Klein Zwitserland

Betty S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Jans I.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het was erg goed mooi uitzicht je waant je ook even echt in Zwitserland .............................................................................
m.hovingj .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben deze keer de AH aktie gegeten. Heerlijke tomatensoep en broodplankje vooraf. Daarna pannenkoek en afgsloten met een kopje koffie, waarbij weer een heerlijk likeurtje zat. We hadden ook voor vanille ijs kunnen kiezen.
We werden, zoals gewoonlijk, allerhartelijkst ontvangen. Er loopt een leuke groep jonge mensen rond in de bediening. Er hangt een fijne sfeer.
Amarettoot .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Dit is meer dan een pannenkoekenrestaurant! Het menu is heel uitgebreid met ( uiteraard) veel originele en ook de authentieke pannenkoeken, maar ook lekkere vlees- en visgerechten. Ik ging voor de Zwitserse pannenkoek, een aanrader! De bediening is heel vlot en attent en met het lampjessysteem word je snel bediend. Het digestief van het huis was heerlijk, dit doen ze niet bij elk restaurant dus dat voelde als een heel gastvrij gebaar! Wij komen zeker terug en dan ga ik voor pannenkoek Maaskantje!!!!!
MichaVD S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Leuk restaurant met leuke kinderpannenkoeken. Ook de speciale pannenkoeken waren erg lekker. De pannnenkoek was niet te dik en helemaal gaar (wat je vaak bij minder goede pannenkoekenhuisjes niet ziet).
Sfeer was goed en een handig systeem om de ober te roepen door de lampjes op de tafel om te draaien (maar dat niet uitgelegd werd).
Corien P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Pannekoek was niet helemaal wat besteld was. Bediening aan ons tafeltje was bedroevend traag.Moest herhaaldelijk lang wachten totdat we iets konden bestellen.Uiteindelijk lang op dessertkaart moeten wachten en daarna kwam er maar niemand om op te nemen.Hebben toen maar afgerekend en geen dessert/koffie genomen. Dit thuis maar gedaan. Terwijl er wel 6 of 7 man personeel liep.Maar die stonden meer met elkaar achter de bar te kletsen. Niet voor herhaling vatbaar.Jammer.
Diny A.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk het pannenkoek menu gegeten met de bonnen van AH. Vriendelijk en vlotte bediening. We komen zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
de soep en de pannenkoek waren prima , alleen moesten we er erg lang op wachten wat met een kindje van anderhalf niet meevalt, dit werd echter gecompenseerd met een gratis drankje
in de rekening zat een fout , die later werd gecorrigeerd
Arjen .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Gisteren heerlijk gegeten met 4 volwassenen en twee drie kinderen. Het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Ook waren ze erg attent en scherp. Persoonlijk heb ik gekozen voor de spare-rips onbeperkt (€18) deze zou van het bot moeten vallen en dat deden ze ook, ze waren heerlijk. Wel jammer dat ze maar 1 smaak hebben, namelijk in ketjap. Je krijgt er ook een knoflooksausje bij. De kinderen kozen voor de pannenkoeken. Deze waren erg lekker en goed belegd. Wel iets aan de dikke kant, maar wel goed doorbakken waardoor je geen hap beslag at. Kortom, wij komen nog een keer terug!
wil .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Bij binnenkomst was onze reservering niet binnengekomen. Gelukkig wel plek. Het duurde ontzettend lang voor we ons eten kregen. Na het 1ste rondje drinken is ons niet meer gevraagd of we drinken wilde. Uiteindelijk zelf om gevraagt. Net zoals de spareribs die hadden we onbeperkt. De 2de portie duurde erg lang. Na dit alles besloten geen desert te nemen maar naar buiten te gaan. Bij de speeltuin niemand van bediening gezien. Dus ook geen drinken besteld. Ook groeien er struikenet mega grote doornen IN de speeltuin... lekker gevaarlijk. De glijbaan is kapot maar gewoon open.
Opzich een leuke tent maar verwacht hier niet meer te komen. De service is slecht en de veiligheid in de speeltuin is echt heel slecht
aly V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gezellig druk, past bij type restaurant. Complimenten voor het goed op elkaar in spelend en flexibel (jong) personeel!! Wij hebben heerlijk en ontspannend gegeten!
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijk eten voor een zeer goede prijs. De bediening was niet helemaal secuur (onze bestelling kwam bij een andere tafel terecht en er werd bij ons in rekening gebracht wat wij niet hadden besteld) al werd dit wel goed gemaakt doordat ze verder snel en vriendelijk waren. Verder een prachtige locatie, een aanrader om nog eens terug te komen.
nel V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
heerlijk pannenkoeken menu gegeten. heel vriendelijk personeel. de wachttijd is een aandachtspunt.
maar in het algemeen een heerlijk menu in een mooie omgeving. ook zeer kindvriendelijk
baltus .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
eten en drinken was prima, goede kwaliteit
gezellig terras,
bediening was ontspannen, correct en in het begin snel. toen het later drukker werd moesten we wel lang wachten
toch zeker een aanrader !!
Tim J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Op Vaderdag met 6 personen hier gegeten, 3 mensen wilden de Angus Bavet hebben, maar kreeg te horen dat die al op was. Is nog vroeg in de avond 18:00 pas, nu al op.
Van andere gasten begrepen dat dit hier vaker gebeurd, als je dat niet (meer) hebt, zet dan niet op de kaart.
Dan maar de Hollandse biefstuk genomen, maar die waren erg taai (wel medium), net of je rubber aan het kauwen bent.
De bediening is wel goed en het decor is prima.
René S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zeer leuk en gezellig restaurant en zeer kindvriendélijk. Het personeel is heel gastvrij en vriendelijk. Goede service en uitstekend eten.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Wij haden een broodplank, maar er zaten minder smeersels bij dan normaal (wijnig voor 3 personen). Iemand van ons had een vraag over het toetje, maar de serveerster wist niet presies wat het toetje inhield.
linda V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Komen hier meerdere malen per jaar
zitten op een nabijgelegen camping regelmatig even wandelen met de hond en dan hier eten altijd erg vriendelijk en gastvrij ontvangen
marjolijnok .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Ondanks onze reservering waren we naast een grote groep (2 lange tafels) geplaatst. Hierdoor was een gesprek voeren amper mogelijk!
Cock V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben dit restaurant vaker bezocht en zijn zeer tevreden over de service, ontvangst en de kwaliteit van de gerechten. Dit is zeker een aanrader.