Klein Zwitserland

Meer informatie over restaurant Klein Zwitserland

• Terras
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Tafel voor twee gereserveerd, met prachtig uitzicht op het Burgumer mar. We werden vriendelijk geholpen door de dame in dienst, die vroeg of we met een broodplankje wilden beginnen. Een prima voorstel, en zo de ergste trek gestild te hebben kozen we het hoofdmenu. Voor ons beide was de keuze gevallen op de Sate van de Haas, afgesloten is met een ijs dessert. Het restaurant ligt midden op een camping, en als je er bent krijg je direct een vakantiegevoel. Al met al beoordelen we dit restaurant als gemiddeld, geen uitschieter maar zeker ook niet slecht.
José V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2013
Helaas hebben wij een slechte ervaring gehad met de familie op de deze locatie. De website ziet er super uit. Het ontvangt op het terras was prachtig en de appelgebak heerlijk. Tot zover het positieve gedeelte. We gingen oud hollandse spelletjes doen, in een ruimte op de begane grond. Dit was helaas niet fris, het leek net of er de avond ervoor een feestje was geweest en het niet was schoongemaakt. Met kruipende kindjes is dat onverantwoord. Het toilet rook ook goor. Toen we geroepen werden voor het diner met 16 volwassenen, was het eten toch niet klaar. De voorgerechten waren prima. De aanwezige peuters en baby's werden eenmaal aan tafel wat jengelig en gelukkig kwam de schnitzel door. Deze was alleen niet gaar. Na het terugsturen naar de keuken kregen we random bordjes terug. Met niet een nieuwe schnitzel maar waarschijnlijk een doorgebakken exemplaar van iemand (anders) aan tafel. Verder waren er geen gasten dus het kwam niet door de drukte. Het stoofpotje was helaas ook geen succes. Het zag er leuk uit met het brood maar was taai. Zowel het brood als het vlees. Het toetje smaakte als fabrieksijs; toch duurde het een eeuwigheid voordat het op tafel kwam. De intenties zijn goed maar de uitvoering is voor verbetering vatbaar.
Er is wel gecompenseerd met de rekening. dat is een schappelijk gebaar.
We hadden gehoopt op een plek om jaarlijks met de familie terug te keren, vanwege de centrale ligging. Maar gaan toch op zoek naar een andere plek.
Fiora B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Aan het water, onderdeel van een recreatiepark. Van te voren had ik geen hoge verwachtingen. Tot mijn aangename verrassing was het eten echt goed: vlees was vers en goed bereid, en alle groentes en salades vers en opvallend goed! De locatie aan het meer is geweldig, de binnenkant is bruin en donker. Eten op het terras dus!