Klein Zwitserland

Lunterseweg 44 6718 WE Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Klein Zwitserland

Ultieme ontspanning voor het hele gezin

Ben je een wintersportliefhebber of hou je van wandelen in de Zwitserse bergen? Na iedere uitdaging is het heerlijk bijkomen tijdens de après-ski. Die ontspannen sfeer kun je nu ook proeven in Restaurant Klein Zwitserland. Op de kaart gemoedelijke en smakelijke gerechten, geschikt voor de hele familie. Combineer je bezoek met een leuke activiteit, informeer naar de arrangementen.

Meer informatie over restaurant Klein Zwitserland

Jouw recensie over het restaurant Klein Zwitserland

Sjoukje S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Marlon S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Soms moesten we lang wachten tot de bediening weer langs kwam. Eenmaal iets besteld, kwam dit wel snel. Het eten smaakte goed en de bediening was vriendelijk.
arensen1 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een wachttijd van 50 minuten voor 3 pannenkoeken, moet niet kunnen, terwijl andere gasten, die geen pannenkoeken besteld hadden, hun gerechten eerder kregen.
Edwin F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Steengrillen is echt een aanrader, goede kwaliteit vlees, onbeperkt aanvullen van frites, salade en sausjes, gezellige sfeer in restaurant, goede service, tot de volgende keer!
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Fijn restaurantmet goede bediening.wij komen er zeker vaker.
Desiree G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten ,de pannenkoek was uit de kunst.
Het was er alleen een beetje fris en dat maakt het een beetje ongezellig.
Maar het werd een zeer geslaagde avond.
Wij komen graag terug.
h.meerkerk2 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
In eerste instantie had ik gereserveerd voor 3 personen( man, dochter en mezelf), maar op het laatste moment probeerde ik of ik ook nog een 4e persoon( vriendin van onze dochter) mee kon krijgen. Via de actie site van de AH was dit niet meer mogelijk. Een telefoontje bracht uitkomst: dit was geen probleem.
We waren hier nog niet eerder geweest, en het is een gezellig en sfeervolle inrichting, die je inderdaad aan Zwitserland doet denken.
Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat bij het broodplankje, de tomatentapenade moeilijk smeerbaar is en steeds van het brood afviel. Verder smaakte alles prima en gingen we voldaan en met een zeer volle maag weer huiswaarts
marrymastenbroek .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
prima restaurant,gastvrij, leuke locatie, goed bereikbaar, aardige bediening. eten was goed voor wat het koste..............
elise P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie! Pannenkoeken zijn echt ontzettend goed. Vriendelijke bediening. Erg leuk voor kinderen.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Onvriendelijke gastheer. Sauzen in plastic bakjes. Mixed grill van voorgebakken opgewarmd vlees. Heksenkaas met vellen van opgedroogdheid bij het brood geserveerd. Al
mel al zeer onder de maat. Meisjes in de bediening zeer vriendelijk. Maar ik zou hier weer heen gaan. Jammer want het pand en de locatie zijn prima.
Henda V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Top restaurant. Super lekker eten. Én fijn personeel.
jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
prima we komen zeker terug alles was naar wens alles was goed warm zag er aantrekkelijk uit personeel ook erg aardig en behulpzaam
Dinie G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hebben met de AH actie gegeten, vooraf tomatensoep, was helemaal prima, pannekoek met 2 gerechten was erg lekker. En tot slot koffie. De bediening is erg vlot, van ons had dat wel iets rustiger gemogen. Het ziet er van binnen knus en gezellig uit.
Annekie B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij vonden het zeer goed, hopen een volgende keer weer terug te komen!!! ik kan het goed aan bevelen voor anderen om daar naar toe te gaan.
Alyke V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Lekker eten, alleen de gerechten werden snel na elkaar gebracht! We werden goed ontvangen, rustige plek en mooi uitzicht.
Jelle P.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst; leuke, gezellige inrichting. Zeer goed voorgerecht; lekkere pannenkoek en bij de koffie een likeurtje. Kortom, wij komen zeker nog een keer terug.
G H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Een gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
De pannenkoeken vonden wij alleen erg vet.
Verder goed van smaak en lekker gegeten.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Was super goed.Lekker gegeten .Beding was super het is er altijd goed.Hebben nu een klantenkaarten dus komen vast vaker terug
Pierre G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker gegeten
wim R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Voor heen kwamen we er vaak na een slechte ervaring zijn we afgehaakt.Wat zijn we blij dat we het op nieuw hebben ontdekt zo schoon en gezellig met de verbouwing en nieuwe eigenaar.WIM