Klein Zwitserland

Lunterseweg 44 6718 WE Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Klein Zwitserland

Ultieme ontspanning voor het hele gezin

Ben je een wintersportliefhebber of hou je van wandelen in de Zwitserse bergen? Na iedere uitdaging is het heerlijk bijkomen tijdens de après-ski. Die ontspannen sfeer kun je nu ook proeven in Restaurant Klein Zwitserland. Op de kaart gemoedelijke en smakelijke gerechten, geschikt voor de hele familie. Combineer je bezoek met een leuke activiteit, informeer naar de arrangementen.

Meer informatie over restaurant Klein Zwitserland

Jouw recensie over het restaurant Klein Zwitserland

wilfried N.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
we hebben lekker gegeten goede bediening erg vriendelijk en voor herhaling vatbaar
pannekoeken waren lekker klaar gemaakt we hebben ervan genoten bediening is goed en eerlijk en vriendelijk
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijke pannenkoeken die worden gebracht door vriendelijke bediening!
Leuke sfeer/aankleding met een kinderspeelhoekje en buitenspeeltuin.
Veel keus in (kinder)pannenkoeken met leuke verrassing!
Naast de pannenkoekenkaart bieden ze ook nog tal van andere lekkere gerechten aan. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Brood liet lang op zich wachten terwijl er driekeer om gevraagd werd. Ondanks dat het zeer rustig was. Goede ontvangst door manager on duty. Vroeg achteraf ook naar onze tevredenheid. Eten was prima.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Goed eten voor een mooie prijs
Mooie ambiance op een toplocatie.

Wij zullen hier vaker terugkomen voor een lekker diner
van O.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Met zn tweeën gekozen uit het menu van €15,50. Dat was goed. Trek er een 1,5 uur voor uit. Je moet wel vragen naar de Yums die je inzet. Vervolgens komt dat wel goed.
Allard V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
met ons 5 wezen eten. pannenkoeken waren weer heerlijk. vooraf de bospaddestoelensoep deze was ook erg lekker en zeker aan te raden!
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Meer dan een uur moeten wachten op een pannenkoek. De pannenkoek was aan de buitenkant aangebrand en van binnen klef. Dit aangegeven bij de serveerster. Zij gaf aan dan moet je de volgende keer zeggen dat je een dunne pannenkoek wil, kunnen we daar rekening mee houden. Ik denk dat er geen volgende keer meer komt.
Sjoukje S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het was weer heerlijk en gezellig bij Klein Zwitserland, de pannenkoeken en dessert was weer heerlijk. de grote tafel achter in was wel wat luidruchtig , maar verder was de sfeer prima.
Marlon S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Soms moesten we lang wachten tot de bediening weer langs kwam. Eenmaal iets besteld, kwam dit wel snel. Het eten smaakte goed en de bediening was vriendelijk.
arensen1 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een wachttijd van 50 minuten voor 3 pannenkoeken, moet niet kunnen, terwijl andere gasten, die geen pannenkoeken besteld hadden, hun gerechten eerder kregen.
Edwin F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Steengrillen is echt een aanrader, goede kwaliteit vlees, onbeperkt aanvullen van frites, salade en sausjes, gezellige sfeer in restaurant, goede service, tot de volgende keer!
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Fijn restaurantmet goede bediening.wij komen er zeker vaker.
h.meerkerk2 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
In eerste instantie had ik gereserveerd voor 3 personen( man, dochter en mezelf), maar op het laatste moment probeerde ik of ik ook nog een 4e persoon( vriendin van onze dochter) mee kon krijgen. Via de actie site van de AH was dit niet meer mogelijk. Een telefoontje bracht uitkomst: dit was geen probleem.
We waren hier nog niet eerder geweest, en het is een gezellig en sfeervolle inrichting, die je inderdaad aan Zwitserland doet denken.
Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat bij het broodplankje, de tomatentapenade moeilijk smeerbaar is en steeds van het brood afviel. Verder smaakte alles prima en gingen we voldaan en met een zeer volle maag weer huiswaarts
Desiree G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten ,de pannenkoek was uit de kunst.
Het was er alleen een beetje fris en dat maakt het een beetje ongezellig.
Maar het werd een zeer geslaagde avond.
Wij komen graag terug.
marrymastenbroek .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
prima restaurant,gastvrij, leuke locatie, goed bereikbaar, aardige bediening. eten was goed voor wat het koste..............
elise P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie! Pannenkoeken zijn echt ontzettend goed. Vriendelijke bediening. Erg leuk voor kinderen.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Onvriendelijke gastheer. Sauzen in plastic bakjes. Mixed grill van voorgebakken opgewarmd vlees. Heksenkaas met vellen van opgedroogdheid bij het brood geserveerd. Al
mel al zeer onder de maat. Meisjes in de bediening zeer vriendelijk. Maar ik zou hier weer heen gaan. Jammer want het pand en de locatie zijn prima.
Henda V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Top restaurant. Super lekker eten. Én fijn personeel.
jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
prima we komen zeker terug alles was naar wens alles was goed warm zag er aantrekkelijk uit personeel ook erg aardig en behulpzaam
Dinie G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hebben met de AH actie gegeten, vooraf tomatensoep, was helemaal prima, pannekoek met 2 gerechten was erg lekker. En tot slot koffie. De bediening is erg vlot, van ons had dat wel iets rustiger gemogen. Het ziet er van binnen knus en gezellig uit.