Klein Zwitserland

Lunterseweg 44 6718 WE Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Klein Zwitserland

Ultieme ontspanning voor het hele gezin

Ben je een wintersportliefhebber of hou je van wandelen in de Zwitserse bergen? Na iedere uitdaging is het heerlijk bijkomen tijdens de après-ski. Die ontspannen sfeer kun je nu ook proeven in Restaurant Klein Zwitserland. Op de kaart gemoedelijke en smakelijke gerechten, geschikt voor de hele familie. Combineer je bezoek met een leuke activiteit, informeer naar de arrangementen.

Meer informatie over restaurant Klein Zwitserland

Chris T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Wij zijn erg tevreden. De beste pannenkoeken die we ooit gegeten hebben. Goed belegd en van binnen nog heerlijk zacht. Wij komen graag nog eens terug om de kaasfondue en de high tea uit te proberen. Ook het voor- en nagerecht waren heerlijk en goed verzorgd.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Lekker eten voor een prima prijs. De pannenkoeken zijn lekker groot. Altijd gezellig om hier met het gezin te eten. En de hond mag mee!
xvl .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Echt lekker pannenkoek gegeten, mooi dun en erg lekker. Jammer dat het begon te regenen en we binnen moesten eten. Daar is overigens ruimte genoeg
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Met een vriendin het menu van de AH restaurantactie gegeten. Heerlijk knapperig vers brood met smakelijke smeerseltjes vooraf, een goed gevulde en echt lekkere pannenkoek als hoofdgerecht en een prima vanille-ijsje met slagroom toe. Geen culinaire hoogstandjes, maar wel gewoon goed. Zonder mitsen en maren. Menig pannekoekrestaurant kan hier niet tegenop. Het terras is voor mij de belangrijkste attractie. Echt sfeervol. De bediening is vriendelijk en vlot. Het tempo tussen de gerechten mag wel ietsje lager, maar verder helemaal tevreden!
J. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Ontzettend aardige bediening en complimenten voor de kok.
Toch 2 minpunten:
- er is een mooi restaurantruimte aan de achterzijde. Teleurstellend dat je altijd weer aan de voorzijde geplaatst wordt.
- de ahrestaurantactie was de reden om te gaan. We waren toch wel wat geïrriteerd dat we alleen konden kiezen uit een pannenkoekenmenu terwijl er een uitgebreide kaart is. Wij kwamen niet voor een pannenkoek. Dit stond nergens vermeld.
a.vermeule .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Lekkere pannenkoek, soep en nagerecht
Tafeltjes stonden te dicht op elkaar.
Goede en bekwame bediening
Dure frisdrank en bier.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Bij reserveren staat alleen aantal personen vermelden maar als je met kleine kinderen komt van 2 of 3 jaar en eventueel kinderstoel wenst kun je dit niet goed melden. Het is namelijk ook een persoon!
Verder alleen een kritische noot t.a.v. het eten! Bij binnenkomst prima ontvangen met de bestelde drankjes.
4 van de 5 volwassen personen wilden een voorgerecht dus moesten de 2 kinderen van 9 en 3 jaar op hun eten wachten. De jongste had een pannenkoek mobiel en de andere wilde steengrillen.
Toen de jongste de overigens leuke attentie op zijn pannenkoek zag had hij geen trek/tijd meer want moest eerst met zijn autootje spelen.
De hoofdgerechten werden gelijk met de nog koude steengrill en het rauwe vlees geserveerd.
Tegen de tijd dat de andere klaar waren met hun hoofdgerecht waren de eerste stukjes vlees gaar op de steengrill. Achteraf was het beter geweest de steengrill op te warmen bij nuttigen van de voorgerechten en dan ook de jongste persoon de pannenkoek (zonder autootje) te serveren en bij de hoofdgerechten het autootje.
De voor- en hoofdgerechten zagen er goed uit en bleken ook goed van smaak!
Door de drukte moesten we vragen om de tafel af te ruimen en de kaarten voor nagerechten te presenteren.
De sorbets die als nagerecht gekozen waren hadden een wat vreemde smaak door misschien wel gegist fruit of de keuze van de sap ( bitterlemon of sevenup). Alleen de kinderen hebben hun nagerecht niet opgegeten. De jongste had op verzoek één bolletje citroenijs die wel heel erg naar citroen smaakte.
Met wat drankjes erbij moest ondergetekende na 3 uur tafelen 255,95 euro betalen.
mvg

Fam.Nijman
Oost-Breukelderweg 42
6721PE Bennekom

email: nijman29@upcmail.nl
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Een verrukkelijk gerecht tegen een redelijke prijs.
Vriendelijk personeel en een goede bediening.
Zeer aan te bevelen en we hopen er zelf ook nog eens weer heen te gaan.
D.C. V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We moesten lang wachten op het eten, ook viel een dienblad met cola op 2 personen van ons gezelschap. Dat was jammer! Ook was de rekening niet correct, de korting van AH-actie was niet berekend.
RianavanWissen .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Alles bij elkaar genomen is het voldoende, maar niet meer dan dat. Ik had bij het reserveren als opmerking gezet dat het eten i.v.m. een verjaardag was, maar daar is niets mee gedaan helaas.
Riavijf .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Nog nooit zo slecht meegemaakt…..
We maakten met 2 pers gebruik van de AH spaarkaart, wat we vooraf hebben gereserveerd.
Er werd ook direct gevraagd om de kaart af te geven.
Ik zal proberen puntsgewijs onze bevindingen te omschrijven:

We namen plaats aan een tafeltje buiten onder het overstek wat vol hing mee spinrag.
het tafeltje was bedekt met poedersuiker
Tot twee keer gevraagd aan de bediening of het tafeltje schoongemaakt kon worden.
Uiteindelijk werd het begrepen en met weinig enthousiasme gereinigd.
Consumptie besteld en ons menu aangegeven.
We begonnen met de keuze brood wat erg spaarzaam was voor twee personen.
Tot nu toe met uitzondering van het vuile tafeltje een redelijk normaal patroon.
Maar de ober heeft zeker wel vier keer zichtbaar rond ons tafeltje gelopen of het broodplankje al ten einde was en de glazen al leeg waren, om vervolgens over te gaan tot het hoofdgerecht, dit gaf wel enige irritatie.
Dit patroon van het jonge onervaren obertje herhaalde zich in nog sterkere mate bij de laatste hap van het broodje om meteen het plankje weg te halen.
Zo’n werkwijze nog nooit eerder meegemaakt!!
Maar we zijn er nog niet…..
De twee pannenkoeken werden geserveerd, de ene pannenkoek die mij werd geserveerd was in orde, maar het 2e exemplaar was niet om aan te zien, veel te dik, niet gaar en veel te vet.
Het zelfde onervaren obertje vroeg of het gesmaakt had, we hebben hem proberen duidelijk te maken dat de 2e pannenkoek niet te eten was waardoor er de overgebleven helft nog op bord lag., hij gaf toe er was iets mis gegaan met de apparatuur.
Hij vroeg of het mislukte exemplaar opnieuw moest worden geserveerd.
Maar we hadden bij restaurant klein Zwitserland letterlijk en figuurlijk onze buik vol.
Na nog een kopje koffie gedronken te hebben zijn we gaan afrekenen.
Ja ook bij dit laatste onderdeel ging het verkeerd er werden 2 menu,s in rekening gebracht terwijl de AH kaart een tweede menu gratis aanheeft.
Ook dat werd uiteindelijk gecorrigeerd .
Zonder enig excuus van de leiding zijn we vertrokken en komen hier dan ook nooit mee terug!!!
Tenslotte er liepen drie vrij jonge medewerkers rond zonder verdere leiding en begeleiding, zo zou het ook wel in de keuken zijn en dat kan niet er moet op de juiste wijze worden geïnvesteerd anders verliest klein Zwitserland zijn bestaansrecht opnieuw.
dick.vdijk .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
een restaurant waar je zonder meer heen kunt gaan om snel een hapje te kunnen gaan eten en een restaurant die je dan ook aan anderen kunt aanbevelen
Toni V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Goed ontvangst, vriendelijk!
Fijne bediening,
Lekker eten, ook het nagerecht.
Wij hebben genoten!????
Het was mooi weer, dus lekker buiten gezeten, mooi uitzicht en geen last van voorbij komend verkeer.
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
De herrie kwam door een gala v jongeren, dit is dus niet representatief.

Bij de AH actie aan geven dat er maar uit 1 menu, een pannenkoeken menu gekozen kan worden. Wij hebben dan ook geen gebruik gemaakt van de spaarkaart, waarbij er voor ons dus geen enkel voordeel was om voor dit restaurant te kiezen.
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
genoeg keuze uit de lunchkaart. Helaas liet het serviesgoed wat te wensen over. Krassen en stukje van het bord. Maar lunch smaakte prima.
Geluncht op terras.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Leuke ontvangst, prettige bediening,en een heerlijk pannekoeken menu,
Top,
We komen gauw weer terug
fam uit Voorthuizen,
I O.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Mooie ligging, fijn terras. Restaurant in chaletstijl. Tafeltjes iets aan de kleine kant maar te doen. Eten was goed, met name de spareribs! We komen zeker een keer terug.
Teus M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We aten er met een groep. De kwaliteit van het eten ligt onder het niveau van homecooking. Dikke, droge plakken ham op de asperges, droge vis, etc. Eigenlijk was er op alles wel wat aan te merken. De bediening is piepjong en moet alles navragen. Onbegrijpelijk dat de score in Iens een 8,3 is. Ik ga hier nooit meer heen en begin te twijfelenaan de echtheid van de recensies.
Geralda V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Dinsdagmiddag lekker wezen fietsen en hier heerlijk op het terras gezeten daarna. Mooi terras met rond eromheen een mooie tuin en vijver. Hier genoten van een lunch gerecht en een paar zeer lekkere wijntjes.
Gerben L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij waren hier met moeder dag met 1 woord gewoon top. Leuk voor de kinderen. wij hadden zelf het asperge menu lekkere salade vooraf en perfect gekookte asperges bij het hoofdgerecht. wij komen vaker tot snel.