Klein Seinpost

6,4
6,3
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Niet super. Lekker terras met vriendelijke bediening. Eten voldoende maar pannenkoek redelijk vet en spiegeleieren waren wel erg klein.
Donovan C.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
De eigenaar die klaagt over minder klandizie door Pokémon spelers heeft niets te klagen. Omdat zijn terras altijd vol zit ben ik, ook een Pokémon speler, hier gisteren ook gaan eten. Dit doe ik niet meer. Qua service ging alles mis, de tafel werd niet afgeruimd van de vorige gasten, drankjes werden niet bezorgd, er werd niet gevraagd of je een tweede drankje wilde en het duurde zo lang tot we bediend werden dat we zelf maar zijn gaan afrekenen omdat we zo graag weg wilden. Het eten was redelijk. Een 2 voor het decor maar dat is alleen omdat je aan zee bent.
Kortom begrijp ik wel waarom klanten niet terugkomen en dat is niet vanwege Pokémon spelers.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Afgelopen maandag heb ik met een groepje van 5 demente bewoners van een verpleeghuis en 4 andere begeleiders, pannenkoeken gegeten in Klein Seinpost. Het was mooi weer, dus we zijn op het terras gaan zitten. Alle bewoners zaten in een rolstoel, dus om de boel een beetje gezellig bij elkaar te houden moesten we flink schuiven met de tafels. Dat was geen enkel probleem voor Klein Seinpost. Er werd zeer flexibel met deze invasie van rolstoelen omgegaan. Ook het opnemen en daarna uitserveren van de pannenkoeken en poffertjes verliep probleemloos. Ik had zelf een spekpannenkoek en die was heerlijk! De locatie is natuurlijk fantastisch! Terras met uitzicht op zee! 3 hele dik verdiende achten
Brent M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Ik vindt het zelf oneerlijk dat dit 'restaurant' op Iens staat. De pannenkoeken zijn 2 cm dik, en ze zijn enorm vet. Jammer ook dat 5 pannenkoeken 20 minuten moesten duren. Eten mag je niet vies noemen maar 'ranzig' zou hier wel op z'n plaats staan. De eetgelegenheid ziet er vanbinnen onverzorgd uit. Hier eten is echt zonde van uw geld! Wel lag het restaurant leuk aan de zee, vandaar de vijf voor het Decor :-)
Patricia2016 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het duurde erg lang voordat iemand onze bestelling kwam opnemen. Uiteindelijk zelf maar naar de serveerster gelopen met een verzoek om te bestellen en de tafel af te ruimen. We zaten aan een zitplaats met 3 tafels (6 personen en we waren met 5) naast elkaar. De derde tafel werd door ons niet gebruikt dus hebben we de borden van de vorige gasten tijdelijk daar geplaatst. De serveerster ruimde alleen de 1 en 2 tafel af, nu was het dienblad ook wel vol, dus ging ik ervan uit dat ze terug zou komen. De pannenkoeken besteld en dat ging redelijk snel. Mijn pannenkoek stelde helaas niet veel voor. De ananas kreeg ik in een schaaltje. Deze was niet meegebakken of iets dergelijks, gewoon zo uit het blik in een schaal. Mijn dochter had per ongeluk haar glas limonade laten vallen. Toen ik dit melde bij de serveerster was ze al niet blij en rolde met haar ogen. Mijn dochter was zo geschrokken dat ze aan het huilen was. De serveerster kwam en was duidelijk niet voorbereid op de plas limonade op de grond. Toen ze zag dat de kleding van dochter nat was en ze huilde heeft ze niks gezegd. Geen vraag of ze een doekje wilde om haar kleding te drogen of iets dergelijks. In de tussentijd is de serveerster meerdere malen aan onze tafel geweest. Ze heeft de vieze borden gezien, maar deze gewoon niet opgeruimd. Dit geld ook voor haar collega's die het ook gezien hebben. Wij komen hier dus niet meer terug. Het is het geld totaal niet waard!
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
De pannenkoeken waren best lekker. De 1 iets warmer dan de ander. Echter werden de pannenkoeken met bord en al neer gesmeten op de tafel, kaarsje aan was teveel moeite en opruimen was belangrijker dan de klanten. Al met al geen tweede keer voor ons
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Nu eens begonnen na een wandeling met een lekkere koffie met een scheut , Frans en Iers.
Daarna aan de pannenkoeken , luchtige uitvoering met voor de een volop gember en voor de ander oa. tonijn en groente.Bij het eten deze keer frisdranken. Een vriendelijk bediening.
Fabrizia U.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
De lekkerste poffertjes eet je hier in Kijkduin en ook de pannenkoeken zijn heerlijk. De service is helaas wat minder en personeel niet erg vriendelijk. Gelukkig maakt het uitzicht over Kijkduin en de heerlijke poffertjes het allemaal goed.
Nadine V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Met mijn moeder en zus op een zonnige dag hierheen geweest om poffertjes te eten. De poffertjes waren lekker, maar daar hield het dan ook mee op. Er was (veel) minder dan de helft van de tafeltjes bezet, desondanks is er geen enkele keer zelf een serveerster op ons afgekomen om een bestelling op te nemen, af te ruimen en laat staan om te vragen of alles naar wens was. Om de kaart te krijgen, eten en drinken te bestellen, de tafel af te laten ruimen en om vervolgens nog een nagerecht te kunnen bestellen moesten we steeds zelf de serveerster roepen (letterlijk roepen, wenken reageerden ze niet op) terwijl de serveersters in een hoekje van het terras samen stonden te kleppen. Als er dan een serveerster kwam was het steeds een ander, maar allemaal even chagrijnig (op één na) en totaal ongastvrij.
Het eten en drinken was wel in redelijke tijd bij ons, alleen jammer dat de bestelling niet klopte. Niet dat het de bediening iets kon schelen, die was alweer door gelopen om met haar collega's te gaan kleppen. De poffertjes waren dan wel weer lekker en de portiegrootte was precies goed.
Om af te rekenen moesten we, nadat we uiteraard opnieuw een serveerster moesten roepen, een kwartier wachten tot we eindelijk de rekening kregen. Het tafeltje naast ons heeft zelfs driemaal moeten vragen of ze nu eindelijk mochten afrekenen. Wij hadden nogal de neiging om er gewoon vandoor te gaan, dat zouden ze waarschijnlijk niet eens merken want de afgelopen 1,5 uur zijn we constant genegeerd.

Kortom, de poffertjes waren lekker maar de service was om te janken. Wij gaan voortaan naar een ander!
Heine .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Dit restaurant heeft als hoofdgerechten hoofdzakelijk pannenkoeken en poffertjes op het menu staan.
Voor mij niet direct een gerechten om lyrisch van te geraken en dat gebeurde dus ook niet.
De geserveerde pannenkoeken waren behoorlijk gebakken maar daar hield het ook mee op.
Er sprak niet echt liefde uit de ingrediënten en bereidingswijze en dat proef je.
De entourage is aardig maar hier komt dan het achterstallig onderhoud weer als boosdoener om de hoek kijken.
Ze gaan hier zeer stringent om met wie waar bedient en deze persoon moet dan ook afrekenen, zelfs als deze afwezig is om bij een bakker iets op te halen.
De dames waren zeker vriendelijk maar hier zou ik persoonlijk andere keuzes in maken en klantgerichter zijn. Zie het als een opbouwende tip.
Je kan hier prima een pannenkoekje doen op een regenachtige zondag maar verwacht geen 3 sterren pannenkoek.
EduardGroot .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Pannekoeken gegeten met stroop. Prima gebakken. Niet te lang, niet te kort. Niet te vet. Niet te droog. Onze kleindochters vonden ook de aandacht van de serveersters leuk. Gezellig!
Vladiwoodstok .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2014
Tja, wat moet je zeggen van een pannenkoek met kaas, paprika en tomaat. In ieder geval dat het fijn zou zijn dat de paprika en de tomaten meegebakken worden met de pannenkoek en niet zoals nu in grote, grove stukken op de pannenkoek liggen. Niet smakelijk en vooral ongezellig. Dus de rauwkost maar met de hand opgegeten en de resterende pannenkoek met stroop. Dat smaakte wel redelijk. Maar de verwachting is anders...De bediening was overigens wel vriendelijk en snel.
Ellenvantil .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Samen met mijn moeder op het terras een pannenkoek gegeten. De plek is leuk, meteen aan het begin van de boulevard. Op zich ook geen verkeerd terras, maar toen wij er waren een beetje rommelig. De serveerster kon amper bij ons komen en wurmde zich tussen de tafels door. De drankjes en pannenkoeken kwamen snel. Op zich goede pannenkoek. Groot en gaar. Wij hadden de naturel. Stroop en suiker stonden op tafel. Alles oké, totdat we moesten afrekenen. Dat was bijna onmogelijk. Dat moest bij een bepaalde serveerster die onvindbaar was. Verder kon niemand ons helpen. Stonden we daar midden in het restaurant te wachten. Dat vond ik wel armoedig. Verder was ik best tevreden en zou ik nog wel een keer teruggaan.
David B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Na een koude strandwandeling vanuit Scheveningen op een mistige dag komen we aan op Kijkduin terwijl de zon doorbreekt.
We pakken de eerste tent, perfect omdat we trek hebben in iets te drinken én een pannenkoek.
Ja, we kunnen buiten zitten en we genietn van de zon in een hoekje achter het glas. We bestuderen het menu en hebben schik in de vele tik- en taalbloopers (zoals her en der ‘pannenkoek’; glutenvrij) en maken onze keuze.
Perfect: daar komt een stralende jonge serveerster naar buiten om ons met grote vrolijkheid te verwelkomen en onze order te noteren. Samira heeft plezier in haar werk en begrijpt al onze details: honing bij de muntthee, voorverwarmd kopje bij de cappuccino, pannenkoek appel en rozijnen, zonder suiker, te verdelen over twee boorden, en wel doorbakken. Ook lacht ze begripvol mee over de – bekende – foutjes in het menu.
Afwezigheid van muziek is voor ons een pré… en de stilte die dát gaf hebben we beiden mogen ervaren. Dat klinkt als muziek in onze oren!
We worden snel bediend: Samira brengt de drankjes met een heerlijk knapperig koekje, en kort daarna serveert een jonge, even vrolijke en beleefde collega een joekel van een pannenkoek.
Het is heel lang geleden dat we zó’n smakelijke pannenkoek hebben gegeten!
Een korte, zonnige verpozing voor slechts €15 inclusief een royale fooi – en we zetten tevreden en voldaan onze wandeling voort.
N.B. De wc’s zijn misschien een aandachtspunt voor zo’n groot restaurant wanneer het grote publiek toetreedt in de zomer – een uitbreiding en ‘upgrade’ zouden een pluspunt zijn.
AdelaarI .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2014
Vandaag gegeten met kleindochter. Voor haar poffertjes besteld en voor ons een uitsmijter ham/kaas. Redelijk simpel toch. Maar helaas, de poffertjes waren beslist niet gaar, en leken meer op een kleffe deegbal. De kleindochter, normaal gek op dit soort gerechten, was na 1 poffertje al genezen. Onze uitsmijters waren een boterham met daarop een plak ham en kaas,en daar bovenop halfgare eieren, waar het eierstruif nog vanaf liep. Wat is er nou simpeler, dan een eitje bakken. Daar kunnen ze het dus niet. Kom er nooit meer terug.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Hier vandaag een pannenkoek gegeten met familie. Het is geen hoogstandje en ook niet de lekkerste pannenkoeken die ik ooit heb gegeten maar wij vinden het toch een prima plek voor een snelle hap met de kids na een lekkere strandwandeling en als je geen pannenkoek wilt, kan je ook iets anders krijgen. We hebben nog nooit erg lang hoeven wachten en iedereen is vriendelijk. Al met al het is wat je er van kan verwachten voor de prijs en dat is voldoende.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
We bestelden de pannenkoek 'Klein Seinpost ' en dat bleek een grote teleurstelling te zijn. Een pannenkoek met zo'n naam zou het visitekaartje van deze zaak moeten zijn, maar nog nooit at ik een zo'n onsmakelijke pannenkoek. De pannenkoek was belegd met allerlei rauwe groenten en wel een heel blik tonijn. Ik heb niet eens alles opgegeten en verliet teleurgesteld deze zaak.
Tafelgenote hield het bij een gewone pannenkoek met appel en suiker en die was wel het eten waard. Maar een bijzondere pannenkoek, daarvoor moet je toch duidelijk ergens anders zijn.
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Mijn man en ik komen hier al jaren en ik heb eigenlijk nog nooit de moeite genomen om een lovende recensie te schrijven! Gedurende voorjaar, herfst en winter gaan wij wekelijks met de hond op het strand wandelen en na zo'n heerlijke uitwaai sessie gaan we steevast naar Klein Seinpost voor DE lekkerste poffertjes van Den Haag e.o. Ja we hebben wel eens ergens anders poffertjes gegeten (vergelijkend warenonderzoek) maar die waren nooit zo lekker als hier. Ga zo door! Tot gauw..
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Heerlijke pannekoek met ardennerspek en kaas, mooi droog. Prima poffertjes met aardbeien. Vriendelijke bediening op een mooie locatie.
Shirley G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
Slechtste pannenkoeken ooit gegeten. Hoewel we na de klacht een nieuwe pannenkoeken kregen was die wederom niet te eten. Klef, vet, spek niet doorgebakken, Ik vermoed dat er iemand in de keuken stond die nog nooit eerder heeft gebakken. Hoe krijg je het voor elkaar om zelfs pannenkoeken te verknallen. Het was helaas des te erger omdat wij gasten uit Australië hadden meegenomen.