Klein Zwitserland

Meer informatie over restaurant Klein Zwitserland

Jouw recensie over het restaurant Klein Zwitserland

Janny H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Als afsluiting van de schoolvakantie gezellig met de kleinkinderen pannenkoeken gegeten.
Attente bediening en heerlijk gegeten.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Gezellige entourage.
Eten goed en ruim voldoende.
Een kritische noot is dat bij het steengrillen met 4 personen de tafel erg klein was; weinig ruimte en erg(gevaarlijk) warm apparaat.

Mvrg.
Richard Beukhof.
Michel R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Pannenkoeken zijn nogal dun en vullen niet echt (zoals bijv wensput) saté is heel weinig als avond maaltijd. Voordeel is dat kinderen zowel uit pannenkoeken alsook uit friet kunnen kiezen en er een speelruimte is.
marloesh91 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekker eten, ruime keuze, zowel pannenkoeken als ander eten. Leuke aankleding/goede sfeer. En een leuke kinderhoek voor onze peuter. De verrassing bij de kinderpannenkoek is ook leuk voor de kinderen.
Margot H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Het was erg gezellig vandaag. Er waren twee Pieten die de kinderen bezochten en naast pepernoten ook nog een kadootje aanboden. Heel leuk. Verder amuseerde de kinderen zich prima in de speelhoeken .
Het eten was prima, het vlees botermals. Jammer dat we zo lang op de koffie moesten wachten, maar dat was het enige minpuntje. Kortom een heel fijne avond.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Mathijs G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Kaasfondue gegeten met 4 volwassenen en 2 kinderen tot 12 jaar. Leuk is speciale kinderkaasfondue pan zonder wijn erin maar op basis van appelsap. Bij de volwassen kaasfondue ontbrak de kirsch in de pan, waardoor de smaak wat flauw was. Lekkere broodjes om te dopen maar wel weinig. Ook andere bijgerechten kwamen in hele kleine porties. Worden wel bijgevuld maar daar moet je dan steeds wel op wachten.
Nick K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
In het restaurant zat één tafel te steengrillen en dat zorgde ervoor dat die hele tent daar naar meurde. Zet die mensen in een hoekje met afzuigkap erboven
Berend A. R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Gezellig restaurant, goed eten en goede service.
Elie en Bea S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
wordt niet verteld dat je met de Ah restaurant actie alleen pannenkoeken menu kunt bestellen terwijl op de site staat Keuze menu, dit terwijl wij besproken hadden via de site Jammer
Marjon T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De alertheid van de bediening is de ene keer beter dan de andere keer. Soms is hetwel erg lang wachten. Het eten is prima
willemvan_cappelle .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het was erg druk, moesten lang wachten op de Soep. een half uur. Daarna de Pannekoek weer 20 minuten en het toetje met ijs weer een half uur. Totaal dik anderhalf uur geweest voor een Pannekoek eten. Zeer jonge bediening meisjes en jongens van hooguit 16 jaar . ging heel veel fout in de keuken?? meerdere klachten van bezoekers. Jammer wij komen er al vele jaren hier.
Elly A.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Was een gezellig restaurant , goed eten en fijn parkeren voor de deur ,
Er werd gevraagd of alles naar wens was op een prettige manier.
We komen zeker een keer terug.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
vriendelijk personeel, een uitstekend menu in een prettige ambiance.
Kortom zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar. We kenden dit
restaurant al van het terras. We komen er regelmatig en we zullen er nu
ook regelmatig blijven eten.
RWB .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Wederom bezocht, mede door de gevarieerde kaart. Pakkekoeken naar keuze, welhaast de beste van Nederland. De onbeperkte Ribs (18,00) waren gaar en mals, maar moeten beter gemarineerd worden. De tafels buiten zijn eigenlijk veel te klein om aan te dineren, dat werd een gehannes en geschuif met schalen en borden.
Opvallend dat er om ons heen geklaagd werd. Een klaagde -lekker luid ja- dat de saus bij het vlees alleen nog maar naar knoflook smaakte. Hij is ook opgestapt zonder het op te eten. Raar tafereeltje en het personeel wist niet zo goed wat ze er mee aan moesten.

Toegankelijkheid voor gehandicapten en ouderen is best wel een aandachtspunt. Bereikbaar via stijle oprit of lange trap. Gelegenheid voor, binnen en achter. Binnen is het enorm rumoerig!
Renee B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten was heerlijk, ruim voldoende en de bediening was prima. Niet zo'n typisch pannenkoekrestaurant voor kinderen, maar een sfeervolle gelegenheid voor zowel grotere als kleinere gezelschappen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Er was erg weinig keuze we konden alleen kiezen tussen een pannenkoek en een pannenkoek.
Als de pannenkoek goed was gebakken was het goed geweest maar dat was niet het geval.
Toen de rekening kwam was het menu twee x berekend (AH) drie gangen menu.
Nadat dit was hersteld bleek dat we de koffie ook twee x hadden betaald (AH) drie gangen menu.
Een aanrader NEE DUS.
W.S. B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Actie AH. Vriendelijke ontvangst. Soep heerlijk! Pannenkoeken waren niet gaar. Na onze opmerking daarover kregen we een nieuwe, die dan weer ietwat aangebrand aan de randen was. Al met al hebben we niet echt genoten van het "hoofdgerecht", wat toch jammer is en waar op deze manier ook veel tijd in gaat zitten. Denkelijk ligt het aan de op dat moment dienst hebbende kok, een vorige keer waren de pannenkoeken prima. IJs was O.K.
User500 S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Vriendelijk personeel, pannenkoeken zijn krokant en erg lekker, we konden lekker buiten zitten, wij komen zeker nog een keertje terug.
Rik D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het viel tegen dat we met acht personen niet tegelijkertijd bediend werden. Er zaten minuten tussen wat zeer ongemakkelijk was. Verder zeer tevreden. Ze houden zeker rekening mee met gehandicapten!