Klein Zwitserland

Lunterseweg 44 6718 WE Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Klein Zwitserland

Ultieme ontspanning voor het hele gezin

Ben je een wintersportliefhebber of hou je van wandelen in de Zwitserse bergen? Na iedere uitdaging is het heerlijk bijkomen tijdens de après-ski. Die ontspannen sfeer kun je nu ook proeven in Restaurant Klein Zwitserland. Op de kaart gemoedelijke en smakelijke gerechten, geschikt voor de hele familie. Combineer je bezoek met een leuke activiteit, informeer naar de arrangementen.

Meer informatie over restaurant Klein Zwitserland

• Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Stieny K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We eten hier regelmatig...de ene keer een pannenkoek...de andere keer een vleesgerecht...beide zijn voortreffelijk! Personeel is vriendelijk...bediening goed...prijs/kwaliteit uitstekend. In de zomer is er gelegenheid om buiten te zitten...zeker een aanrader!
Caroline J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Lekker zwitsers taartje en zwitsersvarkensfilet. De apfelstrudel viel wel een beetje tegen.lauw en veel deeg.wel lekker ijs en vers fruit erbij. S avonds wel ontzettend veel dorst.dat was wel een afknapper op het geheel
Agnietha W.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Wij komen hier regelmatig op de dinsdag om koffie te drinken met met oude vriendinnen. Wat wij als zeer prettig ervaren is de gemoedelijke entourage en altijd uiterst vriendelijke bediening. En de appel strüdel mag ons ook altijd behagen.
Renoud W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Hier van een brunch genoten met familie leden erg genoten. Mooie zaal alles goed geregeld. Wij waren vroeger wel is hier geweest toen was het een ouwbollige zaak dat kan nou zeker niet meer gezegd worden.
Birgit V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk genoten van de kaasfondue. Jammer dat de ananas niet vers was verder heerlijk gegeten en genoten van de goede service.
Harold B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Door het tafeltje op een hoek, waren we slecht zichtbaar voor het personeel.

De pannenkoeken waren goed het dessert een torentje van stoofpeerijs verrassend
Wil van M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
het was goed verzorgt en heerlijk gegeten en vriendelijk personeel
voor herhaling vatbaar raad het de familie aan
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Hier met vrienden gesteengrild alles was goed voor elkaar en erg lekker we hebben een erg gezellige avond gehad. Wij zagen dat er ook kaasfondue word geserveerd dit gaan wij zeker ook een keer proberen. leuk restaurant wij komen zeker terug.
Janiel D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Lekker geluncht met een oude vriendin van me. Wat een leuke zaak is dit geworden. We hebben erg lekker gegeten in een gezellige sfeer. We hebben ook al afgesproken hier nog een keer met onze kinderen heen te gaan.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk wezen eten. De spareribs waren heerlijk mals, de portobello erg lekker met de kruidenmayonaise en de sorbet erg lekker
Sjoukje S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We zijn correct en vriendelijk ontvangen. De bediening is perfect en heel alert. hebben een persoonlijk woordje voor je. De pannenkoeken waren uit de kunst , super lekker. En ons dessert was een grote verrassing en ook weer geweldig lekker!
Daley T.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Voor de tweede keer hier geweest alles weer prima in orde lekker eten vriendelijke bediening en voor de kinderen leuke speelplek. Voor ons zeker niet de laatste keer.
ruben M.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Op zaterdagavond hier geweest erg gezellig gehad goed gegeten en ook nog betaalbaar. Onze kleine ook superblij met ze cadeau en micky mouse beker. Leuke bediening en erg leuk voor kinderen wij komen zeker terug.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Als gewoonlijk bijzonder goed.
Voor een ieder aan te bevelen.
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zaterdag hier met 35 familieleden gegeten entourage en eten erg goed. Bij de kinderen vielen de kindergerechten met cadeau goed in de smaak. Een leuke gezellige avond gehad. Wij kenden het bedrijf nog niet maar zullen hier zeker terug komen.
Gerben B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Vanavond geweest erg gezellig ongedwongen sfeer en geen opdringerige bediening. Eten was lekker kinderen lekkere. Pannenkoek met een cadeau vonden ze superleuk. Wij komen zeker terug en raden het onze vrienden met kinderen zeker aan.
Mariah P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Hier wezen lunchen met 2 vriendinnen ik had het lunch pakketje leuk klein broodje kroket klein Sate klein tomaten soepje en kleine tosti leuk opgemaakt. Vriendinnen allebei broodje carpaccio. Aandachtspuntje voor bediening moesten voor 2e drankje erg lang wachten verder alles super
maarten K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Top gegeten met me ouders komen zeker terug erg leuke zaak vriendelijk personeel en erg goede spareribs snelle service en mooie gezellige zaak
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Afgelopen woensdag hier gegeten. Bij aankomst was het al redelijk druk toch werden we snel en warm onthaald.
We werden snel geholpen door een vriendelijke jonge dame. Het eten was goed, lekker en goede porties. Mijn dish genoten waren ook positief verbaast over het restaurant. Zij hadden het idee naar een pannekoekenhuis tegaan. Zij hadden het wildmenu en dat was top. Fijne huiselijke en gezellige sfeer ga zo door wij komen zeker terug.
Nadia P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben heerlijk relaxt gegeten en de kinderen ook. Die konden lekker naar speelkamer en aan tafel zich vermaken. De kadootje bij kindermenu vielen echt in de smaak. Ondanks dat het heel druk was hebben was de service echt goed

Voor herhaling vatbaar