van de pannenkoek van niet gaar, wat de smaak niet ten goede kwam. Het voor- en nagerecht waren prima.
S. S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
De bediening was erg vriendelijk en nam de tijd voor een praatje. Het voorgerecht was prima qua smaak, maar omdat we allebei (we waren met 2 personen) een broodplankje bestelden, kregen we daar maar één portie van die we moesten delen. De pannenkoeken waren erg vet en daardoor heel zwaar en vullend. Dat was jammer. Als nagerecht vanille ijs, was oké.

Het restaurant mist sfeer. De inrichting is eenvoudig en oogt wat kaal. Er hangt weinig aan de muren. Hier kan zeker nog veel aan gedaan worden. Het ziet er goedkoop uit.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Fijn met je buurtjes even eruit in een goede sfeer en met heerlijk eten. Goed verzorgd en opgediend.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Prima verzorgd eten met een goede smaak. Goede service van vriendelijke medewerkers.
Berry_zwarts .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Afgelopen vrijdag gegeten bij het restaurant. Omdat we gereserveerd hadden via ah actie, was er een vast gesteld pannenkoek menu. Dit menu was op zich prima, vooraf, hoofd en nagerecht. Wij kozen ervoor om een speciale pannenkoek te bestellen en hiervoor moest een kleine toeslag worden betaald.
De pannenkoeken waren heerlijk, goed belegd en goed gebakken.
De service van het personeel was erg netjes en correct.
Wij vonden het erg goed en lekker en komen hier zeker terug.
E.J. K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gezellig restaurant met een ruime keuze op de menu kaart.
Kwaliteit van het eten is goed.
Minder is het bestek in een papieren zakje met zo ook een papieren servet.
Adrie B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
we zijn met vrienden wezen eten.. We maakten gebruik van de AH restaurantactie. We waren blij verrast van de hoeveelheid en kwaliteit van het eten en de prettige wijze van bediening.
Freek V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
20 september 2016 HEERLIJK GEGETEN!!!
Mijn man en ik waren op vakantie in Otterlo.
Wij aten tijdens een fietstochtje bij
Klein Zwitserland in Ede, met de AH zegel actie.
Verrukkelijke tomaten soep en overheerlijke pannenkoeken!
Als toetje ijs met slagroom, mooi opgemaakt met een aardbei en een chocolaadje. (jammer, wat ijs christal
Marcella H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Uitstekende lunch genoten op een prachtige locatie. Goede service, uitgebreide kaart waar volwassenen en kinderen met smaak van kunnen eten.
Kindvriendelijk, zowel qua menu als speelgelegenheid. Mooie houten buitenspeeltuin en bij slechter weer kan er prima binnen gespeeld worden.
Kleurplaatwedstrijd viel in de smaak bij onze dochter! Kortom voor herhaling vatbaar.
Info914 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Met Team 2dehandslaptops onbeperkt spareribs wezen eten, was echt lekker, bord leeg, gelijk nieuwe! Personeel was vrolijk en attent!
zeker de moeite waard!
Gastvrouw Jeanine heeft met haar collega's ons goed in de watten gelegd!! BEDANKT!!
Annemariedemooij .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Mooie entourage en lekkere pannenkoeken. Voor de kinderen leuk opgezet, met binnen en buiten speelmogelijkheden.
Jammer dat je met de restaurantactie alleen het pannenkoekenmenu kunt kiezen, maar de pannenkoek was heerlijk!
T.freijser .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016

Restaurant Klein Zwitserland heeft enige tijd geleden nieuwe eigenaars gekregen en een verbouwing ondergaan. Wij arriveerden om 18.15 uur zoals afgesproken. Buiten waren alle tafels bezet. Geen probleem voor ons, want we wilden toch naar binnen, omdat we kwamen voor een diner en dan wordt het al gauw wat later en frisser buiten.
Het eten was lekker en royaal. Als voorgerecht had ik meloen met parmaham. Zeer goed. De meloen was goed rijp. Ook het hoofdgerecht smaakte goed. Ze hebben een uitgebreide kaart, o.a. een grote sortering pannenkoeken, maar ook veel keuze voor een drie-gangen menu.
De verhouding tussen prijs en kwaliteit is goed.
De bediening was heel attent en vriendelijk. De tijd tussen de verschillende gangen was aangenaam. Het restaurant is toegankelijk voor een breed publiek, dus ook gezinnen met jonge kinderen. Ook in onze buurt zaten 2 jonge gezinnen aan 1 grote tafel. Een van de jongste kinderen was tamelijk luidruchtig aanwezig, maar dat kan je verwachten op een hele drukke zomerdag. Wij komen graag terug bij Klein Zwitserland.
Henj.gerlof .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Als ik geweten had,dat je alleen voor een pannekoekmenu mocht kiezen,dan had ik er niet geboekt'Je mocht nl niet kiezen uit een gewoon driegangen menu.Dus dat viel ons tegen.
ik vind datjullie als Iens of A.H. dit wel moeten vermelden.

Met vriendelijke groet Dhr H.Gerlof