Klein Zwitserland

Traaij 295 3971 GM Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 16€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Licht gezoete tomatensoep met kip en bos-ui
      Broodplankje met 3 smeersels
      Andere soep keuze mogelijk
  • Hoofdgerechten
      Pannenkoek met twee ingrediënten naar keuze
      Pannenkoek met twee ingrediënten naar keuze
  • Nagerecht
    • Coupe vanille ijs met slagroom
      kopje koffie naar keuze
      kopje thee naar keuze

Meer informatie over restaurant Klein Zwitserland

Jouw recensie over het restaurant Klein Zwitserland

Marga P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Ik had een reservering via de ah-restaurantactie. Daarom moest de serveerster eerst vragen of ik wel buiten mocht zitten op het terras. Dat mocht omdat er plaats genoeg was. Anders had ik binnen moeten zitten. De bediening was vriendelijk. De wachttijd redelijk. Het terras gezellig. Het voorgerecht ( broodplank) was goed, Lekker knapperig brood en lekkere smeersels. Ik kon niet voor de soep als voorgerecht kiezen, omdat er geen vegetarische variant was! De pannekoek was groot en heel smakelijk. Het nagerecht, een coupe vanille-ijs met slagroom, bevatte naar mijn smaak te veel slagroom. Al met al ben ik heel tevreden over het etentje.
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Mijn pannenkoek was niet lekker. Net of hij opnieuw verwarmd was.
John S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heb hier vaker gegeten, toen erg goed, organisatie in de bedieningwas deze keer heel slecht, voorgerecht en hoofdgerecht kwam te gelijk, correctie hierop uitgevoerd, daarna kwam het hoofdgerecht helemaal niet meer met vreselijke wachttijden. Na een klachte melding van mij werd eindelijk correct gereageert en is de rest normaal verlopen.
Excuses werd netjes aangeboden met een drankje van het huis.
grava .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Om in Klein Zwitserland te eten, moet je weten dat je je bijna echt in Zwitserland waant. Heerlijke locatie, goede service en heerlijk eten. Dat is in het kort wat iedereen moet weten!
W.B. D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Als gewoonlijk vlotte en vriendelijke bediening.
Pannenkoeken van goede kwaliteit.
Ligging in de bosrand uniek.
Ruime parkeergelegenheid in de nabije omgeving.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het eten was erg lekker, en er werd goed gereageerd op en omgegaan met kinderen. Ook werd aan de vraag om een lactosevrije-pannenkoek voldaan, en werd er nog een keer extra nagevraagd voor de zekerheid voor wie deze bestemd was; erg attent.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Wij waren met kinderen, en die konden we vrij rond laten lopen aangezien ze ook naar de buiten-speeltuin konden. Dat maakte het voor ons een ontspannen etentje.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Tja, het ligt zeker niet aan de locatie maar degene die het personeel selecteert heeft wat te doen. Een alleraardigste serveerster neemt onze drankjes op waarbij we aangeven wat bij ds borrel te wensen. Geen probleem meldt ze vriendelijk. Even later komt haar mannelijke collega met de drankjes en geeft bruut aan dat de keuken hiervoor gesloten is. Op het moment dat we de tip willen geven hier in de toelomst misschien wat makkelijker meer om te gaan worden we weggezet als vervelend (tot 2x toe nota bene). U snapt wellicht dat we vervolgens vertrokken zijn. Klant is dus zeker niet Koning bij Klein Zwitserland
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Zowel het hoofdgerecht als het dessert was uitstekend. Het bedienend personeel was erg klantvriendelijk en de wachttijden waren redelijk.
Koos G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Het jammere was dat het binnen erg benauwd was, konden geen tafel buiten krijgen voor een groep van 10 man, verder was het erg druk, maar dat is ook een teken dat het goed bevalt om daar te eten.
Ruth K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
De serveerster gaf al aan dat ze last hadden van personeelstekort en dat konden we duidelijk merken aan de wachttijden.
ina V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Het duurde lang voordat we de ijkaart kregen...ze waren ons vergeten
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Vriendelijke adequate bediening, door de ligging aan de weg luidruchtig, eten van goede qualiteit maar de hoeveelheid laat echt te wensen over. ik ben geen grote eter, maar de hoeveelheid vlees die hier op je bord komt, is bijna niet zichtbaar.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Eten was super, bediening waren we minder tevreden over. Duurde erg lang voor we geholpen werden.
Jacko D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Het altijd weer een feestje om hier een pannenkoek te eten. Goede bediening, lekkere pannenkoeken. Prima parkeergelegenheid.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Ideale gelegenheid om met kleine kinderen te eten.
Leuke kindermenu"s en voor volwassenen ook genoeg te kiezen.
Vriendelijk personeel. Jammer dat een tafel voor buiten niet gereserveerd kan worden.
Evelyn V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Kaasfondue een keer gedaan maar hoeft voor ons niet voor nog een keer.
Een meneer aanwezig die zich zelf erg goed vond denk ik, zeer luidruchtig, het gesprek was letterlijk tevolgen, erg hinderlijk.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten!! In een hele warm aangeklede omgeving!!
Mieke O.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Onze online reservering was niet goed doorgekomen, maar dit werd goed opgelost. Het personeel was erg vriendelijk en het eten om van te genieten!
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Zeer geslaagde avond lekker eten in een aangename sfeer. Wij waren met een groep van 9 personen waaronder 2 kinderen. Tip: serveer eerst het eten van de kinderen.