Klein Zwitserland

Lunterseweg 44 6718 WE Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Klein Zwitserland

Ultieme ontspanning voor het hele gezin

Ben je een wintersportliefhebber of hou je van wandelen in de Zwitserse bergen? Na iedere uitdaging is het heerlijk bijkomen tijdens de après-ski. Die ontspannen sfeer kun je nu ook proeven in Restaurant Klein Zwitserland. Op de kaart gemoedelijke en smakelijke gerechten, geschikt voor de hele familie. Combineer je bezoek met een leuke activiteit, informeer naar de arrangementen.

Meer informatie over restaurant Klein Zwitserland

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Teus M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Geralda V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Dinsdagmiddag lekker wezen fietsen en hier heerlijk op het terras gezeten daarna. Mooi terras met rond eromheen een mooie tuin en vijver. Hier genoten van een lunch gerecht en een paar zeer lekkere wijntjes.
Gerben L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij waren hier met moeder dag met 1 woord gewoon top. Leuk voor de kinderen. wij hadden zelf het asperge menu lekkere salade vooraf en perfect gekookte asperges bij het hoofdgerecht. wij komen vaker tot snel.
Jochem J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Afgelopen vrijdag hier met familie gegeten voor de kinderen genoeg afleiding en voor ons heerlijk eten zelf de spare ribs genomen waren super. Mijn vrouw had wat speciale wensen en dat werd super opgepakt. Team klein Zwitserland bedankt voor de goede zorgen.
Marielouise W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Dinsdag hier een buffet gehad met aansluitend een feestelijke avond. Prima gegeten en super vriendelijke bediening. Waren hier 2 jaar geleden bij een soortgelijk feestje geweest was bij de oude eigenaar en voor de verbouwing toen viel het ons tegen. Nou niks dan lof mooi pand en omgeving lekker eten en behulpzame en vriendelijke bediening.
gerrie W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Mooie locatie en erg mooi terras wij hebben hier genoten van de lunch.
een aanwinst voor Ede ga zo door wij komen hier zeker terug.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Pannekoeken waren ligt aangebrand. We zouden gratis koffie krijgen hiervoor. Maar die stond toch op de rekening. Slordig..
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
De kwaliteit kwam overeen met de gevraagde prijs. Een van beide pannenkoeken was aan onderzijde gedeeltelijk zwart. Een prima plek voor gezinnen met jonge kinderen.
Toni V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Wij hebben lekker gegeten samen met onze kleindochters en werden op een prettige manier geholpen.
Stelmet3kids .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We waren hier d.m.v. ah restaurantactie. Alles was zeer duidelijk opgesteld zoals aparte menukaart met daarop duidelijk de keuzes die er zijn. De kwaliteit van het eten was zeer goed! Heerlijke gevulde tomatensoep, echt boerenbroodjes met lekkere smeerseltjes erbij, de pannenkoeken heerlijk luchtig, het ijs eenvoudig maar heel goed van smaak! Verder was er voor de kinderen genoeg vermaak. Erg aardige bediening die het ons echt naar ons zin wilden maken!
Het enige waar we ons aan stoorden was dat er in de ruimte naast ons een buitendeur open stond doordat er een busje aan het lossen was en daardoor wij erg in de koude tocht zaten omdat we vlakbij de deur zaten naar de naastgelegen ruimte.
Sjoukje S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
2 de Paasdag was best wel druk, maar het was gezellig en de pannenkoeken smaakten heerlijk... het dessert was helemaal super!
Eiber 40 V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Prima eten..gezellige sfeer. Wel apart dat onze reservering blijkbaar niet was doorgekomen.
Stieny K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We eten hier regelmatig...de ene keer een pannenkoek...de andere keer een vleesgerecht...beide zijn voortreffelijk! Personeel is vriendelijk...bediening goed...prijs/kwaliteit uitstekend. In de zomer is er gelegenheid om buiten te zitten...zeker een aanrader!
Caroline J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Lekker zwitsers taartje en zwitsersvarkensfilet. De apfelstrudel viel wel een beetje tegen.lauw en veel deeg.wel lekker ijs en vers fruit erbij. S avonds wel ontzettend veel dorst.dat was wel een afknapper op het geheel
Agnietha W.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Wij komen hier regelmatig op de dinsdag om koffie te drinken met met oude vriendinnen. Wat wij als zeer prettig ervaren is de gemoedelijke entourage en altijd uiterst vriendelijke bediening. En de appel strüdel mag ons ook altijd behagen.
Renoud W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Hier van een brunch genoten met familie leden erg genoten. Mooie zaal alles goed geregeld. Wij waren vroeger wel is hier geweest toen was het een ouwbollige zaak dat kan nou zeker niet meer gezegd worden.
Birgit V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk genoten van de kaasfondue. Jammer dat de ananas niet vers was verder heerlijk gegeten en genoten van de goede service.
Harold B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Door het tafeltje op een hoek, waren we slecht zichtbaar voor het personeel.

De pannenkoeken waren goed het dessert een torentje van stoofpeerijs verrassend
Wil van M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
het was goed verzorgt en heerlijk gegeten en vriendelijk personeel
voor herhaling vatbaar raad het de familie aan
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Hier met vrienden gesteengrild alles was goed voor elkaar en erg lekker we hebben een erg gezellige avond gehad. Wij zagen dat er ook kaasfondue word geserveerd dit gaan wij zeker ook een keer proberen. leuk restaurant wij komen zeker terug.