Klein Zakopane

Kerkstraat 55 6987 AB Giesbeek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Klein Zakopane

Marc K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Echte Poolse keuken met bediening in het Pools en Nederlands, goede verhoudingen prijs, kwaliteit en hoeveelheid. Eigenaresse in klederdracht uit de regio Zakopane, inrichting als blokhut in skigebied, erg sfeervol, kreeg even vakantiegevoel.
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Authentieke Poolse restaurant. Bij binnenkomst gelijk de juiste sfeer gecreëerd met het interieur. Gastvrij en prima service, vriendelijke bediening. Eten was lekker, zowel voor als hoofdgerechten prima van smaak. Nagerechten waren over het algemeen iets te standaard, te weinig typische Poolse gerechten. Hoofd gerechten iets te zout. In ieder geval zeker voor herhaling vatbaar!
Zaantje O.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Mijn man en ik zijn gek van polen, dus een tijd geleden hebben wij hier gegeten.

vriendelijk personeel en heerlijke gerechten, we hadden een vakantie gevoel.

Is niet echt in de buurt anders zouden wij hier wel vaker komen.