Klein Zwitserland

Meer informatie over restaurant Klein Zwitserland

Jouw recensie over het restaurant Klein Zwitserland

Marjon T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De alertheid van de bediening is de ene keer beter dan de andere keer. Soms is hetwel erg lang wachten. Het eten is prima
willemvan_cappelle .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het was erg druk, moesten lang wachten op de Soep. een half uur. Daarna de Pannekoek weer 20 minuten en het toetje met ijs weer een half uur. Totaal dik anderhalf uur geweest voor een Pannekoek eten. Zeer jonge bediening meisjes en jongens van hooguit 16 jaar . ging heel veel fout in de keuken?? meerdere klachten van bezoekers. Jammer wij komen er al vele jaren hier.
Elly A.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Was een gezellig restaurant , goed eten en fijn parkeren voor de deur ,
Er werd gevraagd of alles naar wens was op een prettige manier.
We komen zeker een keer terug.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
vriendelijk personeel, een uitstekend menu in een prettige ambiance.
Kortom zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar. We kenden dit
restaurant al van het terras. We komen er regelmatig en we zullen er nu
ook regelmatig blijven eten.
RWB .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Wederom bezocht, mede door de gevarieerde kaart. Pakkekoeken naar keuze, welhaast de beste van Nederland. De onbeperkte Ribs (18,00) waren gaar en mals, maar moeten beter gemarineerd worden. De tafels buiten zijn eigenlijk veel te klein om aan te dineren, dat werd een gehannes en geschuif met schalen en borden.
Opvallend dat er om ons heen geklaagd werd. Een klaagde -lekker luid ja- dat de saus bij het vlees alleen nog maar naar knoflook smaakte. Hij is ook opgestapt zonder het op te eten. Raar tafereeltje en het personeel wist niet zo goed wat ze er mee aan moesten.

Toegankelijkheid voor gehandicapten en ouderen is best wel een aandachtspunt. Bereikbaar via stijle oprit of lange trap. Gelegenheid voor, binnen en achter. Binnen is het enorm rumoerig!
Renee B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten was heerlijk, ruim voldoende en de bediening was prima. Niet zo'n typisch pannenkoekrestaurant voor kinderen, maar een sfeervolle gelegenheid voor zowel grotere als kleinere gezelschappen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Er was erg weinig keuze we konden alleen kiezen tussen een pannenkoek en een pannenkoek.
Als de pannenkoek goed was gebakken was het goed geweest maar dat was niet het geval.
Toen de rekening kwam was het menu twee x berekend (AH) drie gangen menu.
Nadat dit was hersteld bleek dat we de koffie ook twee x hadden betaald (AH) drie gangen menu.
Een aanrader NEE DUS.
W.S. B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Actie AH. Vriendelijke ontvangst. Soep heerlijk! Pannenkoeken waren niet gaar. Na onze opmerking daarover kregen we een nieuwe, die dan weer ietwat aangebrand aan de randen was. Al met al hebben we niet echt genoten van het "hoofdgerecht", wat toch jammer is en waar op deze manier ook veel tijd in gaat zitten. Denkelijk ligt het aan de op dat moment dienst hebbende kok, een vorige keer waren de pannenkoeken prima. IJs was O.K.
User500 S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Vriendelijk personeel, pannenkoeken zijn krokant en erg lekker, we konden lekker buiten zitten, wij komen zeker nog een keertje terug.
Rik D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het viel tegen dat we met acht personen niet tegelijkertijd bediend werden. Er zaten minuten tussen wat zeer ongemakkelijk was. Verder zeer tevreden. Ze houden zeker rekening mee met gehandicapten!
Betty S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Hartelijke ontvangt. Goed drie gangen menu. Omdat het prachtig weer was en nog in de vakantietijd was het heel druk, daardoor duurde het wat langer. Maar wij hebben heerlijk gegeten.
Jans I.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het was erg goed mooi uitzicht je waant je ook even echt in Zwitserland .............................................................................
m.hovingj .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben deze keer de AH aktie gegeten. Heerlijke tomatensoep en broodplankje vooraf. Daarna pannenkoek en afgsloten met een kopje koffie, waarbij weer een heerlijk likeurtje zat. We hadden ook voor vanille ijs kunnen kiezen.
We werden, zoals gewoonlijk, allerhartelijkst ontvangen. Er loopt een leuke groep jonge mensen rond in de bediening. Er hangt een fijne sfeer.
Amarettoot .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Dit is meer dan een pannenkoekenrestaurant! Het menu is heel uitgebreid met ( uiteraard) veel originele en ook de authentieke pannenkoeken, maar ook lekkere vlees- en visgerechten. Ik ging voor de Zwitserse pannenkoek, een aanrader! De bediening is heel vlot en attent en met het lampjessysteem word je snel bediend. Het digestief van het huis was heerlijk, dit doen ze niet bij elk restaurant dus dat voelde als een heel gastvrij gebaar! Wij komen zeker terug en dan ga ik voor pannenkoek Maaskantje!!!!!
MichaVD S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Leuk restaurant met leuke kinderpannenkoeken. Ook de speciale pannenkoeken waren erg lekker. De pannnenkoek was niet te dik en helemaal gaar (wat je vaak bij minder goede pannenkoekenhuisjes niet ziet).
Sfeer was goed en een handig systeem om de ober te roepen door de lampjes op de tafel om te draaien (maar dat niet uitgelegd werd).
Corien P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Pannekoek was niet helemaal wat besteld was. Bediening aan ons tafeltje was bedroevend traag.Moest herhaaldelijk lang wachten totdat we iets konden bestellen.Uiteindelijk lang op dessertkaart moeten wachten en daarna kwam er maar niemand om op te nemen.Hebben toen maar afgerekend en geen dessert/koffie genomen. Dit thuis maar gedaan. Terwijl er wel 6 of 7 man personeel liep.Maar die stonden meer met elkaar achter de bar te kletsen. Niet voor herhaling vatbaar.Jammer.
Diny A.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk het pannenkoek menu gegeten met de bonnen van AH. Vriendelijk en vlotte bediening. We komen zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
de soep en de pannenkoek waren prima , alleen moesten we er erg lang op wachten wat met een kindje van anderhalf niet meevalt, dit werd echter gecompenseerd met een gratis drankje
in de rekening zat een fout , die later werd gecorrigeerd
Arjen .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Gisteren heerlijk gegeten met 4 volwassenen en twee drie kinderen. Het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Ook waren ze erg attent en scherp. Persoonlijk heb ik gekozen voor de spare-rips onbeperkt (€18) deze zou van het bot moeten vallen en dat deden ze ook, ze waren heerlijk. Wel jammer dat ze maar 1 smaak hebben, namelijk in ketjap. Je krijgt er ook een knoflooksausje bij. De kinderen kozen voor de pannenkoeken. Deze waren erg lekker en goed belegd. Wel iets aan de dikke kant, maar wel goed doorbakken waardoor je geen hap beslag at. Kortom, wij komen nog een keer terug!
wil .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Bij binnenkomst was onze reservering niet binnengekomen. Gelukkig wel plek. Het duurde ontzettend lang voor we ons eten kregen. Na het 1ste rondje drinken is ons niet meer gevraagd of we drinken wilde. Uiteindelijk zelf om gevraagt. Net zoals de spareribs die hadden we onbeperkt. De 2de portie duurde erg lang. Na dit alles besloten geen desert te nemen maar naar buiten te gaan. Bij de speeltuin niemand van bediening gezien. Dus ook geen drinken besteld. Ook groeien er struikenet mega grote doornen IN de speeltuin... lekker gevaarlijk. De glijbaan is kapot maar gewoon open.
Opzich een leuke tent maar verwacht hier niet meer te komen. De service is slecht en de veiligheid in de speeltuin is echt heel slecht