Klein Zwitserland

Traaij 295 3971 GM Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Klein Zwitserland

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
BrechtjeR .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Prima gegeten. Altijd lekkere pannenkoeken en ook de salades en broodjes zijn aan te raden! Voor de kids altijd keus tussen leuke cadeautjes en de speelkamer is fijn!
Lies S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Niet helemaal schoon, maar snelle bediening en vriendelijk. Heerlijke pannenkoeken en het kindermenu met sparerib was geweldig! Grote sparerib!
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Bovenverwachting heerlijk pannenkoeken gegeten met het hele gezin, prima service en accommodatie zag er in kerstsfeer nog erg gezellig uit. Hier komen we zeker nog eens terug!
Olga- .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk glutenvrij kunnen eten, gezellige sfeer en heerlijk brood. Erg fijn dat er honden welkom zijn en gaat ook goed samen. Mooie ligging aan de rand van het bos.
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben heerlijk gedineerd met 2 kinderen. Gezellige, sfeervolle entourage en aardige, vlotte bediening. We komen zeker nog eens terug!
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Een prima restaurant en de bediening was erg vrienedelijk. De prijs was na wat we hebben gegeten redelijk maar een kaasfondue voor 1 persoon € 20.00' dat vond ik wat prijzig !
rene B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
geweldige restaurant. kan het iedereen aanraden.goede bediening en niet eindeloze wachttijden. vriendelijk. voor een kleine hap en uitgebreid diner geweldig.
Patty9 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Jammer dat de salade niet was aangemaakt. Maar na vragen van beetje dressing smaakte het prima.
Een tip...Als je om de rekening vraagt na het uithalen van de tafel en je zegt dan u mag meelopen naar de bar en de telefoon gaat tussendoor, kan u ook aan de lijn melden of vragen heeft u een klein momentje. Desnoods roep een collega om af te rekenen ipv ons 10min laten wachten bij de pin.
Voor de rest prima sfeer.
Elie en Bea S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Moeilijk bereikbaar met rolstoel en of rollator, vooral met oude ouderen. Bij bestelling aangeven of er veel vlees bij zit en of er een mogelijkheid is ( net als voor kinderen) een senioren menu te bestellen. Omdat wij vaker komen eten, zowel lunch als diner ,zowel binnen en of buiten en dat al een aantal jaren zijn wij toch zeer tevreden.
Natuurlijk is de bediening wisselend met zoveel jonge mensen, maar wel erg leuk zoals sommigen met ouderen omgaan Hoedje af.
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten.
Attent personeel.
Tafel zoals gevraagd op een rustig plekje ivm aanwezigheid oude dame.
Al met al prima.
Arjan S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Goed gegeten, erg leuk restaurant en ik vond de bediening super!! Zeker voor herhaling vatbaar.
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
zeer geslaagd etentje . grote verrassing dat er 2 pieten waren en onze dochters pepernoten en een cadeautje kregen . Ze hebben later de pieten nog geholpen met uitdelen en vonden het schitterend .
Eten was heerlijk
Cin V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Ik kom er vaker met plezier eten, zo ook woensdag middag 2 november, altijd vriendelijke bediening, lekker eten, maar deze keer was er een bediening en ik denk de manager, daar kon geen lachje vanaf en was ook gewoon ontzettend chagrijnig, en ook kortaf tegen andere gasten was, een ouder echtpaar die vroegen of de muziek wat zachter mocht, en ze vroegen of ze ook mochten bestellen, waarop hij boos antwoordde :ja wat wil je nou?? Muziek zachter of bestellen???? waardoor er een vervelende sfeer hing en ik eigenlijk zsm naar huis wou, jammer want ik vond het altijd fijn om er heerlijk ontspannen te eten, zo zie je maar hoe belangrijk de sfeer van de bediening is. Jammer maar Klein Zwitserland slaan wij voorlopig over.
wij vinden dit heel vervelend om te lezen dat u het zo ervaren heeft , zou u ons even kunnen bellen en vragen naar de eigenaar of naar de manager. Ik zou dit zeer op prijs stellen want wij willen dit netjes oplossen met u. Groeten Klein Zwitserland
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Helaas viel het eten erg tegen. De reactie of het gesmaakt had en wij (3personen) zeidenniet tevreden te zijn werd niet serieus genomen. En dat op mijn verjaardag. Ook het toetje vond ik niets aan. Wel een vriendelijke bediening .
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Super vriendelijke bediening. Er mag wel wat regelmatig van kaart worden gewisseld.
Herdertje .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We vierden de verjaardag van onze kinderen en dat werd fantastisch voor ze geregeld! Ze kregen een cadeautje van het personeel én een vuurwerk fontein in hun ijsje. Een groot feest. Bovendien ook nog lekker gegeten! Veel dank en we komen zeker terug!
Ans En Duuk G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Dit restaurant is favoriet bij onze kleinkinderen. Het eten is prima, maar de cadeautjes: geweldig! De pannenkoekeh zijn echt heerlijk.
Wim .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goed! Zeker voor herhaling vatbaar, zeker net na een heerlijke boswandeling aan de overkant. Kindvriendelijk.
Minpunt; een vieze verschoonmat voor baby's in toilet (er is beloofd dat hier wat aan gedaan wordt)
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Slechtste kaasfondue ooit! Een flauw papje van bloem, bouillon, maizena en nootmustkaat met ergens in de verte nog iets van kaas. De "verse groenten en fruit" bleken een fantasieloze selectie van groenten met als klap op de vuurpijl enige schijven ananas uit blik. En dan 60 Euro durven vragen voor een hoeveelheid die je ook aan 2 personen zou serveren... Het commentaar dat "ook de kok het niet lekker vond" was even verbazingwekkend als schokkend. Na 2 happen opgestaan om NOOIT meer terug te keren. Het prachtige restaurant van weleer met een geweldige reputatie voor fondue is verworden tot een sfeerloos pannenkoekenlokaal, waar naast kinderen ook honden gewoon een vorkje kunnen meeprikken... Wat een enorme deceptie!
J.A. H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een echte aanrader om heerlijk met familie of vrienden op een gezellige en vriendelijke locatie bij elkaar te zijn. Je wordt snel geholpen en het smaakt voortreffelijk!