Klein Zwitserland

Traaij 295 3971 GM Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Klein Zwitserland

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Tim J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Op Vaderdag met 6 personen hier gegeten, 3 mensen wilden de Angus Bavet hebben, maar kreeg te horen dat die al op was. Is nog vroeg in de avond 18:00 pas, nu al op.
Van andere gasten begrepen dat dit hier vaker gebeurd, als je dat niet (meer) hebt, zet dan niet op de kaart.
Dan maar de Hollandse biefstuk genomen, maar die waren erg taai (wel medium), net of je rubber aan het kauwen bent.
De bediening is wel goed en het decor is prima.
René S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zeer leuk en gezellig restaurant en zeer kindvriendélijk. Het personeel is heel gastvrij en vriendelijk. Goede service en uitstekend eten.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Wij haden een broodplank, maar er zaten minder smeersels bij dan normaal (wijnig voor 3 personen). Iemand van ons had een vraag over het toetje, maar de serveerster wist niet presies wat het toetje inhield.
linda V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Komen hier meerdere malen per jaar
zitten op een nabijgelegen camping regelmatig even wandelen met de hond en dan hier eten altijd erg vriendelijk en gastvrij ontvangen
marjolijnok .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Ondanks onze reservering waren we naast een grote groep (2 lange tafels) geplaatst. Hierdoor was een gesprek voeren amper mogelijk!
Cock V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben dit restaurant vaker bezocht en zijn zeer tevreden over de service, ontvangst en de kwaliteit van de gerechten. Dit is zeker een aanrader.
RWB .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Met moederdag daar een lunch genoten. Reserveren via seatme in de avonduren was niet mogelijk. Ligt op een heuvel, bijzonder moeilijk toegankelijk voor gehandicapten.
Warme ontvangst, maar de reservering bleek alsnog op een papier te staan. Bijzonder rumoerig terwijl het echt niet druk was. Terras voor en achter.
Uitgebreide kaart dus veel keuze, veel verschillende bedienden aan de tafel. Gerechten kwamen zeer snel door.

Pannenkoeken lekker krokant (7,20) niet bijzonder groot formaat. Broodje pittige kip, brood naar keuze met veel champignons (9,00) Tosti was naar verhouding met de rest wel erg klein (3,50). Beiden hadden ook een kleine saladegarnituur. Prijsniveau voor de gerechten naar verwachting, maar de drankjes zijn echt te duur, dat moet wel gerelateerd zijn aan de locatie want dit Is een knooppunt voor fiets en boswandelingen velen op het terras komen er alleen om gezellig wat te drinken.
Het ligt dicht bij de snelweg maar de afrit is toch echt een stuk verderop.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
bijzonder gastvrij en aardig personeel, en zal deze gelegenheid zeker aanraden bij anderen om een bezoek te gaan brengen. Zelfs een speelhoekje voor de kleinkinderen was aanwezig zodat ze even lekker van de tafel konden om te gaan spelen.
Birgit U.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Vind de sfeer en het eten hier altijd top! Kom hier graag!
Maar vandaag was het een flinke teleurstelling. Via Iens (1.5dag ervoor) gereserveerd, ook een bevestiging binnen. Bij aankomst was er geen tafel voor ons. Er werd ons verteld dat ze vergeten waren te kijken naar de online reserveringen. Helaas volgde er geen excuus.
We kregen een tafel in een apart zaaltje, waren daar de enige gasten. Dit zaaltje was de doorloop naar de speeltuin dus de buitendeur werd continu gebruikt door kids en opengelaten. Oftewel, koud!
Echt jammer. Geen excuus of drankje als goedmaker.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Er was wat onduidelijkheid over de sligro emte actie. Men heeft dat supergoed opgelost. Fijne service. Icm veel kinderen was het erg rumoerig, maar ja kinderen en pannenkoeken horen bij elkaar
Clarie V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten pannenkoek van de maand vooral de tomatensoep is een echte aanrader
Reinier W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk eten, mooi restaurant maar niet zo'n geweldige service
Gijsje V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We schrokken van het rumoer en de onrust rondom de voor ons gereserveerde familietafel maar gelukkig kregen we zonder enig probleem een tafel in een rustige nis bij het raam. De bediening was vlot en vriendelijk. Het restaurant is een uitspanning waar veel gezinnen met kinderen komen, de kwaliteit is daarmee goed in overeenstemming. De porties zijn érg groot. Een schnitzel van 500 gram lijkt me eigenlijk niet meer van deze tijd. Ook de spareribs en de salade werden in een enorme portie opgediend. Dat zou allemaal wat/veel minder kunnen.
Christel H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Heerlijk gegeten voor een prima prijs. En het is er superleuk voor kleine kinderen (1 en 3 jaar). We zaten direct naast de speelhoek en de jongens hebben zich daar de hele avond vermaakt. Om nog maar te zwijgen over de fantastische pannenkoeken met speelgoed erop. We hebben allen heerlijk genoten.
Manuela V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Mooie locatie, heerlijk gegeten, leuke sfeer & vriendelijke bediening!! Wat wij ook zeer op prijs stellen is dat honden zijn toegestaan!! Wij komen zeker terug!
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was lekker. Snelle en correcte bediening. Omgeving was wel erg rumoerig, daardoor konden we elkaar aan een 6 persoonstafel niet altijd goed verstaan. Voor mensen met een gehoorapparaat dus niet de meest geschikte locatie.
Deborah S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Bediening was druk met zichzelf, 45 minuten wachten, lactosevrije pannenkoek waren gewone waardoor niet gezamenlijk eten
BrechtjeR .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Prima gegeten. Altijd lekkere pannenkoeken en ook de salades en broodjes zijn aan te raden! Voor de kids altijd keus tussen leuke cadeautjes en de speelkamer is fijn!
Lies S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Niet helemaal schoon, maar snelle bediening en vriendelijk. Heerlijke pannenkoeken en het kindermenu met sparerib was geweldig! Grote sparerib!
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Bovenverwachting heerlijk pannenkoeken gegeten met het hele gezin, prima service en accommodatie zag er in kerstsfeer nog erg gezellig uit. Hier komen we zeker nog eens terug!