Klein Zwitserland

Traaij 295 3971 GM Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 16€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Licht gezoete tomatensoep met kip en bos-ui
      Broodplankje met 3 smeersels
      Andere soep keuze mogelijk
  • Hoofdgerechten
      Pannenkoek met twee ingrediënten naar keuze
      Pannenkoek met twee ingrediënten naar keuze
  • Nagerecht
    • Coupe vanille ijs met slagroom
      kopje koffie naar keuze
      kopje thee naar keuze

Meer informatie over restaurant Klein Zwitserland

Jouw recensie over het restaurant Klein Zwitserland

Helma J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
prima personeel hoor maar er ging nogal eens wat mis kapot glas geen nieuwe gekregen verkeerde kadootjes bij de pannenkoek voor de kinderen ( meisjes spelletje voor jongen en dino in plaats van paw patrol ) niet weten van de lopende akties op mail niet compleet menu , het is allemaal goed gekomen hoor maar wel een beetje slordig we komen gewoon weer terug hoor
B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Was erg gezellig! Het voorgerecht was gebakken champignons in knoflooksaus en dat was een teleurstelling, want dat bleek een gewone champignonragout te zijn. Wij hebben dat ter plekke al aangegeven. Dan nog een tip; als de menukaarten uitgereikt worden, geef er dan direct bij aan welke gerechten er niet meer zijn. Dit waren bij ons de loempia's (voorgerecht) en Hollands Glorie (nagerecht). Scheelt ook een teleurstelling en de klanten hoeven dan geen tijd meer te besteden aan verder zoekwerk op de kaart. De bediening was uitstekend! Verder alles heel leuk gevonden!
Cereja P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
constante kwaliteit
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
De paddestoelen soep was heerlijk .pannenkoek was ook lekker .Maar het brood van het plankje was erg droog .1e was oud .we hebben nieuw gekregen maar was niet echt lekker vers.
G.J. B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Het was perfect,nette en vlotte bediening !
J.vanscherpenzeel S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Gezellig met de kleinkinderen pannenkoeken wezen eten heel kindvriendelijk.
Jamie W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Lekker gegeten super vriendelijk personeel en leuk voor kinderen om er te spelen
Christel K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
De beste pannenkoek ooit gegeten!
Trees V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Locatie prima, akoestiek niet best. Heel erg lawaaierig in het restaurant. We konden elkaar bijna niet verstaan. Het eten was prima. Vooral de pannenkoek was erg lekker. Wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht heel lang. Bleek dat er iets mis gegaan was. 45 min moeten wachten. Geen compensatie in de vorm van een koffie of een drankje. Was netjes geweest.
M.R. L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Bezoekers nogal luidruchtig, vooral kleine kinderen. Service matig, geen persoonlijke interesse: 4 verschillende bedienden aan 1 tafeltje met 2 gasten, waardoor bestelling/verzoek niet werd gecommuniceerd naar anderen. Voorbeeld: 2 x gevraagd om rooibosthee original en 2 x iets anders gekregen. Familielid ernstig suikerpatiënt (meegedeeld), maar kreegi.p.v. zwarte koffie toch koffiecomplêt met suiker, slagroom, koek, bonbon en zelfs likeur!
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
werden goed bediend en de pannenkoeken waren heerlijk .
Joep R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
We waren met zes. Driemaal pannenkoeken, twee maal spareribs en een keer kaasfondue. Eten was prima, de (jonge) bediening maakte wel wat foutjes: pannenkoeken vergeten, geen theezakjes bij de thee, geen bestek bij het nagerecht, wachten op de tweede rondje spareribs duurde wel érg lang.
Maar we komen terug. Als we in de buurt zijn..
Thea J.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening!
A.denouden O.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
We werden vriendelijk ontvangen. De lokatie was ook heel mooi gelegen, midden in het bos. We hadden een ah-pannenkoekmenu, wat heerlijk smaakte. Komen zeker nog eens terug.
Merel S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Bij binnenkomst lang moeten wachten op een drankje. Na 50 minuten kwam het hoofdgerecht (pannenkoeken) terwijl we nog wachtten op het voorgerecht. Hier hadden we inmiddels al 2 keer naar gevraagd. Na het voorgerecht werden de oude (hardgeworden/opgewarmde) pannenkoeken gewoon weer geserveerd. We hebben ons ongenoegen aan verschillende medewerkers geuit, maar dit was helaas geen reden voor excuus of compensatie. Slechte ervaring!
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
uiotstekkende gelegenheid
J F.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Gegeten met AH actie, pannenkoek was ok maar niet bijzonder. Het duurde wel heel lang voor de pannenkoeken kwamen. De rekening klopte niet, de korting was er niet af en de thee/koffie die bij menu hoorde was apart opgenomen. Even opletten dus! Het werd wel meteen netjes opgelost.
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Jammer dat er jammerende schreeuwende kinderen aanwezig waren.
Rein H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Mooie zaak, het lijkt op een Zwitsers chalet.
We hebben gebruik gemaakt van de AH bonnen en dit was eeen pannenkoeken menu.
Vooraf een vers brood plankje met bijzonder brood. Smeersels ook lekker.
De pannenkoeken, met 2 toppings, waren lekker en een maaltijd groot.
Toe hebben we gekozen voor muntthee.
Een goed verblijf, leuke bediening.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
wij hebben een pannenkoek menu gegeten en dat smaakte goed.