Klein Zwitserland

Traaij 295 3971 GM Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 16€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Licht gezoete tomatensoep met kip en bos-ui
      Broodplankje met 3 smeersels
      Andere soep keuze mogelijk
  • Hoofdgerechten
      Pannenkoek met twee ingrediënten naar keuze
      Pannenkoek met twee ingrediënten naar keuze
  • Nagerecht
    • Coupe vanille ijs met slagroom
      kopje koffie naar keuze
      kopje thee naar keuze

Meer informatie over restaurant Klein Zwitserland

Jouw recensie over het restaurant Klein Zwitserland

Joep R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
We waren met zes. Driemaal pannenkoeken, twee maal spareribs en een keer kaasfondue. Eten was prima, de (jonge) bediening maakte wel wat foutjes: pannenkoeken vergeten, geen theezakjes bij de thee, geen bestek bij het nagerecht, wachten op de tweede rondje spareribs duurde wel érg lang.
Maar we komen terug. Als we in de buurt zijn..
Thea J.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening!
A.denouden O.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
We werden vriendelijk ontvangen. De lokatie was ook heel mooi gelegen, midden in het bos. We hadden een ah-pannenkoekmenu, wat heerlijk smaakte. Komen zeker nog eens terug.
Merel S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Bij binnenkomst lang moeten wachten op een drankje. Na 50 minuten kwam het hoofdgerecht (pannenkoeken) terwijl we nog wachtten op het voorgerecht. Hier hadden we inmiddels al 2 keer naar gevraagd. Na het voorgerecht werden de oude (hardgeworden/opgewarmde) pannenkoeken gewoon weer geserveerd. We hebben ons ongenoegen aan verschillende medewerkers geuit, maar dit was helaas geen reden voor excuus of compensatie. Slechte ervaring!
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
uiotstekkende gelegenheid
J F.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Gegeten met AH actie, pannenkoek was ok maar niet bijzonder. Het duurde wel heel lang voor de pannenkoeken kwamen. De rekening klopte niet, de korting was er niet af en de thee/koffie die bij menu hoorde was apart opgenomen. Even opletten dus! Het werd wel meteen netjes opgelost.
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Jammer dat er jammerende schreeuwende kinderen aanwezig waren.
Rein H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Mooie zaak, het lijkt op een Zwitsers chalet.
We hebben gebruik gemaakt van de AH bonnen en dit was eeen pannenkoeken menu.
Vooraf een vers brood plankje met bijzonder brood. Smeersels ook lekker.
De pannenkoeken, met 2 toppings, waren lekker en een maaltijd groot.
Toe hebben we gekozen voor muntthee.
Een goed verblijf, leuke bediening.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
wij hebben een pannenkoek menu gegeten en dat smaakte goed.
A B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
tafel volgens afspraak gereed. Om 17:00 u. tafel gereserveerd. Voorgerecht kwam redelijk snel. Om 19:00 u. nog geen hoofdgerecht. Verhoudingen tussen de verschillende hoofdgerechten vond ik erg scheef. Om de bijgerechten moest gevraagd worden en uiteindelijk nog niet volledig geleverd. Mosselen waren vrij smakeloos. Aan een nagerecht zijn we niet toegekomen ivm de tijd. Het werd gewoon te laat voor de kleintjes. Dit was ons 1e en tevens laatste bezoek.
Hendrik D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Fraai restaurant op mooie en rustige plek aan de bosrand. Vriendelijk personeel met vlotte bediening. Lekker eten.
W.B. D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Zoals gewoonlijk een goede sfeer en uitstekende voedselvoorziening!
Zeer aan te bevelen aan vrienden en bekenden.
Gelegen op een zeer aantrekkelijke plaats in de bossen.
R E V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
mooi terras ligt hoger dan de weg en het is er goed vertoeven.komen zeker terug.
Fenneke M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het was een mooie avond, dus we konden kiezen of binnen of buiten op het terras. Buiten dus, een sfeervol terras.
We hebben gebruik gemaakt van het AH menu. Dit betreft een pannenkoekenmenu.
Voorgerecht keuze tussen tomatensoep of broodplankje, hoofdgerecht= Twee-ingrediënten-pannenkoek, en nagerecht : koffie/thee naar keuze of Coupe vanille.
Wij gaven aan totaal geen haast te hebben, we waren net goed en wel aan ons broodplankje begonnen toen de pannenkoeken ook al werden geserveerd. Dit bleek een misverstand, als we wilden konden we ze op een later tijdstip alsnog krijgen. Wel weer nieuwe! Daarvoor gekozen, anders zouden we binnen een half uur weer op de fiets zitten.
De dag erna kwamen we tijdens het fietsen van een route nogmaals langs Klein Zwitserland. Daar toen een heerlijke lunch gehad. Want terwijl wij de avond ervoor aan de pannenkoeken zaten, hadden de overige gasten die om ons heen zaten de lekkerste dingen op tafel staan. Dus wij dachten nogmaals daar te eten.
Piet S.
Goed verzorgt
Jaco R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Hele mooie locatie, heerlijk gegeten. Ze kunnen wel meer dan alleen pannenkoeken bakken! Goede sfeer, lekker eten, wat wil je nog meer?
Andries W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We hadden gereserveerd en er was binnen voor ons , 8personen , een tafel binnen klaargezet. Wij wilden graag buiten zitten en uit de wind. Na even zoeken en schuiven kregen we een prima plek onderde overkapping. Nadeel was dat de bediening ons niet goed kon bedienen. Misschien is het met goed weer mogelijk om ook buiten een plek te reserveren?
H V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Een eetgelegenheid om zeker naar terug te gaan.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
erg goed pannekoek- menu
Agnes Z.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Eten is prima, maar de bediening is zeer traag moet veel te lang wachten op de pannenkoek zeker met kleine kinderen