Klein Zakopane

Meer informatie over restaurant Klein Zakopane

Jouw recensie over het restaurant Klein Zakopane

Michalina K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Reeds twee keer gegeten en beide keren proefde het als thuis daar ik oorspronkelijk uit Polen kom. Traditionele gerechten uit het zuiden van Polen. De porties zijn flink maar een doggiebag is geen probleem. Vodka en smalec vooraf???? Tomatensoep en Bigos zoals het hoort.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Echte Poolse keuken met bediening in het Pools en Nederlands, goede verhoudingen prijs, kwaliteit en hoeveelheid. Eigenaresse in klederdracht uit de regio Zakopane, inrichting als blokhut in skigebied, erg sfeervol, kreeg even vakantiegevoel.
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Authentieke Poolse restaurant. Bij binnenkomst gelijk de juiste sfeer gecreëerd met het interieur. Gastvrij en prima service, vriendelijke bediening. Eten was lekker, zowel voor als hoofdgerechten prima van smaak. Nagerechten waren over het algemeen iets te standaard, te weinig typische Poolse gerechten. Hoofd gerechten iets te zout. In ieder geval zeker voor herhaling vatbaar!
zaantje O.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Mijn man en ik zijn gek van polen, dus een tijd geleden hebben wij hier gegeten.

vriendelijk personeel en heerlijke gerechten, we hadden een vakantie gevoel.

Is niet echt in de buurt anders zouden wij hier wel vaker komen.