Klein Zwitserland

Janny H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Arjan S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Goed gegeten, erg leuk restaurant en ik vond de bediening super!! Zeker voor herhaling vatbaar.
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
zeer geslaagd etentje . grote verrassing dat er 2 pieten waren en onze dochters pepernoten en een cadeautje kregen . Ze hebben later de pieten nog geholpen met uitdelen en vonden het schitterend .
Eten was heerlijk
Cin V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Ik kom er vaker met plezier eten, zo ook woensdag middag 2 november, altijd vriendelijke bediening, lekker eten, maar deze keer was er een bediening en ik denk de manager, daar kon geen lachje vanaf en was ook gewoon ontzettend chagrijnig, en ook kortaf tegen andere gasten was, een ouder echtpaar die vroegen of de muziek wat zachter mocht, en ze vroegen of ze ook mochten bestellen, waarop hij boos antwoordde :ja wat wil je nou?? Muziek zachter of bestellen???? waardoor er een vervelende sfeer hing en ik eigenlijk zsm naar huis wou, jammer want ik vond het altijd fijn om er heerlijk ontspannen te eten, zo zie je maar hoe belangrijk de sfeer van de bediening is. Jammer maar Klein Zwitserland slaan wij voorlopig over.
wij vinden dit heel vervelend om te lezen dat u het zo ervaren heeft , zou u ons even kunnen bellen en vragen naar de eigenaar of naar de manager. Ik zou dit zeer op prijs stellen want wij willen dit netjes oplossen met u. Groeten Klein Zwitserland
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Helaas viel het eten erg tegen. De reactie of het gesmaakt had en wij (3personen) zeidenniet tevreden te zijn werd niet serieus genomen. En dat op mijn verjaardag. Ook het toetje vond ik niets aan. Wel een vriendelijke bediening .
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Super vriendelijke bediening. Er mag wel wat regelmatig van kaart worden gewisseld.
Herdertje .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We vierden de verjaardag van onze kinderen en dat werd fantastisch voor ze geregeld! Ze kregen een cadeautje van het personeel én een vuurwerk fontein in hun ijsje. Een groot feest. Bovendien ook nog lekker gegeten! Veel dank en we komen zeker terug!
Ans En Duuk G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Dit restaurant is favoriet bij onze kleinkinderen. Het eten is prima, maar de cadeautjes: geweldig! De pannenkoekeh zijn echt heerlijk.
Wim .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goed! Zeker voor herhaling vatbaar, zeker net na een heerlijke boswandeling aan de overkant. Kindvriendelijk.
Minpunt; een vieze verschoonmat voor baby's in toilet (er is beloofd dat hier wat aan gedaan wordt)
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Slechtste kaasfondue ooit! Een flauw papje van bloem, bouillon, maizena en nootmustkaat met ergens in de verte nog iets van kaas. De "verse groenten en fruit" bleken een fantasieloze selectie van groenten met als klap op de vuurpijl enige schijven ananas uit blik. En dan 60 Euro durven vragen voor een hoeveelheid die je ook aan 2 personen zou serveren... Het commentaar dat "ook de kok het niet lekker vond" was even verbazingwekkend als schokkend. Na 2 happen opgestaan om NOOIT meer terug te keren. Het prachtige restaurant van weleer met een geweldige reputatie voor fondue is verworden tot een sfeerloos pannenkoekenlokaal, waar naast kinderen ook honden gewoon een vorkje kunnen meeprikken... Wat een enorme deceptie!
J.A. H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een echte aanrader om heerlijk met familie of vrienden op een gezellige en vriendelijke locatie bij elkaar te zijn. Je wordt snel geholpen en het smaakt voortreffelijk!
EenCVink .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
goed restaurant dat gerund wordt door jonge mensen mijn compliment. We hebben genoten, leuke aanbiedingen voor de kinderen hebben wij gezien. bijv. buurman en buurman pannenkoek
Dagmar F.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Helaas was de reservering via seatme niet doorgekomen, maar daar werd goed op geanticipeerd door alsnog een tafel vrij te maken op een drukke zondag. Helaas moesten we na twee uur naar een andere tafel verhuizen achterin het steengrill gedeelte, vanwege de lucht toen maar ons toetje buiten gegeten.
De bediening was vriendelijk echter moest je zelf iedere keer iemand vragen om aan tafel te komen omdat er niet op eigen initiatief iemand langskwam. Eten was heerlijk met als klapper de prinsessenpannekoek met jurk. Een pannekoek hoe je die wil eten. Gezellige sfeer mits je in het voorste gedeelte van het restaurant zit.
G.J. B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het eten was heerlijk en de borden waren voorverwarmd !!
en er mochten hondjes mee naar binnen !
We hadden 'n goede gastheer.
Ahendriksen-blaak .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Aardig personeel, leuk met kinderen en eten was goed. Goede pannenkoeken en salade gegeten.
Speelgelegenheid binnen en buiten en voor een wandeling in een leuke omgeving hoef je alleen de weg over te steken.
Prima adres!
Emielvanos .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Prijs van een schnitzel staat niet in verhouding met de kwaliteit, daarnaast zijn alle vlees gerechten 18 euro, best vreemd aangezien sommige gerechten overal goed koper of duurder zijn. Daarnaast zit er verder alleen een beetje patat bij
Miekekrijgsman .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Klein Zwitserland! Veel ruimte voor kinderen om te spelen, voldoende kinderstoelen aanwezig. Vriendelijke bediening. De ruimte binnen is vrij donker.
EllyNZ .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
mooie gezellig sfeervolle plaats, trekpleister voor toeristen. mooi terras.
wij waren met 9 en hadden een goede plek, ietwat in een hoekje, wat erg prettig was.
het was druk, maar de bediening werkte hard en was zeer vriendelijk.
we hadden steengril gekozen. het vlees was goed en overvloedig. erbij waren sausjes en patat, erbij hoorde ook een broodplankje vooraf en koffie na. makkelijk voor een groep!
de prijs (24 euro) vond ik redelijk.
maar mijn bezwaren: er was geen groente, alleen een paar snippers ui, paprika en champignon voor op de steengril. waarschijnijk hadden we groente apart kunnen bestellen.
er werd veel zout gebruikt op de steengril, waardoor we meer drankjes bestelden.
mijn mening: vanwege de overvloed aan eiwtiten, koolhydraten (in brood en patat), zout en drank, en afwezigheid van groente of iets fris-zuur, voelde dit voor mij als ongezonde maaltijd.
ik begrijp dat wijzelf steengril gekozen hadden (het was een groepskeuze) maar volgende keer zou ik iets anders kiezen.
het menu is zeer uitgebreid met voor elk wat wils. kwa prijs ook genoeg keus. ik geloof vanaf 5 euro voor een pannekoek tot ??
tenslotte: wij hadden een bijzonder gezellige avond, en daar ging het om.
Whveeken .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten werd vlot geserveerd, de ribs waren prima, de bediening erg vriendelijk. Maar toen begon de ellende. Er waren duidelijk capaciteitsproblemen in de keuken en bediening. Ik moest 3 kwartier wachten op mijn 2e portie ribs en mijn dochter een half uur op een ijsbekertje. Dat kan gewoon niet. Ook om ons heen op het terras hoorden wij andere gasten klagen dat ze niet geholpen werden. Een groep naast ons begon te eten zonder dat ze bestek hadden. Ook lege tafels werden niet afgeruimd en de hele bar stond vol met vuile glazen. De boel was duidelijk niet op orde. In plaats van alle gasten laten wachten hadden ze gewoon minder tafels moeten opstellen. Het ijsbekertje hebben we overigens niet afgewacht, dat werd een handijsje op de camping.
Peteeat .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Toplocatie. Spare ribs super mals. Pannekoek rijkelijk belegd. Absolute aanrader. Amicaal personeel prima. Toch 1 min puntje. Tafels waren vies.