Klein Zwitserland

Lunterseweg 44 6718 WE Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Klein Zwitserland

Ultieme ontspanning voor het hele gezin

Ben je een wintersportliefhebber of hou je van wandelen in de Zwitserse bergen? Na iedere uitdaging is het heerlijk bijkomen tijdens de après-ski. Die ontspannen sfeer kun je nu ook proeven in Restaurant Klein Zwitserland. Op de kaart gemoedelijke en smakelijke gerechten, geschikt voor de hele familie. Combineer je bezoek met een leuke activiteit, informeer naar de arrangementen.

Meer informatie over restaurant Klein Zwitserland

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Dini B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gister hier voor de 2e keer gegeten we hebben wederom echt genoten ik had zelf de vegetarische pasta mijn dochter de vegetarische Zwitserse uientaart. zij was ook zeer tevreden onze tafelgenoten hadden allebei de gegrilde Rib eye zij waren ook zeer tevreden over de grote van de Rib eye en de leuke aankleding van het bord. Voor ons was dit de 2e keer maar we komen zeker nog terug. Leuke zaak in ongedwongen sfeer.
riannebrand90 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Leuk restaurant. Erg kindvriendelijke. Ze hebben een leuke kinderhoek en mooi afgeschermd. Handig qua herrie en ze kunnen niet zomaar weg lopen. De soep vonden wij heerlijk. De pannenkoeken vonden wij wat melig. Net of het ng niet helemaal goed doorbakken was. Voor het andere eten, de presentatie, sfeer en kinderhoek zouden wij zeker terug komen maar niet voor de pannenkoeken
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
hartelijke bediening, gezellig bij open haard. Gezellig ook met kinderen erbij waar volop aandacht voor is.
MoVi .
ehelms3 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Goed te doen met kleine kinderen. Ongedwongen sfeer. Informeel. Vlotte bediening. Wij vonden het wel erg rumoerig. Inrichting van restaurant is een beetje kaal.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Ons favouriete restaurant! Hier blijven we terugkomen. Ontzettend aardig personeel, heerlijk en genoeg eten! Geweldige speelruimte voor kinderen. Door de opzet van het restaurant is het ook heel rustgevend.
Inkie W.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Kaasfondue is een echte aanrader, nadeel is de lucht van verbrand vlees op de bakplaat de tafel naast je. Maar de prijs kwaliteit verhouding is prima!
vlyndertje .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben hier prima en heerlijk gegeten. De kinderen vermaken zich prima in de speelhoek of met hun kleurplaat aan tafel.
PJ G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten. Kom nog een keer terug met partner en familie.Ik beveel dit restaurant zeer aan! Niet te chique maar wel lekker eten.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Prima restaurant,om terug te komen.
Gerechten en de wijnen zijn prima.
Bediening vriendelijk en beschaafd.
Reeds enige malen bezocht en niets om aan te merken
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Goed eten voor een schappelijke prijs eigenlijk niks op aan te merken. Bediening vlot en ongedwongen. Gezellig voor gezinnen maar ook zonder kinderen prima vertoeven.
Dini B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
onlangs hier gaan lunchen. erg geslaagd eten zag er goed uit en smaakte goed. De service was goed en gezellig ik kom hier zeker weer terug.
Lineke B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De schnitzel was niet krokant gebakken en de forel had een vies nasmaakje.
Peteeat .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Prima voor elkaar weer, daar bij Klein Zwitserland. Gekozen voor een pannenkoekmenu. Chinese tomatensoep prima, pannenkoeken rijkelijk gevuld Boerenjongens, prima, groot formaat. Koffietje na afloop, dit allemaal voor 15 euro. Bediening snel en behulpzaam. Adequaat en professioneel. Eigenaar Rien Kaan heeft het weer goed voorelkaar
Zikko .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Hier hebben wij prima gegeten. De prijzen zijn heel redelijk en voor je het weet staat je gerecht op tafel. We begonnen met een prima uiensoep. Die stond zo snel op tafel dat je bijna zou denken dat ze het al klaar hadden staan. Als hoofdgerecht waren we deze keer voor de sate spies en de ossenhaas spies gegaan. Een vorige keer hebben we ons gewaagd aan de belachelijk grote schnitzel. Mocht je die willen, bestel dan 2 borden en 1 schnitzel. Maar terug naar onze spiesen, prima in orde, niet te klein, niet te groot. Aardappels en frietjes kun je gewoon bijbestellen zonder extra kosten. Een prima restaurant met een goede sfeer en prima eten voor een normale prijs.
Rinus B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben lekker gegeten we komen graag nog een keer.
Het was verzorgt en de bediening was goed.
Er was een zwarte piet in de bediening dat was erg leuk voor de kinderen en ook wij vonden het leuk
petra V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
vriendelijk personeel en vlotte bediening ,lekker en voldoende eten voor een voordelige prijs .leuke acties elk seizoen en leuke omgeving/aankleding van het restaurant.
ebasendegroot .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De bediening was vriendelijk en attent alles werd keurig in een keer aan tafel gebracht voor herhaling vatbaar. Alleen een puntje van aandacht geef eerst de kinderen iets te eten en daarna de rest.
Wilna B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Pannenkoekenmenu was goed verzorgd. Boerenbroodplankje wel wat overdreven veel brood (een hele brood voor 1 persoon). Pannenkoeken waren goed gaar en qua omvang goed voor een bootwerker. Bediening liep vlot en competent.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Je kunt prima eten bij Klein Zwitserland. Het is een gezellig restaurant (zeker voor kinderen) met een mooie inrichting. De bediening is attent en het eten is van prima kwaliteit. De vleesgerechten zijn lekker, evenals de bijgerechten.